Onko Temu turvallinen?
Mainostaa Facebookissa ja haluaa että ladataan appi. Onko kokemuksia? Huijari vai turvallinen sivu?
Kommentit (709)
Osa tilatusta tavarasta oli ihan hintaan nähden hyvälaatuista. Kannattaa lukea kuvaukset tarkkaan ja palautteet ja sitten vielä miettiä tarvitseeko tavaraa ihan oikeasti?
Tullimaksuja ei tullut, eikä mitään muutakaan ylimääräisiä maksuja.
Vierailija wrote:
Maapallo on tuhoutumassa, mutta edullista muovikrääsää on siitä huolimatta saatava.
Jaa, mä tilasin sieltä tyttärelle vaatteita. Ihan samoja vaatteita kuin missä tahansa kaupassa paitsi että olivat tosi paljon halvempia. Aion myös jatkossa tilata tuolta vaatteita.
Paketti tuli viikossa, ei tullut tulli -tai postimaksuja.
Omppu56 wrote:
Minä tilasin temusta. Sain melko nopeasti tuotteeni. Olen tyytyväinen niihin. Kaikki meni OK!
Vau ihan kirjakielellä päätit oikeana henkilönä robotin lailla kertoa tämän.
Joku kertoi Marimekosta, että tuotteet tehdään Kiinassa. Itse ostin juuri Marimekon liikkeestä tyynynpäälliset. Jos ne ovatkin valmistettu Kiinassa, vaikuttavat ne olevan ainakin eri tehtaalta peräisin kuin aikanaan Aliexpressin kautta Kiinasta joltain hilipaliverkkokaupasta tilaamani tekstiilit.
Että kyllä suomalaisilla brändeillä sentään (useilla ainakin) on jotain laatukriteerejä.
On turvallinen. Tuotteet tulee äkkiä, klarnalla maksut, hyviä tuotteita, paljon parempi kuin shein tai wish. Tilasin kaikkea kivaa huppareita, joulujuttuja, halvalla, ei tullut, ri postimaksuja, alle 2 vk kestää saada.
miksi et käytä klarnaa, tai prepaid korttia millä maksat, mulla on ulkolainen sveitsiläinen prepaid maksukortti ja ei mitään ongelmia maksujen kanssa
Onko vaatteet sellaisia kuin kuvissa on vai tuleeko sieltä jotain ihan muuta?
Älkää nyt helvetissä tilatko sieltä mitään vaikka olisi kuinka halpaa ja ihanaa. Samanlainen syöpä kuin shein
Kyllähän sieltä tuotteet tulee mutteivät välttämättä ole mitä on luvattu. Esim. 3D-matto pikemminkin 2D ja laatu mm. vaatteissa osastoa made in hikipaja of China. Ei kannata jos laatua haluaa.
Itse tilannut Temusta nyt kaksi kertaa, molemmilla kerroilla mennyt kahdeksan päivää toimituksessa.
Tavarat on ollut hyvä laatuisia, juuri sellaisia kun esittely antanutkin ymmärtää.
Ilmaiset toimitukset, ei mitään tulleja yms maksuja. Ja maksutavaksi olen valinnut Klarnan laskun, jotta olen voinut maksaa tuotteet vasta niiden saapumisen jälkeen. Viimeisin kokemus nyt lokakuulta.
Laitoin itse nyt kokeiluun ja toivotaan että kaikki menee ok. Paypalilla maksoin ja sivun kautta tein ostokseni. Omaan kännykkääni en kyseistä appia lataa. Käytin myös prepaid numeroa.
T. Mjää!
Kokemuksieni mukaan nuo Kiinan verkkokaupat ovat luotettavia. Vaatteita en ostaisi, koska koot eivät vastaa eurooppalaisia. Ne ovat useimmiten liian pieniä meikäläisille. Muuten tavarat ovat yhtä hyviä kiinalaisia kuin kiinalainen on Suomessakin. Tullista ei kannata huolehtia. Lähettäjä huolehtii ja jos pitää jotain maksaa niin postilta tulee viesti. Maksetaan sitten postille, joka hoitaa sen ennen kuin saat tavaran. Lähetykset tulevat yleensä parissa viikossa ja niitä voi seurata sovelluksessa. En ymmärrä noita Kiinan tavaran mollaajia. Maksakoot he sitten monin kertaisen hinnan jollekin välistävetäjälle, jos luulevat pelastavansa sillä maapallon ja itsensä.
Kyllä se kauppa sinänsä on luotettava, mutta tavara on usein aivan onnetonta krääsää.
Tilasin Temulta kerran ja 4 viidestä tuotteesta ei vastannut odotuksia.
En suosittele.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välitä ympäristöstä enkä onko eettistä vai ei. Tilasin syksyä varten muutaman villapaidan ja pitkän neuletakin. Olivat juuri semmosia kun kuvassa ja vastasi ihan kokoanikin. Paketti tuli reilussa viikossa eikö mitään tullimaksuja. Ostokseni olivat 55€.
Aivan varmasti oli villapaitoja. Tais olla 100 % akryyliä tai muuta muovia.
Mene pelastaan sitte maailma äläkä inise toisten ostoksista.
Minulle on yksi ja sama mistä ostat, mutta jos kirjoitat villapaita, niin odotan, että se on villaa, eikä jotain muuta materiaali. Ihan kun odotan, että jos joku liike myy tuopillisen olutta se on olutta, eikä keltaista nestettä, johon on lisätty aromi.
Nahka, silkki, untuva, pellava, villa tai timantti on materiaaleja ja siitä pitäisi pyrkiä pois, että kaikkia muitakin materiaaleja kutsutaan noilla nimillä. Lasikristalli kaulakoru ei ole timanttikaulakoru, vaikka kauempaa siltä näyttäisikin, eikä sellaisena sitä pidä myydä eikä nimittää.
Joten kutsu sitä neulepuseroksi tai akryylipaidaksi tms., mutta älä villapaidaksi, koska sitä se on ihan yhtä vähän kuin pellavapaita tai puuvillapaita tai silkkipaita.
On luotettavaa temu .Olen tiivisti kolme kuukautta tilasin aktiivisesti ja tyytyväinen . Kyllä joku rikkinaista tavarakin Lähetetty mutta heti tuli hyvitys . Ei postikuluja eikä tilattuille pitkää odotusta . Lisäksi maksettu Klarnan kautta ja myös kokemus on tosi mukavaa ! Suosittelen .
Stokkalta saa kaiken tarpeellisen, eikä tarvii venailla ku hakee ite
Vierailija wrote:
On turvallinen. Tuotteet tulee äkkiä, klarnalla maksut, hyviä tuotteita, paljon parempi kuin shein tai wish. Tilasin kaikkea kivaa huppareita, joulujuttuja, halvalla, ei tullut, ri postimaksuja, alle 2 vk kestää saada.
Osa tuotteistahan on ihan samoja kuin shein tuotteet. Kuvatkin samat.
Kahdesti oon tilannut, molempien kertojen jälkeen tullut huijaussähköposti, että oon valittu jonkun lahjasumman saamisen joltain yritykseltä. Muuten ok, oon tilannut vaan lapselle tarroja läppäriin, pienen kansion, sit jotain koristeellista teippii ym mitä käyttää opiskeluissaan. Nää tuotteet on kaikki ollut ok.
Vähän sellaista kuin tiimari oli aikoinaan, edullista krääsää.
Ei, en suostu maksamaan t-paidasta 20 euroa, jos siinä on joku kuva ja 10 euroa pelkästä valkoisesta. Käytän kyllä loppuun, eikä muuten vittuakaan kiinnosta, mistä se tulee jos hinta on kohdallaan ja menee käyttöön. Turhia en ostele mistään. Vihaan ihmisiä, joten ostoshelvetit ahdistaa.
Tilasin pari viikkoa sitten maanantaina pari patruunavyötä ja taktiset liivit eilen noudin postista. Ihan hyvät kamppeet Suomen hinnoista -75% ei muita kuluja.
Krääsää joka toimii jonkin aikaa mutta lentää sitten roskiin joko hajottuaan tai kuluttajan siihen kyllästyttyä... tai toivottavasti edes kierrätykseen