Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Temu turvallinen?

Vierailija
22.07.2023 |

Mainostaa Facebookissa ja haluaa että ladataan appi. Onko kokemuksia? Huijari vai turvallinen sivu?

Kommentit (709)

Vierailija
421/709 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita EI kannata tilata!

Tilasin ja haisivat aivan MYRKYLLISILLE!!! VARMASTI olivatkin, juurihan Wishinkin vaatteet tutkittiin labrassa ja MYRKYLLISIÄ olivat!

Kiinalaiset myrkyttävät länsimaalaisia vaatteilla! Biologista sodankäyntiä!

Rumia ja huonosti istuvia, huonolaatuisia olivat, ihan eri näköisiä ja -värisiä kuin kuvissa! 

Palautukseen meni kaikki!

Vierailija
422/709 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎉uusille tai palaaville asiakkaille!🎉

Klikkaa linkkiä saadaksesi 100€ koponkisetin: https://temu.to/m/uvsr8ay9gpi 

JA lataa Temu-sovellus ja syötä koodi tag68394 saadaksesi 30% alennuksen ensimmäisestä tilauksesta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/709 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kotikaupunkini kauppakeskuksesta halvat, mutta kivannäköset kiinakengät. Kantapäästä hiertää ylläripylläri. Nyt temusta tilasin kantalappuja ja pehmusteita samalla hinnalla mitä kengät makso. 10e. Eiköhän tästä vielä hyvä tule :D

Vierailija
424/709 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tää ei oo Teemu Selänteen vaan Temu on joku kiinalainen verkkokauppa  

Vierailija
425/709 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin TEMUsta pari työkalua. Tulivat reilussa viikossa. Käytin prepaid numeroa tähän.

Sen jälkeen tullut muutama 045 alkuinen puhelu, joihin jätin vastaamatta.

Kusetusyrityksiä, veikkaisin. Onko muilla ollut näitä "jälkisoittoja"?

Vierailija
426/709 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ne on tulleet kaikki tuotteet, joita olen tilannut ja ovat hyvin pakattuja. 

Ei mene mitään postimaksuja ja ne selvästi näkyy temun sivulla, mitä on tilannut.

Kaikissa on palautus oikeus, en ole ainakaan vielä mitään palauttanut, en tiedä, miten nopeaan saa rahansa takaisin.

Itse olen maksanut klarnan kautta.

Vierailija
427/709 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on ja onko ihan hirveen vaikea asennoitua ystävällisesti jos joku kysyy apuja ? Tulin itsekin katsoon tänne kommentteja, uskaltaako tilata, varsinkin maksu-osio mietityttää ? 

Vierailija
428/709 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis se mahtis marimekkokin teettää kuteensa siellä ? niin että mites se meneeköän ? 

Vierailija
429/709 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on ja onko ihan hirveen vaikea asennoitua ystävällisesti jos joku kysyy apuja ? Tulin itsekin katsoon tänne kommentteja, uskaltaako tilata, varsinkin maksu-osio mietityttää ? 

Mä käytän Paypallia ja oon sillä tilannu Temusta 15 pakettia. Kertaakaan en oo kyllä uskaltanu yli 50e tilausta laittaa. Se on mulle kipuraja. Se on osoittatunut joka paikassa luotettavimmaksi, esim. Ebayssä saa refundin melko usein, jos tuotteella kestää liian kauan tulla

Vierailija
430/709 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä linkistä voi ladata Temun turvallisesti https://temu.to/m/u9srnjkfsi1

Huom! Vain uudet käyttäjät saavat etukuponkeja jopa 100 euroon asti ja 30% alennuksen ensimmäisestä tilauksesta.

Vierailija
431/709 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset jo ole oppineet läksyjään Kiinan halpiskaupoista? Noita esimerkkejä on ollut some täynnä jo vuosia. Kuvissa upealta näyttävät tuotteet on oikeasti roskaa. Suomen viranomaiset ei voi mitään, Kiinan viranomaisia ei kiinnosta ja rahojaan on turha odotella takaisin. Vaikka on halpaa niin ne vähätkin rahat menee hukkaan. Ja ympäristö hukkuu turhaan roinaan. Kannattaa ostaa vähemmän mutta parempaa. Ja mieluiten Suomesta tai ainakin nyt Euroopasta.  

Vierailija
432/709 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että Temu on "kiinakauppa" ei tarkoita ettei siellä olisi myös erittäin käytännöllisiä ja hyviä tuotteita. Suosittelenkin lukemaan arvostelut ja katsomaan muiden asiakkaiden lähettämät kuvat ennen ostopäätöksen tekemistä. Myös omaan ostokäyttäytymiseen voi vaikuttaa itse (lue: älä tilaa mitään mitä et oikeasti tarvitse tai tule todennäköisesti käyttämään). 

Tässä vielä luotettava linkki ja alennuskoodi Temuun:

🎉uusille tai palaaville asiakkaille!🎉

Klikkaa linkkiä saadaksesi 100€ koponkisetin: https://temu.to/m/uvsr8ay9gpi 

JA lataa Temu-sovellus ja syötä koodi tag68394 saadaksesi 30% alennuksen ensimmäisestä tilauksesta!!

Vierailija
433/709 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku yritys vaikkapa Gucci käyttää hirveästi ilmasto päästöjä tai se että rikkaat ihmiset lentää yksityislentokoneilla tuottaa monta miljoonaa kertaa enemmän kuin yksi Temu tilaus. Itse olen monta vuotta yrittänyt toimia maapallon puolesta ja mitään ei ole tapahtunut joten eikö ole ihan ok jos tilaa muutaman jutun mitä tarvitsee.

Vierailija
434/709 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paskalla tee mitaan kun ei ole peltoa eika maalla sukulaisia

Vierailija
435/709 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on mun ostoksia Temusta: https://www.tiktok.com/@tikitokiiteemuli?_t=8lnDMc8lvSj&_r=1

Tai sitten qr-koodilla https://postimg.cc/9rdPPq07

Tosta voi ladata Temun https://temu.to/m/u9srnjkfsi1 niin saa alennusta. Tai sitten laittaa Temussa hakupalkkiin:  acj031894 ,mutta nää toimii vain uusille tai palaaville ostajille.

Vierailija
436/709 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarat sieltä kyllä tulee mutta laittavat mitä vaan sattuu heillä olemaan, sinne päin, ei se mitä tilaat. Koot ihan mitä vaan, ja läheppä sitten vaihtamaan, joo...  Halvalla et hyvää saa, se on totuus !

Vierailija
437/709 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta kerran tilasin, ostin lapsen synttäreille koristeita ja muuta pientä, kuten lapselle söpön vyölaukun. Tilasin Klarnan kautta, toimitus tuli nopeasti ja olin ihan ok tyytyväinen. Oli kyllä todella edullista, toki samalla mietin myös eettisyyttä.

Mielenkiinnosta olen senkin jälkeen Temun sivuilla seikkaillut ja tutkaillut yhtä jos toista krääsää ajankuluksi. Olen huomannut, että ihan vastaavia ja samannäköisiä tuotteita on osunut silmiin  esim. Rustassa, Tokmannilla, MiuMiu, Normal jne.

Hauskaa ajanvietettä ja huvikseen klikkailen tuotteita ostoskoriin... lopulta totean, että en tätä tai tätä kyllä välttämättä tarvitse yhtään mihinkään. Hinnat kyllä houkuttavia, ihan vaikkapa jotain kippoja ja kuppeja meikeille, kaikkea on laidasta laitaan.

Vierailija
438/709 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, eipä tuo temu mikään eettisyyden perikuva ole. Joskus tulee pyörittyä kyseisellä sivustolla ihan huvin vuoksi, vaikkei ostaisikaan mitään. Itse olen tilannut juomalasisetin, jota olin pitkään himoinnut. Kyseessä on kuitenkin arkipäiväinen käyttötuote, ja hintaansa nähden laadukas. 

Vierailija
439/709 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan klarnalla. Kyllä ne sieltä tulee, joskus aika nopeastikin. Sheiniä ja Temua käytän molempia :) Tyytyväinen olen ollut 98% tuotteista mitä saanut. 

Vierailija
440/709 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kerran tilasin, ostin lapsen synttäreille koristeita ja muuta pientä, kuten lapselle söpön vyölaukun. Tilasin Klarnan kautta, toimitus tuli nopeasti ja olin ihan ok tyytyväinen. Oli kyllä todella edullista, toki samalla mietin myös eettisyyttä.

Mielenkiinnosta olen senkin jälkeen Temun sivuilla seikkaillut ja tutkaillut yhtä jos toista krääsää ajankuluksi. Olen huomannut, että ihan vastaavia ja samannäköisiä tuotteita on osunut silmiin  esim. Rustassa, Tokmannilla, MiuMiu, Normal jne.

Hauskaa ajanvietettä ja huvikseen klikkailen tuotteita ostoskoriin... lopulta totean, että en tätä tai tätä kyllä välttämättä tarvitse yhtään mihinkään. Hinnat kyllä houkuttavia, ihan vaikkapa jotain kippoja ja kuppeja meikeille, kaikkea on laidasta laitaan.

Mä en viiti sieltä krääsää tilaa, kun en kaupoista muutenkaan krääsää osta. Mitta tuon Temun eettisyys- ja moraalikysymyksiä seuranneena aloin tarkistelemaan, missä kaikissa kamoissa kotona jo "tavallisista" kaupoista lukee made in China, ni yllätyin. Kannattaa katsoa itekkin ihan huvikseen. :D Lahjaksi nyt tollasen miniprintterin ostin Temusta, kun sitä toivottiin, mut tilasin tilasin lisäksi siihen eri värisiä tarra-arkkeja, niin sitä voi hyödyntää järkevästi. Tällai: https://www.tiktok.com/@tikitokiiteemuli?_t=8lscafsTkTA&_r=1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme