Olen 45v enkä enää kaunis, mitä nyt?
Olen ollut aina ns. kaunotar ja saanut paistatella huomiossa. Nyt se on auttamatta ohi. Toki olen vieläkin hyvävartaloinen ja tavallaan kaunis, mutta en enää kuten nuoret naiset.
Miten muuttaisin tyyliäni ja elämäntapaani ja saisin siihen sisältöä? Miten vanheta arvokkaasti ja kuitenkin pitää oman itseni? Olen rakastanut muotia, laittautumista, kaupunkielämää, taidetta jne. Asiat tuntuvat tylsiltä kun olenkin keski-ikäinen tantta.
Kommentit (132)
20 000 eur
Sen verran maksaa Stephen Diezillä kasvojen kohotus.
Nuorruin 15 vuotta.
Ei enää kaula ja poskipusseja.
Kropasta olen aina huolehtinut
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla kaunis niinkuin nuoret?
Mieluummin on kaunis nelikymppinen, tai minkä ikäinen onkaan.
Miksi pitäisi olla terve?
Rikas?
Kaunis?
Miksi...no ei oo pakko:)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuoret ovat kauniita, eikä vanhempi ihminen millään keinolla näytä
enää samalta kuin nuorena. Paras vain hyväksyä tilanne ja keskittyä muihin asioihin. Itse pidän vapauttavana sitä, ettei enää tarvitse koko ajan ajatella ulkonäköään. Voihan sitä silti pitää itsestään huolta, pukeutua kivasti ja olla tyytyväinen elämäänsä.
Saanko olla kaunis varakas ja hoikka?
Maksoin tosin 20 000 nuorelta näyttääkseni, mutta eihän se oo sulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
enää samalta kuin nuorena. Paras vain hyväksyä tilanne ja keskittyä muihin asioihin. Itse pidän vapauttavana sitä, ettei enää tarvitse koko ajan ajatella ulkonäköään. Voihan sitä silti pitää itsestään huolta, pukeutua kivasti ja olla tyytyväinen elämäänsä.
Maksoin tosin 20 000 nuorelta näyttääkseni, mutta eihän se oo sulta pois?
Mun ei tartte maksaa, koska mulla on tosi hyvä geenit. Oon vaan söpö 45 vee. Onko se sulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Kerro parikymppisille nuorille naisille että ulkonäkö katoaa, ja jos ei halua vanhempana saada lohtua pelkästään kissoilta, niin kannattaa koittaa pariutua ja hankkia perhe ennen kolmeakymppiä.
Ei nuori tuommoista kuuntele.
Nuori on nuori.
Olen itse kaunis ja hoikka vanha nainen.
Ei ryppyjä sellua ym.
Syön puolikiloa mustikoita päivässä.
Samoin kalaa ja rahkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoin tosin 20 000 nuorelta näyttääkseni, mutta eihän se oo sulta pois?Mun ei tartte maksaa, koska mulla on tosi hyvä geenit. Oon vaan söpö 45 vee. Onko se sulta pois?
Minä olen 55...kerro sitten.
Ei sun ikäinen vielä tarvi leikkausta.
Olin 54 kun leikkautin itseni:)
Olkaa puhtaita, raikkaita ja hyväkäytöksisiä niin olette miellyttäviä.
Miellyttävät ihmiset on aina parempi kuin kauniit.
Jos ap oot köyhä niin
Osta satisfyer
Syö suklaata
Hanki kissa
Trollaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoin tosin 20 000 nuorelta näyttääkseni, mutta eihän se oo sulta pois?Mun ei tartte maksaa, koska mulla on tosi hyvä geenit. Oon vaan söpö 45 vee. Onko se sulta pois?
Olin 54 kun leikkautin itseni:)
Hyvällä tuurilla ei tarvitse leikkausta silloinkaan. Lisäksi mulla on kyllä rahaakin 😄😄
Hyvä me!!!
Vierailija kirjoitti:
Olkaa puhtaita, raikkaita ja hyväkäytöksisiä niin olette miellyttäviä.
Miellyttävät ihmiset on aina parempi kuin kauniit.
Minä olen myös miellyttävä.
Yleensä kauniit ovat:)
Tanssi. Tanssiessa tunnen itseni kauniiksi ja viehkeäksi ja kehoni tuntee iloa ja riemua musiikista ja liikkeestä. Lajeina lattarit ja itämainen tanssi. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 54 kun leikkautin itseni:)Hyvällä tuurilla ei tarvitse leikkausta silloinkaan. Lisäksi mulla on kyllä rahaakin 😄😄
Hyvä me!!!
Aha eli runkkaat ja trollaat jo:)
Vierailija kirjoitti:
Tanssi. Tanssiessa tunnen itseni kauniiksi ja viehkeäksi ja kehoni tuntee iloa ja riemua musiikista ja liikkeestä. Lajeina lattarit ja itämainen tanssi. Suosittelen.
Minä syön suklaata ja omistan satisfyerin.
Peilit olen vienyt kellariin.
Pesen koko kehon mäntysuovalla kerran päivässä.
Nautit elämästä ilman ylimääräistä huomiota/häirintää.
Kaikki päättyy aikanaan, armon aika ei milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap oot köyhä niin
Osta satisfyer
Syö suklaata
Hanki kissa
Trollaa
Mäntysysuovalla peset itsesi niin olet puhdas.
Muista hyvät käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen koko kehon mäntysuovalla kerran päivässä.
Ei helkkari 😂
Vierailija kirjoitti:
Nautit elämästä ilman ylimääräistä huomiota/häirintää.
Kaikki päättyy aikanaan, armon aika ei milloinkaan.
Jumala heittää epäuskoiset h.elvettiin.
Älä runkkaa
Pese itsesi
Suklaa on syntiä
Miten niin et ole kaunis? Siis voihan vanhanakin olla kaunis... en ymmärrä. Ei sitä iän piikkiin voi laskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen koko kehon mäntysuovalla kerran päivässä.Ei helkkari 😂
Emoiji hullu
Miksi pitäisi olla kaunis niinkuin nuoret?
Mieluummin on kaunis nelikymppinen, tai minkä ikäinen onkaan.