Amazing race suomi alkaa
Ihmettelen että tällaisenä aikana lähdetään vielä kuvaamaan ohjelmaa, jossa lennetään aivan turhaan ympäri maailmaa. Kuitenkin viihteestä monet ihanteet juuri taviksille tulevat ja vahvistuvat.
Ohjelma sinänsä on ollut jenkkiversiona kiva seurattava, mutta kyllä sen aika olisi mielestäni ollut jo väistyä muun tyyppisten ohjelmien tieltä.
Kommentit (142)
Sisältää liikaa vassareita, en aio katsoa.
Ei lentämisessä ole mitään pahaa silloin, kun joku muu minun lentolippuni maksaa.
- tuntematon ilmastoaktivisti
Vassareiden seuraava vaaliteema:
Älkää eläkö niinkuin me elämme, vaan eläkää niinkuin me teitä opastamme.
Kyllähän ihan ansaitusti nuo politiikot saa kuraa niskaan ketkä tähän ohjelmaan osallistuu koska he ovat puhuneet ilmastonmuutoksesta sekä heidän mielestään ilmastonmuutosta pitää torjua mutta nyt he itse osallistuvat ohjelmaan jossa lennetään ympäri maailmaa ja ajellaan taksilla tosi paljon. He käskevät muita miten pitää elää mutta he itse ei elä niin.
Väitän että nämä politiikot ketkä tähän ohjelmaan osallistuu saastuttaa ilmastoa monin verroin enemmän kuin se joka ajaa henkilöautolla töihin ja syö lihaa koska nämä taitaa käyttää lentokonetta tosi usein.
Vahinko, että seuraaviin eduskuntavaaleihin on niin pitkä aika, että tämäkin case ehtii äänestäjiltä siihen mennessä unohtua.
Vierailija kirjoitti:
Vahinko, että seuraaviin eduskuntavaaleihin on niin pitkä aika, että tämäkin case ehtii äänestäjiltä siihen mennessä unohtua.
Kyllä media kaivaa kaiken esiin.
Tekopyhää sanon minä. Toisten matkailua ja lentämistä kyllä arvostellaan. Olisi peiliin katsomisen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä media kaivaa kaiken esiin.
Tuskin, kyseessä on vasemmisto. Heille on eri säännöt.
Saanko minä siis kaataa jäteöljyt luontoon kun eihän se saastuta juurikaan luontoa? Lentomatkustus tuhoaa luontoa monin verroin enemmän luontoa kuin se että minä ajan minun polttomoottori autolla.
Väitän yksi kaukolento aiheuttaa enemmän päästöjä kuin minun henkilöauto 50 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei, onhan tossa sanottu, että "kaikki lennot kompensoidaan" 🤦🤦
Nojoo, ilmastohan välittää siitä, että maksetaan joku naurettava summa per lentokilometri eikä mitään järkevää niillä kompensaatiohankkeilla saada koskaan aikaan.
No ainakin joku kompensaatiobisnesmies voi paksummin noilla rahoilla. Eikös se vihreän vartian bisnes ollut jotain tuollaista?
Vartian "bisnes" oli täyttä huuhaata. Veronmaksajien rahaa annettiin miljoonatolkulla lainaksi yritykselle, jonka yksi pääperiaate oli olla voittoa tavoittelematon - ja sitähän se todellakin oli. Mutta miksi antaa sellaiselle yritykselle verozing raceenmaksajien rahaa "lainaksi" (todellisuudessa avustus) kuusi miljoonaa, jos tarkoitus ei ole tehdä voittoa? Mistä ne lainan takaisinmaksurahat muualta otettaisiin kuin liiketoiminnan voitosta?
Ai niin, vihreä siirtymä - veronmaksajien kuppaaminen vihreän ex-poliitikon "bisneksiin". Kalliiksi käy veronmaksajille koko "vihreä siirtymä".
Tähän "amazing race -siirtymään" osallistuvat vasemmistolaiset poliitikot varmaan selittävät parhain päin äänestäjilleen, muita poliitikkojahan siellä olekaan kuin vasemmistolaisia.
Ottavat selfieitä istuttaessaan puita ja äänestäjät jälleen äänestävät. Ilmasto on pelastettu, kiitos vasemmiston!
Vierailija kirjoitti:
Kompensaatio on yksi vitsi. Lahjoita vähän rahaa joka ehkä pienellä todennäköisyydellä saattaa mennä johonkin järkevään. Miten se ilmastoa auttaa? Varmaan 99 % on ihan huuhaata.
Samaa ideologiaa kuin aiemmin maksettiin kirkolle aneita.
Silvia Modig on pyrkinyt profiloitumaan ilmastoaktivistina ja nyt menee sitten innolla mukaan lentelemään pitkin maailmaa. Aino-Kaisa Pekonen ei kai ole ikinä profiloitunut missään ja haluaa lisää näkyvyyttä osallistumalla ohjelmaan. Näkyvyyttä tulee, mutta uskottavuus poliitikkona on mennyt eikä sitä saa koskaan takaisin.
Pohjanoteeraus vasemmiston kansanedustajilta. Niin miten se ilmasto?
Vasurit tunnetusti kovia selittelemään, kilometrin mittasia someavautumisia odotellessa
Ottavat selfieitä istuttaessaan puita ja äänestäjät jälleen äänestävät. Ilmasto on pelastettu, kiitos vasemmiston![/quote]
Ja sitten muiden rahoilla istutaan seuraavaan lentokoneeseen ja mennään istuttamaan pari puhua. Ja alamaiset kiittävät ja kumartavat.
Voihan vasemmisto!
Tämän takia olemme säästäneet energiaa, palelleet talvella ja käyneet kylmässä suihkussa.
Täytyyhän kommareiden lennellä tärkeillä asioita heillä.
En tunne suurinta osallistujista, mutta esittelyn perusteella (IS) on vain kolme paria, joista voisin KUVITELLA yhden voittavan siksi, että osaavat pelata:
"Angry Birds" ja oppilaansa,
Kartanlukija ja kuski,
Erikoissotilaat.
Jos katson ohjelmaa, valkkaan ekalla jaksolla parit, joita seuraan ja muita en katso ollenkaan.
Jos laitat joukon epäpäteviä kilpailemaan, joku heistä luultavasti pääsee lopulta maaliin. Mutta mua ei kiinnosta epäpätevien seuraaminen ollenkaan, koska he ovat niin ennalta-arvattavia.
Toivon todella, että jää tähän yhteen kauteen ohjelma. En aio katsoa, alkuperäinenkään ei pitkään kiinnostanut ja tuskin suomiversio on kummoinen.
Moi Immu