Miksi ne julkkismiehet (rikkaat) valitsee aina nuoria ja kauniita naisia?
Aloin miettiä, että jos miehellä mahdollisuuksia niin aina valitsee kauniin ja nuoren. Eikö miehiä siis kiinnosta naisissa muu kuin pinta?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään voi tajuta noita nuoria ja kauniita, jotka tyytyvät vanhoihin ja rumiin ukkoihin, rahasta riippumatta.
Ne on gold diggereitä
Suurin osa ukoista ei katso peiliin ollenkaan. Luulevat olevansa herkkupaloja.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ukoista ei katso peiliin ollenkaan. Luulevat olevansa herkkupaloja.
On tehty tutkimus että miehet yliarvioivat omaa komeuttaan. Biologista löytyy selitys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ja kauniit ovat yleensä sisältäkin kauniimpia jostain syystä.
Johtuuko se siitä että heillä ei ole vielä kokemusta miehistä? :D
Johtuu. Mutta kuka päättää deittailla ääliöitä? Olen kuullut naisten sanovan useamman kerran, että ne mulkut ovat vain niin paljon seksikkäämpiä, ettei voi vastustaa. Tätä minä en voi sietää. Ottakaa vastuu valinnoistanne. Se ei ole minun syytäni. Jättäkää minut pois kaunastanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu. Mutta kuka päättää deittailla ääliöitä? Olen kuullut naisten sanovan useamman kerran, että ne mulkut ovat vain niin paljon seksikkäämpiä, ettei voi vastustaa. Tätä minä en voi sietää. Ottakaa vastuu valinnoistanne. Se ei ole minun syytäni. Jättäkää minut pois kaunastanne.
Mutta kyllähän miehetkin deittailisi ääliö naisia, jos vain ovat nuoria ja kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestenkin pitäisi ottaa vastuu valinnoistaan. Usein mies valitsee sen jännänaisen ja sitten tulee tänne valitaan kun nainen petti. Luonteesta ei oteta mitään selvää, tärkeintä että nainen on seksikäs.
Rahalla saa ulkonäköä. Itselle ja kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Koska vanhalla happamalla ämmällä mitään tee.
#naisvihanäkyväksi
Naiset ovat aina katkeria, jos miehellä on huomattavasti nuorempi nainen! :D Tai ulkomaalainen (japanilainen) nainen.
Tätäkään ketjua ei olisi, jos se olisi naisille "ihan ok".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestenkin pitäisi ottaa vastuu valinnoistaan. Usein mies valitsee sen jännänaisen ja sitten tulee tänne valitaan kun nainen petti. Luonteesta ei oteta mitään selvää, tärkeintä että nainen on seksikäs.
Eipä näy miehiä täällä valittamassa että sai pilua jännänaiselta.
Jos pettää niin uutta kehiin vaan. Voi samalla vaihtaa nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vanhalla happamalla ämmällä mitään tee.
#naisvihanäkyväksi
Mitä naisvihaa tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Koska vanhat naiset ovat rasittavia.
#naisvihanäkyväksi
Koska ne nuoret on nyt vain paljon parempia kuin nelikymppiset naiset. Biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne nuoret on nyt vain paljon parempia kuin nelikymppiset naiset. Biologiaa.
Eli tuleeko esim nuoresta vaimostasi "huono" kun hän vanhenee?
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuitenkaan miehet ei hyväksy naisen biologiaa, että naiset ovat lompakon perässä?
En minä ole mikään julkkis, ja mulla on kumminkin nätti ja nuori vaimo. Kai se on sitten vähän miehen luonteestakin kiinni? Puhutaanko sitten charmista vai mistä liekään?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat aina katkeria, jos miehellä on huomattavasti nuorempi nainen! :D Tai ulkomaalainen (japanilainen) nainen.
Tätäkään ketjua ei olisi, jos se olisi naisille "ihan ok".
Kyllähän miehetkin ovat katkeria siitä että naisia kiinnostaa vain miehet rahat ja lompakko. jokainen haluaa tulla rakastetuksi persoonana, ihmisenä. Kyllä itseäni esim nuorena naisena huolestuttaa, katoaako mieheni rakkaus kun vanhenen ja kuihdun.
Vierailija kirjoitti:
En minä ole mikään julkkis, ja mulla on kumminkin nätti ja nuori vaimo. Kai se on sitten vähän miehen luonteestakin kiinni? Puhutaanko sitten charmista vai mistä liekään?
Kukaan ei edelleenkään vastannut kysymykseeni, ettäkiinnostaako miehiä vain pelkkä pinta...
Mistä rikkaista julkkismiehistä tässä nyt siis puhutaan? Suomalaiset (rikkaat) julkkismiehet ovat pääsääntöisesti suunnilleen samanikäisen kanssa. Mutta kuka nyt lasketaan rikkaaksi - ja kuka toisalta on perillä eri julkkisten varallisuustilanteesta?
En mitenkään voi tajuta noita nuoria ja kauniita, jotka tyytyvät vanhoihin ja rumiin ukkoihin, rahasta riippumatta.