Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?

Vierailija
24.07.2023 |

Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?

Kommentit (1245)

Vierailija
321/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1.  kauniit kasvot ja hiukset

2. hyvä perce ja kroppa

3.  sopivasti flirttaileva luonne

4. hyvät seksitaidot

Tuossa järjestyksessä mennään kun ensi kontakti saadaan. Ensin katsotaan että ooh onpas kaunis nainen > ooh hyvä perce > jne.

Poikani 7 v ajattelee samalla lailla. Tosi fiksua ja syvällistä ajattelua ja persekin otetataan huomioon. Isona huomaat, että naisesta on muuhunkin kun seksipuuhiin. 

Huh, mikä sun 7-vuotiasta pientä poikaasi vaivaa, kun hän on tuossa iässä kiinnostunut naisten takapuolista ja seksitaidoista?

Ei ole tuon ikäisen ajattelumaailmaa ollenkaan.

En usko tuohon listaan tuollaisenaan myöskään. Monesti seksikkäisiin naisiin kyllä ihastutaan, mutta pelkkä seksikäs ulkomuoto ei riitä, pitää olla muutakin, jos haluaa olla miesmagneetti.

Vierailija
322/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärhäkkääseen ja räväkkään miesmäiseen naiseen jolla lyhyt pystytukka ja kiitettävästi massaa luiden ympärillä.

Hah hah :D Tää oli hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalle osasta meistä miehistä käy lähes kaikki. 

Älä ole jännittynyt/takakireä,ahdistunut,pelokas

Hymyile vähän ja meillä jo polvet lonksuvat. Ja jos vielä jutellessa annat meidän olla illuusiossa aktiivisesta osapuolesta, vaikka valta on kokoajan Teillä, niin kaikki ovat tyytyväisiä.

En ole incell/vakiopalstalainen

Vierailija
324/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ihastuvat naisiin jotka sopertavat vauvankielellä.

Vierailija
325/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ihastuvat naisiin jotka sopertavat vauvankielellä.

Onko vauvankielellä puhuminen manipulaatiota?

Vierailija
326/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet rakastuu tietysti kauniisiin ja tuhmiin pelinaisiin.

Vierailija
327/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus ja nimenomaan ulkonäkö, siis kauneus. Tässä on ikävää se, ettei tällaisilta naisilta edes odoteta mitään ns. henkisiä ominaisuuksia, ei huumorintajua, ei mitään muuta kuin ulkonäköä.

Pikemminkin fiksuus koetaan ärsyttävänä ja pelottavana piirteenä.

Mutta miksi mielestäsi kaunis nuori nainen ei voisi olla hauska tai ystävällinen? Aikamoista nuorten naisten vihaa.a

Enpä sanoisi niin. Olin nuorena sellainen, että minuun rakastuttiin nimenomaan ulkonäön perusteella. Eihän semmoinen edes ole mitään rakastumista, vaan jotain hullaantumista tms.

Siitä voisin olla katkera, etten saanut koskaan olla oma itseni. Olisin halunnut olla "hyvä jätkä" koska luonteeni on paljon enemmän jätkämäisempi, kuin esim. neitimiehillä. En voi sietää miehiä jotka ovat luonteeltaan raukkamaisia. Olisin halunnut hullutella ja olla jätkien kanssa rennosti ilman mitään taka-ajatuksia. En ole käskytettävissä.  Jos olet tarpeeksi fiksu, ymmärrät mitä tarkoitan. Sitten  saatettiin kostaa, jos itse en ollut kiinnostunut.

Nyt harmittaa, etten ilmeisesti tuntenut homoja, koska heidän kanssaan olisin saanut olla oma itseni.

Ihan oikeasti, totuus on se, että ihmisiä kiinnostaa valitettavasti pelkkä ulkonäkö.

Jatkuu. Tiedän sellaisia miehiä, jotka ovat kokonaan emäntiensä vietävissä. Nainen saattaa käyttäytyä todella loukkaavasti heitä kohtaan ja suorastaan t e r r o r i s o i d a  heitä. Manipuloida, alistaa ja muokata, eikä antaa mitään ihmisarvoa. Oikea ja ainoa tapa olisi viimeinkin lyödä nyrkki pöytään. Ja sanoa, että häivyn, jos et osaa käyttäytyä. Jos emäntä ei usko, niin häipyä. Itse ainakin tekisin niin.

Ihmettelin tätä hyvälle ystävälleni. Hän sanoi, että naiset ovat kietoneet nämä miehet pikkusormensa ympärille ja saavat ne tekemään mitä vain.

Ihmettelin sitä todella. Olen aina ollut täysin out tuollaisista naisten tempuista. Halveksin syvästi tuollaista käytöstä.

Jos naisella on jätkämäinen luonne, hän on ja tulee aina olemaan täysin out kaikesta ihmisten ja varsinkin naisten tempuista. Liian käsittämätöntä ja vaikeaa. Toivoin aina, että olisin syntynyt mieheksi,. vaikken olekaan lesbo. Sitten en osaa erottaa homomiehiä, joten en saanut kenestäkään miehestä ystävää. Sääli, koska miehillä on usein hyvä huumorintaju, he osaavat hullutella ja ottaa rennosti. Ja osaavat keskustella muustakin kuin itsestään.

Uskokaa jo, että pelkkä ulkonäkö on se, miksi naisten perässä juostaan ja sillä siisti.

Et ole ymmärtänyt, että miehet eivät halua naisesta maskuliinisia ominaisuuksia ja hyvää jätkää, vaan suurin osa etsii naisesta naisellisuutta. Poikkeuksiakin löytyy, mutta pääsääntöisesti näin. On aivan turha korostaa miten reteä jätkä on siinä mielessä, että sen odottaa olevan etu miesten kanssa.

Toinen juttu mitä et ole miehissä käsittänyt on se, että miehet haluavat tuntea itsensä kyvykkäiksi ja taitaviksi naisten seurassa. Nainen, joka ei anna miehen auttaa itseään on hölmö. Itsenäisyyden korostaminen on hölmöä, jos haluaa miehen, koska miehet haluavat olla avuksi. 

Mutta tietysti poikkeuksiakin on. Kuitenkin on hyvä tajuta oman ajattelun rajoitteet. Jos et itse hyväksy sukupuolten eroja, niin homo- ja lesboyhteisö on kyllä helposti löydettävissä ja sieltä saa ystäviä. Minulla itselläni on vankka tausta homomiesten ystävänä, olen itse heteronainen. Biletin lähes aina heidän kanssaan nuorempana, niin sai tanssia rauhassa ja pitää hauskaa. 

Koeta ymmärtää miehiä heidän omilla ehdoillaan eikä niiden silmälasien läpi, jotka kertovat omista traumoistasi. 

En ole kiinnostunut miehistä "heidän omilla ehdoillaan" ja pidän tuollaista pelkkänä typeränä, väsyttävänä pelleilynä ja elämän tuhlaamisena.

Joten huomaat, ettei se johdu traumoista, vaan siitä, että minulla on hyvin suoraviivainen ja jätkämäinen luonne. Arvostan reilua käytöstä. En voisi kunniottaa itseäni, jos teeskentelisin jotain muuta mitä olen.

Joten toistan taas.

Ole:

-kaunis

-teeskentelee tyhmää, heikkoa ja epäitsenäistä

-hymyile

Älä ikinä paljasta omaa fiksuuttasi.

Mähän olen kuin tää, paitsi kaunis. Mutta ehkä se, etten ole fiksu oikeasti, korvaa puutteeni.

Vierailija
328/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, mutta tietynlainen epävakaus tuntuu kiehtovan miehiä. Omani on jaksanut minua jo yli 15 vuotta, vaikka kaikella järjellä olisi kuulunut jo lähteä lätkimään. Jos mies käyttäytyisi samoin kuin itse käyttäydyn, olisin varmasti eronnut. En ole koskaan pettänyt, mutta flirttailen usein ja teen sitä tilanteissa tiedostamatta. Itseäni ainakin ärsyttäisi moinen suunnattomasti. Saatan yhtäkkiä päättää vaihtaa alaa ja hakeutua töihin jonnekin, mistä ei ole minkäänlaista kokemusta. Tai alkaa opiskella jotain ihan ufoa. Jos kiinnostun jostain, paneudun siihen täysillä ja olen siitä jonkun aikaa hirveän innoissani, kunnes kiinnostuksen kohde vaihtuu taas. Kyse on välillä eri urheilulajeista, taide-aineista, kokkaamisesta/leipomisesta, pihan hoidosta, puutarhajutuista, eläimistä, matkailusta, shakista, ihan mitä vain ja yhtäkkiä kohde vain muuttuu lennossa ja suuntaan kaiken intohimon siihen johonkin tiettyyn. Kaikenlaisia sosiaalisia tempauksia, projekteja ja vapaaehtoistöitä on koko ajan menossa ja miehen on vaikea pysyä kärryillä suunnitelmistani. Ei pysty ennakoimaan seuraavia liikkeitäni.

Sitten taas toisessa hetkessä saatan olla todella surullinen ja annan kodin vain räjähtää enkä jaksa laittaa ruokaa. Kun olen saanut taas vähän aikaa uida syvissä vesissä, nousen taas kuin Fenix-lintu ja alan harrastaa triathlonia tai menen avoimeen yliopistoon opiskelemaan jotain humanistisia tieteitä tai raakaruokakurssille. Rahan käyttö on holtitonta. En elä velaksi, mutta tilit on usein tyhjänä. Itse en jaksaisi itseäni parisuhteessa, en ymmärrä, miksi mies jaksaa. Ja niin on edellisetkin jaksaneet.

Palstadiagnosoin sinulla bipolarisuuden ja ehkä jotain ahdh:takin.

Tuskin tämä on kuitenkaan se eka syy miksi miehet ovat sinuun ihastuneet, eli varmaan olet myös ainakin melko mukavan näköinenkin.

Vierailija
329/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyile vähän ja meillä jo polvet lonksuvat. Ja jos vielä jutellessa annat meidän olla illuusiossa aktiivisesta osapuolesta, vaikka valta on kokoajan Teillä, niin kaikki ovat tyytyväisiä.

Tuota lihavoitua tekstiä en usko.

Jos otetaan vain naisten silmissä rumat ja epätoivoiset sinkkumiehet, niin sitten ehkä. Kaikilla muilla on ainakin jonkinlainen standardi. Mitä komeampi, rikkaampi ja itsevarmempi mies itse on, sitä korkeammalla hänen standardinsa naisten suhteen ovat.

Vierailija
330/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus ja nimenomaan ulkonäkö, siis kauneus. Tässä on ikävää se, ettei tällaisilta naisilta edes odoteta mitään ns. henkisiä ominaisuuksia, ei huumorintajua, ei mitään muuta kuin ulkonäköä.

Pikemminkin fiksuus koetaan ärsyttävänä ja pelottavana piirteenä.

Mutta miksi mielestäsi kaunis nuori nainen ei voisi olla hauska tai ystävällinen? Aikamoista nuorten naisten vihaa.a

Enpä sanoisi niin. Olin nuorena sellainen, että minuun rakastuttiin nimenomaan ulkonäön perusteella. Eihän semmoinen edes ole mitään rakastumista, vaan jotain hullaantumista tms.

Siitä voisin olla katkera, etten saanut koskaan olla oma itseni. Olisin halunnut olla "hyvä jätkä" koska luonteeni on paljon enemmän jätkämäisempi, kuin esim. neitimiehillä. En voi sietää miehiä jotka ovat luonteeltaan raukkamaisia. Olisin halunnut hullutella ja olla jätkien kanssa rennosti ilman mitään taka-ajatuksia. En ole käskytettävissä.  Jos olet tarpeeksi fiksu, ymmärrät mitä tarkoitan. Sitten  saatettiin kostaa, jos itse en ollut kiinnostunut.

Nyt harmittaa, etten ilmeisesti tuntenut homoja, koska heidän kanssaan olisin saanut olla oma itseni.

Ihan oikeasti, totuus on se, että ihmisiä kiinnostaa valitettavasti pelkkä ulkonäkö.

Jatkuu. Tiedän sellaisia miehiä, jotka ovat kokonaan emäntiensä vietävissä. Nainen saattaa käyttäytyä todella loukkaavasti heitä kohtaan ja suorastaan t e r r o r i s o i d a  heitä. Manipuloida, alistaa ja muokata, eikä antaa mitään ihmisarvoa. Oikea ja ainoa tapa olisi viimeinkin lyödä nyrkki pöytään. Ja sanoa, että häivyn, jos et osaa käyttäytyä. Jos emäntä ei usko, niin häipyä. Itse ainakin tekisin niin.

Ihmettelin tätä hyvälle ystävälleni. Hän sanoi, että naiset ovat kietoneet nämä miehet pikkusormensa ympärille ja saavat ne tekemään mitä vain.

Ihmettelin sitä todella. Olen aina ollut täysin out tuollaisista naisten tempuista. Halveksin syvästi tuollaista käytöstä.

Jos naisella on jätkämäinen luonne, hän on ja tulee aina olemaan täysin out kaikesta ihmisten ja varsinkin naisten tempuista. Liian käsittämätöntä ja vaikeaa. Toivoin aina, että olisin syntynyt mieheksi,. vaikken olekaan lesbo. Sitten en osaa erottaa homomiehiä, joten en saanut kenestäkään miehestä ystävää. Sääli, koska miehillä on usein hyvä huumorintaju, he osaavat hullutella ja ottaa rennosti. Ja osaavat keskustella muustakin kuin itsestään.

Uskokaa jo, että pelkkä ulkonäkö on se, miksi naisten perässä juostaan ja sillä siisti.

Et ole ymmärtänyt, että miehet eivät halua naisesta maskuliinisia ominaisuuksia ja hyvää jätkää, vaan suurin osa etsii naisesta naisellisuutta. Poikkeuksiakin löytyy, mutta pääsääntöisesti näin. On aivan turha korostaa miten reteä jätkä on siinä mielessä, että sen odottaa olevan etu miesten kanssa.

Toinen juttu mitä et ole miehissä käsittänyt on se, että miehet haluavat tuntea itsensä kyvykkäiksi ja taitaviksi naisten seurassa. Nainen, joka ei anna miehen auttaa itseään on hölmö. Itsenäisyyden korostaminen on hölmöä, jos haluaa miehen, koska miehet haluavat olla avuksi. 

Mutta tietysti poikkeuksiakin on. Kuitenkin on hyvä tajuta oman ajattelun rajoitteet. Jos et itse hyväksy sukupuolten eroja, niin homo- ja lesboyhteisö on kyllä helposti löydettävissä ja sieltä saa ystäviä. Minulla itselläni on vankka tausta homomiesten ystävänä, olen itse heteronainen. Biletin lähes aina heidän kanssaan nuorempana, niin sai tanssia rauhassa ja pitää hauskaa. 

Koeta ymmärtää miehiä heidän omilla ehdoillaan eikä niiden silmälasien läpi, jotka kertovat omista traumoistasi. 

En ole kiinnostunut miehistä "heidän omilla ehdoillaan" ja pidän tuollaista pelkkänä typeränä, väsyttävänä pelleilynä ja elämän tuhlaamisena.

Joten huomaat, ettei se johdu traumoista, vaan siitä, että minulla on hyvin suoraviivainen ja jätkämäinen luonne. Arvostan reilua käytöstä. En voisi kunniottaa itseäni, jos teeskentelisin jotain muuta mitä olen.

Se mitä itse pidät suoraviivaisena ja jätkämäisyytenä ei välttämättä välity samanlaisena muille. Aika monesti ne, jotka kehuvat itseään siitä, etteivät teeskentele ovat tosiasiassa epäkohteliaita ja joustamattomia, mutta odottavat muiden joustavan ja ymmärtävän heitä heidän omilla ehdoillaan. Toki en tiedä onko sinun kohdallasi siitä kyse, mutta se tuli mieleen, kun edeltävässä viestissä kirjoitit (jollei se ollut joku muu), että et ole saanut miehistä ystävää, vaikka olisit halunnut. 

Jos on jokin ihmissuhdeongelma, niin usein se piirre, johon ollaan takerruttu muodostaa ison osan ongelmaa. Jossain vaiheessa sitten luovutaan toivosta, kun ne muut ovat niin "hankalia", vaikka minä itse olen niin reilu ja hyvä tyyppi. Tarkastelemalla sitä mikä omassa asennoitumisessa voisi olla ongelmallista voidaan päästä eroon ongelmista. Mutta siihen tarvitaan kanssaihmisiä miettimään mistä voisi olla kyse.

En taaskaan ymmärrä mitä tarkoitat. Jo kotoani opin sivistyneet käytöstavat. Eikö sen pitäisi riittää? En todellakaan ole epäystävällinen.  Olen aina ollut henkisesti hyvin itsenäinen.Voi olla että se ärsyttää. Ei ystävyyssuhteita saada haluamalla, ne muodostuvat itsestään. Miksi suoraviivainen ja sivistynyt käytös ei riitä? En tosiaankaan ymmärrä mitä ihmisten päässä liikkuu.

Vierailija
331/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota lihavoitua tekstiä en usko.

Jos otetaan vain naisten silmissä rumat ja epätoivoiset sinkkumiehet, niin sitten ehkä. Kaikilla muilla on ainakin jonkinlainen standardi. Mitä komeampi, rikkaampi ja itsevarmempi mies itse on, sitä korkeammalla hänen standardinsa naisten suhteen ovat.

Vastaan sivusta. Huono luonne ja huono käytös karkottaa fiksut naiset pois.

Vierailija
332/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusip ä i sy ys, narsismi, sosiopatia, loisiminen, häikäilemättömyys omaisuuden perään, kun vaan on tiimalasivartalo, pitkät hiukset jne

Vierailija
333/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusip ä i sy ys, narsismi, sosiopatia, loisiminen, häikäilemättömyys omaisuuden perään, kun vaan on tiimalasivartalo, pitkät hiukset jne

Voin allekirjoittaa tämän. Jos naisella on tiimalasivartalo ja hänestä huokuu tietynlainen seksuaalisuus, niin tulen varmasti olemaan palavasti kiinnostunut hänestä, vaikka hän olisi ihan täysi psykopaatti.

Vierailija
334/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen mies kenellö on rahaa, valtaa ja statusta joka antaa naiselle luvan käyttää noita miehen saavuttamia ominaisuuksia

Vierailija
335/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan vain ulkoisista asioista puhutaan, niin mä ainakin kiinnostun usein tosi paljon naisista, joilla on kauniit kädet ja siistit, luonnolliset kynnet. Ne saavat minut aina kääntämään pään ja vilkaisemaan. En tiedä mistä se johtuu. Sellainen mä vain olen.

Ei naisissa turhaan ole kauniita käsiä, kaartuvaa niskaa, muotoja. Miehet ovat visuaalisia.

ohis mutta... epäilemättä miehet ovat visuaalisia, mutta eivät naiset minusta ole kauniita - olen heteronainen ja minusta miehissä on kauniita muotoja. Älä yritä väittää että miesten mieltymykset olisivat naisten ominaisuuksia. En minäkään väitä että "miehet ovat objektiivisesti kaunein sukupuoli" vain siksi että minusta niin on!

Transnaiset ovat todella kauniita usein.

Vierailija
336/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliseen, joka näyttää naiselta ja omalta itseltään. Eli pitkät hiukset eikä naamassa mitään feikkiä eikä ylikorostettuja kasvonpiirteitä. Kaikista pahin turnoff ovat sellaiset feikit kestovärjätyt kulmat (microblading on kai kyseisen tuhoamisprosessin nimi) jotka näyttää lähinnä mailaerkkarista leikatuilta tarroilta. Samaan sarjaan menee pumpatut huulet tekoripset. Myös muu kroppa tulisi olla luomua.

Tällä on merkitystä siksi, että kyseinsenlaisella naisella on terve itsetunto eli hän hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Tällainen ihminen hyväksyy myös muut sellaisena kuin he ovat.

Vierailija
337/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ja samanlainen luonne. Kauniit kasvot saisi olla. Harrastukset saisivat mennä yksiin. Mieluiten tupakoimaton.

Vierailija
338/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun.

Olen empaattinen ja minulla on inattentiivinen ADHD. Pystyn keskustelemaan kenen tahansa kanssa niin että tämä kokee tulevansa kuulluksi. Mutta vain harva kykenee tarjoamaan minulle saman kokemuksen, eli yleensä en ihastu takaisin. Tämä tuntuu vain lisäävän ihastumisen intensiteettiä monella miehellä.

Vähän samanlaista tulin sanomaan. Minuun ihastutaan helposti, miehet mutta myös vähän naisetkin. Tämän olen päätellyt johtuvan siitä, että oikeasti näen ja kuulen ihmiset sellaisena kuin he ovat. Ymmärrän ja olen kiinnostunut siitä, millaisia ihmisiä he ovat. Osaan myös huomata ihmisten vahvuudet ja hyvät puolet. En tuomitse, enkä puhu pahaa. En ole kaikkien makuun kaunis, mutta en rumakaan, ulkonäkö ei selitä ihastumisia.

Tämä tuntuu toisesta osapuolesta helposti siltä, että heillä on parempi yhteys minuun kuin muihin ja he haluavat tuntea lisää ymmärretyksi tulemisen tunnetta. Ihmiset pitävät siitä, millaiseksi saan heidät tuntemaan itsensä.

Puolisoni on asiasta samaa mieltä, hän on nähnyt miten minuun ihastutaan, mutta myös itse kokenut kanssani saman. Nyt oltuamme vuosia yhdessä, hän pitää itsestään paljon enemmän kuin aikaisemmassa elämässään ennen minua, on itsevarma ja tyytyväinen elämäänsä.

Tämä varmasti aivan keskeinen pidemmän suhteen onnistumiselle. Mistä se nyt kullekin lopulta tulee vaihtelee, mutta jokainen on pohjimmiltaan itsekäs ja toivoo ensisijaisesti itselleen parempaa.

Sinänsä jännä, kun olen aina ajatellut, että ADHD ihmiset olisivat viimeisiä, jotka pystyvät olemaan empaattisia ja toisen huomion ottavia. Aina oppii uutta ;)

Vierailija
339/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Borderline personality disorder. Miehet on hulluna näihin kiihkeältä vaikuttaviin naisiin.

Tai sitten eivät ole yhtä katkeria kuin sinä.

Vierailija
340/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on sellaisessa ihastumismoodi auki mielentilassa, voi hän ihastua nopeasti ja palavasti monenlaisiinkin naisiin. Usein tähän liittyy tietynlainen hormonaalinen tila, jossa naisen jollain tasolla ilmaisema halukkuus seksiin vaikuttaa vahvasti.

Ei tähän voi kovin suoraan vaikuttaa, mutta harva mies ihastuu heti vaikka masturboinnin jälkeen tuli vastaan kuka tahansa nainen. Toisaalta hyvän seksin jälkeen mies saattaa ihastua tai jopa rakastua hyvinkin vahvasti vaikka aluksi sitä ei ollut. Yleistäminen on tosi vaikeaa.