Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Jompikumpi on oltava: isot tissit ja kaunis nassu tai sporttinen kroppa ja persoonallinen nassu. Paras on tietenkin sporttinen kroppa ja kaunis nassu.
Miksi täällä on ketju täynnä naisia kertomassa omasta ihanuudestaan. Haluaisin kuulla miehiltä oikeita vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppuseksinaiseen tietty. Miksi tällaisia itsestäänselvyyksiä edes kysellään.
Vaginanpelkääjämies asialla.
Tuhveroihin kyllästynyt enempikin. Ei niistä määräänsä enempää jaksa olla kiinnostut - nähty juttu.
Vierailija kirjoitti:
Minuun.
Olen empaattinen ja minulla on inattentiivinen ADHD. Pystyn keskustelemaan kenen tahansa kanssa niin että tämä kokee tulevansa kuulluksi. Mutta vain harva kykenee tarjoamaan minulle saman kokemuksen, eli yleensä en ihastu takaisin. Tämä tuntuu vain lisäävän ihastumisen intensiteettiä monella miehellä.
Mulla on myös adhd ja muhun ihastutaan tosi helposti. Uskon sen johtuvan tietystä avoimuudesta ja juurikin keskustelutaidoista. Ei oo vielä tullut ihmistä vastaan, jonka kanssa en pystyisi keskustelemaan ja oon myös tosi empaattinen. Myös varmaan impulsiivisuus viehättää. Toista on sitte parisuhteessa, nää adhd:n varjopuolet tuppaa sitten olee liikaa kumppanille pitkässä juoksussa. Esim. unohtelu, se impulsiivinen toiminta ja että normaalit arjen askareet tuottaa vaikeuksia. Oon myös himassa paha jumittelija, nii oon tullu siihen tulokseen, että se ero tutustumisvaiheen ja arjen välillä on niin radikaali, että se on osasyy, että miks suhteet menee myttyyn. Mä myös kans ihastun tosi harvoin ite ja oon huomannu, että se lisää entisestään kiinnostusta.
Samaa mieltä monien kanssa, että hullut kauniit jännänaiset kiinnostavat!
Eräs kaveri, tosi nirso mies naisten suhteen, kelpuutti vihdoin itselleen naisystävän. Nainen on totta kai laiha, pitkätukkainen, lässyttävä, Onlyfansia tekevä itsensä viiltelijä! Hirveitä riitoja heillä, mies on tossun alla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on ketju täynnä naisia kertomassa omasta ihanuudestaan. Haluaisin kuulla miehiltä oikeita vastauksia.
Koska naiset haluavat kääntää miesten vastaukset sellaiseksi, jotta miehen ihastuminen vastaisi naisen ihastumista. Eli naiset toivoisivat ihastumisen olevan miehelle yhtä monimutkainen prosessi, kuin se on naisille. Mutta tässä on minun rehellinen vastaukseni miehenä:
- Olen ollut ihastunut monen ikäisiin ja näköisiin naisiin. Naisen on kuitenkin oltava minun silmääni kaunis. Kauniita naisia on miljoonaa eri tyyppiä; ei kuten miehissä, että on vain yksi hyväksytty komea miestyyppi.
- Naisen on oltava mukava ja keskustelun vastavuoroista. Feminiinen energia virtaa naisesta ulos asti. Nainen ei teeskentele olevansa "hyvä jätkä", vaan nauttii miehen kanssa keskustelusta naisena.
- Nainen tykkää kiusata ja flirttailla. Naisesta täytyy näkyä se, että hän on sinut miesten kanssa, eikä hänestä näy traumoja ja inhoa miehiä kohtaan.
Siinä minun ajatukseni. Joku mies voi jatkaa tai kumota tämän, jos on jonkun mielestä ihan potaskaa.
Ei siihen tarvita mitään poppakonsteja uskokaa tai älkää. Ei tarvitse miehen näyttää brad pittiltä tai naisen Miltään madonnalta . Ei siihen tarvita kummaltakaan edes omaisuutta tai varallisuutta voit olla upporikas tai rutiköyhä.
Rakkaus kun ei katso paikkaa aikaa tai edes mitään muuta.
Se on se hetki kun ihminen avaa suunsa ja mitä se sanoo" se on se VASTAUS ALOITTAJALLE" Se kun toinen avaa suunsa on se kaiken tärkein asia. Eli se millainen ihminen olet on se magneetti.
Tiesitkö että tavallinen katu-jussi elämänkoululainen , voi päättyä yhteen vaikka "yhdysvaltalaisen" mallin kanssa. Never knows kun menee vaan ameriikkaan ensiksi ryyppyreissulle. Saatat löytää itsesi vaikka miljoonaperintö naisen vierestä.
Näin se menee. "tutkimattomia ovat herran tiet" tätä se juuri tarkoittaa.
Hoikka nainen jolla on isot tissit ja pitkät hiukset ponnarilla tai saparoilla. Tissit voi myös olla pienet ja hiukset voi olla auki tai lyhyet. Mutta hoikka pitää olla. Lihavuus on kammottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen tarvita mitään poppakonsteja uskokaa tai älkää. Ei tarvitse miehen näyttää brad pittiltä tai naisen Miltään madonnalta . Ei siihen tarvita kummaltakaan edes omaisuutta tai varallisuutta voit olla upporikas tai rutiköyhä.
Rakkaus kun ei katso paikkaa aikaa tai edes mitään muuta.
Se on se hetki kun ihminen avaa suunsa ja mitä se sanoo" se on se VASTAUS ALOITTAJALLE" Se kun toinen avaa suunsa on se kaiken tärkein asia. Eli se millainen ihminen olet on se magneetti.
Tiesitkö että tavallinen katu-jussi elämänkoululainen , voi päättyä yhteen vaikka "yhdysvaltalaisen" mallin kanssa. Never knows kun menee vaan ameriikkaan ensiksi ryyppyreissulle. Saatat löytää itsesi vaikka miljoonaperintö naisen vierestä.
Näin se menee. "tutkimattomia ovat herran tiet" tätä se juuri tarkoittaa.
On kuitenkin huomattavasti todennäköisempää, että tuo Brad Pitt pariutuu amerikkalaisen huippumallin kanssa, kuin minä turistina Yhdysvalloissa. Omasta ulkonäöstä voi hyvin laskea jonkinlaisia todennäköisyyksiä, millä todennäköisyydellä naiset tuntevat sinua kohtaan kemiaa. Mitä kauniimpi nainen, sitä lähempänä sitä Brad Pitt nuoremman tasoa tulisi olla.
Paras resepti naisesta:
.
Ulkonäkö saa kiinnostumaan ensin.
Olemus, vaikutelma, seuraavaksi.
Flirttailussa salainen kaksimielinen lupaus.
Huumorissa hauskuus.
Älyssä monipuolisuus.
Harrastuksissa intohimon olemassaolo.
Ammatissa jatkuvuuden lupaus.
Asenteissa elämänkatsomus.
Seikkailunhalulla nainen on kokemus.
Empatiassa rakastettavuus ja huomaavaisuus.
Huolehtiva ja lempeä on koti ihmisen ilmiasussa.
.
Toisessa ääripäässä on erilainen nainen
.
Pinnallisuus kertoo elämänarvojen puuttumisesta.
Oikkuilu, kiukuttelu, mökötys, kiristäminen, itsekkyys, kieroilu, juoruilu, draamanhaluisuus, kateus kertoo itsetuntemuksen puutteesta johtuvasta epävarmuudesta, joka vaatii kymmenien vuosien kasvun.
.
On kiinnostavaa, että todella on olemassa nämä kaksi ääripäätä ja jälkimmäisestä löytyy se porukka, joilla kumppani vaihtuu jatkuvasti ja jokainen juttu päättyy samoin, mutta ne ei opi koskaan mitään.
^noh, ei saa noin olla niin jyrkkä. Vaan olen kyllä huomannut jotain "huokaisuja" kun jotain katseita saanut, ja en ole mikään bodari. Blondi pitkä&hoikka, en edes urheile enää. Nuoretkin huomataan.
Gajha kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun.
Olen empaattinen ja minulla on inattentiivinen ADHD. Pystyn keskustelemaan kenen tahansa kanssa niin että tämä kokee tulevansa kuulluksi. Mutta vain harva kykenee tarjoamaan minulle saman kokemuksen, eli yleensä en ihastu takaisin. Tämä tuntuu vain lisäävän ihastumisen intensiteettiä monella miehellä.
Mulla on myös adhd ja muhun ihastutaan tosi helposti. Uskon sen johtuvan tietystä avoimuudesta ja juurikin keskustelutaidoista. Ei oo vielä tullut ihmistä vastaan, jonka kanssa en pystyisi keskustelemaan ja oon myös tosi empaattinen. Myös varmaan impulsiivisuus viehättää. Toista on sitte parisuhteessa, nää adhd:n varjopuolet tuppaa sitten olee liikaa kumppanille pitkässä juoksussa. Esim. unohtelu, se impulsiivinen toiminta ja että normaalit arjen askareet tuottaa vaikeuksia. Oon myös himassa paha jumittelija, nii oon tullu siihen tulokseen, että se ero tutustumisvaiheen ja arjen välillä on niin radikaali, että se on osasyy, että miks suhteet menee myttyyn. Mä myös kans ihastun tosi harvoin ite ja oon huomannu, että se lisää entisestään kiinnostusta.
Menee ohi aiheen, mutta olen yllättynyt että useampi adhd täällä mainitsee vahvuudekseen keskustelutaidot. Onko tää yleistä? Mä tunnen yhden ainoan henkilön jolla on adhd, ja hän on kyllä tosi puhelias mutta mitkään pitkät, syvälliset keskustelut ei hänen kanssaan ole lainkaan mahdollisia vaan keskustelu poukkoilee sinne tänne eikä missään asiassa päästä mihinkään johtopäätöksiin. Viimeksi aloin kertoa kaverilleni tarinaa jossa ajoin Oulusta Lahteen, ja hän päästyäni tähän kohtaan hän hönkäisi "ajoitko Kuopion vai Jyväskylän kautta" ja alkoi sitten vertailla noita reittejä keskenään unohtaen koko tarinan. Hänelle on tosi tyypillistä takertua sivuseikkoihin, puhua päälle ja keskeyttää kaikki vähänkään pidemmät jutut.
Ei ole tarkoitus epäillä tai dissata adhd:n omaavia, mutta tarttui silmään, ja alkoi mietityttää onko oma kaverini sittenkin vain yksittäistapaus tai onko hänen keskustelutaidottomuus sittenkin jostain muusta johtuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena tää on mulle mystiikkaa. Av-palstalla sekä miehet että naiset tuntuvat olevan yksimielisiä siitä että naisessa tärkeintä on ulkonäkö ja nuoruus. Mutta tosielämä toimii jotenkin ihan toisella tavalla.
Mulla on pitkäaikainen ystävä joka on juuri tätä sarjaa, johon miehet rakastuvat heti ja palavasti. Hän ei ole koskaan ollut sinkkuna kuukautta kauempaa.
Kun käyn kaverini kanssa viihteellä, joka ikinen kerta miehet lähestyvät häntä. Itseäni ei lähesty koskaan kukaan.
No millaisia me sitten ollaan? Kaverini on mua 15 vuotta vanhempi, lyhyet, punaiset hiukset, pisamia, pienirintainen, tasapaksu mutta normaalipainoinen vartalo. Siniset silmät ja ohuet huulet.
Mä oon siis nuorempi, pitkähiuksinen, isorintainen, normaalipainoinen ja tiimalasivartaloinen. Suuret ruskeat silmät ja paksut huulet.
Kaikkien av-raatien mukaan mun pitäisi olla käsittääkseni se tavoitellumpi. Mutta en vaan ole. Kaverini kyllä on todella upea ihminen. Avoin, iloinen, hyvä itsetunto, flirttaileva, hassutteleva.
Itsekin olen iloinen, mutta ujo ja huonolla itsetunnolla varustettu. Luulen että tässä on se tärkein ero.
Kaverillasi on kauniimmat kasvot.
Ja se silmien väri! Suuret ruskeat silmät (cow?) vs. kaverin siniset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena tää on mulle mystiikkaa. Av-palstalla sekä miehet että naiset tuntuvat olevan yksimielisiä siitä että naisessa tärkeintä on ulkonäkö ja nuoruus. Mutta tosielämä toimii jotenkin ihan toisella tavalla.
Mulla on pitkäaikainen ystävä joka on juuri tätä sarjaa, johon miehet rakastuvat heti ja palavasti. Hän ei ole koskaan ollut sinkkuna kuukautta kauempaa.
Kun käyn kaverini kanssa viihteellä, joka ikinen kerta miehet lähestyvät häntä. Itseäni ei lähesty koskaan kukaan.
No millaisia me sitten ollaan? Kaverini on mua 15 vuotta vanhempi, lyhyet, punaiset hiukset, pisamia, pienirintainen, tasapaksu mutta normaalipainoinen vartalo. Siniset silmät ja ohuet huulet.
Mä oon siis nuorempi, pitkähiuksinen, isorintainen, normaalipainoinen ja tiimalasivartaloinen. Suuret ruskeat silmät ja paksut huulet.
Kaikkien av-raatien mukaan mun pitäisi olla käsittääkseni se tavoitellumpi. Mutta en vaan ole. Kaverini kyllä on todella upea ihminen. Avoin, iloinen, hyvä itsetunto, flirttaileva, hassutteleva.
Itsekin olen iloinen, mutta ujo ja huonolla itsetunnolla varustettu. Luulen että tässä on se tärkein ero.
Kaverillasi on kauniimmat kasvot.
Ja se silmien väri! Suuret ruskeat silmät (cow?) vs. kaverin siniset.
Olen ollut mies 37 vuotta, enkä ole ikinä kuullut yhdenkään kaverini tai kenenkään miehen puhuneen naisen silmien väristä. Jos yksikin kavereistani edes tietää oman vaimonsa silmien värin, niin voisin kutsua jo melkoiseksi fakiiriksi.
Aito, nätti, itsevarma ja muita kunnioittava. Itsevarmuus ei ole sama asia kun itseriittoisuus. Itsevarma nainen tuntee itsensä ja arvostaa itseään ja tietää mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ei kannata olla kateellinen naisille, jotka kelpuuttavat kenet vaan idiootin.
Eihän se että miehet rakastuva naiseen tarkoita, että nainen kelpuuttaisi kenet tahansa. Päin vastoin tuollainen nainen on todennäköisesti aika tarkka siitä kenet huolii, koska tietää millainen vaikutus hänellä on miehiin. Kun kysyntää riittää, on varaa valikoida.
Kunnes tämä valikoinnin aika on ohi nopeammin, kuin voisi kuvitellakaan.
Niinhän sitä luulisi. Olen ollut aina tällainen miehiä puoleensa vetävä nainen, ja aina ajattelin itsekin että kyllä se tilanne siitä sitten rauhoittuu kun vanhenen. Mutta nyt 30-vuotiaana perässä juoksijoita on enemmän kuin koskaan, ja he ovat iältään 20-vuotiaista ylöspäin eli ei edes mitään toisella kierroksella olevia perheenisiä.
Jotkut naiset vain paranevat vanhetessaan, jolloin he oikeastaan vaan erottuvat paremmin ja paremmin joukosta, kun suurin osa heidän ikäisistään muista naisista alkaa ikääntymisen myötä tätiytyä ja menettää viehätysvoimaansa. Hassua, mutta totta.
Näin se tuntuu menevän. Minä olen paljon vanhempi, mutta edelleen tunnun viehättävän miehiä - jopa enemmän ehkä. Sen vuoksi, että ikäisiäni kauniita naisia on todella vähän, jolloin se herättää paljon huomiota. Sanoisin, että herätän huomiota jopa enemmän kuin ennen (tarkoitan puhtaasti ulkonäön perusteella, ei ihastumista). Mutta se johtuu siitä, että nuorilla miehillä on tiettyjä seksiin liittyviä ajatuksia myös vanhemmista naisista. Ja vanhempien, ikäisteni miesten kohdalla tilanne on sama kuin ennenkin.
Mahdanko kuulua niihin naisiin, joita ikä ei oikeastaan koskaan puraise sillä tavalla, että viehätysvoima katoaisi? Sellaisia on, mutta ovat hyvin harvinaisia.
Vittumaista oman hännän nostoa muiden naisten kustannuksella. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset haluavat kääntää miesten vastaukset sellaiseksi, jotta miehen ihastuminen vastaisi naisen ihastumista. Eli naiset toivoisivat ihastumisen olevan miehelle yhtä monimutkainen prosessi, kuin se on naisille. Mutta tässä on minun rehellinen vastaukseni miehenä:
- Olen ollut ihastunut monen ikäisiin ja näköisiin naisiin. Naisen on kuitenkin oltava minun silmääni kaunis. Kauniita naisia on miljoonaa eri tyyppiä; ei kuten miehissä, että on vain yksi hyväksytty komea miestyyppi.
- Naisen on oltava mukava ja keskustelun vastavuoroista. Feminiinen energia virtaa naisesta ulos asti. Nainen ei teeskentele olevansa "hyvä jätkä", vaan nauttii miehen kanssa keskustelusta naisena.
- Nainen tykkää kiusata ja flirttailla. Naisesta täytyy näkyä se, että hän on sinut miesten kanssa, eikä hänestä näy traumoja ja inhoa miehiä kohtaan.
Siinä minun ajatukseni. Joku mies voi jatkaa tai kumota tämän, jos on jonkun mielestä ihan potaskaa.
Ihan asiallinen kirjoitus, mutta yksi juttu tuossa ihmetyttää.
Miksi nainen ei saisi olla "hyvä jätkä"?
Mitä paheksuttavaa siinä on, jos nainen olisi hyvä jätkä ja kiva kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiallinen kirjoitus, mutta yksi juttu tuossa ihmetyttää.
Miksi nainen ei saisi olla "hyvä jätkä"?
Mitä paheksuttavaa siinä on, jos nainen olisi hyvä jätkä ja kiva kaveri?
Ei siinä mitään vikaa ole. Ehkä viittasin sillä lähinnä maskuliiniseen energiaan ja sen esille tuomiseen. Minä haluan naiselta feminiinisen lähestymistavan, jotta minun on helppo olla itse miehenä maskuliininen. Harvoin tällaiseen tilanteeseen toki ajautuu, jos minun tapauksessani enää koskaan, mutta nuoruuden ihastumisista on kokemusta juuri tällä kaavalla.
Tyylikäs, itsevarma, hyväntuulinen