Miksi ne julkkismiehet (rikkaat) valitsee aina nuoria ja kauniita naisia?
Aloin miettiä, että jos miehellä mahdollisuuksia niin aina valitsee kauniin ja nuoren. Eikö miehiä siis kiinnosta naisissa muu kuin pinta?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska heidän ei tarvitse tyytyä.
Kukaan ei vastannut kysymykseeni juuri. Eli kiinnostaako miehiä naisessa vain pinta? Miten se on tyytymistä, jos mies ajattelisi, että katsoo tarjontaa kaikessa ikäluokassa ja naisissa ja tutustuu heihin, sitten tapaisin jonkun mukavan ja kivan ehkä samanikäisen naisen kuin itse ja rakastuisi siihen?
Ei kiinnosta pelkkä ulkonäkö, mutta kyllä sillä on tosi iso merkitys, jos kerran valita voi. Eli jos naisella ei parisuhdemarkkinoilla natsaa, niin ulkonäköön panostaminen on helpoin tapa parantaa menestystään.
Itselleni olisi täysi mahdottomuus olla parisuhteessa räväkän ja voimaantuneen naisen kanssa, olisipa hän miten rikas, hauska tai älykäs tahansa.
Syytä luontoäitiä, mies näkee haluttavampana sukukypsän naisen kuin kuusikymppisen.
Kuka sitä nyt vanhan kanssa jos rahalla saa nuoremman.
Naiset ja raha kulkevat käsi kädessä, sekin on iänikuinen maailman fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua että miehet sitten tuomitsee jos naiset katsoo miehen lompakkoa, mutta miehet itse käyttäytyvät täysin samoin.
Köyhiä miehiä harmittaa, että naiset suosivat varakkaita miehiä. Ei tuo äveriästä miestä kismitä.
Kypsään ikään ehtineitä naisia harmittaa, että miehet suosivat nuoria naisia. Ei tuo nuorta naista kismitä.
Siis mitä? Minua ainakin tämä kismittää nimenomaan nuorena naisena ja tiedän ikäluokastani monen ajattelevan samoin. Meidän on vaikea löytää miestä jonka tietäisimme rakastavan meitä ihan itsemme vuoksi vielä sittenkin kun vanhenemme.
Itse toivoisin olevani vanhempi nainen, koska ei heitä tämä kismitä, vaan heidän on helppo erotella ne miehet joille naisen nuoruus on ensisijaisen tärkeää ja joista ei ole pitkäaikaiseksi kumppaniksi.
Moni meistä nuorista naisista on päättänyt etsiä miehen vasta vähän vanhemmalla iällä tämän asian takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua että miehet sitten tuomitsee jos naiset katsoo miehen lompakkoa, mutta miehet itse käyttäytyvät täysin samoin.
Köyhiä miehiä harmittaa, että naiset suosivat varakkaita miehiä. Ei tuo äveriästä miestä kismitä.
Kypsään ikään ehtineitä naisia harmittaa, että miehet suosivat nuoria naisia. Ei tuo nuorta naista kismitä.
Siis mitä? Minua ainakin tämä kismittää nimenomaan nuorena naisena ja tiedän ikäluokastani monen ajattelevan samoin. Meidän on vaikea löytää miestä jonka tietäisimme rakastavan meitä ihan itsemme vuoksi vielä sittenkin kun vanhenemme.
Itse toivoisin olevani vanhempi nainen, koska ei heitä tämä kismitä, vaan heidän on helppo erotella ne miehet joille naisen nuoruus on ensisijaisen tärkeää ja joista ei ole pitkäaikaiseksi kumppaniksi.
Moni meistä nuorista naisista on päättänyt etsiä miehen vasta vähän vanhemmalla iällä tämän asian takia.
Hei, täällä yksi nuori nainen joka on alkanut ajatella samoin! Eniten harmittaa juuri tuo, että tämän takia pitkä parisuhde on ilmeisesti useimpien miesten kanssa mahdoton, ja sitä itse parisuhteelta toivoisin. Että olisi edes mahdollisuus viettää yhteistä keski-ikää ja jopa vanhuutta. Nykyään kun kuulen vanhempieni ikäisten eronneen, ajattelen aina että nainen tuli ilmeisesti miehelle liian vanhaksi. Itseä ei tämän takia kiinnosta seurustelu enää ollenkaan. Seurustelin hetken niihin aikoihin kun aloin ymmärtää tätä kuviota paremmin, ja lopetin suhteen kun tuli niin inhottava olo. En halua jäädä odottamaan milloin mies jättää sen takia että olen liian vanha. Jokainen vanhenee eikä sitä voi estää.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele naisen lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä voin valita 28-vuotiaan naisen tai 38-vuotiaan naisen, niin AINA valitsen 28-vuotiaan naisen.
Naiset, miksi ette voi sietää tätä?
Koska tuntuu että miehet ajattelee vain pintaa. Eivät anna mahdollisuutta esim vähän vanhemmalle vaikka oisi ihan kiva. Siksi kysyinkin onko miehelle pinta tärkeintä. Nököjään on, vastauksien perusteella. Kyllä miehetkin siitä hermostuu jos nainen kiinnostuu vain lompakosta tai miehen komeudesta. Joka päivä täältä saa lukea juttuja,kun miehet ovat hermostuneita kun eivät riitä naiselle. Samalta tuntuu siitä vanhemmasta naisesta. Tuntuu ettet voi olla rakastettu.Tämä siis nuoren naisen mielipide.
"Ihan kiva" on määritelmänä negatiivinen. Kiva on kiva, "ihan kiva" on siedettävä, mutta ei oikeasti kiva.
Hmmm... no joo, onhan se ihan kiva, mutta - (selitys tähän).
Kyllä miehet tietää, kuinka paksu lompakko tekee miehestä komean ja haluttavan. Siitä asiasta saa lukea lähes joka päivä laadukkaista iltapäiväjulkaisuista.
Naiset etsivät aina parasta mahdollista puolisoa, jolle voivat synnyttää mahdolliset jälkeläisensä. Ennen se oli vahvin mies, nykyään rikkain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska heidän ei tarvitse tyytyä.
Kukaan ei vastannut kysymykseeni juuri. Eli kiinnostaako miehiä naisessa vain pinta? Miten se on tyytymistä, jos mies ajattelisi, että katsoo tarjontaa kaikessa ikäluokassa ja naisissa ja tutustuu heihin, sitten tapaisin jonkun mukavan ja kivan ehkä samanikäisen naisen kuin itse ja rakastuisi siihen?
Mihin tähtiin on kirjoitettu ettei nuorempi ja kauniimpi voisi olla mukavampi, kivempi jne? Naiset on naisia iästä riippumatta. Määrätty kokemus elämästä riittää vaikka yhdessä asumiseen asti. Ei ne ikävuodet 30+ tuo naisille mitään positiivisiä ominaisuuksia miesten näkökulmasta.
Kyllä monet miehetkin haluavat tulla rakastetuiksi omana itsenään. Siksi moni rikas ei kerro rahoistaan, koska jos kertoisi, ei pystyisi enää erottamaan kuka on hänestä aidosti kiinnostunut.
Tätä vasten ymmärrän kyllä hyvin nuoria naisia jotka nykyään kertovat etsivänsä miehen vasta vanhemmalla iällä, koska silloin ne pelkän nuoruuden perässä juoksijat ovat automaattisesti jättäytyneet pois ehdokkaiden joukosta. Silloin se ehdokkaiden joukko on pienempi, mutta laadukkaampi.
Jos julkkismiehen elämä on menevää tapahtumien ja töiden perässä ravaamista eikä kodin ja perheen rakentamista, ei mukavalla naisella ole juuri arvoa miehen elämässä. Tällöin naiselta vaaditut asiat liittyy hauskanpitoon ja seuralaisena oloon. Itsekin valitsisin iloisia ja kauniita naisia (=aika usein nuorempia kuin vanhempia).
Minä kuulun keskivertoulkonäölläni ja mukavuudellani kategoriaan jota miehet ei ensisijaisesti huomioi, mutta kaipaavat silloin kun on saatu pakit kauniimmilta. Onneksi ei ole tarvinnut markkinoilla olla 10 vuoteen.
monilla on samanikäinen vaimo esim kaikista komeimmilla, esim christian bale,hugh jackman jne
Vierailija kirjoitti:
Syytä luontoäitiä, mies näkee haluttavampana sukukypsän naisen kuin kuusikymppisen.
Kuka sitä nyt vanhan kanssa jos rahalla saa nuoremman.
Naiset ja raha kulkevat käsi kädessä, sekin on iänikuinen maailman fakta.
No miksei sitten pysy sen yhden nuoren naisen kanssa? Valitse viisaasti, tee lapsia ja pysy yhdessä vanhuuteen.
No oletko pistänyt merkille myös että sinkkunaisilla harvoin on miespuolisia kavereita? Naisen seuraa siedetään vain yhden asian takia. Ei se pelkiltään ole minkään arvoista.
Tietystä tarpeensa tekee paremman näköiseen.