Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Toimin nuorena miehenä (eli kauan sitten) mainosvalokuvaajana. Linssieni editse lipuivat monet silloiset huippumallit ja he, jotka fotaamieni koe- / portfoliokuvien kautta sellaisiksi halusivat.
Tietenkään en voi kiistää kauneuden osuutta ihastumisprosessissa, se on aivan luonnollinen ensivaiheen kiinnostuksenherättäjä, mutta en minä heihin kehenkään mitenkään salamaihastunut - tätähän tässä kysyttiin. Halu on eri asia.
Olen pohtinut kauan, millaisen reseptin tämä kliseinen "se jokin" vaatii naiselta, johon sytyn jos en nyt hetkessä ja palavasti, niin ylenkin nopsaan kuitenkin. Ainesosat ja niiden osuudet alkavat valjeta. Tämän hetken teoriani on:
-31 % huumorintajua
-30% muuta älykkyyttä: ei välttämättä samoja mielipiteitä, mutta hohkaavaa henkevyyttä ja kykyä kertoa minulle, miksi olen väärässä. Upeita, upeita keskusteluja. Sisäisestä vahvuudesta kumpuavaa itseluottamusta. Itsenäisyyttä.
-30% ulkoisia avuja.
Loput yhdeksän prosenttia ovatkin sitten erilaista irtosälää: yhteisiä kiinnostuksen aiheita, harrastuksia ja esimerkiksi käsityksiä siitä kuuluuko pizzaan ananas.
Historiaani kuuluu muutama lähes täysosuma, hieman enemmän aivan mukiinmeneviä, mutta introvertti-fatalistina lähinnä seurailen, mitä tapahtuu. Aktiivisesti en seuraa etsi. Toteutan Jaska Jokusen periaatetta: "tulee jos on tullakseen".
Naisen täytyy itse ihailla itseään. Semmoiset itsevarmat naiset, jotka vielä korostavat omaa paremmuuttaan tuntuvat saavan miehen kuin miehen. Sopivasti myös muistavat imarrella sitä miestä. Aluksi siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun miehet ihastuu helposti, vaikka olen varattu. Sanotaan, että pitää olla hoikka, että ihastutaan. Itse olen reilusti ylipainoinen, mutta silti varsin siro. Kilot ovat asettuneet niin tasaisesti, etten näytä pahalta. Minulla on huomattavan isot rinnat, hyvä pyöreä takamus ja pituutta 167 cm. Kasvot ovat kauniit ja hiukset pitkät ja vaaleat. Olen iloinen ja lämmin ihminen.
Sä kuvailet itsesi kauniiksi, iloseksi ja tiimalasiksi. Ei mikään ihme, että miehet ihastuu. Ei kaikista edes näe päälle, painaako 60 vai 70 kiloa. Jos näyttää hyvältä niin näyttää hyvältä.
Mä olen vähän kade. Olen normaalipainoinen mutta kilot on asettuneet juuuri vääriin kohtiin.
No mutta iloitse sinä normaalipainosta, se on terveydelle edullista.
-yo tiimalasi
Love Island UK-sarjan 10. kauden Mollyyn. Kaikin puolin täydellinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri nyt lähdössä tapaamaan vanhaa tyttöfrendiäni. Platonista, ystävää.
Olen opiskellut kirjallisuutta, naistutkimusta ja kaikkkea hömppää. Mieskatse on tuttua jo ysärilt, mutta kuka uskaltaisi sanoa, että sitä käytetään väärin nykyään? Vähemmän yllätten me miehet eivät nyt kaikkea voida allekirjoittaa.
60- luvulta lähtien tasa-arvoinen kasvatus oli vakio ja 70- luvulta jopa feministinen ( mikä ei ole hyvä yh-pojan kasvualusta ) .
Pliis, ymmärtäkää meitä keski-ikäisiä valkoisia miehiä - olemme hyvin hämillämme - koko ikämme käyttäydytty tasa-arvoisesti ja rakastamme naisia ja tasa- arvoa, emme ole sikoja.
Oletko kännissä. Nimenomaan tuossa ikäluokassahan niitä kusettajia, naisvihamielisiä sovinisteja, elämänhallinnan puutteisia ja muita paskaperseitä kuhisee. Et voi puhua kuin omasta puolestasi.
Naisena tää on mulle mystiikkaa. Av-palstalla sekä miehet että naiset tuntuvat olevan yksimielisiä siitä että naisessa tärkeintä on ulkonäkö ja nuoruus. Mutta tosielämä toimii jotenkin ihan toisella tavalla.
Mulla on pitkäaikainen ystävä joka on juuri tätä sarjaa, johon miehet rakastuvat heti ja palavasti. Hän ei ole koskaan ollut sinkkuna kuukautta kauempaa.
Kun käyn kaverini kanssa viihteellä, joka ikinen kerta miehet lähestyvät häntä. Itseäni ei lähesty koskaan kukaan.
No millaisia me sitten ollaan? Kaverini on mua 15 vuotta vanhempi, lyhyet, punaiset hiukset, pisamia, pienirintainen, tasapaksu mutta normaalipainoinen vartalo. Siniset silmät ja ohuet huulet.
Mä oon siis nuorempi, pitkähiuksinen, isorintainen, normaalipainoinen ja tiimalasivartaloinen. Suuret ruskeat silmät ja paksut huulet.
Kaikkien av-raatien mukaan mun pitäisi olla käsittääkseni se tavoitellumpi. Mutta en vaan ole. Kaverini kyllä on todella upea ihminen. Avoin, iloinen, hyvä itsetunto, flirttaileva, hassutteleva.
Itsekin olen iloinen, mutta ujo ja huonolla itsetunnolla varustettu. Luulen että tässä on se tärkein ero.
Sellaiseen kuin Soini, eli klassisen nättiin, kurvikkaaseen, uskovaiseen ja muutenkin perus konservatiiviseen aitoon Suomi-naiseen. Ei yksikään tosimies toivo rinnalleen mitään luuviulua, puolilesboa uraohjusta.
Harmi vaan että pienen maan Soineista tappelevat meidän Suomi-miesten kanssa myös muualta uineet karvamiehet, jotka pitkälti jakavat konservatiiviset arvomme ja runsaan naisihanteemme.
Mulla on kaveri, joka on ihan uskomaton miesmagneetti. Hän on ns manic pixie dream girl, eli tuulella käyvä, pulppuileva ja villi. Kaoottinen ja totaalinen sählä, ei oikein kykene arkeen ja esim uskollisuuteen. On pienikokoinen, söötti ja keijumainen, moni mies on ihan sojona, kun löytyy nainen, jota voi nostella söpösti ilmaan.
Tämä kenestä puhun on lähes 50-vuotias suurperheen äiti, mutta sekään ei vähennä tätä ihanuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan terveet elintavat, työ/opiskelu, harrastukset ja nuoruus. Näin oletan. T. Nainen
Ihastuuko joku palavasti naiseen hänen harrastuksensa takia??
Vierailija kirjoitti:
Minuun.
Olen empaattinen ja minulla on inattentiivinen ADHD. Pystyn keskustelemaan kenen tahansa kanssa niin että tämä kokee tulevansa kuulluksi. Mutta vain harva kykenee tarjoamaan minulle saman kokemuksen, eli yleensä en ihastu takaisin. Tämä tuntuu vain lisäävän ihastumisen intensiteettiä monella miehellä.
Entä tuleeko hän oikeasti kuulluksi vai kuvitteleeko vain?
Keskustelu - Turun Yliopisto: Rasvaprosentti vaikuttaa miesten puoleensavetävyyteen maskuliinisuutta enemmän | Aihe vapaa | Vauva
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu - Turun Yliopisto: Rasvaprosentti vaikuttaa miesten puoleensavetävyyteen maskuliinisuutta enemmän | Aihe vapaa | Vauva
http://www.vauva.fi/keskustelu/3468093/turun-yliopisto-rasvaprosentti-v…
Vierailija kirjoitti:
Naisena tää on mulle mystiikkaa. Av-palstalla sekä miehet että naiset tuntuvat olevan yksimielisiä siitä että naisessa tärkeintä on ulkonäkö ja nuoruus. Mutta tosielämä toimii jotenkin ihan toisella tavalla.
Mulla on pitkäaikainen ystävä joka on juuri tätä sarjaa, johon miehet rakastuvat heti ja palavasti. Hän ei ole koskaan ollut sinkkuna kuukautta kauempaa.
Kun käyn kaverini kanssa viihteellä, joka ikinen kerta miehet lähestyvät häntä. Itseäni ei lähesty koskaan kukaan.
No millaisia me sitten ollaan? Kaverini on mua 15 vuotta vanhempi, lyhyet, punaiset hiukset, pisamia, pienirintainen, tasapaksu mutta normaalipainoinen vartalo. Siniset silmät ja ohuet huulet.
Mä oon siis nuorempi, pitkähiuksinen, isorintainen, normaalipainoinen ja tiimalasivartaloinen. Suuret ruskeat silmät ja paksut huulet.
Kaikkien av-raatien mukaan mun pitäisi olla käsittääkseni se tavoitellumpi. Mutta en vaan ole. Kaverini kyllä on todella upea ihminen. Avoin, iloinen, hyvä itsetunto, flirttaileva, hassutteleva.
Itsekin olen iloinen, mutta ujo ja huonolla itsetunnolla varustettu. Luulen että tässä on se tärkein ero.
Kaverillasi on kauniimmat kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri nyt lähdössä tapaamaan vanhaa tyttöfrendiäni. Platonista, ystävää.
Olen opiskellut kirjallisuutta, naistutkimusta ja kaikkkea hömppää. Mieskatse on tuttua jo ysärilt, mutta kuka uskaltaisi sanoa, että sitä käytetään väärin nykyään? Vähemmän yllätten me miehet eivät nyt kaikkea voida allekirjoittaa.
60- luvulta lähtien tasa-arvoinen kasvatus oli vakio ja 70- luvulta jopa feministinen ( mikä ei ole hyvä yh-pojan kasvualusta ) .
Pliis, ymmärtäkää meitä keski-ikäisiä valkoisia miehiä - olemme hyvin hämillämme - koko ikämme käyttäydytty tasa-arvoisesti ja rakastamme naisia ja tasa- arvoa, emme ole sikoja.
Oletko kännissä. Nimenomaan tuossa ikäluokassahan niitä kusettajia, naisvihamielisiä sovinisteja, elämänhallinnan puutteisia ja muita paskaperseitä kuhisee. Et voi puhua kuin omasta puolestasi.
Kuinka laajalla otannalla itse puhut? t. nainen 66 v
Vierailija kirjoitti:
Peppuseksinaiseen tietty. Miksi tällaisia itsestäänselvyyksiä edes kysellään.
Vaginanpelkääjämies asialla.
Naiseen ihastuminen on kuolemantuomio :(