Oletteko ajatelleet, että joku voi katsoa teitä puhelmenne kameran kautta?
Kommentit (41)
Mitä näkisivät kameran kautta: Minun kaksarini kun tuijotan näyttöä ja hyvähtelen itsekseni huonoille vitseille. Minä vessassa.
Mitä kuulisivat mikin kautta. Minä kiroamassa kaikkia ilkeitä ihmisiä ja pohtimassa maailman menoa ääneen. Minä mutisemassa ruoanlaitosta.
Herää kysymys, että kumpi meistä loppupeleissä kärsisi enemmän tästä kyttäämisestä, minä vai kyyläilijä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kukaan viitsisi vaivautua katsomaan ja kuuntelemaan minua puhelimen kautta. Hyvä jos vastaavat silloin, kun soitan ja kyllä silloin pitääkin kuunnella.
Näinkin se on ja niin sen pitäisikin olla eikä mitenkään muuten. Mutta mieti, jos olisit hirveän utelias ja osaisit, niin kyttäisitkö ihmisiä näin?
No satavarmasti Ralph Fiennesiä 24/7. Ketään muuta en keksi.
Onnistuuko seuraaminen, jos minulla ei ole netti päällä puhelimessa?
Tylsistyy kyllä nopeasti minun toimintaan mutta katsokoot rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin minä ketään kiinnostan niin paljoa.
Nytkin otan slipoverin pois, housut pois...Minulla alkoi seisomaan
No se on kai hyvä että jollakin.
Siinäpähän sitten.
En kyllä usko olevani mitenkään erityisen kiinnostava, koska olen tylsääkin tylsempi täti-ihmiben :D
Periaatteessa android-puhelimen kautta ei pitäisi olla mahdollista, jos ei sovelluksilla ole lupaa tai korkeintaan silloin kun sovellus on avattuna.
Vierailija kirjoitti:
Mitä näkisivät kameran kautta: Minun kaksarini kun tuijotan näyttöä ja hyvähtelen itsekseni huonoille vitseille. Minä vessassa.
Mitä kuulisivat mikin kautta. Minä kiroamassa kaikkia ilkeitä ihmisiä ja pohtimassa maailman menoa ääneen. Minä mutisemassa ruoanlaitosta.
Herää kysymys, että kumpi meistä loppupeleissä kärsisi enemmän tästä kyttäämisestä, minä vai kyyläilijä?
Tuo antaa hirveän hyvän mahdollisuuden gang stalkingiin. Ei ehkä kamera pelkästään, jos ei nyt mietitä sitä että joku näkisi, missä kohden on joku näppylä kasvoissa, mutta mikrofonin kautta esim. jos vaikka tokaisee perheenjäsenelle, että on menossa ostamaan x kauppaan x tuotetta, sinne järjetetään jo etukäteen näyttelijät kassoille ja asiakkaaksi va..mmaisine gang stalking näytöksineen.
Tai muuten saa kaikenlaista tietoa henkilöstä kuten mitä puhuu, mitä on tehnyt, tulee tekemään, mielipiteitä asioista, ihmisistä.
Näitä voi sitten laittaa nettiin mukamas henkilön omina kertomuksina tai kertoilla muille mukamas niin, että on saanut henkilöltä itseltään tai hänet tuntevalta nämä tiedot.
Ja jengi uskoo, koska miten muuten olisi muilla mukamas noin tarkat tiedot henkilön tekemisistä.
Mutta pistän vielä jännemmäksi. Agenttileffoissa kuuntelu on tehty henkilön sisään laitetuilla jollain minisiruilla. Varmaan ihan mahdollistakin. Tekniikka on kehittynyttä ja kaikenlaista on, vaikka ei ihan lähi Elisa myymälästä kaikkea löydäkään.
Kuvittele mitä voisi tehdä jos järjestetään valvonta, missä kuullaan, mitä joku sanoo 24h. Samalla myös sijainnin selvitys jollain sirulla, joka on ihmisen ihon sisällä. Wau mikä valvonta.
Niin tarvitaan vielä järjestetty valvova taho, joka seuraa ja kuuntelee ja levittää, ehkä tiedot eteenpäin. Tarvitaan myös tiedot vastaanottava taho. Kaikki on mahdollista, jos vaun jollain motiivi tehdä noin ja mahdollisuudet tuon järjestämiseen.
Mulla ei ole puhelimessa kameraa, puhelimeni on ihan tavispuhelin.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo antaa hirveän hyvän mahdollisuuden gang stalkingiin. Ei ehkä kamera pelkästään, jos ei nyt mietitä sitä että joku näkisi, missä kohden on joku näppylä kasvoissa, mutta mikrofonin kautta esim. jos vaikka tokaisee perheenjäsenelle, että on menossa ostamaan x kauppaan x tuotetta, sinne järjetetään jo etukäteen näyttelijät kassoille ja asiakkaaksi va..mmaisine gang stalking näytöksineen.
Tai muuten saa kaikenlaista tietoa henkilöstä kuten mitä puhuu, mitä on tehnyt, tulee tekemään, mielipiteitä asioista, ihmisistä.
Näitä voi sitten laittaa nettiin mukamas henkilön omina kertomuksina tai kertoilla muille mukamas niin, että on saanut henkilöltä itseltään tai hänet tuntevalta nämä tiedot.
Ja jengi uskoo, koska miten muuten olisi muilla mukamas noin tarkat tiedot henkilön tekemisistä.Mutta pistän vielä jännemmäksi. Agenttileffoissa kuuntelu on tehty henkilön sisään laitetuilla jollain minisiruilla. Varmaan ihan mahdollistakin. Tekniikka on kehittynyttä ja kaikenlaista on, vaikka ei ihan lähi Elisa myymälästä kaikkea löydäkään.
Kuvittele mitä voisi tehdä jos järjestetään valvonta, missä kuullaan, mitä joku sanoo 24h. Samalla myös sijainnin selvitys jollain sirulla, joka on ihmisen ihon sisällä. Wau mikä valvonta.
Niin tarvitaan vielä järjestetty valvova taho, joka seuraa ja kuuntelee ja levittää, ehkä tiedot eteenpäin. Tarvitaan myös tiedot vastaanottava taho. Kaikki on mahdollista, jos vaun jollain motiivi tehdä noin ja mahdollisuudet tuon järjestämiseen.
Säälittävää tehdä vauvalle jotain matkimis ketjuja. Eikö voisi vain elää kuten normaalit ihmiset?
no entäs telkkarit, uusissa kamerat ja mikrofonit vakiona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jengi uskoo, koska miten muuten olisi muilla mukamas noin tarkat tiedot henkilön tekemisistä.Mutta pistän vielä jännemmäksi. Agenttileffoissa kuuntelu on tehty henkilön sisään laitetuilla jollain minisiruilla. Varmaan ihan mahdollistakin. Tekniikka on kehittynyttä ja kaikenlaista on, vaikka ei ihan lähi Elisa myymälästä kaikkea löydäkään.
Tavallinen ihminen ei helposti sitä motiivia tahdo uskoa ennenkuin sattuu omalle kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu. Kyllä pystytään puhelin paikantamaan, vaikka siitä on akku loppukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hyödyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun akku on oikeasti loppu, niin puhelin on yhtä toimiva kuin kivi pihalla. Akussa on toki aina vähän virtaa vaikka puhelin väittäisikin että se on loppu ja sammuttaa itsensä, koska muuten akku menisi pilalle jos sen ryystää täysin tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kukaan viitsisi vaivautua katsomaan ja kuuntelemaan minua puhelimen kautta. Hyvä jos vastaavat silloin, kun soitan ja kyllä silloin pitääkin kuunnella.
Näinkin se on ja niin sen pitäisikin olla eikä mitenkään muuten. Mutta mieti, jos olisit hirveän utelias ja osaisit, niin kyttäisitkö ihmisiä näin?
En tietenkään kyttäisi. Minulla on aivan tarpeeksi omassa elämässä mutta ei se kuitenkaan niin villiä ole, että uskoisin sen kiinnostavan ketään muuta.
Puhelimen kamera on aina pöytää vasten. Pöytäkoneen näytössä ei ole kameraa ollenkaan.
Jos kuuntelee niin eipä kuulu paljon mitään kun itsekseni asustelen.
Vierailija kirjoitti:
Tietokoneeni kamerasilmän päällä onkin, juuri sen vuoksi, pätkä mustaa eristysnauhaa.
Samoin, on ollut jo vuosia. Kauan sitten oli jotain että kameran kautta jokin virusohjelma urkkii tietoja. Esim kun näppäimet pankkitunnuksia, mutta myös yritysvakoilu oli esiintynyt. Kaikki on mahdollista
Siis kerran viikossa akun lataus.