Tehtaaseen töihin?
Harkitsen alan vaihtoa ja jostain syystä tehdastyö kiinnostaa (hullua?).
Kertokaa tehdastyöstä? Esimerkki työpäivä? Paljonko on palkka keskimäärin?
Kommentit (25)
Itse kun en enää noita muista.
17
Jos olet noin ystävällinen, kiitos otan mielelläni kaiken tiedon vastaan!
Nykyinen työpaikkani on vakituinen päivätyö. Olemme muuttamassa toiselle paikkakunnalle keväällä ja joudun joka tapauksessa etsimään uutta työpaikkaa. Siksi mietin tässä yhteydessä, vaihtaisinko vallan alaakin.
Voisit kysyä mieheltäsi sitäkin, kuinka innokkaita yritykset ovat ylipäätään ottamaan oppisopimustyöntekijöitä (joilla ei mitään kokemusta alalta?)
ap
Mutta esimiehet jne ovat tietysti asia erikseen. Heillä luonnollisesti on koulutus oltava ;)
Oppisopimuksen saaneet (hallitsevat vähintään 4 eri työvaihetta tjsp) on helpompi sijoittaa erilaisiin tehtäviin, kuin he jotka tulivat ihan pystymetsästä ja osaavat tasan sen yhden homman jota tehneet mahdollisesti koko työuransa ajan :-/
Miehelläni oli yksi ammatti tehtaaseen menessään, mutta ihan muu kuin tuohon työpaikkaan ' sopiva' .
Onko uudella paikkakunnallanne jotain tiettyä tehdasta, jota olet ajatellut?
Mun tekstit on varmaan täynnä kirjoitusvirheitä, sillä lapset häilävät tuossa vieressä... :)
Vierailija:
Voisit kysyä mieheltäsi sitäkin, kuinka innokkaita yritykset ovat ylipäätään ottamaan oppisopimustyöntekijöitä (joilla ei mitään kokemusta alalta?)ap
Olemme tehneet vuorotyötä melkein ikämme. Jotenkaan emme osaa hehkuttaa viikoloppuja kuten ma-pe 8-16 tekevät. Varsinkin nyt kun itse tosiaan olen kotona, ei ole väliä onko mies la-su vapaalla vaiko ei.
17
Kiiiitooooooooooooooos!!!
Eipä tuo haittaa, vaikka vastaaminen venähti. Eihän sitä nyt voi edellyttää, että jokainen av:lla päivystäisi tunnista toiseen. Ylipäätään iloinen yllätys, että sinut vielä sain kiinni :D
Kysyisin vielä, että tiedätkö, mikä miehelläsi oli alkupalkka? Oppisopimusajalta ja sen jälkeen?
Tiedätkö, minkälaisia työtehtäviä miehesi käytännössä tekee? Mistä työvuoro koostuu?
Harkitsen kyllä vakavasti tätä vaihtoehtoa!
Kiitos vielä :)
ap