Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautin siitä kun naapurit ovat kateellisia

Vierailija
21.07.2023 |

Kyllä ihmiset vain ovat kateellisia isosta ja kauniista talosta hyvin hoidetulla pihalla. Sekä uudesta ja kalliista autosta. Se ob hyvin tyydyttävää tietää, että vaikka mitä naapurit tekevät, he eivät voi saada tätä samaan, eikä meiltä voi ottaa mitään pois. Saamme ostaa mitä haluamme. Tarkoitus ei ole kehua tai leveillä, näin se vain menee. Ja lapsemmr ovat sijoittaneet opintolainansa ja asuvat omistusaunnoissa. Tällekään ette voi mitään, opintolainan saa sijoittaa vapaasti vaikka kateelliset hyppisi tasajalkaa. Yrittäkää, kokeiltaa, menestykää. Voitte päästä samaan kuin minun perheeni.

Minna74

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä ja mun poikkis ostettii Tesla nii ihme kommenttia alko tulla naapureilta talonyhtiössä. Kummasti ottaa bensa lenkkari amista päähän vaan se et Tesla seisoo pihassa :D

Vierailija
2/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kateellinen uudesta kalliista autosta? Varmasti vaan miettii, kuka idiootti käyttää rahaansa kalliiseen autoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä.

Vierailija
4/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaattehan, miten onneton ap on?

Hän ei tule koskaan olemaan onnellinen.

Vierailija
5/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mä ja mun poikkis ostettii Tesla nii ihme kommenttia alko tulla naapureilta talonyhtiössä. Kummasti ottaa bensa lenkkari amista päähän vaan se et Tesla seisoo pihassa :D

Minua ei naapurin leluauto voisi vähääkään kiinnostaa. Eniten ottaa päähän alimitoitetut parkkiruudut, 5,7x2,2 m Cadillac ei oikein meinaa mahtua Datsun 100A:n mukaan mitoitettuun ruutuun.

Vierailija
6/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on kateellinen uudesta kalliista autosta? Varmasti vaan miettii, kuka idiootti käyttää rahaansa kalliiseen autoon. 

Täällä palstalla kukaan ei ole autosta koskaan kateellinen, mutta tuolla oikeassa maailmassa moni on. Tosi moni. Ja ei meillä tunnu oikeastaan missään ostaa 150 000 € autoa. Täältä kun ei saa lopulta mitään mukaan tuonne taivaaseen.

Minna74

Vierailija
7/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ollaan kateellisia siitä että olen parantunut vakavasta masennuksesta . En nauti siitä kateudesta yhtään.

Vierailija
8/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiinnostavaa. Kerro toki lisää!

Vierailija
9/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhymä.

Vierailija
10/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nautin katsoa kuinka tyhmiä ihmiset oikeasti ovat luullessaan muiden kadehtivan niitä. Todennäköisesti AP:n naapureja ei kiinnosta edes se, että hengittääkö AP omin voimin huomen aamuna.  

Vierailija
11/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton yritelmä !

Vierailija
12/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiinnostavaa. Kerro toki lisää!

Minusta tämä on vain kiinnostava piirre ihmisessä. Jos toinen omistaa jotain, mitä itse haluaa mutta ei voi saada sitä, niin tältä toiselta pitäisi ottaa omaisuus pois. Mutta hyppiköön tasajalkaa kateelliset.

Minna74

Vierailija
13/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli viikonloppuvauhdissa.

Vierailija
14/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja joku vielä uskoo noita juttuja

Vierailija
15/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisen tyhmä sellainen.

Vierailija
16/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja joku vielä uskoo noita juttuja

Väitätkö ihan oikeasti etteivät ihmiset ole kateellisia? Missä haavemaassa oikein elät?

Minna74

Vierailija
17/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se teidän talo jo maksettu, teidän omistama? Entäs auto Minna, kenen nimi siinä on rekisteriotteessa omistajan kohdalla, sinun vai rahoitusyhtiön?

Olet velkainen harhainen pelle, eivätkä suomalaiset  ajattele naapureitaan yhtään niin paljon kuin luulet.

Vierailija
18/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempaa  aloitteen tekijä, ei mene minulle läpi tekstisi!

Vierailija
19/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti kukaan ei luule että ajattelen noin ja sen takia joutunut seksuaalisen häirinnän ja ällötysten kohteeksi aika usealta taholta. Super yöks. Kun jotain ihme kostoa on tuntunut olevan liikkeellä vuosikausia.

Vierailija
20/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. En ole kateellinen kenellekään mistään. Joillakin menee paremmin kuin minulla ja joillakin huonommin.