Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautin siitä kun naapurit ovat kateellisia

Vierailija
21.07.2023 |

Kyllä ihmiset vain ovat kateellisia isosta ja kauniista talosta hyvin hoidetulla pihalla. Sekä uudesta ja kalliista autosta. Se ob hyvin tyydyttävää tietää, että vaikka mitä naapurit tekevät, he eivät voi saada tätä samaan, eikä meiltä voi ottaa mitään pois. Saamme ostaa mitä haluamme. Tarkoitus ei ole kehua tai leveillä, näin se vain menee. Ja lapsemmr ovat sijoittaneet opintolainansa ja asuvat omistusaunnoissa. Tällekään ette voi mitään, opintolainan saa sijoittaa vapaasti vaikka kateelliset hyppisi tasajalkaa. Yrittäkää, kokeiltaa, menestykää. Voitte päästä samaan kuin minun perheeni.

Minna74

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mieheni kanssa melkein miljoonaomaisuus, talo ja muut maksettu. Autot silti aika vaatimattomat, yhteensä n. kymppitonnin arvoltaan. Meillä on koti jossa näkyy luovuus ja harrastukset. En usko että meille on kukaan kateellinen, tuskin ketään kiinnostaa eikä moni omaisuudesta tiedä.

Silloin kyllä, kun oli n. 20.000€ Audi mutta vähemmän muuta omaisuutta, se näytti muutamassa kanssa-autoilijassa herättävän vähän lapsellista ärsytystä. Kyllä jotkut suomalaiset osaa olla kateellisiakin, onneksi suurin osa ajattelee ettei ole itseltä pois.

Vierailija
62/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivempaa asua niin, että naapurit ovat myös hyvätuloisia ja menestyneitä. Kukaan ei ole toisille kateellinen mistään. Lapsetkin kaikilla ns menestyviä (ylioppilaita, lahjakkaita harrastuksissaan, yliopistossa jne). Itse olen huomannut, että kun olen itse elämääni tyytyväinen ja koen saavuttaneeni jo paljon ja tiedän jatkossakin saavuttavani tavoitteeni, ei tarvitse kadehtiä ketään vaan voi iloita toisten puolesta. Se on parasta. Puolin ja toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pienessä mökissä keskellä metsää vaimon ja lasten kanssa. Velkaa ei ole eikä asuminen maksa juuri mitään. Töitä teen tasan sen verran kuin jaksan. Ruokaa saa metsästä, järvestä ja pienestä peltoläntistä enemmän kuin tarpeeksi. Autona on 40 vuotta vanha Opel ja traktorina 60-vuotias Nuffield. Täällä saa joka aamu nukkua niin pitkään kuin haluaa, rehkiä niin vähän kuin on tarve ja tehdä tasan sitä mitä haluaa. Väitän olevani onnellisempi kuin AP vaikka ei mammonaa löydykään.

Vierailija
64/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi varmaan yrittää laittaa korkin kiinni tältä illalta.

Vierailija
65/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä asia, että naapurin auto on hienompi, talo isompi ja piha siistimpi kuin meillä. Jos alueella pyörisi varkaita, ei ne meille tulisi. 😄

Vierailija
66/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on kateellinen uudesta kalliista autosta? Varmasti vaan miettii, kuka idiootti käyttää rahaansa kalliiseen autoon. 

Täällä palstalla kukaan ei ole autosta koskaan kateellinen, mutta tuolla oikeassa maailmassa moni on. Tosi moni. Ja ei meillä tunnu oikeastaan missään ostaa 150 000 € autoa. Täältä kun ei saa lopulta mitään mukaan tuonne taivaaseen.

Minna74

Olettepas te köyhiä, minulla on 400 000e Aston Martin

Vierailija
67/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatin 2000 kiloa kukkaa ja tienasin enemmän 4 kk aikana ku Minna kokoelämänsä aikana

Vierailija
68/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiinnostavaa. Kerro toki lisää!

Minusta tämä on vain kiinnostava piirre ihmisessä. Jos toinen omistaa jotain, mitä itse haluaa mutta ei voi saada sitä, niin tältä toiselta pitäisi ottaa omaisuus pois. Mutta hyppiköön tasajalkaa kateelliset.

Minna74

Yleensä tuota hakeutuu samanlaistensa asuinalueelle. Että missä ghettossa sä asut, jos naapurit on kateellisia?

Vierailija
69/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heräsit juuri unestasi😂

Vierailija
70/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli naapurissa tuollainen, joka kuvitteli muiden kadehtivan häntä. Voin kertoa, että meillä kotona hihiteltiin useamman kerran tälle naapurille, kun postinkantaja oli vahingossa laittanut naapurin ulosottokirjeitä meidän postilaatiikkoon.

Voithan sinä elämäsi kuluttaa niin, että mietit koko ajan mitä muut ajattelee.

Vierailija
71/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa kateudesta kiksejä, mutta minä nautin puolestani, kun ärsytän naapureitani tai minulle tuntemattomia henkilöitä. Pesukoneen ajastan usein käynnistymään aamuseitsemältä ja muita tälläisiä pikkujuttuja. Liikenteessä on todella helppo ärsyttää ihmisiä.

Vierailija
72/72 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa narsistilta. En minä ainakaan kyttää ketään naapureita enkä heidän omaisuuksistaan mitään tiedä. Tuskin meitäkään kukaan kyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä