Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkatoimisto tarjoaa vaihtokauppaa Rodoksen reissulle, minkä sinä valitsisit?

Vierailija
23.07.2023 |

Varattu all incluisve loma, rannalla, 4 tähden hotellissa. Iso uima-allas.
Vaihtoehtoina Turkki 3 tähden hotelli, all inclusve, iso uima-allas, rannalle 1km. Vai Kypros 4 tähden, puolihoidolla, rannalla ja iso uima-allas....

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypros, mutta pyytäisin alennusta, koska on vain puolihoito.

Vierailija
22/38 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyprokselle. En muutenkaan menisi ikinä all inclusive-hotelliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypros! Ja mene päiväretkelle Famagustaan niin pääset sinne Turkkiinkin. :D

Vierailija
24/38 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitsisi turkista 3 tähden hotellia ja kaukana rannasta. Kypros on kallis ja tylsä, mutta ottaisin sen. Turkista tykkään kyllä, mutta en noilla ehdoilla.

Vierailija
25/38 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ti 25.7.23 Rodoksen matka. Sinne lähden ja tein illalla lähtöselvityksen. Hotellini on Rodoksen kaupungissa jossa ei hämminkiä.

Vierailija
26/38 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä helteillä ehdottomasti rannalle.

Ja all inclusive myös. Nestettä kuluu koko ajan valtavat määrät.

Vierailija
27/38 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko vaihtaa? Rahoja ei saa takaisin? Jos on mahdollista, niin ottaisin rahat takaisin ja lähtisin vaikka Mallorcalle mieluummin. Jos olisi pakko noista kahdesta huonosta valita, niin kai se Kypros olisi sitten otettava.

Vierailija
28/38 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ti 25.7.23 Rodoksen matka. Sinne lähden ja tein illalla lähtöselvityksen. Hotellini on Rodoksen kaupungissa jossa ei hämminkiä.

En menisi! Evakuoidut tarvitsevat paikkoja et sinä

Vierailija
29/38 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei vastaa sitä mistä olet maksanut. Molempien kohdalla pyytäisin tuntuvaa alennusta tai koko maksettua summaa takaisin. Olen aiemmin vastaavassa tilanteessa saanut TUIlta rahat takaisin, mikseivät nytkin sitä hyvittäisi.

Vierailija
30/38 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surkea tarjous Turkista. Kreikan 4-tähteä on hintaluokaltaan kalliimpi kuin Turkin 5-tähteä. Eli jotta matka aidosti korvaisi tuon Kreikan, niin Turkista pitäisi tarjota listan parasta. Siinä muuten syy, miksi itse harrastan Turkkia paljon. Saa enemmän samalla rahalla.

Kyproksen haaste on, että on todella kallis. Puolihoito tarkoittaa, että jopa illallisjuomat maksetaan erikseen plus kaikki muut väliruuat, välipalat, juomat jne. Eli matkabudjettinne räjähtää. Vaatisin Kyprokselta 3-tähden all inclusivea tai sitten Turkista 5-tähteä. Ne on hintaluokaltaan about samassa.

Vierailija
31/38 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kumpi vaan kuulostaa hyvälle.

Vierailija
32/38 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Pyydä rahat takaisin

Vierailija
33/38 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypros on kiva, Turkkiin en lähtisi maksustakaan.

Vierailija
34/38 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyproksella on maastopaloja ja yhtä kuumaa kuin Kreikassakin.

Ja  Elokuu on perinteisesti ollut välimeren rannilla se kuumin kuukausi. Paljonkohan tänä kesänä nähdään.

Ottaisin rahat ja matkustaisin vaikka Saksaan, siellä on paljon kaunista maisemaa ja mukavia ihmisiä. Tai Itävaltaan tms.

Vierailija
35/38 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Kypros!

Ennen päätöstä kannattaa varmaan kurkata pankkitiliä ja katsella hintatasoa.  Jos useampi matkustaja ja on esim tapana todellakin syödä 3 ateriaa, niin puolihoidossa joutuu nyt sen yhden maksamaan erikseen Kreikan sijaan.

Turkki on halpa maa, Kyrpos kalliimpi.

Itse en haluaisi Turkkiin, mutta jotkut siellä käy jopa usein.

Vierailija
36/38 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään näistä.

Vierailija
37/38 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis kumpaankaan. Mieluummin Alpeille tai Lofooteille.

Vierailija
38/38 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En menisi! Evakuoidut tarvitsevat paikkoja et sinä

Ehkä tässä ei tarvitse edes itse päättää, koska ainakin jotukut suomalaiset matkanjärjestäjät ovat ilmoittaneet, että lennot perutaan.

Muuten olet oikeassa. Kreikkalaisilla on nyt tekemistä omiensa kanssa.  Jotenkin järkyttäää, kun toiset ovat shokissa, kun koti ym paloivat eli kaikki meni ja ovat evakossa, ja vieressä joku turistiääliö manku,u, mten nyt lomakeskeytyi ja pitää lähteä kotiin kunhan lentojärjestyy  tajuamatta, miten onnellinen on, kun hänellä naapuriin verrattuna sentään on koti mihin mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan