Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amazing race suomi alkaa

Vierailija
24.07.2023 |

Ihmettelen että tällaisenä aikana lähdetään vielä kuvaamaan ohjelmaa, jossa lennetään aivan turhaan ympäri maailmaa. Kuitenkin viihteestä monet ihanteet juuri taviksille tulevat ja vahvistuvat.

Ohjelma sinänsä on ollut jenkkiversiona kiva seurattava, mutta kyllä sen aika olisi mielestäni ollut jo väistyä muun tyyppisten ohjelmien tieltä.

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliedustus. Mutta näin meitä ´kehitetään´. Vaikka kaikki eivät halua.

Vierailija
122/142 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin voi toivoa, että vasemmistolaiset ovat mukana jossain mahdollisimman pitkään. Itseasiassa toivon heille jopa voittoa tässä mittelössä!

Miten niitä osallistuukin kolme vasemmistopuolueen edustajaa samaan törsäilyformaatiin yhtaikaa, ja äärivassarit vielä parina :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon todella, että jää tähän yhteen kauteen ohjelma. En aio katsoa, alkuperäinenkään ei pitkään kiinnostanut ja tuskin suomiversio on kummoinen.

Omapa on mielipide. Jotkut voivat silti tykätä tästä!

Vierailija
124/142 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosilomallani otan täydellisen irtioton kaikesta työhöni liittyvästä, myös ajamistani yhteisistä ilmastotalkoista.

- vihervassari kansanedustaja

Vierailija
125/142 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazing Racists 2023 osallistujat esittelyssä:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Orpon_hallitus

Vierailija
126/142 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amazing Racists 2023 osallistujat esittelyssä:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Orpon_hallitus

kohtuu epätoivoista whataboutismia, kun omat kusevat omiin muroihin vasureiden keskeisessä teemassa eli täydellisen ilmastoihmisen (clima sapiens) luomisessa. Ilmastoihminen ei aja autoa, ei lennä, ei syö, ei piere eikä hengitä ulospäin (ainakaan hiilidioksidia), ja kaikki vasemmistolaiset ovat lähtökohtaisesti täydellisia ilmastoihmisiä

Vierailija
127/142 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosilomallani otan täydellisen irtioton kaikesta työhöni liittyvästä, myös ajamistani yhteisistä ilmastotalkoista.

- vihervassari kansanedustaja

aika ponnetonta jopa persun kynästä

Vierailija
128/142 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että kaikki on vaan jäänyt turhaan jumiin tähän "ilmasto-asiaan" ja että koneita vastustavat lentävät itse niillä.

Se nyt vaan on niin, että ei lentokoneita tästä maailmasta enää voi hävittää jos ne kerran on keksittykin! Toki lentämistä voidaan vähentää ilmaston hyväksi, mutta se ei ole ainoa keino maailmassa päästä hiilineutraaliuuteen! Arvostan jo sitä, jos tuotantoporukka saa edes vähäisen hyvitystä reissun aikana syntyneistä päästöistä!

Vierailija
129/142 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa kun oikeistolaiset twitterissä ovat löytäneet sisäisen ilmastohuolensa ja kritisoivat näitä kolmea edustajaa. Hienoa, jos heidän huolensa konkretisoituu nyt kunnianhimoiseksi ilmastopolitiikaksi.

Vierailija
130/142 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa kun oikeistolaiset twitterissä ovat löytäneet sisäisen ilmastohuolensa ja kritisoivat näitä kolmea edustajaa. Hienoa, jos heidän huolensa konkretisoituu nyt kunnianhimoiseksi ilmastopolitiikaksi.

Taitaa kritiikin kärki osua punikkien tekopyhyyteen asiassa. 😂

Vierailija
131/142 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että lennetään ihan turhia matkoja?!

Katsokaapas hyvät ihmiset täältä: 

Amazing Race -ohjelma joutui päästökohun keskelle – näin tuotantoyhtiö kommentoi - TV & elokuvat - Ilta-Sanomat (is.fi)

Vierailija
132/142 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsänomistaja harventaa metsänsä ja lannoittaa sen. Tekee määräajaksi kompensaatiosopimuksen olla hakkaamatta tätä metsäänsä ja saa siitä noin viisikymppiä hehtaarille vuodessa. Ei mitään iloa ympäristölle vaan tavallista toimintaa metsätaloudessa ja kompensaatio täyttä kusetusta.

Vierailija
133/142 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse en ole oikeistolainen enkä myös vasemmistolainen, olen puolueeton eli en kannata mitään puoluetta enkä myöskään ole koskaan äänestänyt.

Minua itseäni tässä asiassa ottaa päähän se että kyseiseen ohjelmaan osallistuneet kansanedustajat ovat vaatineet toimia ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi, he myös haluavat kurjistaa ihmisten elämää ilmastonmuutos asialle ja he vaativat muilta toimia ilmastonmuutoksen estämiseksi.

Vierailija
134/142 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Vassarit teki karhunpalveluksen käytöksellään ja nyt jokaisella on lupa "saastuttaa".

Ei auta vihervassareitten ulina ilmastotalkoista, itse niihin osallistumatta.

Vierailija
135/142 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilijoita syyllistetään joten heidän verotaakka nostetaan, lihan syöntiä pitää rajoittaa koska se saastuttaa ilmastoa, vihreääm energiaan pitää siirtyä joka on kallista... Sitten nämä ihmiset jotka ovat vaatineet noita asioita lähtevät itse reissaamaan maapalolle lentokoneella koska he haluavat pitää hauskaa 🤦

Eikö ilmastotalkoot heitä kosketa lainkaan vaan syyllinen on se joka ajaa henkilöautolla töihin?

Vierailija
136/142 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoilijoita syyllistetään joten heidän verotaakka nostetaan, lihan syöntiä pitää rajoittaa koska se saastuttaa ilmastoa, vihreääm energiaan pitää siirtyä joka on kallista... Sitten nämä ihmiset jotka ovat vaatineet noita asioita lähtevät itse reissaamaan maapalolle lentokoneella koska he haluavat pitää hauskaa 🤦

Eikö ilmastotalkoot heitä kosketa lainkaan vaan syyllinen on se joka ajaa henkilöautolla töihin?

Totuus on se, että kilpailijat lentävät hyvin pienen osan matkasta, korkeintaan ehkä silloin jos siirtyvät mantereelta toiselle, tai kohdemaa on muuten vaan kauempana. Tulevat käyttämään joukkoliikenteen välineitä ja vaikkapa junia matkustamiseen, jos kohdemaa on ihan "naapurissa". Lisäksi maksoivat jostain biopolttoaineesta, tms. lentokoneisiin... Varaahan heillä kyllä on, kun on takana kansainvälinen tuotantotiimi!

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009744183.html

Vierailija
137/142 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kritiikin kärki osua punikkien tekopyhyyteen asiassa. 😂

Samalla osoittavat oman tekopyhyytensä, muiden tekemisestä on kiva kiljua, itse ei niinkään kiva toimia. Ihan kumpikin leiri siis.

Vierailija
138/142 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on se, että kilpailijat lentävät hyvin pienen osan matkasta, korkeintaan ehkä silloin jos siirtyvät mantereelta toiselle, tai kohdemaa on muuten vaan kauempana. Tulevat käyttämään joukkoliikenteen välineitä ja vaikkapa junia matkustamiseen, jos kohdemaa on ihan "naapurissa". Lisäksi maksoivat jostain biopolttoaineesta, tms. lentokoneisiin... Varaahan heillä kyllä on, kun on takana kansainvälinen tuotantotiimi!

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009744183.html

Vau. Ihan maksavat biopolttoaineesta. Huisia.

Vierailija
139/142 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lihan syöminen ainakaan isoissa määrin on vähintään yhtä turhaa kuin hupilentäminen. Lihan tehotuotannossa on paljon muitakin ongelmia kuin ilmasto.

Vierailija
140/142 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä itse en ole oikeistolainen enkä myös vasemmistolainen, olen puolueeton eli en kannata mitään puoluetta enkä myöskään ole koskaan äänestänyt.

Minua itseäni tässä asiassa ottaa päähän se että kyseiseen ohjelmaan osallistuneet kansanedustajat ovat vaatineet toimia ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi, he myös haluavat kurjistaa ihmisten elämää ilmastonmuutos asialle ja he vaativat muilta toimia ilmastonmuutoksen estämiseksi.

En myöskään ole mitenkään erityisen oikealla tai vasemmalla, äänestän tosi sekalaisesti tilanteen mukaan. En silti hyväksy sitäkään, että vuodesta toiseen kiljutaan kaikkien ilmastotoimien olevan turhia, mutku Kiina, mutku bensan hinta, mutku lihansyönti on ihmisoikeus ja sitten käytetään heti tilaisuus hyväksi, jos joku ilmastotoimien puolesta puhuja toimii tyhmästi.

Ja toivoisin, että tällaisia ohjelmia eivät vastuulliset viihdeteollisuuden toimijat tekisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan