Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?

Vierailija
24.07.2023 |

Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?

Kommentit (1245)

Vierailija
301/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Borderline personality disorder. Miehet on hulluna näihin kiihkeältä vaikuttaviin naisiin.

Toinen magneetti on vähän avuttoman oloiset naiset. Kuulun itse siihen ryhmään. En ole oikeasti avuton, mutta jostain syystä näytän sellaiselta.

Mä olen noita molempia: avuttoman ja söpön oloinen rajatila, johon miehet lankeaa. Lopputulema on aina sama; tapan (henkisesti) talossa ja puutarhassa. Reilussa puolessa vuodessa helvetti on irti.

Heh, sama 😁 lisäksi vaikutan aluksi rennolta. Nauran kaikelle ja huumorintajuni venyy mihin vain. Oikeasti olen kaikkea muuta. Parisuhteessa olen jäätävä tiukkapipo, enkä pysty olemaan puuttumatta aivan kaikkeen syömisestä lähtien. Olen sitä itsellenikin. Tarkkailen kaikkea omaakin tekemistäni neuroottisesti.

Olen itse päättänyt etten mihinkään parisuhteeseen enää mene. En jaksa enää sitä miten miehet murenee kanssani. Siitä tulee syyllinen olo.

Vierailija
302/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen ja kyky pitää pilke silmäkulmassa. Mikään ei ole naisessa ihanampaa kuin hyvä seura jossa ei tarvitse varoa sanojaan peläten että suuttuu, vaan lähtee mukaan paskanjauhantaan ja vitsailuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun.

Olen empaattinen ja minulla on inattentiivinen ADHD. Pystyn keskustelemaan kenen tahansa kanssa niin että tämä kokee tulevansa kuulluksi. Mutta vain harva kykenee tarjoamaan minulle saman kokemuksen, eli yleensä en ihastu takaisin. Tämä tuntuu vain lisäävän ihastumisen intensiteettiä monella miehellä.

Vähän samanlaista tulin sanomaan. Minuun ihastutaan helposti, miehet mutta myös vähän naisetkin. Tämän olen päätellyt johtuvan siitä, että oikeasti näen ja kuulen ihmiset sellaisena kuin he ovat. Ymmärrän ja olen kiinnostunut siitä, millaisia ihmisiä he ovat. Osaan myös huomata ihmisten vahvuudet ja hyvät puolet. En tuomitse, enkä puhu pahaa. En ole kaikkien makuun kaunis, mutta en rumakaan, ulkonäkö ei selitä ihastumisia.

Tämä tuntuu toisesta osapuolesta helposti siltä, että heillä on parempi yhteys minuun kuin muihin ja he haluavat tuntea lisää ymmärretyksi tulemisen tunnetta. Ihmiset pitävät siitä, millaiseksi saan heidät tuntemaan itsensä.

Puolisoni on asiasta samaa mieltä, hän on nähnyt miten minuun ihastutaan, mutta myös itse kokenut kanssani saman. Nyt oltuamme vuosia yhdessä, hän pitää itsestään paljon enemmän kuin aikaisemmassa elämässään ennen minua, on itsevarma ja tyytyväinen elämäänsä.

Vierailija
304/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus ja nimenomaan ulkonäkö, siis kauneus. Tässä on ikävää se, ettei tällaisilta naisilta edes odoteta mitään ns. henkisiä ominaisuuksia, ei huumorintajua, ei mitään muuta kuin ulkonäköä.

Pikemminkin fiksuus koetaan ärsyttävänä ja pelottavana piirteenä.

Mutta miksi mielestäsi kaunis nuori nainen ei voisi olla hauska tai ystävällinen? Aikamoista nuorten naisten vihaa.a

Enpä sanoisi niin. Olin nuorena sellainen, että minuun rakastuttiin nimenomaan ulkonäön perusteella. Eihän semmoinen edes ole mitään rakastumista, vaan jotain hullaantumista tms.

Siitä voisin olla katkera, etten saanut koskaan olla oma itseni. Olisin halunnut olla "hyvä jätkä" koska luonteeni on paljon enemmän jätkämäisempi, kuin esim. neitimiehillä. En voi sietää miehiä jotka ovat luonteeltaan raukkamaisia. Olisin halunnut hullutella ja olla jätkien kanssa rennosti ilman mitään taka-ajatuksia. En ole käskytettävissä.  Jos olet tarpeeksi fiksu, ymmärrät mitä tarkoitan. Sitten  saatettiin kostaa, jos itse en ollut kiinnostunut.

Nyt harmittaa, etten ilmeisesti tuntenut homoja, koska heidän kanssaan olisin saanut olla oma itseni.

Ihan oikeasti, totuus on se, että ihmisiä kiinnostaa valitettavasti pelkkä ulkonäkö.

Jatkuu. Tiedän sellaisia miehiä, jotka ovat kokonaan emäntiensä vietävissä. Nainen saattaa käyttäytyä todella loukkaavasti heitä kohtaan ja suorastaan t e r r o r i s o i d a  heitä. Manipuloida, alistaa ja muokata, eikä antaa mitään ihmisarvoa. Oikea ja ainoa tapa olisi viimeinkin lyödä nyrkki pöytään. Ja sanoa, että häivyn, jos et osaa käyttäytyä. Jos emäntä ei usko, niin häipyä. Itse ainakin tekisin niin.

Ihmettelin tätä hyvälle ystävälleni. Hän sanoi, että naiset ovat kietoneet nämä miehet pikkusormensa ympärille ja saavat ne tekemään mitä vain.

Ihmettelin sitä todella. Olen aina ollut täysin out tuollaisista naisten tempuista. Halveksin syvästi tuollaista käytöstä.

Jos naisella on jätkämäinen luonne, hän on ja tulee aina olemaan täysin out kaikesta ihmisten ja varsinkin naisten tempuista. Liian käsittämätöntä ja vaikeaa. Toivoin aina, että olisin syntynyt mieheksi,. vaikken olekaan lesbo. Sitten en osaa erottaa homomiehiä, joten en saanut kenestäkään miehestä ystävää. Sääli, koska miehillä on usein hyvä huumorintaju, he osaavat hullutella ja ottaa rennosti. Ja osaavat keskustella muustakin kuin itsestään.

Uskokaa jo, että pelkkä ulkonäkö on se, miksi naisten perässä juostaan ja sillä siisti.

Et ole ymmärtänyt, että miehet eivät halua naisesta maskuliinisia ominaisuuksia ja hyvää jätkää, vaan suurin osa etsii naisesta naisellisuutta. Poikkeuksiakin löytyy, mutta pääsääntöisesti näin. On aivan turha korostaa miten reteä jätkä on siinä mielessä, että sen odottaa olevan etu miesten kanssa.

Toinen juttu mitä et ole miehissä käsittänyt on se, että miehet haluavat tuntea itsensä kyvykkäiksi ja taitaviksi naisten seurassa. Nainen, joka ei anna miehen auttaa itseään on hölmö. Itsenäisyyden korostaminen on hölmöä, jos haluaa miehen, koska miehet haluavat olla avuksi. 

Mutta tietysti poikkeuksiakin on. Kuitenkin on hyvä tajuta oman ajattelun rajoitteet. Jos et itse hyväksy sukupuolten eroja, niin homo- ja lesboyhteisö on kyllä helposti löydettävissä ja sieltä saa ystäviä. Minulla itselläni on vankka tausta homomiesten ystävänä, olen itse heteronainen. Biletin lähes aina heidän kanssaan nuorempana, niin sai tanssia rauhassa ja pitää hauskaa. 

Koeta ymmärtää miehiä heidän omilla ehdoillaan eikä niiden silmälasien läpi, jotka kertovat omista traumoistasi. 

En ole kiinnostunut miehistä "heidän omilla ehdoillaan" ja pidän tuollaista pelkkänä typeränä, väsyttävänä pelleilynä ja elämän tuhlaamisena.

Joten huomaat, ettei se johdu traumoista, vaan siitä, että minulla on hyvin suoraviivainen ja jätkämäinen luonne. Arvostan reilua käytöstä. En voisi kunniottaa itseäni, jos teeskentelisin jotain muuta mitä olen.

Se mitä itse pidät suoraviivaisena ja jätkämäisyytenä ei välttämättä välity samanlaisena muille. Aika monesti ne, jotka kehuvat itseään siitä, etteivät teeskentele ovat tosiasiassa epäkohteliaita ja joustamattomia, mutta odottavat muiden joustavan ja ymmärtävän heitä heidän omilla ehdoillaan. Toki en tiedä onko sinun kohdallasi siitä kyse, mutta se tuli mieleen, kun edeltävässä viestissä kirjoitit (jollei se ollut joku muu), että et ole saanut miehistä ystävää, vaikka olisit halunnut. 

Jos on jokin ihmissuhdeongelma, niin usein se piirre, johon ollaan takerruttu muodostaa ison osan ongelmaa. Jossain vaiheessa sitten luovutaan toivosta, kun ne muut ovat niin "hankalia", vaikka minä itse olen niin reilu ja hyvä tyyppi. Tarkastelemalla sitä mikä omassa asennoitumisessa voisi olla ongelmallista voidaan päästä eroon ongelmista. Mutta siihen tarvitaan kanssaihmisiä miettimään mistä voisi olla kyse.

Vierailija
305/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1.  kauniit kasvot ja hiukset

2. hyvä perce ja kroppa

3.  sopivasti flirttaileva luonne

4. hyvät seksitaidot

Tuossa järjestyksessä mennään kun ensi kontakti saadaan. Ensin katsotaan että ooh onpas kaunis nainen > ooh hyvä perce > jne.

Tällaset kommentit ovat surullisia. Joku oikeasti jaksaa suoltaa tuollaista tekstiä sanakaupalla jostain omista mieltymyksistä, jotka eivät oikeasti kiinnosta ketään. Eikä yksikään nainen esimerkiksi ajattele, että onpa mielenkiintoista ja otankin opikseni tästä. 

Esim kohta 4 saa nauramaan, koska niin harvalla miehellä on ko. taidot. Tuntuu kohtuuttomalta, että joku kokematon maitoparta peräänkuuluttaa tällaista vauva palstalla.

Vierailija
306/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun.

Olen empaattinen ja minulla on inattentiivinen ADHD. Pystyn keskustelemaan kenen tahansa kanssa niin että tämä kokee tulevansa kuulluksi. Mutta vain harva kykenee tarjoamaan minulle saman kokemuksen, eli yleensä en ihastu takaisin. Tämä tuntuu vain lisäävän ihastumisen intensiteettiä monella miehellä.

Vähän samanlaista tulin sanomaan. Minuun ihastutaan helposti, miehet mutta myös vähän naisetkin. Tämän olen päätellyt johtuvan siitä, että oikeasti näen ja kuulen ihmiset sellaisena kuin he ovat. Ymmärrän ja olen kiinnostunut siitä, millaisia ihmisiä he ovat. Osaan myös huomata ihmisten vahvuudet ja hyvät puolet. En tuomitse, enkä puhu pahaa. En ole kaikkien makuun kaunis, mutta en rumakaan, ulkonäkö ei selitä ihastumisia.

Tämä tuntuu toisesta osapuolesta helposti siltä, että heillä on parempi yhteys minuun kuin muihin ja he haluavat tuntea lisää ymmärretyksi tulemisen tunnetta. Ihmiset pitävät siitä, millaiseksi saan heidät tuntemaan itsensä.

Puolisoni on asiasta samaa mieltä, hän on nähnyt miten minuun ihastutaan, mutta myös itse kokenut kanssani saman. Nyt oltuamme vuosia yhdessä, hän pitää itsestään paljon enemmän kuin aikaisemmassa elämässään ennen minua, on itsevarma ja tyytyväinen elämäänsä.

Tällaista asennoitumista juuri tarkoitin, kun kirjoitin ihmisten ymmärtämisestä heidän omilla ehdoillaan. Siihen tarvitaan erinomaiset sosiaaliset taidot ja tunneälyä, ja tuollaisiin ihmisiin taatusti ihastutaan helposti, koska valtaosalla ihmisistä on tärkeää tulla nähdyksi, kuulluksi ja arvostetuksi.

Vierailija
307/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1.  kauniit kasvot ja hiukset

2. hyvä perce ja kroppa

3.  sopivasti flirttaileva luonne

4. hyvät seksitaidot

Tuossa järjestyksessä mennään kun ensi kontakti saadaan. Ensin katsotaan että ooh onpas kaunis nainen > ooh hyvä perce > jne.

Tällaset kommentit ovat surullisia. Joku oikeasti jaksaa suoltaa tuollaista tekstiä sanakaupalla jostain omista mieltymyksistä, jotka eivät oikeasti kiinnosta ketään. Eikä yksikään nainen esimerkiksi ajattele, että onpa mielenkiintoista ja otankin opikseni tästä. 

Esim kohta 4 saa nauramaan, koska niin harvalla miehellä on ko. taidot. Tuntuu kohtuuttomalta, että joku kokematon maitoparta peräänkuuluttaa tällaista vauva palstalla.

Tälläisten kommenttien kirjoittajat ei ainakaan uhku sellaista energiaa joka magneettisesti vetäisi miehiä puoleena...

Vierailija
308/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea yleistää. En 48v miehenä esim ymmärrä miksi niin moni nainen pitää minusta aika paljon. Ja ne naiset on aika laidasta laitaan. En ole tippaakaan sellainen millaiseksi palsta-miehet kuvittelevat naisiin vetoavan miehen olevan. Joillain vain on "sitä jotain".

Nainen johon itse ihastuin palavasti ja tiedän monen muunkin ihastuneen, oli lopulta aika ikävä ihminen. Erittäin ulospäinsuuntautunut, hyvää biletysseuraa, villiä seksiä ja "sitä jotain", mutta pidemmän päälle ei niin mukava ihmisenä. Se lienee syy miksi nainen pysyy edelleen sinkkuna vaikka muuten vientiä olisi vaikka kuinka paljon.

Vierailija
309/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muhun on nyt ns. "laatumiehet" (tarkoitan nyt lähinnä sellaisia pitkiä, koulutettuja yms) ihastuneet järjestään. Mitat on 165/50, pukeudun kalliisti ja naisellisesti ja mulla on pitkät hiukset. Lisäksi on korkeakoulutus sekä johtajatason työ. Lapsia kolme. 

Mutta silti parisuhteen löytäminen on ollut ongelma. Nuorena ei ns. kunnon miehet kelvannut, vaan piti olla särmää. Tuloksena tietysti eroja. Nyt taas keski-iässä vetovoimaiset miehet ovat häiriintyneitä (esim. narsisteja, joita tullut nyt vastaan useampi). 

Nyt tapailen miestä, joka vaikuttaa ihastuneelta, mutta on täysin epäluotettava. Ja kymmeniä lyhyitä suhteita takana. 

Ja ennen kuin joku tulee sitten arvostelemaan leuhkaksi, niin ihan kysymykseen vastasin ja nimettömänä. 

Vierailija
310/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin katse, avoin body language, avoin mieli ja lämmin sydän. Jo tämä yhdistelmä on timantti.

Siihen vielä päälle rento, hauska luonne ja näppärä olemus (vartalo). Tuossa arvotkin on hyvällä todennäköisyydellä kohdillaan.

Lyhytversio: viehkeä ja ystävällinen hymy.

Vierailija
311/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun itse oon vähän yli 50 v mies, niin huomannut miten sitä naismakuni muuttunut. Ulkonäköseikat menettäneet merkitystä aik paljon. Naisessa pidän

Seksikkäänä huumorintajua, itsevarmuutta ja sellainen naarasleijonamaisuus myös sytyttää. Esim. eräs tuttu nainen hoitaa kodin ja kolme lasta käytännössä yksin ja jaksaa harrastaa heidän kanssaan ym. Hänen mies puolijuoppo ja vätys.

Vierailija
312/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v, eronnut, yleissivistynyt, aito, raitis,(rock)musikaalinen, kahden aikuisen lapsen äiti. Minusta pitävät eniten 30-45-vuotiaat, ts. kypsempää naista ihailevat pojat ja miehet.

Toinen, uudempi ryhmä on 55 ja enemmän -miehet. Heille olen se vähän nuorempi, mutta aikuinen tapaus.

Vierailija
313/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, mutta tietynlainen epävakaus tuntuu kiehtovan miehiä. Omani on jaksanut minua jo yli 15 vuotta, vaikka kaikella järjellä olisi kuulunut jo lähteä lätkimään. Jos mies käyttäytyisi samoin kuin itse käyttäydyn, olisin varmasti eronnut. En ole koskaan pettänyt, mutta flirttailen usein ja teen sitä tilanteissa tiedostamatta. Itseäni ainakin ärsyttäisi moinen suunnattomasti. Saatan yhtäkkiä päättää vaihtaa alaa ja hakeutua töihin jonnekin, mistä ei ole minkäänlaista kokemusta. Tai alkaa opiskella jotain ihan ufoa. Jos kiinnostun jostain, paneudun siihen täysillä ja olen siitä jonkun aikaa hirveän innoissani, kunnes kiinnostuksen kohde vaihtuu taas. Kyse on välillä eri urheilulajeista, taide-aineista, kokkaamisesta/leipomisesta, pihan hoidosta, puutarhajutuista, eläimistä, matkailusta, shakista, ihan mitä vain ja yhtäkkiä kohde vain muuttuu lennossa ja suuntaan kaiken intohimon siihen johonkin tiettyyn. Kaikenlaisia sosiaalisia tempauksia, projekteja ja vapaaehtoistöitä on koko ajan menossa ja miehen on vaikea pysyä kärryillä suunnitelmistani. Ei pysty ennakoimaan seuraavia liikkeitäni.

Sitten taas toisessa hetkessä saatan olla todella surullinen ja annan kodin vain räjähtää enkä jaksa laittaa ruokaa. Kun olen saanut taas vähän aikaa uida syvissä vesissä, nousen taas kuin Fenix-lintu ja alan harrastaa triathlonia tai menen avoimeen yliopistoon opiskelemaan jotain humanistisia tieteitä tai raakaruokakurssille. Rahan käyttö on holtitonta. En elä velaksi, mutta tilit on usein tyhjänä. Itse en jaksaisi itseäni parisuhteessa, en ymmärrä, miksi mies jaksaa. Ja niin on edellisetkin jaksaneet.

Koska olet ihana!

Vierailija
314/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Borderline personality disorder. Miehet on hulluna näihin kiihkeältä vaikuttaviin naisiin.

Toinen magneetti on vähän avuttoman oloiset naiset. Kuulun itse siihen ryhmään. En ole oikeasti avuton, mutta jostain syystä näytän sellaiselta.

Mä olen noita molempia: avuttoman ja söpön oloinen rajatila, johon miehet lankeaa. Lopputulema on aina sama; tapan (henkisesti) talossa ja puutarhassa. Reilussa puolessa vuodessa helvetti on irti.

Heh, sama 😁 lisäksi vaikutan aluksi rennolta. Nauran kaikelle ja huumorintajuni venyy mihin vain. Oikeasti olen kaikkea muuta. Parisuhteessa olen jäätävä tiukkapipo, enkä pysty olemaan puuttumatta aivan kaikkeen syömisestä lähtien. Olen sitä itsellenikin. Tarkkailen kaikkea omaakin tekemistäni neuroottisesti.

Olen itse päättänyt etten mihinkään parisuhteeseen enää mene. En jaksa enää sitä miten miehet murenee kanssani. Siitä tulee syyllinen olo.

Kumma kun moni silti hakee tuollaista, tarkoituksella.

Vierailija
315/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, mutta tietynlainen epävakaus tuntuu kiehtovan miehiä. Omani on jaksanut minua jo yli 15 vuotta, vaikka kaikella järjellä olisi kuulunut jo lähteä lätkimään. Jos mies käyttäytyisi samoin kuin itse käyttäydyn, olisin varmasti eronnut. En ole koskaan pettänyt, mutta flirttailen usein ja teen sitä tilanteissa tiedostamatta. Itseäni ainakin ärsyttäisi moinen suunnattomasti. Saatan yhtäkkiä päättää vaihtaa alaa ja hakeutua töihin jonnekin, mistä ei ole minkäänlaista kokemusta. Tai alkaa opiskella jotain ihan ufoa. Jos kiinnostun jostain, paneudun siihen täysillä ja olen siitä jonkun aikaa hirveän innoissani, kunnes kiinnostuksen kohde vaihtuu taas. Kyse on välillä eri urheilulajeista, taide-aineista, kokkaamisesta/leipomisesta, pihan hoidosta, puutarhajutuista, eläimistä, matkailusta, shakista, ihan mitä vain ja yhtäkkiä kohde vain muuttuu lennossa ja suuntaan kaiken intohimon siihen johonkin tiettyyn. Kaikenlaisia sosiaalisia tempauksia, projekteja ja vapaaehtoistöitä on koko ajan menossa ja miehen on vaikea pysyä kärryillä suunnitelmistani. Ei pysty ennakoimaan seuraavia liikkeitäni.

Sitten taas toisessa hetkessä saatan olla todella surullinen ja annan kodin vain räjähtää enkä jaksa laittaa ruokaa. Kun olen saanut taas vähän aikaa uida syvissä vesissä, nousen taas kuin Fenix-lintu ja alan harrastaa triathlonia tai menen avoimeen yliopistoon opiskelemaan jotain humanistisia tieteitä tai raakaruokakurssille. Rahan käyttö on holtitonta. En elä velaksi, mutta tilit on usein tyhjänä. Itse en jaksaisi itseäni parisuhteessa, en ymmärrä, miksi mies jaksaa. Ja niin on edellisetkin jaksaneet.

Koska olet ihana!

Niin, jos tahtoo lapsen aikuisessa kuoressa.

Vierailija
316/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ihastuu herttaiseen naiseen.

Vierailija
317/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen ja sosiaalinen nainen, pienet rinnat olis kivat.

Vierailija
318/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärhäkkääseen ja räväkkään miesmäiseen naiseen jolla lyhyt pystytukka ja kiitettävästi massaa luiden ympärillä.

Vierailija
319/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksinaiseen tietty. Miksi tällaisia itsestäänselvyyksiä edes kysellään.

Vierailija
320/1245 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt olen suosittuja kavereita seurannut, niin nättejä ovat ja sillä jo saavat huomiota, mutta lisäksi heillä on taito katsoa ja keskittyä ihmisiin. Jokainen mies ajattelee olevansa erityinen kun on vuorovaikutuksessa naisen kanssa.

Monet naiset saattavat vältellä miesten kanssa keskustelua tai jopa silmiin katsomista, jotta eivät saisi seuraansa epätoivottuja ahdistelijoita. Sellainen harkittu takakireä ignooraaminen saattaa jäädä tiedostamatta päälle? Sitten kun mies tapaa naisen joka kohtaa miehen rennosti ja huomoioiden, niin kohtaaminen erottuu muista.

Olenkin ajatellut nyt testata metodia ja pokailla yhtä asiakaspalvelijaa ihan sillä että katson kunnolla silmiin ja hymyilen iloisesti kun kohdataan. Viimeksi sain hänet ilmeisesti ujostumaan, kun hän sanoi heipat vähän hölmö ilahtunut ilme kasvoillaan ja heilautti kättään samalla. Asiakkaille sanotaan yleensä moikat reippaasti ja asiallisesti ilman heiluttelua, joten luulen olevani oikeilla jäljillä, kokeiluni jatkuu!

[/quote Hän ehkä luuli sinua mysteerishoppaajaksi ja päätti hakea lisäpisteitä heiluttelulla!