Matkatoimisto tarjoaa vaihtokauppaa Rodoksen reissulle, minkä sinä valitsisit?
Varattu all incluisve loma, rannalla, 4 tähden hotellissa. Iso uima-allas.
Vaihtoehtoina Turkki 3 tähden hotelli, all inclusve, iso uima-allas, rannalle 1km. Vai Kypros 4 tähden, puolihoidolla, rannalla ja iso uima-allas....
Kommentit (38)
Kyprokselle. En muutenkaan menisi ikinä all inclusive-hotelliin.
Kypros! Ja mene päiväretkelle Famagustaan niin pääset sinne Turkkiinkin. :D
En valitsisi turkista 3 tähden hotellia ja kaukana rannasta. Kypros on kallis ja tylsä, mutta ottaisin sen. Turkista tykkään kyllä, mutta en noilla ehdoilla.
Mulla ti 25.7.23 Rodoksen matka. Sinne lähden ja tein illalla lähtöselvityksen. Hotellini on Rodoksen kaupungissa jossa ei hämminkiä.
Vierailija kirjoitti:
Näillä helteillä ehdottomasti rannalle.
Ja all inclusive myös. Nestettä kuluu koko ajan valtavat määrät.
Onko pakko vaihtaa? Rahoja ei saa takaisin? Jos on mahdollista, niin ottaisin rahat takaisin ja lähtisin vaikka Mallorcalle mieluummin. Jos olisi pakko noista kahdesta huonosta valita, niin kai se Kypros olisi sitten otettava.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ti 25.7.23 Rodoksen matka. Sinne lähden ja tein illalla lähtöselvityksen. Hotellini on Rodoksen kaupungissa jossa ei hämminkiä.
En menisi! Evakuoidut tarvitsevat paikkoja et sinä
Kumpikaan ei vastaa sitä mistä olet maksanut. Molempien kohdalla pyytäisin tuntuvaa alennusta tai koko maksettua summaa takaisin. Olen aiemmin vastaavassa tilanteessa saanut TUIlta rahat takaisin, mikseivät nytkin sitä hyvittäisi.
Onpa surkea tarjous Turkista. Kreikan 4-tähteä on hintaluokaltaan kalliimpi kuin Turkin 5-tähteä. Eli jotta matka aidosti korvaisi tuon Kreikan, niin Turkista pitäisi tarjota listan parasta. Siinä muuten syy, miksi itse harrastan Turkkia paljon. Saa enemmän samalla rahalla.
Kyproksen haaste on, että on todella kallis. Puolihoito tarkoittaa, että jopa illallisjuomat maksetaan erikseen plus kaikki muut väliruuat, välipalat, juomat jne. Eli matkabudjettinne räjähtää. Vaatisin Kyprokselta 3-tähden all inclusivea tai sitten Turkista 5-tähteä. Ne on hintaluokaltaan about samassa.
Ihan kumpi vaan kuulostaa hyvälle.
En kumpaakaan. Pyydä rahat takaisin
Kypros on kiva, Turkkiin en lähtisi maksustakaan.
Kyproksella on maastopaloja ja yhtä kuumaa kuin Kreikassakin.
Ja Elokuu on perinteisesti ollut välimeren rannilla se kuumin kuukausi. Paljonkohan tänä kesänä nähdään.
Ottaisin rahat ja matkustaisin vaikka Saksaan, siellä on paljon kaunista maisemaa ja mukavia ihmisiä. Tai Itävaltaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Kypros!
Ennen päätöstä kannattaa varmaan kurkata pankkitiliä ja katsella hintatasoa. Jos useampi matkustaja ja on esim tapana todellakin syödä 3 ateriaa, niin puolihoidossa joutuu nyt sen yhden maksamaan erikseen Kreikan sijaan.
Turkki on halpa maa, Kyrpos kalliimpi.
Itse en haluaisi Turkkiin, mutta jotkut siellä käy jopa usein.
En menis kumpaankaan. Mieluummin Alpeille tai Lofooteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi! Evakuoidut tarvitsevat paikkoja et sinä
Ehkä tässä ei tarvitse edes itse päättää, koska ainakin jotukut suomalaiset matkanjärjestäjät ovat ilmoittaneet, että lennot perutaan.
Muuten olet oikeassa. Kreikkalaisilla on nyt tekemistä omiensa kanssa. Jotenkin järkyttäää, kun toiset ovat shokissa, kun koti ym paloivat eli kaikki meni ja ovat evakossa, ja vieressä joku turistiääliö manku,u, mten nyt lomakeskeytyi ja pitää lähteä kotiin kunhan lentojärjestyy tajuamatta, miten onnellinen on, kun hänellä naapuriin verrattuna sentään on koti mihin mennä.
Kypros, mutta pyytäisin alennusta, koska on vain puolihoito.