Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisilla pitkät hiukset itsensä takia, koska ne ovat mukavia?

Vierailija
23.07.2023 |

Minulla oli joskus nuoruudessa pitkät hiukset, ei ne ainakaan mitään kivoja ollut ylläpitää ja paljon muutenkaan...

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten saatte leikattu itse hiukset. Onko jälki oikeasti siistiä? Tai sitten hiusten pituus täytyy jo olla jotain alaselkään yltävää, että ne saa kunnolla vedettyä eteen leikattavaksi. Itselläni hiukset yltää lapoihin ja luokittelisin kyllä nämäkin pitkiksi. Ei kyllä mitään toivoa saada siistiä leikkaisjälkeä itse. Pari kertaa vuodessa käyn kampaajalla, maksaa 35 €/ kerta ja aikaa kuluu puolituntia. Ei kyllä ole järkeä räpeltää itse kun kampaajalta saa ammattimaista jälkeä.

Ja kyllä, pitkät hiukset mulla on ihan omasta halusta.

Kyllähän YTstä löytyy tutoriaaleja vaikka millaisiin leikkauksiin. Hae long hair cut diy.

Esim. Näin

https://youtube.com/shorts/48zzJk7Bra8?feature=share4

Vierailija
42/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät ja paksut hiukset. Helppoa ja halpaa, kuin käyn vain kerran-pari vuodessa leikkauttamassa latvat ja pidän vaan auki tai letillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lyhyet hiukset itseni takia. Ihanan helpot ja kevyet, ei tartte laittaa kiinni.

Vierailija
44/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten saatte leikattu itse hiukset. Onko jälki oikeasti siistiä? Tai sitten hiusten pituus täytyy jo olla jotain alaselkään yltävää, että ne saa kunnolla vedettyä eteen leikattavaksi. Itselläni hiukset yltää lapoihin ja luokittelisin kyllä nämäkin pitkiksi. Ei kyllä mitään toivoa saada siistiä leikkaisjälkeä itse. Pari kertaa vuodessa käyn kampaajalla, maksaa 35 €/ kerta ja aikaa kuluu puolituntia. Ei kyllä ole järkeä räpeltää itse kun kampaajalta saa ammattimaista jälkeä.

Ja kyllä, pitkät hiukset mulla on ihan omasta halusta.

Kyllähän YTstä löytyy tutoriaaleja vaikka millaisiin leikkauksiin. Hae long hair cut diy.

Esim. Näin

https://youtube.com/shorts/48zzJk7Bra8?feature=share4

Vierailija
45/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miltei metrin pituiset punaiset kiharat hiukset. Valehtelisin, jos väittäisin pitäväni niitä vain omaksi ilokseni. Nautin niiden ihailusta ja ihmettelystä:)

Vierailija
46/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko paljasti että aloittajalla on "kananperse" tukkamuotina 🤣🤣

Vierailija
47/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla pitkät, muusuilla lyhuet

Vierailija
48/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leikkaisi lyhyitä hiuksia mistään hinnasta. T. Pitkätukkainen nainen

Vierailija
49/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minulla on ollut lyhyet ja tälläisellä hiuslaadulla lyhyen täytyy olla todella lyhyt pixie joka pitää jo neljän viikon välein käydä siistimässä tai sitten vaan helpoin pitää pitkänä. Mitkään välimallin lyhyet ei mulla ainakaan toimi koska pyörteitä on pitkin päätä ja hiukset taipuilevat mielensä mukaan päivästä riippuen ja vaativat siten enemmän laittamista.

Pitkässä riittää latvojen leikkaus ja raidoitus muutaman kerran vuodessa ja huonoina hiuspäivinä ne voi vaan pyöräyttää nutturalle.

Vierailija
50/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kasvatin vaihtelun vuoksi pitkät hiukset ihan vaan naisellisemman lookin takia. Monta vuotta on ollut lyhyemmät, joista olen kyllä tykännyt skarppiuden vuoksi, mutta nyt ajattelin mennä vähän aikaa vähän pehmeämmällä ilmeellä. Helpompaa tämä ei itselle ole, sillä hiukseni ovat helposti (jo tuulessa) takkuuntuvaa laatua, ja tuntuu, että aina ulkona on pakko pitää hiukset kiinni. Nautin siis ainoastaan kotona tästä "naisellisuudesta".

Vierailija
51/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Pitkä on tosi helppo, pese, harjaa, laita kiinni. Suosikkinuttura syntyy 30 sekunnissa. Ei tököttejä.

Sitä lyhyttä oli pakko laittaa joka aamu paljon kauemmin ja suihkia sitä sun tätä.

Vierailija
52/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Pitkä on tosi helppo, pese, harjaa, laita kiinni. Suosikkinuttura syntyy 30 sekunnissa. Ei tököttejä.

Sitä lyhyttä oli pakko laittaa joka aamu paljon kauemmin ja suihkia sitä sun tätä.

Tämä, itsellä on ohuehko tukka niin lyhyenäkin se olisi liruna päätä pitkin enkä jaksaisi sitä ainaista epäonnistunutta tupeeraamista. Nuttura on helppo.

Vierailija
53/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin että sellaista kampaajaa joka osaa leikata hyvän lyhyen mallin on todella vaikea nykyisin löytää. Ne jotka sen vielä osasivat ovat jo siirtyneet alalta pois.

Vierailija
54/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset mukavia? Hiukset mukavia? Vai TöhTäh?

TöhTäh???

-olen nainen

Oletko myös TöhTäh-tier?

Vierailija
55/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on miltei metrin pituiset punaiset kiharat hiukset. Valehtelisin, jos väittäisin pitäväni niitä vain omaksi ilokseni. Nautin niiden ihailusta ja ihmettelystä:)

Oi wau. Mulla on parilla kaverilla upeat paksut, vahvat ja pitkät hiukset, toisella kiiltävät suklaanruskeat ja toisella kullanvaaleat laineet, enkä ihmettele yhtään, että he pitävät niitä pitkinä. Omat kasvatusyritykset näyttävät aina huvittavan surkuhupaisilta tällä rotanhännällä, eikä leveät hartiat ja huono ryhti paranna yhtään näkymää.

Vierailija
56/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pitkät hiukset, koska minulla on kaunis ja naisellinen olo pitkillä hiuksilla.

Ei myöskään tarvitse käydä kampaajalla, kun pitkät hiukset on helppo leikata itsekin.

Ihan näin ja lisäksi ne tuntuu mukavilta ihoa vasten. Suojaavat auringoltakin.

Vierailija
57/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on pitkät värjätyt hiukset jotka voi laittaa olkapäälle kuin Ohisalo jotta miesten huomio kiinnittyy paremmin. Siksi naisilla on tissitkin.

Naine ei itse välttis suoraan tiedosta mikä se syy siellä takana on.

Minä olen ollut siinä uskossa, että tisseillä on jotain tekemistä vauvojen ruokkimisen kanssa.

Ei sitten vissiin olekkaan.

Ennne kun tulee mitään vauvoja pitää saada se mies.

No tottahan se tämäkin, jopa näinä nykyisinä totuuden jälkeisinä aikoina.

Sovitaan, että tissit kuuluvat sekä vauvoille, että miehille.

Vierailija
58/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi wau. Mulla on parilla kaverilla upeat paksut, vahvat ja pitkät hiukset, toisella kiiltävät suklaanruskeat ja toisella kullanvaaleat laineet, enkä ihmettele yhtään, että he pitävät niitä pitkinä. Omat kasvatusyritykset näyttävät aina huvittavan surkuhupaisilta tällä rotanhännällä, eikä leveät hartiat ja huono ryhti paranna yhtään näkymää.

Mulla oli tapana lyhentää itse hiuksiani teini-ikäisenä, sillä kiharassa tukassa muutaman sentin heitto ei pistä mitenkään silmään. Sitten tapasin mun töiden kautta kampaajan, jonka kautta kaikki mun leikatut hiukset menevät nyt peruukkimateriaaliksi:)

Vierailija
59/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pitkät hiukset laiskuuttani kunnes niiden yltäessä alaselkään kyllästyn ja pätkäisen long bobiksi ja sitten taas annan kasvaa jne

Sama juttu. Kerran pari vuodessa käyn kampaajalla jotain muotoa hakemassa ja sitten kolmen vuoden välein poikki kokonaan. Pese ja pidä, ei voisi helpompaa olla. En jaksa vähän väliä rampata kampaajalla leikkauttamassa saati halua käyttää sellaiseen rahaa.

Vierailija
60/92 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kasvatin vaihtelun vuoksi pitkät hiukset ihan vaan naisellisemman lookin takia. Monta vuotta on ollut lyhyemmät, joista olen kyllä tykännyt skarppiuden vuoksi, mutta nyt ajattelin mennä vähän aikaa vähän pehmeämmällä ilmeellä. Helpompaa tämä ei itselle ole, sillä hiukseni ovat helposti (jo tuulessa) takkuuntuvaa laatua, ja tuntuu, että aina ulkona on pakko pitää hiukset kiinni. Nautin siis ainoastaan kotona tästä "naisellisuudesta".

Sama. Ja kasvattaessani pitkiä hiuksia kuvittelin laittavani hiukset vaivatta suurelle pöyheälle nutturalle, josta suortuvat putoilevat sivuille kauniisti, kun todellisuus on se, että jos en tupeeraa hiuksia ennen nutturaa, hiukset ovat lättänänä pitkin päätä, ja edestä katsottuna näytän lähes kaljulta suuren otsani kanssa. Plus se pöyheä nuttura on golfpalloakin pienempi, vaikka kuinka pöyhisi. Irtosuortuvat roikkuvat suorina alaspäin, tai vaihtoehtoisesti törröttävät suoraan ylöspäin, mitään eleganttia ei tässä ilmestyksessä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä