Olen 38 v mies ja en kiinnosta naisia yhtään
Olen jo huomannut pitkään etten kiinnosta naisia mitenkään, ja se tuntuu pahalta.
Kommentit (336)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat seksisuhteelta? Haluatko todella naisen, jonkun paksukaisen? Siis oletko hetero vai bi vai homomies?
Joku tässä nimittäin mättää eikä se ole sinun vatsasi koko.Ehkä en vain ole normaali ja multa puuttuu status.
Ehkä ei ole kyse statuksen puutteesta? Ehkä.on jotain jota minä en ymmärrä joten ei minusta ole nyt ongelmasi ratkaisijaksi.
No ainaski osa naisista on sanonut että olen komea ja erittäin pitkä+ työ on plussaa, ei kukaan halua työtöntä.
Työttömässä ei ole mitään vikaa, minun mieheni oli työtön kun tavattiin. Kukaan ei sensijaan halua näköalatonta miestä ja se sinusta paistaa läpi.
Salaat jotakin. Kertomuksessasi joku ei kolahda kohdalleen. Tai paljonkin pahoja aukkoja on.
Ehkä meen tästä muualle ihmetteleen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset edelleen päättävät harrastetaanko seksiä vai ei ja yhä useampi ei millekään "perus tavikselle" enää anna, ovat mielummin ilman.
Tulevaisuudessa miehet ostavat tekoäly nuken, eikä kenenkään tarvitse enää tyytyä "lyllerö mammoihin", silloin asetelma kääntyy ja valta lisääntymisen suhteen palaa miehille.
Nykyajan ihanuus on siinä, että jokainen päättää itse omasta kehostaan, muussa tapauksessa kyseessä on rikos. Ei tarvitse naisten antaa aviomiehenkään väkisin ottaa. Ja yhtälailla miehellä on oikeus kieltäytyä.
Siis seksistäkö tässä sittenkin puhutaan? Vain siitä. Kaikkihan sitä tekee mutta mitä muuta Allun kanssa voi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat joskus saada niin älä nyt helvetti kerro mitään tuollaista historiaa. M38 huonohkolla saannilla.
Miksen saisi kertoa, kun olin nuorempi niin kiinnostin naisia.
Ne ajat on nyt menneet. Olet keski-ikäinen ja naisilla on rima huomattavasti korkeammalla kuin nuorena. Olet myös liian vanha vonkaamaan enää parikymppisiä.
En mä halua silti olla ilman koko ikääni
Suu kiinni nyt. Sä et ole ilman koko ikääsi jos sulla on nuorempana ollut suhteita.
Mä olen neitsyt. Vähän ny rotia noihin itsesäälivinkunoihin.
Niin mutta nykyää kaipais pysyvää suhdetta ja läheisyyttäki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat joskus saada niin älä nyt helvetti kerro mitään tuollaista historiaa. M38 huonohkolla saannilla.
Miksen saisi kertoa, kun olin nuorempi niin kiinnostin naisia.
Ne ajat on nyt menneet. Olet keski-ikäinen ja naisilla on rima huomattavasti korkeammalla kuin nuorena. Olet myös liian vanha vonkaamaan enää parikymppisiä.
En mä halua silti olla ilman koko ikääni
Suu kiinni nyt. Sä et ole ilman koko ikääsi jos sulla on nuorempana ollut suhteita.
Mä olen neitsyt. Vähän ny rotia noihin itsesäälivinkunoihin.
Niin mutta nykyää kaipais pysyvää suhdetta ja läheisyyttäki
Läheisyys =halailua, pussailla
Rakastelu = panemista, rajua jyystöä
Minkälainen teksti sulla on tinderissä? Ok-ulkonäkö ei riitä, jos teksti on outo tai sitä ei ole ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat seksisuhteelta? Haluatko todella naisen, jonkun paksukaisen? Siis oletko hetero vai bi vai homomies?
Joku tässä nimittäin mättää eikä se ole sinun vatsasi koko.Ehkä en vain ole normaali ja multa puuttuu status.
Ehkä ei ole kyse statuksen puutteesta? Ehkä.on jotain jota minä en ymmärrä joten ei minusta ole nyt ongelmasi ratkaisijaksi.
No ainaski osa naisista on sanonut että olen komea ja erittäin pitkä+ työ on plussaa, ei kukaan halua työtöntä.
Työttömässä ei ole mitään vikaa, minun mieheni oli työtön kun tavattiin. Kukaan ei sensijaan halua näköalatonta miestä ja se sinusta paistaa läpi.
Miten muka niin?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen teksti sulla on tinderissä? Ok-ulkonäkö ei riitä, jos teksti on outo tai sitä ei ole ollenkaan.
Poistin nyt tinderin, ei vaan oo mun juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä työtön mies on ehdoton ei
Minäkään en saa niitä joita haluaisin. Tasan ei käy onnen lahjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotan menestystä naisten suhteen, kaiken kokoisten.
Ei sitä koskaan tiedä milloin löytää sen oikean. Niin minuakin on lohdutettu.Millon sen oikean sitten löytää?
Tuohikuussa Pukinpäivänä
Minua niin loukkaa toisinaan boomereiden kyselyt ja utelut naisasioista. En viitsi oikein sanoa totuutta heille. He kuvittelevat, että kaikki alle 40-vuotiaat kävisivät yöelämässä naisia jahtaamassa. Minä en ole yöelämässä koskaan viihtynyt. Ahdistun siellä ja kyyhöttäisin yksin jossain nurkkapöydässä.
Mutta missä muualla tavismies muka sitten voisi tavata naisia? Ei missään.
Vanhuskäppänät eivät vain tajua nykypäivän maailmanmenosta yhtään mitään. Kuuntelen mieluummin erämääjärven rannalla kuikan huutoa, kuin olisin jossain yökerhon metelissä.
Minä en ole koskaan käynyt treffeillä, en ole koskaan edes halannut naista panemisesta nyt puhumattakaan. Asia on äärimmäisen kipeä ja arka. Olen toisinaan hautonut itsemurhaakin, mutta nämä ajatukset katoavat, kun löydän vapaa-ajalle mielekästä tekemistä. Monesti meistä ajatellaan että olemme syrjäytyneitä, mutta minä olen keskituloinen kaupungin virkamies.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti et vaan ole kovin komea.
Näin se menee sukupuolesta riippumatta. Ulkonäkö ratkaisee miehellä sen, saako mies seksiä ja naisella, saako nainen parisuhteen.
Onko Kata Kärkkäinen tai Sanna Marin parisuhteessa?
Sanna Marin viettänee tällä hetkellä sellaista sinkkukesää tummahiuksisten poliitikkojen ja Olavi Uusivirran kanssa, ettei varmaan tarvitse asiaa edes vaivautua miettimään tämän enempää.
Minkä "tummahiuksisten poliitikkojen"? Väyrynen ja Zyskovicz?
Muista että miehet paranee vanhetessaan. Näin viiskymppisenä olen saanut paljon huomiota noin kolmekymppisiltä naisilta. Ei tällaista vientiä ollut 20 vuotta sitten. Naiset haluavat vanhemman miehen ja kyllä se hivelee itsetuntoa kun vielä ihan hyvän näköiset naiset kiinnostuu tällaisesta hieman ylipainoisesta harmaahapsesta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti et vaan ole kovin komea.
Näin se menee sukupuolesta riippumatta. Ulkonäkö ratkaisee miehellä sen, saako mies seksiä ja naisella, saako nainen parisuhteen.
Onko Kata Kärkkäinen tai Sanna Marin parisuhteessa?
Sanna Marin viettänee tällä hetkellä sellaista sinkkukesää tummahiuksisten poliitikkojen ja Olavi Uusivirran kanssa, ettei varmaan tarvitse asiaa edes vaivautua miettimään tämän enempää.
Mutta ei ole parisuhteessa.
Sanna Marin ei silti edusta ainakaan minun maailmassani vaimomatskua, vaikka kuvitteellisesti olisin hänen tasollaan. Eli hänen parisuhdestatuksensa ei kiinnostaisi minua missään tilanteessa.
Oli kyse siitä väitteestä, että kaunis nainen saa parisuhteen ja komea mies saa seksiä.
Olen ihan komea, mutta en saa seksiä joku nyt sitten mättää?
Mitä eroa on "olen komea" tai "olen ihan komea"?
Mää oon kiinnostunu sydämestä ja aivoista. Olen seurustellut köyhien, lihavien ja jopa autistisen kanssa. Ja autistiset ovat hyvin herkkiä aistimaan tilanteita, hyväsydämisiä ihmisiä.
Kyllähän myös niitä kilttejä poikia olisi nuorena kiinnostanut juhliminen ja hauskanpito. 😟
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 34 -vuotias nainen ja miehet eivät kiinnostu minusta, ihan yhtä hyvä argumentti mitä ap:lla.
Naisena se on kyllä ihan oma vika. Jokainen tytteli on kelvannut jollekin ukolle mutta miehellä se on vaikeampaa. Jopa läski tyttö kelpaa täysin. Monta oon nähnyt kuhertelemassa. Vaan, montaa lihavaa ukkoa en ole nähnyt naisten kainalossa! Ja nekin vähät on näyttäneet rikkaalta ulkoiselta olemukselta. Minäkään en naista ennen saanut (lihava läski) ennenkuin ostin tansseihin menen ja rahaan viittaavat kuteet, sekä maksoin syömingit laskut paksusta paperilla vuoratusta lompakosta helposti salataskusta otetulla aidolla rahatukolla. Sen jälkeen on akkaa riittänyt!
Olisiko korkea aika alkaa tutustumaan itseensä ja ottaa selvää?