Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Temu turvallinen?

Vierailija
22.07.2023 |

Mainostaa Facebookissa ja haluaa että ladataan appi. Onko kokemuksia? Huijari vai turvallinen sivu?

Kommentit (709)

Vierailija
321/709 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut vaikka mitä Temusta: kaikki olleet Ok

yksi paketti hävisi postissa kiitos Klarnan meni lasku roskiin.

Vierailija
322/709 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaa paskaa näkemättä edes. Voi  v.. .ihon maailma menossa ku suomessa pitää sovelluksella ostella kiinalaista paskaa. Moni asiaa tehdään edelleen muualla kuin Kiinassa. Vielä ku sais HK tilattu tuolta ja ilmaisia ämpäreitö olis Suomi juntit innoissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/709 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mutta kun ne tilaukset tulevat sinne lentokentälle, niin pitääkö ne silti noutaa itse sieltä, vai tuleeko ne johonkin postiin/lähikauppaan, jonka olet itse siihen lisännyt toimituspaikaksi? :)

Vierailija
324/709 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole totta

Vierailija
325/709 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin temusta ja sain alle 2 viikossa tilaukseni! Suosittelen tilaamaan sieltä!

Vierailija
326/709 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kyseisestä paikasta useamman kerran ja joka kerralla on tullut juuri se mitä pitikin :) Posteja tai tulleja ei tule. Tilaukset ovat aina tulleet max 5 arkipäivässä, joskus olen saanut jopa 3 arkipäivän sisällä. 

Tuotteiden laatu on ollut ok, ainakin ovat kestäneet käyttöä eikä ole mennyt rikki. 

Vierailija
327/709 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temu on parasta! Sama kama suomessa myynnissä 100 kertaa kalliimmalla.

Vierailija
328/709 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tavaraa mitä Sheinissä myydään. Enn suosittele juuri sen takia että niissä voi olla vaarallisia aineita. Kaverini osti käsikorun, jossa kuulemma ei ollut nikkeliä vaan muovia niin kappas vaan, tuli hirveä kutiseva ja suureneva läiskä käteen. Vaikka materiaaleissa ei lukenut kuin muovi tms. Miksei siis olisi lyijyäkin jne.. mEi edes tiedä oliko tuo nikkeliä vai muuta joka antoi pahan allergisen reaktion. Olen kuullut että moni teini myös tilailee meikkejä sieltä. Äärimmäistä tyhmyyttä. Ties mitä imeytyy ihon läpi verenkiertoon. Sheinissä/temussa myynnissä myös hampaiden valkaisuaineita, piilareita ja kun joskus lueskelin käyttäjien kommentteja niin moni valitteli kirvelystä, kutinasta.. Tosi järkevää hei. Myöskään vaatteita tai mitään leluja ei uskaltaisi ostaa. Vaatteissa vaikka mitkä myrkyt enkä usko että ihan 40 asteen pesussa katoavat. Suurempaan asteeseen ei tohi laittaa, etteivät kutistuisi.

Vierailija
329/709 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Teemu turvallinen

Vierailija
330/709 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tavaraa mitä Sheinissä myydään. Enn suosittele juuri sen takia että niissä voi olla vaarallisia aineita. Kaverini osti käsikorun, jossa kuulemma ei ollut nikkeliä vaan muovia niin kappas vaan, tuli hirveä kutiseva ja suureneva läiskä käteen. Vaikka materiaaleissa ei lukenut kuin muovi tms. Miksei siis olisi lyijyäkin jne.. mEi edes tiedä oliko tuo nikkeliä vai muuta joka antoi pahan allergisen reaktion. Olen kuullut että moni teini myös tilailee meikkejä sieltä. Äärimmäistä tyhmyyttä. Ties mitä imeytyy ihon läpi verenkiertoon. Sheinissä/temussa myynnissä myös hampaiden valkaisuaineita, piilareita ja kun joskus lueskelin käyttäjien kommentteja niin moni valitteli kirvelystä, kutinasta.. Tosi järkevää hei. Myöskään vaatteita tai mitään leluja ei uskaltaisi ostaa. Vaatteissa vaikka mitkä myrkyt enkä usko että ihan 40 asteen pesussa katoavat. Suurempaan asteeseen ei tohi laittaa, etteivät kutistuisi.

Tämä kyllä. Miksei ihmiset yhtään ajattele, että mitä tilaavat. Koruissakin ties vaikka mitä aineita. Kadiumia, yms... :s Ja entäs ne kaikki vaatteet?! Tietysti varmaan samaa roinaa myydään Tokmanneissa yms..

Vierailija
331/709 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on mennyt kyselyy huonoksi.

Jos oot wt, ostat sieltä ja selität oot yh ja kaikki kauppiaat tilaa samaa pas jne ja sinäkin olet oikeutettu.

Mieti sitten, kun paketti tuli, oliko jotain välttämätöntä, mitä tilasit

Vierailija
332/709 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temu on parasta! Sama kama suomessa myynnissä 100 kertaa kalliimmalla.

Vai tuhat ? Tai miljoona ? Porvoon peräkylän puodissa

Vierailija
333/709 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka samaa tavaraa myytäisiin tokmannilla ja ties missä- en osta temusta enkä kaupasta mitään mitä en oikeasti tarvitse. Ja silloin kun tarvitsen, ostan joko käytettynä tai tutkitusti kestävästi tuotettua.

Älkää tukeko näitä yrityksiä vaikka onhan se puoli ilmainen suuri houkutus.

Ilmastonmuutoksen ja ympäristötuhojen hillitsemisessä ihmisten kulutustottumuksilla on iso rooli.

Harkitse ostoksiasi

Vierailija
334/709 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisat maailmanpelastajat,

sen sijaan, että huutelette "Älkää ostako sitä tätä tuota sieltä ja täältä, koska maailma palaa", niin laittakaa huutelunne liitteeksi vielä eettiset ostospaikkavaihtoehdot listattuna ja kokemuksia niistä.

Kiitos.

Vierailija
335/709 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö tuonne kauppaan rekisteröityä tms, ennen kuin voi tilata tavaraa? Vai voiko tilata ilman, tyyliin että valitsee haluamansa tuotteet, valitsee maksutavat, toimituksen ja sitten jää odottamaan ostoksia saapuvaksi?

Itsellä kun on kynnys käyttää verkkokauppoja johon pitää erikseen rekisteröityä ennen kuin voi tilata niistä.

Vierailija
336/709 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoisat maailmanpelastajat,

sen sijaan, että huutelette "Älkää ostako sitä tätä tuota sieltä ja täältä, koska maailma palaa", niin laittakaa huutelunne liitteeksi vielä eettiset ostospaikkavaihtoehdot listattuna ja kokemuksia niistä.

Kiitos.

Löytyy googlaamalla esim kestävä kehitys+ nettikaupat.

Löytyy esim thinktoday, karma, ivalo ja paljon muita

Vierailija
337/709 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo Teemu turvallinen

Perustele

Vierailija
338/709 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö tuonne kauppaan rekisteröityä tms, ennen kuin voi tilata tavaraa? Vai voiko tilata ilman, tyyliin että valitsee haluamansa tuotteet, valitsee maksutavat, toimituksen ja sitten jää odottamaan ostoksia saapuvaksi?

Itsellä kun on kynnys käyttää verkkokauppoja johon pitää erikseen rekisteröityä ennen kuin voi tilata niistä.

Ilmeisesti pitää ladata Temu sovellus. Se tuli eteen, kun klikkasin erästä tuotetta mainoksesta. Kyllä oon ajatellut tilata jotain, jotta näen onko tuotteet sellaisia kuin odotan. Ja hyvä kun on klarna lasku käytössä, niin on  sujuvampaa. Enpä muista että olisin maksanut mitään etukäteen mitä olen netin kautta tilannut. On jotenkin turvallisempaa maksaa sen jälkeen kun on saanut tuotteet. Ja olen ikäihminen mutta tilannut paljon kaikenlaista netin kautta. Kaikki onnistuneita ostoksia hinta/ laatu jne toimineet hyvin.

Vierailija
339/709 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihintaista paskaa. Aliexpress on parempi.

Vierailija
340/709 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maailma pelastuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän