Nautin siitä kun naapurit ovat kateellisia
Kyllä ihmiset vain ovat kateellisia isosta ja kauniista talosta hyvin hoidetulla pihalla. Sekä uudesta ja kalliista autosta. Se ob hyvin tyydyttävää tietää, että vaikka mitä naapurit tekevät, he eivät voi saada tätä samaan, eikä meiltä voi ottaa mitään pois. Saamme ostaa mitä haluamme. Tarkoitus ei ole kehua tai leveillä, näin se vain menee. Ja lapsemmr ovat sijoittaneet opintolainansa ja asuvat omistusaunnoissa. Tällekään ette voi mitään, opintolainan saa sijoittaa vapaasti vaikka kateelliset hyppisi tasajalkaa. Yrittäkää, kokeiltaa, menestykää. Voitte päästä samaan kuin minun perheeni.
Minna74
Kommentit (72)
Kuka on kateellinen uudesta kalliista autosta? Varmasti vaan miettii, kuka idiootti käyttää rahaansa kalliiseen autoon.
Huomaattehan, miten onneton ap on?
Hän ei tule koskaan olemaan onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kun mä ja mun poikkis ostettii Tesla nii ihme kommenttia alko tulla naapureilta talonyhtiössä. Kummasti ottaa bensa lenkkari amista päähän vaan se et Tesla seisoo pihassa :D
Minua ei naapurin leluauto voisi vähääkään kiinnostaa. Eniten ottaa päähän alimitoitetut parkkiruudut, 5,7x2,2 m Cadillac ei oikein meinaa mahtua Datsun 100A:n mukaan mitoitettuun ruutuun.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kateellinen uudesta kalliista autosta? Varmasti vaan miettii, kuka idiootti käyttää rahaansa kalliiseen autoon.
Täällä palstalla kukaan ei ole autosta koskaan kateellinen, mutta tuolla oikeassa maailmassa moni on. Tosi moni. Ja ei meillä tunnu oikeastaan missään ostaa 150 000 € autoa. Täältä kun ei saa lopulta mitään mukaan tuonne taivaaseen.
Minna74
Mulle ollaan kateellisia siitä että olen parantunut vakavasta masennuksesta . En nauti siitä kateudesta yhtään.
Minä taas nautin katsoa kuinka tyhmiä ihmiset oikeasti ovat luullessaan muiden kadehtivan niitä. Todennäköisesti AP:n naapureja ei kiinnosta edes se, että hengittääkö AP omin voimin huomen aamuna.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiinnostavaa. Kerro toki lisää!
Minusta tämä on vain kiinnostava piirre ihmisessä. Jos toinen omistaa jotain, mitä itse haluaa mutta ei voi saada sitä, niin tältä toiselta pitäisi ottaa omaisuus pois. Mutta hyppiköön tasajalkaa kateelliset.
Minna74
Vierailija kirjoitti:
Trolli viikonloppuvauhdissa.
ja joku vielä uskoo noita juttuja
Vierailija kirjoitti:
Erityisen tyhmä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja joku vielä uskoo noita juttuja
Väitätkö ihan oikeasti etteivät ihmiset ole kateellisia? Missä haavemaassa oikein elät?
Minna74
Onko se teidän talo jo maksettu, teidän omistama? Entäs auto Minna, kenen nimi siinä on rekisteriotteessa omistajan kohdalla, sinun vai rahoitusyhtiön?
Olet velkainen harhainen pelle, eivätkä suomalaiset ajattele naapureitaan yhtään niin paljon kuin luulet.
No toivottavasti kukaan ei luule että ajattelen noin ja sen takia joutunut seksuaalisen häirinnän ja ällötysten kohteeksi aika usealta taholta. Super yöks. Kun jotain ihme kostoa on tuntunut olevan liikkeellä vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. En ole kateellinen kenellekään mistään. Joillakin menee paremmin kuin minulla ja joillakin huonommin.
Kun mä ja mun poikkis ostettii Tesla nii ihme kommenttia alko tulla naapureilta talonyhtiössä. Kummasti ottaa bensa lenkkari amista päähän vaan se et Tesla seisoo pihassa :D