Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Epävakaat ja kilahtelevat Aitolehdet tuntuvat olevan miesten mieleen. Mitä sekopäisempi, sen nopeammin hurahdetaan.
ihanne naiseni. 165cm 50kg.hiukan nuorempi.tumma tai vaalea tukka yli olkapäiden.tumman vihreät silmät.
koulutuksella tai työllä ei merkitystä vaan asenne ratkaisee.ei porukan äänekkäin.hiukan ujo.rauhallinen.
viherpunikit ja kasvissyöjät ovat pahasta.
mies 50v kirjoitti:
ihanne naiseni. 165cm 50kg.hiukan nuorempi.tumma tai vaalea tukka yli olkapäiden.tumman vihreät silmät.
koulutuksella tai työllä ei merkitystä vaan asenne ratkaisee.ei porukan äänekkäin.hiukan ujo.rauhallinen.
Aika pitkälle omakin ihanteeni. Jos vielä omaan silmääni kauniit kasvot, niin se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ärhäkkääseen ja räväkkään miesmäiseen naiseen jolla lyhyt pystytukka ja kiitettävästi massaa luiden ympärillä.
Sivusiilistä, shokkivärjätystä tukasta ja kovasta äänestä vielä plussaa.
mies 50v kirjoitti:
Tuollaisen tasapaksuun kliseeseen ei ihastu hetkessä ja palavasti edes Erkkikään. Vasta sitten vähitellen, kun on tarpeeksi touhunnut niiden eri ikäisten syöjättärien kanssa, jotka ihastuttavat, rakastuttavat ja pyörittävät miehiä pikkusormensa ympärillä. Niitäkin tällä palstalla jo esittäytynyt.
10 sekuntia juttelua riittää. Minut sytyttää yleensä ruskeasilmäinen ja "silmillään hymyilevä" nainen, joka henkii naisellisuutta. Joku tuossa on, en osaa selittää. 10 sekunnissa pääni on aivan sekaisin. Viimeksi tämä tapahtui Tampereella. Sinä ruskeasilmäinen n 30v sairaanhoitaja. Sinä sekoitit pääni. Tapaamisemme kesti onnekseni vain minuutin, mutta siinä ajassa sait minut unohtamaan kaiken muun. Ystävä pelasti minut.
Vierailija kirjoitti:
10 sekuntia juttelua riittää. Minut sytyttää yleensä ruskeasilmäinen ja "silmillään hymyilevä" nainen, joka henkii naisellisuutta. Joku tuossa on, en osaa selittää. 10 sekunnissa pääni on aivan sekaisin. Viimeksi tämä tapahtui Tampereella. Sinä ruskeasilmäinen n 30v sairaanhoitaja. Sinä sekoitit pääni. Tapaamisemme kesti onnekseni vain minuutin, mutta siinä ajassa sait minut unohtamaan kaiken muun. Ystävä pelasti minut.
ennen vai jälkeen lääkkeiden annon?
Vierailija kirjoitti:
No muhun on nyt ns. "laatumiehet" (tarkoitan nyt lähinnä sellaisia pitkiä, koulutettuja yms) ihastuneet järjestään. Mitat on 165/50, pukeudun kalliisti ja naisellisesti ja mulla on pitkät hiukset. Lisäksi on korkeakoulutus sekä johtajatason työ. Lapsia kolme.
Mutta silti parisuhteen löytäminen on ollut ongelma. Nuorena ei ns. kunnon miehet kelvannut, vaan piti olla särmää. Tuloksena tietysti eroja. Nyt taas keski-iässä vetovoimaiset miehet ovat häiriintyneitä (esim. narsisteja, joita tullut nyt vastaan useampi).
Nyt tapailen miestä, joka vaikuttaa ihastuneelta, mutta on täysin epäluotettava. Ja kymmeniä lyhyitä suhteita takana.
Ja ennen kuin joku tulee sitten arvostelemaan leuhkaksi, niin ihan kysymykseen vastasin ja nimettömänä.
Herää vain kysymys, miksi ne "vetovoimaiset" miehet näyttää aina olevan samanlaisia kohdallasi? Aina pettäjiä, epäluotettavia, narsisteja jne. Mieti vähän aikaa, minkälaisista miehistä pidät tai miten onnistut välttämään aina ne kunnolliset.
Hymyilevä, flirttaileva, toisen huomioon ottava, elämänmyönteinen ja seksiä rakastava nainen. Kauniit kasvot ja vartalo plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, mutta tietynlainen epävakaus tuntuu kiehtovan miehiä. Omani on jaksanut minua jo yli 15 vuotta, vaikka kaikella järjellä olisi kuulunut jo lähteä lätkimään. Jos mies käyttäytyisi samoin kuin itse käyttäydyn, olisin varmasti eronnut. En ole koskaan pettänyt, mutta flirttailen usein ja teen sitä tilanteissa tiedostamatta. Itseäni ainakin ärsyttäisi moinen suunnattomasti. Saatan yhtäkkiä päättää vaihtaa alaa ja hakeutua töihin jonnekin, mistä ei ole minkäänlaista kokemusta. Tai alkaa opiskella jotain ihan ufoa. Jos kiinnostun jostain, paneudun siihen täysillä ja olen siitä jonkun aikaa hirveän innoissani, kunnes kiinnostuksen kohde vaihtuu taas. Kyse on välillä eri urheilulajeista, taide-aineista, kokkaamisesta/leipomisesta, pihan hoidosta, puutarhajutuista, eläimistä, matkailusta, shakista, ihan mitä vain ja yhtäkkiä kohde vain muuttuu lennossa ja suuntaan kaiken intohimon siihen johonkin tiettyyn. Kaikenlaisia sosiaalisia tempauksia, projekteja ja vapaaehtoistöitä on koko ajan menossa ja miehen on vaikea pysyä kärryillä suunnitelmistani. Ei pysty ennakoimaan seuraavia liikkeitäni.
Sitten taas toisessa hetkessä saatan olla todella surullinen ja annan kodin vain räjähtää enkä jaksa laittaa ruokaa. Kun olen saanut taas vähän aikaa uida syvissä vesissä, nousen taas kuin Fenix-lintu ja alan harrastaa triathlonia tai menen avoimeen yliopistoon opiskelemaan jotain humanistisia tieteitä tai raakaruokakurssille. Rahan käyttö on holtitonta. En elä velaksi, mutta tilit on usein tyhjänä. Itse en jaksaisi itseäni parisuhteessa, en ymmärrä, miksi mies jaksaa. Ja niin on edellisetkin jaksaneet.
Toki sinunlaistasi ihmistä jaksaa, koska olet mielenkiintoinen. Jos toinen on koko suhteen ajan vain samanlainen sama tyyli, työ ja tavat siihen kyllästyy ja kaikki muut alkavat tuntua kiinnostavammilta.
Ei lista on helpoin tapa vastata:
- Ei ylipainoa
- Ei hongankolistaja
- Ei nisti, tatuoitu, eikä alkkis
- Ei kananpersekampausta
- Ei oletuksena negatiivista asennetta miehiin
- Ei vihervasuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun.
Olen empaattinen ja minulla on inattentiivinen ADHD. Pystyn keskustelemaan kenen tahansa kanssa niin että tämä kokee tulevansa kuulluksi. Mutta vain harva kykenee tarjoamaan minulle saman kokemuksen, eli yleensä en ihastu takaisin. Tämä tuntuu vain lisäävän ihastumisen intensiteettiä monella miehellä.
Vähän samanlaista tulin sanomaan. Minuun ihastutaan helposti, miehet mutta myös vähän naisetkin. Tämän olen päätellyt johtuvan siitä, että oikeasti näen ja kuulen ihmiset sellaisena kuin he ovat. Ymmärrän ja olen kiinnostunut siitä, millaisia ihmisiä he ovat. Osaan myös huomata ihmisten vahvuudet ja hyvät puolet. En tuomitse, enkä puhu pahaa. En ole kaikkien makuun kaunis, mutta en rumakaan, ulkonäkö ei selitä ihastumisia.
Tämä tuntuu toisesta osapuolesta helposti siltä, että heillä on parempi yhteys minuun kuin muihin ja he haluavat tuntea lisää ymmärretyksi tulemisen tunnetta. Ihmiset pitävät siitä, millaiseksi saan heidät tuntemaan itsensä.
Puolisoni on asiasta samaa mieltä, hän on nähnyt miten minuun ihastutaan, mutta myös itse kokenut kanssani saman. Nyt oltuamme vuosia yhdessä, hän pitää itsestään paljon enemmän kuin aikaisemmassa elämässään ennen minua, on itsevarma ja tyytyväinen elämäänsä.
Tämä varmasti aivan keskeinen pidemmän suhteen onnistumiselle. Mistä se nyt kullekin lopulta tulee vaihtelee, mutta jokainen on pohjimmiltaan itsekäs ja toivoo ensisijaisesti itselleen parempaa.
Sinänsä jännä, kun olen aina ajatellut, että ADHD ihmiset olisivat viimeisiä, jotka pystyvät olemaan empaattisia ja toisen huomion ottavia. Aina oppii uutta ;)
Ajattelet todennäköisesti lasta, joka hosuu ja säheltää joka suuntaan sekä saa isoja raivareita päivittäin. Silloin ko. henkilö tuskin onkaan erityisen empaattinen ja huomioon ottava, kun sisällä myllertää rajusti. ADHD voi olla paljon muutakin, ja varsinkin aikuisena korostuu se keskittymispuoli, jolloin voi esim. unohdella asioita tai jaaritella pitkästi yksinkertaista asiaa. Nämä eivät sulje pois empatiaa ja huomaavaisuutta.
Narsisti taas on sellainen, joka ei em. tunteita pysty tuntemaan.
Biologisesta näkökulmasta tasainen iho, ehjät hampaat, erottuvat rinnat ja vyötäröä leveämpi lantio riittävät. Kaksi ensimmäistä indikoivat terveyttä ja nuoruutta, rinnat kertovat jälkeläisten ruokintakyvystä ja riittävän leveä lantio synnyttämismahdollisuudesta. Selkeitä merkkejä hedelmällisyydestä siis.
Monet vallalla olevat seikat sotkevat tätä paljonkin ja myös ihmisen kyky oppia (virheistään) ja kulttuurievolutiiviset asiat sekä trendit vaikuttavat ja tekevät tästä yksinomaan lisääntymiseen tähtäävästä tunteesta vähintäänkin monimutkaista.
Mä oon ollut nuorempana sellainen. Hoikka, kaunis, hymyilevä, kiltti ja lempeä näköinen, hauska ja järkevä. Ei kanamainen.
Olen juuri nyt lähdössä tapaamaan vanhaa tyttöfrendiäni. Platonista, ystävää.
Olen opiskellut kirjallisuutta, naistutkimusta ja kaikkkea hömppää. Mieskatse on tuttua jo ysärilt, mutta kuka uskaltaisi sanoa, että sitä käytetään väärin nykyään? Vähemmän yllätten me miehet eivät nyt kaikkea voida allekirjoittaa.
60- luvulta lähtien tasa-arvoinen kasvatus oli vakio ja 70- luvulta jopa feministinen ( mikä ei ole hyvä yh-pojan kasvualusta ) .
Pliis, ymmärtäkää meitä keski-ikäisiä valkoisia miehiä - olemme hyvin hämillämme - koko ikämme käyttäydytty tasa-arvoisesti ja rakastamme naisia ja tasa- arvoa, emme ole sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Ole hullu ja hankala, kauneus on vain lisäetu. Saat miehen kuin miehen, todistettu juttu.
Totta on jos puhutaan miehistä jotka on jokseenkin heikkolahjaisia elämässä ja naisten kanssa.
Se että saa haavinsa tuhat tupauunoa ei kerro yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Miehet rakastuu tietysti kauniisiin ja tuhmiin pelinaisiin.
Valitettavan totta.
Itsekin taoin päätäni seinään näitten kanssa turhankin usein.
Nykyään ajattelen kammolla entisiä säätöjäni enkä huoli enää ketään
muita kuin niitä joilla on tervevsielu ja rehellisyys sydämessä.
Jännä että naisten kommentteja täällä 95 %..Eikös tähän ole miehet parempia vastaamaan?
Olen kaunis, huumorintajuinen, kiltti, ujo, en tuo itseäni esille, enkä tyrkytä itseäni, olen empaattinen, itsevarma.
Siinä se paketti, johon moni mies on minussa ihastunut / rakastunut.
N48