Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ne julkkismiehet (rikkaat) valitsee aina nuoria ja kauniita naisia?

Vierailija
23.07.2023 |

Aloin miettiä, että jos miehellä mahdollisuuksia niin aina valitsee kauniin ja nuoren. Eikö miehiä siis kiinnosta naisissa muu kuin pinta?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret ja kauniit ovat yleensä sisältäkin kauniimpia jostain syystä.

Johtuuko se siitä että heillä ei ole vielä kokemusta miehistä? :D

Johtuu. Mutta kuka päättää deittailla ääliöitä? Olen kuullut naisten sanovan useamman kerran, että ne mulkut ovat vain niin paljon seksikkäämpiä, ettei voi vastustaa. Tätä minä en voi sietää. Ottakaa vastuu valinnoistanne. Se ei ole minun syytäni. Jättäkää minut pois kaunastanne.

Miestenkin pitäisi ottaa vastuu valinnoistaan. Usein mies valitsee sen jännänaisen ja sitten tulee tänne valitaan kun nainen petti. Luonteesta ei oteta mitään selvää, tärkeintä että nainen on seksikäs.

Eipä näy miehiä täällä valittamassa että sai pilua jännänaiselta.

Jos pettää niin uutta kehiin vaan. Voi samalla vaihtaa nuorempaan.

Joka päivähän täällä on katkeria viestejä miehiltä.Sehän kertoo että ovat valinneet sen kauniin ja nuoren jolla on ollut valinnanvaraa muutenki ja tulleet petetyksi.

Vierailija
42/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole mikään julkkis, ja mulla on kumminkin nätti ja nuori vaimo. Kai se on sitten vähän miehen luonteestakin kiinni? Puhutaanko sitten charmista vai mistä liekään?

Kukaan ei edelleenkään vastannut kysymykseeni, ettäkiinnostaako miehiä vain pelkkä pinta...

ei kiinnosta pelkkä pinta, mutta pinta merkitsee eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole mikään julkkis, ja mulla on kumminkin nätti ja nuori vaimo. Kai se on sitten vähän miehen luonteestakin kiinni? Puhutaanko sitten charmista vai mistä liekään?

Kukaan ei edelleenkään vastannut kysymykseeni, ettäkiinnostaako miehiä vain pelkkä pinta...

Eli sanoisit, että seksuaalinen himo on esim tärkeämpää kuin rakkaus?

Vierailija
44/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten niin kovasti itkette naisten perään, jos kerta valitsette heitä pinta edellä?

Vierailija
45/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä nyt tiedä. Amber Heartin sisimmät löytyi Deppin lakanoilta. 

Vierailija
46/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta ainakin omalla kohdallani menee niin, että ei suhde etene ja syvene ikinä rakkaudeksi, jos ei siihen liity ensin seksuaalista himoa ja seksuaalista vetovoimaa. Ei se silti sitä tarkoita, että vain ulkonäkö kiinnostaisi, koska ei seksuaalinen vetovoima ole pelkkää ulkonäköä.

Vierailija
47/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä nyt tiedä. Amber Heartin sisimmät löytyi Deppin lakanoilta. 

Niinp.. Miehet luulee sinisilmäisenä että se nuori ja kaunis on automaattisesti hyvis

Vierailija
48/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö sekä luonne. Rahalla saa. Voi nuorikin olla mukava.

Vierailija
49/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta ainakin omalla kohdallani menee niin, että ei suhde etene ja syvene ikinä rakkaudeksi, jos ei siihen liity ensin seksuaalista himoa ja seksuaalista vetovoimaa. Ei se silti sitä tarkoita, että vain ulkonäkö kiinnostaisi, koska ei seksuaalinen vetovoima ole pelkkää ulkonäköä.

Miehellä kuulemma loppuu rakkaus kun nainen vanheenpi.

Vierailija
50/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten kun se vanhenee?

Vierailija
51/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan tuo ei ole totta. Hyvin monella on oman ikäinen ihan ok nätti vaimo. Hugh Jackman, Steve Colbert, Pierce Brosnan jne.

Vierailija
52/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastihan tuo ei ole totta. Hyvin monella on oman ikäinen ihan ok nätti vaimo. Hugh Jackman, Steve Colbert, Pierce Brosnan jne.

Hyvä että on koska muuten alkaisin luulla,että miehet psykopaatteja.

Vierailija
53/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua että miehet sitten tuomitsee jos naiset katsoo miehen lompakkoa, mutta miehet itse käyttäytyvät täysin samoin.

Köyhiä miehiä harmittaa, että naiset suosivat varakkaita miehiä. Ei tuo äveriästä miestä kismitä.

Kypsään ikään ehtineitä naisia harmittaa, että miehet suosivat nuoria naisia. Ei tuo nuorta naista kismitä.

Vierailija
54/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua että miehet sitten tuomitsee jos naiset katsoo miehen lompakkoa, mutta miehet itse käyttäytyvät täysin samoin.

Köyhiä miehiä harmittaa, että naiset suosivat varakkaita miehiä. Ei tuo äveriästä miestä kismitä.

Kypsään ikään ehtineitä naisia harmittaa, että miehet suosivat nuoria naisia. Ei tuo nuorta naista kismitä.

Kyllä mua ainakin nuorena naisena toi kismittää. Pelkään että oma rakas vaihtaa mut..Kamala tunne

Vierailija
55/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäero pysyy vakiona.

Vierailija
56/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäero pysyy vakiona.

Eli vaihdat kumppania n. 5 vuoden välein? Aika psykopaattista toimintaa. Ei omaa lemmikkieläintäkään vaihdeta uuteen kun se täyttää vuosia.

Vierailija
57/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti siksi, että nuoret ja kauniit naiset tyrkyttävät itseään vain rikkaille. Vai onko jolu joskus kuullut nuoresta naisesta joka rakastuisi köyhään ?

Vierailija
58/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti siksi, että nuoret ja kauniit naiset tyrkyttävät itseään vain rikkaille. Vai onko jolu joskus kuullut nuoresta naisesta joka rakastuisi köyhään ?

Minä rakastuin köyhään kyllä juu

Vierailija
59/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat aina katkeria, jos miehellä on huomattavasti nuorempi nainen! :D Tai ulkomaalainen (japanilainen) nainen.

Tätäkään ketjua ei olisi, jos se olisi naisille "ihan ok".

Meitä vanhoja on paljon joilla on pitkä liitto. Vain puolet liitoista päättyy eroon,

Vierailija
60/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä voin valita 28-vuotiaan naisen tai 38-vuotiaan naisen, niin AINA valitsen 28-vuotiaan naisen.

Naiset, miksi ette voi sietää tätä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan