Nautin siitä kun naapurit ovat kateellisia
Kyllä ihmiset vain ovat kateellisia isosta ja kauniista talosta hyvin hoidetulla pihalla. Sekä uudesta ja kalliista autosta. Se ob hyvin tyydyttävää tietää, että vaikka mitä naapurit tekevät, he eivät voi saada tätä samaan, eikä meiltä voi ottaa mitään pois. Saamme ostaa mitä haluamme. Tarkoitus ei ole kehua tai leveillä, näin se vain menee. Ja lapsemmr ovat sijoittaneet opintolainansa ja asuvat omistusaunnoissa. Tällekään ette voi mitään, opintolainan saa sijoittaa vapaasti vaikka kateelliset hyppisi tasajalkaa. Yrittäkää, kokeiltaa, menestykää. Voitte päästä samaan kuin minun perheeni.
Minna74
Kommentit (72)
Miten olet pystynyt rahoittamaan 50-100% jostain miljoonien talosta?
Vierailija kirjoitti:
Kun mä ja mun poikkis ostettii Tesla nii ihme kommenttia alko tulla naapureilta talonyhtiössä. Kummasti ottaa bensa lenkkari amista päähän vaan se et Tesla seisoo pihassa :D
Omistatko sen autosi vai onko se ostettu velaksi?
P.s. Ymmärrätkö yhtään kuinka paljon kirjoitusvirheitä tekstissäsi on?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kateellinen uudesta kalliista autosta? Varmasti vaan miettii, kuka idiootti käyttää rahaansa kalliiseen autoon.
Olen kateellinen naapurin uudesta sähköautosta. Itse ajan vanhalla paska toyotalla joka kuluttaa ihan he lkkaristi bensaa.
Tarkistin juuri ösken teidän auton rekkaritiedot ja siellä luki että auto on Santander Bänkin omistuksessa. Selitäpä nyt ihan omin sanoin, mikä juttu
Vierailija kirjoitti:
Mulle ollaan kateellisia siitä että olen parantunut vakavasta masennuksesta . En nauti siitä kateudesta yhtään.
Minä en kertonut mitään masennuksestani, joten kukaan ei voinut olla kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli viikonloppuvauhdissa.
ja joku vielä uskoo noita juttuja
Väitätkö ihan oikeasti etteivät ihmiset ole kateellisia? Missä haavemaassa oikein elät?
Minna74
Kateus, kuten moni muukin ominaisuus, heijastuu henkilön omien arvojen kautta.
Kuvittelet että muut on sulle kateellisia, koska itse koet niin.
Kuitenkin jollakin toisella on aivan eri intressit ja arvomaailma.
Omat asiat meneillään.
Erikseen sitten persoonallisuushäiriöt joiden ydin pahantahtoisessa kateudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se teidän talo jo maksettu, teidän omistama? Entäs auto Minna, kenen nimi siinä on rekisteriotteessa omistajan kohdalla, sinun vai rahoitusyhtiön?
Olet velkainen harhainen pelle, eivätkä suomalaiset ajattele naapureitaan yhtään niin paljon kuin luulet.
Asuntolaina on maksettu jo kauan sitten. Auton ostimme käteisellä. Velkaa meillä on tosin paljon, koska sitä kannatti ottaa nollakorkoaikana (tosin otimme kiinteällä korolla). Talo ja velattomat sijoitusasunnot ovat vakuutena. Ollut kannattavaa toimintaa hyvinkin, ostimme esimerkiksi Teslan osakkeita velkarahalla vuonna 2016 ja myimme ne vuonna 2021 ja saimme noin 1300 % tuoton.
Minna74
Kiitos päivän nauruista....
Ajattele jos joku esiintyy sinuna netissä. Kehuu asioita ka valehtelee sillä tavalls, että sast vihat niskaasi. No eihän se sinänsä haittaa jos ei tekoihin ryjdytä.. Luulisi että tulisi suoraa kritiikkiä josdain vaiheessa, mutta jos alkaa joku vihakampanja selän takana sen takia, että joku on esiintynyt sinuna netissä. Huhuh melko epäreilua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kateellinen uudesta kalliista autosta? Varmasti vaan miettii, kuka idiootti käyttää rahaansa kalliiseen autoon.
Totta.
Minä en ainakaan jaksa olla kenellekään kateellinen. Ihan turhaa touhua.
Saa olla kateellinen ja saa paheksua mistä haluaa. Ei hetkauta pätkääkään ja sekös muita häiritsee.
K T M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se teidän talo jo maksettu, teidän omistama? Entäs auto Minna, kenen nimi siinä on rekisteriotteessa omistajan kohdalla, sinun vai rahoitusyhtiön?
Olet velkainen harhainen pelle, eivätkä suomalaiset ajattele naapureitaan yhtään niin paljon kuin luulet.
Asuntolaina on maksettu jo kauan sitten. Auton ostimme käteisellä. Velkaa meillä on tosin paljon, koska sitä kannatti ottaa nollakorkoaikana (tosin otimme kiinteällä korolla). Talo ja velattomat sijoitusasunnot ovat vakuutena. Ollut kannattavaa toimintaa hyvinkin, ostimme esimerkiksi Teslan osakkeita velkarahalla vuonna 2016 ja myimme ne vuonna 2021 ja saimme noin 1300 % tuoton.
Minna74
Kiitos päivän nauruista....
Naurattaako vai itkettääkö kuitenkin? Jos olisit itsekin toiminut kuten me, niin taloudellinen tilanteesi olisi suurella todennäköisyydellä aivan toisella tasolla tällä hetkellä.
Minna74
Minusta on mielenkiintoista miksi AP kokee muiden olevan kateellisia. Omalla asuinalueellani on paljon minua varakkaampia kotitalouksia. Kun näen hienon auton, katson sitä kyllä ja ihastelen. Saatan jopa ajatella että upea on, olispa hienoa jos joskus itsekin saan yhtä hienon. Ei se silti ole kateutta, se on vain ja ainoastaan ihastelua.
Mä olen rikkaampi kuin Minna.
Mulla on varaa asua niin isolla tontilla, ettei naapurien silmänkantama riitä kertomaan mitä leluja mulla on pihassa.
Ihme sosialistista kolhoosiasumista tuo että naapuri on ihan vieressä tuijottamassa sun pihaa..
Toivottavasti kaikki on yhteistä. Eikä vain miehen nimissä. Jos ei ole lupaa niin puoliso ei voi käyttää toisen varoja.
Omaisuus ei ole yhteistä vaan se kuka sen maksoi. Avioliitossa kummallakin on oma varallisuus. Mikään ei ole yhteistä.
Ukko40 kirjoitti:
Mulla on varaa asua niin isolla tontilla, ettei naapurien silmänkantama riitä kertomaan mitä leluja mulla on pihassa.Ihme sosialistista kolhoosiasumista tuo että naapuri on ihan vieressä tuijottamassa sun pihaa..
Hyvä sinulle, jos olet tyytyväinen elämääsi! Minusta vauraus olisi askeleen verran tylsempää, jos sillä ei saa yhtään näyttää vinkujille, että jotkut ne osaa ja pystyy ja menestyy. Kun naapuruston keskiluokkaisia kulisseja yritetään pitää itku kurkussa pystyssä, niin me olemme täysin suojassa talouden kolhuilta ja voimme ostaa melkein mitä vain, oli lama tai nousukausi.
Minna74
Vierailija kirjoitti:
Minusta on mielenkiintoista miksi AP kokee muiden olevan kateellisia. Omalla asuinalueellani on paljon minua varakkaampia kotitalouksia. Kun näen hienon auton, katson sitä kyllä ja ihastelen. Saatan jopa ajatella että upea on, olispa hienoa jos joskus itsekin saan yhtä hienon. Ei se silti ole kateutta, se on vain ja ainoastaan ihastelua.
Meidän naapurustoon muutti perhe jolla 30 miljoonan omaisuus. Luki ihan lehdessä.
Mukava pariskunta.
Mutta tiedän että osa naapurustosta köhii kun *raha on rahvasta* kun sen on tehnyt ihan itse eikä peritty.
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Mulla on varaa asua niin isolla tontilla, ettei naapurien silmänkantama riitä kertomaan mitä leluja mulla on pihassa.Ihme sosialistista kolhoosiasumista tuo että naapuri on ihan vieressä tuijottamassa sun pihaa..
Hyvä sinulle, jos olet tyytyväinen elämääsi! Minusta vauraus olisi askeleen verran tylsempää, jos sillä ei saa yhtään näyttää vinkujille, että jotkut ne osaa ja pystyy ja menestyy. Kun naapuruston keskiluokkaisia kulisseja yritetään pitää itku kurkussa pystyssä, niin me olemme täysin suojassa talouden kolhuilta ja voimme ostaa melkein mitä vain, oli lama tai nousukausi.
Minna74
Kumpi teistä on varakas? Avioliitossa kummallakin on omat varat.
Turvaavan raha tuo.
Ensimmäisenä tulee kaikille mieleen, että velkarahalla hankittua. Ketään ei oikeasti kiinnosta.
Minnalla on siis paljon velkaa ja vähän järkeä.
Kuka tuollaista kankkulankaivoa ees kadehtii
Minna74