Onko Temu turvallinen?
Mainostaa Facebookissa ja haluaa että ladataan appi. Onko kokemuksia? Huijari vai turvallinen sivu?
Kommentit (709)
Tänään sain paketin,sukkia ,alushousuja ,paitoja,kengät ,hölkkähousut ja olen tyytyväinen ja Varmasti tilaan uudestaan ja huom sen kortin saa pois sieltä jos epäilyttää ja myös omasta pankista sulku internettiin jos epäilyttää.
Käsineet ei ole krääsää pakkasella, tuiki tarpeelliset.
Kaikki tehdään Kiinassa, Taiwanissa ym vastaavassa nykyään.
Hyvää ja halpaa tavaraa ja toimitus erittäin nopea
No ei ole tullimaksuja eikä mitään. Nopea toimitus. Jotkut sanoo että rahoja katoaa tililtä, noh itseltä ei ainakaan ole mitään kadonnut.
Mä tilasin kaikenlaisia vaatteita, t-paitoja, sukkia ym., sekä juomapulloja ja kaikki oli hyvälaatuisia ja maksu hoituu Klarnan kautta, ei tarvitse korttia sinne ilmoittaa. Aion tilata sieltä joululahjatkin, puolta halvemmalla kuin Suomesta.
Kaikki mikä tulee Kiinasta on paskaa, tavalla tai toisella.
Alennuskoodi uusille asiakkaille: api12653
Itse tilannut 2 kertaa ja laatu ok ja samaa tavaraa myyvät suomessa 5x hinnoilla
Onks tää joku nykyajan Kuponkiuutiset vai mikä?
Nykyisin jos ostaa näistä isoista marketeista vaikkapa laadukkaan Sveitsiläisen paistin
pannun, niin tarkemmin kun katsoo pakettia, niin valmistaja onkin prc.
Mitä tuohon Temuun tulee, niin itsekin etsin täältä tietoa, onko se luotettava?
Yhtään luotettavaa vastausta ei nyt vielä löytynyt.
Kun haluasin ostaa valurauta takan ja alennettu hinta arvotaan jollakin prosenttialennushyrrällä. Alehinta onkin jotakin 90 prosentin luokkaa?!
Ei vakuuta minua ainakaan ostamaan.
Eli vastaus on että temu on turvallinen?
Niin ja sitten suositaan suomalaista laatutavaraa joka maksaa maltaita ja valmistetaan hupsista vaan KIINASSA JA YLIPÄÄTÄÄN AASIASSA HALPATUONTIMAISSA!!! Suomalaiset firmat on siirtäneet valmistuksen Kiinaan, Thaimaaseen ym kuten Marimekko, Hurtta koiratarvikkeet, muumi-astiat jne. Silti hinta ei ole pudonnut yhtään päinvastoin!
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja naiset lopettakaa se roskan tilaaminen Kiinasta PILAATTE MAAILMAN!
Voi luoja kun ihmiset on naiveja. Ostatte Suomesta sitten "pilaamatta maailmaa" ja kuitenkin suurin osa tavarasta / vaatteista joita Suomessa myydään on valmistettu Aasian maissa. Ja hinta on kymmenkertainen. Kyllä suomalaisia niin huijataan!!
Tilasin Temusta, tuli nopeasti mutta tavaraa jota en ollut edes tilannut. Lisäksi muovisista pikku rasioista 3/4 osa rikki!
Tikarinen wrote:
Nykyisin jos ostaa näistä isoista marketeista vaikkapa laadukkaan Sveitsiläisen paistin
pannun, niin tarkemmin kun katsoo pakettia, niin valmistaja onkin prc.
Mitä tuohon Temuun tulee, niin itsekin etsin täältä tietoa, onko se luotettava?
Yhtään luotettavaa vastausta ei nyt vielä löytynyt.
Kun haluasin ostaa valurauta takan ja alennettu hinta arvotaan jollakin prosenttialennushyrrällä. Alehinta onkin jotakin 90 prosentin luokkaa?!
Ei vakuuta minua ainakaan ostamaan.
Ostin maanantaina 2 shortsit ja talvikengät sieltä. Tänään tuli ja hämmästyin kuinka nopeasti tuli. Maksoin noista yhteensä 29euroa. Samat kamat oli zalandolla ja siellä olis tullut hinnaksi 79e. Vertailin pitkään onko todella samat tuotteet ja oli kyllä. 50e halvemmalla. Maksoin Paypallilla eikä mitään ongelmaa. Itsekin epäilin aluksi tota ja katsoin niiden sivuilta ne tuvajutut jne, niin oli ne kyllä ok jne. Mun tilaaminen oli pelkkä kokeilu oikeastaan ja en olisi itkenyt, jos ei olis kamoja tullut ja menettänyt 29e. Nyt tiedän, että sieltä tulee mitä tilaa.
Jotkut puhuu tullimaksuista, mutta ei ole mitään tullimaksuja, kun ne kaikki on otettu jo huomioon siellä hinnoissa. Ilmanen kuljetus ilman mitään maksuja ja tullijuttuja. Hinta on se minkä maksat.
Vierailija wrote:
Kauheaa krääsää, jonka tekeminen saastuttaa ja kuluttaa luonnonvaroja ihan turhaan. Varmaan samat ihmiset tilaa turhaa tavaraa Kiinasta ja sitten kun otetaan puheeksi ympäristönsuojelu, niin sanovat, että ei meidän tartte, kattokaa vaikka, miten paljon Kiina saastuttaa. Eivät raukat tajua, että miten paljon me länsimaat on ulkoistettu sitä saastuttamista Kiinaan.
Suosittelen katsomaan sun uunia, jääkaappia, lamppuja, sähköhammasharjaa, ja ylipäätään elektroniikkaa mitä sulla on jne jne, niin sun koti on täynnä made in china. OStat suomesssa vaatekaupasta jotain, niin se on kiina, bangladesh.
90% Euroopan käyttökamoista tulee Kiinasta. Tämäei ole vitsi vaan fakta. 90% ja voi olla jo yli.
VAROKAA!
Tilasin sieltä ja heti samana päivänä oli tililtäni veloitettu 720e ja seuraavana päivänä 380e ylimääräistä!!!!
Nyt sitten hitonmoinen homma jäljittää niitä!
EI IKINÄ ENÄÄ KIINAHUIJAREITA!
Vierailija wrote:
VAROKAA!
Tilasin sieltä ja heti samana päivänä oli tililtäni veloitettu 720e ja seuraavana päivänä 380e ylimääräistä!!!!
Nyt sitten hitonmoinen homma jäljittää niitä!
EI IKINÄ ENÄÄ KIINAHUIJAREITA!
Kannattaa käyttää pay palia maksamiseen.
Itse ole tilannut ja ilm tavara tulee euroopan varastoista ja on ihan ok tavaraa hintaan nähden.