Mies, jonka kanssa seurustelin(?) suuttui aivan älyttömästi ja nyt pitää mykkäkoulua
Miehen aloitteesta aloitimme seurustelusuhteen ja vaikeaa on ollut. Alkuun tykästyin mieheen kovastikin ja olen halunnut yrittää saada tätä toimimaan.
Meillä oli tilanne, että oli sovittu että nähdään. Sain kuitenkin kovan kipukohtauksen aiemmin päivällä ja jouduin perumaan. Tietenkin soitin miehelle, kerroin tilanteen ja pahoittelin, että näin kävi. Mies kuitenkin suuttui ihan kunnolla. Kertaakaan ei ole sen jälkeen kysynyt, miten voit, tai yhtään mitään. Pelkkää hiljaisuutta. Tämä taisi nyt olla tässä? Jotenkin aivan käsittämätön fiilis, että miten ihminen, joka tykkäsi niin paljon, että halusi alkaa seurustella suuttuu noin paljon tämmöisesta asiasta. Tietenkin ehdotin, että nähdään seuraavana päivänä, tai heti kun kipu hellittää, mutta mies ei edes vastannut mitään.
Kommentit (48)
On hulluksi mennyt kun ap keskustelee itsensä kanssa. 😂😂
On niitä helpompia tapoja saada ketju ylös...
Ottaisin tuon sellaisena varoitusmerkkinä, että jättäisin tapailun miehen kanssa tuohon. Enkä suostuisi jatkamaan, vaikka mies sitä pyytäisi.
Jos mies reagoi yksittäiseen kertaan noin, miten mahtaisi reagoida vastaisuudessa? Entä jos joutuisit vaikka sairaalaan, etkä pystyisi huolehtimaan lemmikistä/lapsesta/kotitöistä yhteisessä kodissa tms? Joko tuo mies ei osaa suhtautua toisten heikkouteen rakentavasti tai sitten on vaan itsekeskeinen mulkero. Kumpikaan ei ole hyvä asia.
Minä tapailin kerran vanhempaa miestä, joka suuttui minulle huonosti asettelemistani sanoista erääseen työasiaan liittyen (olimme samalla alalla). Mies kosti tämän asian ja kieltäytyi viemästä minua seuraavana aamuyönä juna-asemalle, kun jouduin matkustamaan junalla kauas erikoislääkäriä varten. Oltiin siis etukäteen sovittu, että mies veisi minut juna-asemalle. Menin sitten lopulta taksilla. Tuo tekemättä jättäminen oman mielipahan takia kertoi minusta miehestä paljon.
Tein pitkän ja vaikean harkinnan jälkeen päätöksen että ei tätä suhdetta voi jatkaa enää.
Kiitän jokaista keskusteluun osallistunutta!
T. Se oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Tein pitkän ja vaikean harkinnan jälkeen päätöksen että ei tätä suhdetta voi jatkaa enää.
Kiitän jokaista keskusteluun osallistunutta!
T. Se oikea ap
Tämä ei ole oikea ap. En halua erota miehestä jolta saa hyvää seksiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hulluksi mennyt kun ap keskustelee itsensä kanssa. 😂😂
On niitä helpompia tapoja saada ketju ylös...
Ei, vaan sinä keksutelet täällä itsesi kanssa esiintyen aloittajana. Teet tuota samaa (ja samalla nolon itsestäsi) jokaisessa ketjussa missä aiheena on törpösti käyttäytynyt mies.
Ketju alkaa tosiaan täyttyä tämän aloittajana esiintyvän sekoilusta. Enpä ole vastaavaan muissa ketjussa törmännyt. Kiusa se on pienikin kiusa. Tai sitten ottaa päähän kyseistä henkilöä, kun muut deittailee ja itse vaan istuu kotona koneella päivästä toiseen. Vaikka eihän se deittailukaan mikään autuaaksi tekevä asia ole..
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin eston puh. Ei mitään yhteyksiä.
Meinaatko, että on tarpeen estää? Itse veikkaan, että tuskin tyypistä kuuluu enää mitään. Sen verran paljon suuttui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin eston puh. Ei mitään yhteyksiä.
Meinaatko, että on tarpeen estää? Itse veikkaan, että tuskin tyypistä kuuluu enää mitään. Sen verran paljon suuttui.
Ottaa yhteyttä ja muina miehinä vierittelee syyn puhumattomuuteen sinun "viaksi". Ei tommosta kannata miettiä. Ei tule muuttumaan. Tuhlaat aikaasi. No contact.
Ihanko oikeasti antaisit vielä mahdollisuuden? Jos noin pienestä asiasta, jolle toinen ei voi mitään suuttuu ihan verisesti, niin entä sitten isommasta jutusta? Elämässä voi kuitenkin aina tapahtua kaikenlaista.