Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastui, että mieheni onkin yhteiskäyttömies

Vierailija
23.07.2023 |

Joissain taloyhtiöissä on yhteiskäyttöautoja ja yhteiskäyttötiloja mm. pyykkitupaa ja saunaa.

Minulle selvisi viime viikolla, että mieheni on myös tämmöinen yhteiskäyttömies, eli useamman naisen käytössä ja käytettävissä.

Kommentit (178)

Vierailija
81/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidinsylimies on täysin klassinen narsisti. Ei tule ottamaan opikseen. Etsii äitiä loppuikänsä.

Autoin yjteiskäyttömieheksi paljastunutta eksää laittamalla taloyhtiönsä rappukäytäviin ja viereiseen ostoskeskukseen A-nelosen, missä kerrotttiin, mihin pantavaksi haluavat naiset voivat ottaa yhteyttä. Omat kortsut mukaan.

Niin, jossain vaiheessa mennyt jotain olennaista pieleen. Ilmeisen varhaisessa vaiheessa.

Varmastikin. Ei tuollaista hoivaa sylillään kukaan terveeksi.. Omat näpit ja mielenterveys siinä hoivaajalla vaan palaa ja tautejakin voi tulla. Ja äidinsylimies jatkaa etsintäänsä. Taas kertaalleen.

Narsut nimenomaan puhelee tästä sylin ja hoivan tarpeesta vielä aikuisenakin. Minä olen käynyt ajoittain aika rankkojakin asioita läpi elämässäni, mutta eipä ainakaan itselleni ole tullut sellaista, että haluaisin jonkun hoivaavan ja sylittelevän kuin vauvaa.

Ei tuollainen kyllä mitään intohimoa herätä. Kyllä hyvässä parisuhteessa miehen pitää olla mies eikä mikään pillittävä miesvauva. Peruskallio joka osaa myös rehellisesti puhua vaikeistakin tunteistaan.

Tämä sylimies esiintyy alussa hyvinkin aikuisena, ritarillisena, hyvänä keskustelijana ja turvallisena olkapäänä. Totuus paljastuu kuitenkin jotain aivan päinvastaista.

Siirappiset puheet ovat näiden tavaramerkki. Teot ovat likaviemärin tasoa.

Omani oli lukenut psykologiaa yliopistossa ja siksi ei osasi ehkä välttää räikeimmät stereotypiat.

Vierailija
82/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskäyttömiehet levittävät mukanaan ikäviä tauteja.

Joo. Kävin läpi kaikki mahdolliset sukupuolitautitestit hänen jälkeensä, sis hiv-testit puolen vuoden ajan viimeisestä seksikerrasta.

Onneksi ei löytynyt mitään.

Sama, mutta täältä löytyi. Onneksi ei hiv. Ehkä pitäisi ottaa mallia kulkukoiraprojekteista ja tehdä kemiallinen kastraatio kiinni saataville yksilöille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidinsylimies on täysin klassinen narsisti. Ei tule ottamaan opikseen. Etsii äitiä loppuikänsä.

Autoin yjteiskäyttömieheksi paljastunutta eksää laittamalla taloyhtiönsä rappukäytäviin ja viereiseen ostoskeskukseen A-nelosen, missä kerrotttiin, mihin pantavaksi haluavat naiset voivat ottaa yhteyttä. Omat kortsut mukaan.

Tuo on paritusta, lieneekö laillista? Yleensä tuollaisilla on sen verran kokoelmaa kerättyä netistä, ettei hän taida apuasi tarvita paritteluun pääsemiseen.

Vierailija
84/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilaten ja höyläten, sopisi mullekin.

Siementäjä on aina ollut unelma ammattini tai tampoonin vaihtaja tai amatöörigynekologi  : )

Vierailija
85/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea tilanne kun yksi nainen ei pysty omistamaan miestä

Vierailija
86/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistin puhetta.

Vierailija
87/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistamisesta en tiedä, mutta valehtelu ja huijaaminen on ikävää. Samoin se persoonallisuuden piirre, ettei pysty pitämään kiinni sopimuksista.

Vierailija
88/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmea tilanne kun mies ei pysty esittelemään itseään rehellisesti tältäkin osin, vaan pitää vedättää. Eikö ole mitään ammattiylpeyttä?

Vierailija
89/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmea tilanne kun mies ei pysty esittelemään itseään rehellisesti tältäkin osin, vaan pitää vedättää. Eikö ole mitään ammattiylpeyttä?

Varmaan työelämässäkin ihan samanlainen. Teetättää omat työt alaisillaan ja ottaa itse kunnian..

Vierailija
90/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorin kautta hyvin asiaa käsittelevä raikas ketju. Toisaalla vaan jotkut räyhäävät samoja kelojaan.

Vierailija
91/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
92/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jossain vaiheessa mennyt jotain olennaista pieleen. Ilmeisen varhaisessa vaiheessa.

Varmastikin. Ei tuollaista hoivaa sylillään kukaan terveeksi.. Omat näpit ja mielenterveys siinä hoivaajalla vaan palaa ja tautejakin voi tulla. Ja äidinsylimies jatkaa etsintäänsä. Taas kertaalleen.

Narsut nimenomaan puhelee tästä sylin ja hoivan tarpeesta vielä aikuisenakin. Minä olen käynyt ajoittain aika rankkojakin asioita läpi elämässäni, mutta eipä ainakaan itselleni ole tullut sellaista, että haluaisin jonkun hoivaavan ja sylittelevän kuin vauvaa.

Ei tuollainen kyllä mitään intohimoa herätä. Kyllä hyvässä parisuhteessa miehen pitää olla mies eikä mikään pillittävä miesvauva. Peruskallio joka osaa myös rehellisesti puhua vaikeistakin tunteistaan.

Tämä sylimies esiintyy alussa hyvinkin aikuisena, ritarillisena, hyvänä keskustelijana ja turvallisena olkapäänä. Totuus paljastuu kuitenkin jotain aivan päinvastaista.

Niin ja se unohtui mainita, että hän etsii naisia joilla on varallisuutta, hyvä koulutus ja jonka vanhemmat ovat myös aikonaan akateemisesti menestyneitä ja lisäksi johtajia tms.

Mies on tavallaan hyvin pihi mitä tulee muihin ihmisiin; hän ei anna mitään, ainoastaan ottaa. Haluaa kuitenkin että pääsee hyötymään naisen varallisuudesta ja että nainen tarjoaa ja maksaa hänelle asioita.

Puistattava ihminen.

Vierailija
93/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä yhteiskäyttösylimiehet näkevät naiset kahdenlaisina. Äiteinä ja sitten niinä toisina, hmmmm...

Eikä se h***an osa ole yhtään sen ruusuisempi kuin sen äidin. Etenkään, jos vakiopi***n tarpeessa on esitetty, että ollaan normaalissa parisuhteessa. Näin kävi itselle. Mies vapautettu luontoon.

Näistä voisi olla joku sellainen sivusto, missä olisi tietoa, missä näitä liikkuu ja tuntomerkit, vähän kuin tilannehuone tai karhuhavainnot kaupungeissa tms. Etenkin erittäin aktiivisesti uusia etsivistä.

Näiden kanssa pitäisi tehdä sama kuin yhteiskäyttöisten sähköskuuttien. Aina välillä kiertäisi paku, joka keräisi ne kyytiin ja huoltaisi ennen käytön jatkamista, eli tarkoittaisi sitä että tehdään sp-tautitestit, varustetaan ne kumeilla ja mahdollisesti myös syötetään ja juotetaan siltä varalta, ettei ole löytynyt riittävän huolehtivaista naista huoltopisteeksi.

Vierailija
94/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on pitkä ja komea, niin mielestäni on hieman itsekästä sinulta ajatella että saisit vain itse yksin nauttia hänestä.

Kyllä tuollaista miestä pitää olla valmis jakamaan muiden naisten kanssa.

Vierailija
95/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi on pitkä ja komea, niin mielestäni on hieman itsekästä sinulta ajatella että saisit vain itse yksin nauttia hänestä.

Periaatteessa joo, mutta kyllä sen miehen pitää silloin kertoa naiselleen, että hän on tämmöinen yhteiskäyttömies, ei koskaan vain yhdelle naiselle käyttöön, vaan antaa kaikille.

Vierailija
96/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa joo, mutta kyllä sen miehen pitää silloin kertoa naiselleen, että hän on tämmöinen yhteiskäyttömies, ei koskaan vain yhdelle naiselle käyttöön, vaan antaa kaikille.

Kieroa olisi väittää muuta.

Vierailija
97/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aloitttaja, mutta mulla oli tämä äidinsylimies. Hän on 171,5cm pitkä, keskivartalolihava ja kaljuuntuva.

Vierailija
98/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloitttaja, mutta mulla oli tämä äidinsylimies. Hän on 171,5cm pitkä, keskivartalolihava ja kaljuuntuva.

Jos itsetunto on huono, niin egoa pitää pönkittää hakemalla huomiota ja seksiä muualtakin kuin omalta kumppaniltaan.

Vierailija
99/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itsetunto on huono, niin egoa pitää pönkittää hakemalla huomiota ja seksiä muualtakin kuin omalta kumppaniltaan.

Niin, hänellä on kaksi pitkähköjä parisuhdetta takana (nekin kaatuivat pettämiseen). Viimeiset 5 vuotta on olut pelkästään tätä yhteiskäyttöä, jota hän ei toki kysyttäessä kiellä, ei kyllä häpeäkään. On ennemminkin ylpeä.

Sääli vaan niitä jotka luulevat seurustelevansa hänen kanssaan.

Vierailija
100/178 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, hänellä on kaksi pitkähköjä parisuhdetta takana (nekin kaatuivat pettämiseen). Viimeiset 5 vuotta on olut pelkästään tätä yhteiskäyttöä, jota hän ei toki kysyttäessä kiellä, ei kyllä häpeäkään. On ennemminkin ylpeä.

Sääli vaan niitä jotka luulevat seurustelevansa hänen kanssaan.

Ne luulot johtuvat siitä, että mies esittää näille naisille olevansa vain heidän privaattikäytössään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan