Miksi ne julkkismiehet (rikkaat) valitsee aina nuoria ja kauniita naisia?
Aloin miettiä, että jos miehellä mahdollisuuksia niin aina valitsee kauniin ja nuoren. Eikö miehiä siis kiinnosta naisissa muu kuin pinta?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä voin valita 28-vuotiaan naisen tai 38-vuotiaan naisen, niin AINA valitsen 28-vuotiaan naisen.
Naiset, miksi ette voi sietää tätä?
Koska tuntuu että miehet ajattelee vain pintaa. Eivät anna mahdollisuutta esim vähän vanhemmalle vaikka oisi ihan kiva. Siksi kysyinkin onko miehelle pinta tärkeintä. Nököjään on, vastauksien perusteella. Kyllä miehetkin siitä hermostuu jos nainen kiinnostuu vain lompakosta tai miehen komeudesta. Joka päivä täältä saa lukea juttuja,kun miehet ovat hermostuneita kun eivät riitä naiselle. Samalta tuntuu siitä vanhemmasta naisesta. Tuntuu ettet voi olla rakastettu.Tämä siis nuoren naisen mielipide.
Ihan kiva? Vanhat naiset ovat miesvihaajia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat aina katkeria, jos miehellä on huomattavasti nuorempi nainen! :D Tai ulkomaalainen (japanilainen) nainen.
Tätäkään ketjua ei olisi, jos se olisi naisille "ihan ok".
No mua ei haittaa. Aikaa kun kuluu niin raskasta olla vanhan papan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä voin valita 28-vuotiaan naisen tai 38-vuotiaan naisen, niin AINA valitsen 28-vuotiaan naisen.
Ei minua ainakaan haittaa. Ja tämä on vapaa maa, jokainen saa pariutua kenen kanssa haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö sekä luonne. Rahalla saa. Voi nuorikin olla mukava.
Mitäs sitten kun se vanhenee?
Tuskin haittaa mitenkään kun se mieskin vanhenee ja ei jaksa enää mitään nuoria kalastella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tuntuu että miehet ajattelee vain pintaa. Eivät anna mahdollisuutta esim vähän vanhemmalle vaikka oisi ihan kiva. Siksi kysyinkin onko miehelle pinta tärkeintä. Nököjään on, vastauksien perusteella. Kyllä miehetkin siitä hermostuu jos nainen kiinnostuu vain lompakosta tai miehen komeudesta. Joka päivä täältä saa lukea juttuja,kun miehet ovat hermostuneita kun eivät riitä naiselle. Samalta tuntuu siitä vanhemmasta naisesta. Tuntuu ettet voi olla rakastettu.Tämä siis nuoren naisen mielipide.
Ihan kiva? Vanhat naiset ovat miesvihaajia.
Olen 58 vuotias ja en vihaa miehiä.
Väitätkö ettet itse valitsisi mieluummin vähän nuorempaa ja komeampaa miestä jos luonne olisi vielä hyvä, jos olisi mahdollisuus?
Ja nuoret naiset sen vanhan miehen. Paksu lompakko riittää :))
Vierailija kirjoitti:
Ja nuoret naiset sen vanhan miehen. Paksu lompakko riittää :))
Ja se saa miehet vihaiseksi??? Aika ristiriitaista
Koska he voivat ja raha kiinnostaa naisia. Youtubessa video kun mies saa kadulla naiselta pakit ja sitten menee autoonsa, joku lamborghiini ja nainen huomaa niin oikein juoksee miehen luokse 😅
Onhan niitä runsaasti noineenkin, mutta sitten on heitä, jotka valitsevat toisin.
Joku sanoikin jo ikäistensä kanssa olevia, Stephen Colbert, Pierce Brosnan, Jack Huhgman.. itse lisään Sean Conneryn, Roger Mooren ja Keanu Reeves
Sitten tuli mieleen namuset Jason Momoa ja Joe Manganiello. Kumpikin otti vanhemman naisen.
Nähtäväksi jää mihin suuntaan erojen jälkeen vakiintuvat.
Aikansa lapsia eli pinnallisen massakulttuurin tuotteita niin miehet kuin naisetkin. Aivopesu on tehokasta ja ulottuu niin rikkaisiin kuin köyhiinkin, lapsista vanhuksiin. Enimmäkseen halpaa ja arvotonta.
Kyse on sisäistetystä vallasta ja pinnallisuudesta. Kuuluisuus, rikkaus ja pinnallinen menestys saavat ihmisen uskomaan että hän on jotain erityistä. Pinnallisuus näkyy myös puolisonvalinnassa, halutaan nuori ja näyttävä jota voidaan esitellä saaliina ja yhtenä merkkinä menestyksestä. Tunne-elämä on pinnallista.
Eivät tietenkään kaikki rikkaat ja kuuluisat toimi noin. Eräs suomalainen monimiljonääri hoitaa ikäistään, sairasta vaimoa. Todella tunnettu amerikkalainen elokuvaohjaaja tekee samoin. Heillä olisi mahdollisuus saada vierelleen rahan perässä juokseva, nuori kaunis vaimo mutta valitsevat välittämisen ja rakkauden. Valitsevat pinnallisuuden sijasta syvyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En allekirjoita tuota. Käyn baareissa ajoittain. Tuntuu, että kyllä miehet lähestyvät minua, vaikka en ole enää nuori tai laiha. Olen kivan näköinen ja mukava. Aika tavallinen. Pukeudun siististi ja en koita herättää erityistä huomiota. Siis olen tavallinen ja kiva keski-ikäinen nainen. Harrastan liikuntaa jonkin verran myös. Olen hiukan ujon näköinen. En näytä siltä, että suhteita olisi ollut liikaa.
Minunlaisistani taitaa olla pulaa.
Miksi nuorille ja kauniille naisille kelpaa vain rikas vanhempi julkkismies?
Maailman rikkain mies Bezos valitsi oman ikäisensä naisen avioeronsa jälkeen.
Miehen tasoa nostaa pituus,lihaksikkuus,ulkonäkö,raha ja koulutustaso.
Naisten tasoa nostaa ulkonäkö.
Rikas ja komea mies siis on samaa tasoa kuin hyvännäköinen nainen joten ne pariutuu keskenään.
Ruma ja köyhä mies saa naisen joka on ruma ja kuuluu samaan yhteiskuntaluokkaan kuin se ruma ja köyhä mies.
Ruma ja rikas mies voi saada itseään paremman näköisemmän naisen koska miehen varakkuus nostaa miehen tasoa.
Nainen pariutuu aina miehen kanssa jonka taso on vähintään samaa tasoa kuin naisen oma taso.
Ei tämä rakettitiedettä ole vaan ihan normaalia sekä luonnollista.
Koska kaikki miehet ovat pinnallisia ja valitsevat sen mukaan jos mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki miehet ovat pinnallisia ja valitsevat sen mukaan jos mahdollista.
Aika harva mies pystyy valitsemaan naisensa, oikeastaan vain rikkaat ja komeat miehet voi valita naisensa.
Keskiverto mies joutuu tyytymään siihen naiseen joka kelpuuttaa miehen.
Naiset pystyy aina valitsemaan miehen ellei nainen ole todella ruma/lihava.
Niin että kaunis ei voi olla älykäs tai muillakin tavoin hyvä? Pientä kateutta kenties?