Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastui, että mieheni onkin yhteiskäyttömies

Vierailija
23.07.2023 |

Joissain taloyhtiöissä on yhteiskäyttöautoja ja yhteiskäyttötiloja mm. pyykkitupaa ja saunaa.

Minulle selvisi viime viikolla, että mieheni on myös tämmöinen yhteiskäyttömies, eli useamman naisen käytössä ja käytettävissä.

Kommentit (178)

Vierailija
1/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kaikki j ä n n ä t y t t ö j ä 🙄

Vierailija
2/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näitä löytyy. Mulla oli tällainen myös. Kun asia selvisi vapautin hänet luontoonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi laittaa lappu otsaan: yhteiskäyttömies, varaa aika varausjärjestelmän kautta.

Vierailija
4/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miesparka ei itsekkään ymmärrä olevansa yhteishyvä. Mitä vikaa on naapurin kolojen paikkaamisessa? Mies vikkelä käsistään ja jaloistaan.

Vierailija
5/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu näitä löytyy. Mulla oli tällainen myös. Kun asia selvisi vapautin hänet luontoonsa.

Se siinä on kun niitä liikkuu irti, ovat jotkut ihan söpöjä, muttet tiedä onko ne irrallaan vai karannut. Joku sirutus olisi hyvä.

Vierailija
6/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus miesparka ei itsekkään ymmärrä olevansa yhteishyvä. Mitä vikaa on naapurin kolojen paikkaamisessa? Mies vikkelä käsistään ja jaloistaan.

Ai eivät tunnista eri ihmisiä?

Vierailija
7/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai laitoit jonkin merkin, että muutkin ymmärtävät minkälaisesta luontokappaleesta on kysymys.

Vierailija
8/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sama! Vapautin myös luontoon toteuttamaan viettiään!

Vierailija
9/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yleiskäyttömies lähti ostamaan meille illaksi bissee..... 🍻🍻🍻🍻

Vierailija
10/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olgalle nimipäivä onnittelut

Vierailija
11/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohh hohh hoijaa 🥱🤷

Vierailija
12/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vaan on

Vierailija
13/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jep🙃🙃

Vierailija
14/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesassa taas sataa

Vierailija
15/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt taas 🙄

Vierailija
16/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olgalle nimipäivä onnittelut

Kiitos paljon 😀

Vierailija
17/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai laitoit jonkin merkin, että muutkin ymmärtävät minkälaisesta luontokappaleesta on kysymys.

Voihan siitä tiedottaa kaikilla mahdollisilla some-sivuilla niin kaikilla on asia tiedossa.

Vierailija
18/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin myös yhteiskäyttömiestä, tosin asiasta tietoisena. Sen sijaan siitä järkytyin, kun minulle selvisi että yksi hänen tapailunaisistaan luuli seurustelevansa ko. miehen kanssa. Tekivät yhdessä matkoja ja liikkuivat uusperheessä. Nainen ei kuitenkaan missään vaiheessa vaivautunut selvittämään, minkälaisessa suhteessa oli.

Nainen meni tiedosta ihan tolaltaan ja muutti maasta noin puoleksi vuodeksi. Toivottavasti aloittaa uudelleen suhteen sen miehen kanssa, mikäli jäi kaipaamaan. Minä olen jo siirtynyt eteenpäin.

Vierailija
19/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin myös yhteiskäyttömiestä, tosin asiasta tietoisena. Sen sijaan siitä järkytyin, kun minulle selvisi että yksi hänen tapailunaisistaan luuli seurustelevansa ko. miehen kanssa. Tekivät yhdessä matkoja ja liikkuivat uusperheessä. Nainen ei kuitenkaan missään vaiheessa vaivautunut selvittämään, minkälaisessa suhteessa oli.

Nainen meni tiedosta ihan tolaltaan ja muutti maasta noin puoleksi vuodeksi. Toivottavasti aloittaa uudelleen suhteen sen miehen kanssa, mikäli jäi kaipaamaan. Minä olen jo siirtynyt eteenpäin.

* uusperheenä

Vierailija
20/178 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai samassa taloyhtiössä? 😳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi