Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt/asutko Heikius tai Oravais valmistalossa?

Vierailija
14.12.2006 |

Meitä kiinnostaisi Heikius valmistalojen Linnea D ja Oravaistalojen Liina 2. (Halutaan kuitenkin jotaikin muutoksia, ehkä.)

Eli molemmissa on alakerrassa keittiö, avoin ruokailuhuone ja oh. Olohuoneesta käynti kirjastoon/makuuhuoneeseen. Ja lisäksi alakerrassa on wc, kodinhoitohuone, sauna ja pesutilat. Yläkerrassa on sitten 3-5mh +aula.

Oletko kuullut kokemuksia ko. talosta tai onko sinulla itselläsi mitä vaan kokemuksia talosta?

Millaista materiaali on ollut? Mitä hyvää, mitä huonoa talossa on?

Miltä pohja vaikuttaa?

Kaikki kokemukset peliin, kiitos:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läheltä seurannut Oravaistaloprojekteja ja ei ole kuin positiivista tullut esille. Ainut negatiivinen on suht korkea hinta.

Kaikki on toiminut loistavasti ja työn laatu moitteetonta. Hieno asenne tehtaalla sekä myynnissä että työntekijöillä.

Vierailija
2/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oravais-talon esittelyssä. Minua naisena tietenkin kiinnosti, oli niin kaunis talo ja hyvin tehty. Mieheni taas arvosteli heti rakenteita ja lähinnä sitä " kopinaa" lattioissa. Johtuu kait jostain ontelopohjasta (ei varmaan tullut oikea termi). Minä itse muuttaisin Oravaistaloon vaikka heti, pääsisi aika nopeaan muuttamaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen ei edes kuulu takkaa, kuten muihin valmistaloihin ja se on jo valtava menoerä piippuineen kaikkineen asentaa. 10 000 menee helposti. Eikä perustuksetkaan kuulu (kai?). Vanhanajan sähköpatterit jne.

Kauniita taloja toki, mutta mielestäni sillä rahalla pitäisi jo saada vähän " enemmän" .

Vierailija
4/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin ollut mietinnässä nämä avaimet käteen ratkaisut.

Vierailija
5/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen vielä päälle liittymät, maatyöt, valvonta jne. + tietty tontti. Ilman tonttia varmaan talon päälle voi laskea sellaisen 35 - 50 000. Riippuu niin monesta asiasta.

Vierailija
6/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikius Linnea D 188 neliöö (yläkerta ei valmis) n.185000 perustuksineen. Näin sanoi omistaja, jonka tunnen.

Oravaistalo Liina 2 oli valmiina n. 250000.

En mä nyt tiedä onko kalliita, kun lähes valmiiseen pääsee. Molemmissa vaan yläkerta keskeneräinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan