Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38 v mies ja en kiinnosta naisia yhtään

Vierailija
21.07.2023 |

Olen jo huomannut pitkään etten kiinnosta naisia mitenkään, ja se tuntuu pahalta.

Kommentit (336)

Vierailija
321/336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nepsy nainen ja mulle kelpaa vain sellainen mies, jonka kans elämän jakaminen tekee mun elämästä helpompaa ja onnellisempaa. Eli jos mies rasittaa, niin miksi sellaista katselisin. Ja kun oon nepsy, niin ehkä siitä johtuen enemmän kuin muilla, ihmiset rasittaa. 

Tuntuu ihan mahdottomalta rakentaa jotain suhdetta, koska ei vaan kiinnosta ihmiset niin paljon, vaikka sopivan helppo tyyppi ja fyysinen läheisyys kivaa oliskin. Mutta kun itse olen kaikkea muuta kuin helppo ihminen elämän jakaa, niin yksin tässä mennään.

Mua taas kiinnostais läheisyys ja naiset mutta jotenki ku oon erilainen ja nepsy ongelmia onkin niin kai mäki oon sitte vaan yksin.

Nepsynä sullakin varmaan oikeesti aika tarkat kriteerit millaisen naisen voisit elämääsi ottaa.  Toimii ihan molemmin päin, eli ei-nepsyt ja nepsyt on toistensa mielestä usein rasittavia ja vaikeita ihmisiä. Nepsyjen mielestä usein toisetkin nepsyt on rasittavia ja vaikeita, kun omien vaikeuksienkin kanssa pitäis selvitä. 

Ainakin itse toivoisin sopivasti itseäni normaalimpaa tyyppiä, jonka kanssa arki olis helpompaa, mutta joka kuitenkin sopeutuis mun vaikeuksiin silloin kun itse en sopeudu maailmaan. 

En tiedä mitä on, en oo täydellinen.

Vierailija
322/336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nepsy nainen ja mulle kelpaa vain sellainen mies, jonka kans elämän jakaminen tekee mun elämästä helpompaa ja onnellisempaa. Eli jos mies rasittaa, niin miksi sellaista katselisin. Ja kun oon nepsy, niin ehkä siitä johtuen enemmän kuin muilla, ihmiset rasittaa. 

Tuntuu ihan mahdottomalta rakentaa jotain suhdetta, koska ei vaan kiinnosta ihmiset niin paljon, vaikka sopivan helppo tyyppi ja fyysinen läheisyys kivaa oliskin. Mutta kun itse olen kaikkea muuta kuin helppo ihminen elämän jakaa, niin yksin tässä mennään.

Mua taas kiinnostais läheisyys ja naiset mutta jotenki ku oon erilainen ja nepsy ongelmia onkin niin kai mäki oon sitte vaan yksin.

Nepsynä sullakin varmaan oikeesti aika tarkat kriteerit millaisen naisen voisit elämääsi ottaa.  Toimii ihan molemmin päin, eli ei-nepsyt ja nepsyt on toistensa mielestä usein rasittavia ja vaikeita ihmisiä. Nepsyjen mielestä usein toisetkin nepsyt on rasittavia ja vaikeita, kun omien vaikeuksienkin kanssa pitäis selvitä. 

Ainakin itse toivoisin sopivasti itseäni normaalimpaa tyyppiä, jonka kanssa arki olis helpompaa, mutta joka kuitenkin sopeutuis mun vaikeuksiin silloin kun itse en sopeudu maailmaan. 

Ääh. Otat jonkun äijän, teet kolme mukulaa ja otat 500 000 velkaa ok-tasoon. Siinä on sulle elämää seuraavaksi 25-30 vuodeksi.

Onko parempi elää kärsien kuin että et elä ollenkaan.

Silloin kun mt ongelmia ei tässä yhteiskunnassa ollut, niin kaikki olivat valinneet tuon ensimmäisen vaihtoehdon:

Kukaan ei ole luvannut sulle tai kenellekään mitään onnellista elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nön-nön-nöö....

Vierailija
324/336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääh. Otat jonkun äijän, teet kolme mukulaa ja otat 500 000 velkaa ok-tasoon. Siinä on sulle elämää seuraavaksi 25-30 vuodeksi.

Onko parempi elää kärsien kuin että et elä ollenkaan.

Silloin kun mt ongelmia ei tässä yhteiskunnassa ollut, niin kaikki olivat valinneet tuon ensimmäisen vaihtoehdon:

Kukaan ei ole luvannut sulle tai kenellekään mitään onnellista elämää.

Äijä tartuttaa poikien reissulta saadulla pöpöllä raskaana olevan naisensa. Perheen elämä meni siinä.

Vierailija
325/336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää vaan unohtaa ne naiset ja keskittyä muihin asioihin.

Vierailija
326/336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo edelleenkää täydellinen ja mussa on myös vikoja.

Vierailija
327/336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun jaoit suoraan päiväkirjastasi. Oletan kovasti alustapäin että olet ylipainoinen, epäsiisti ja jotain asenteessasi, paljon josta valita ja helppo huomata. Pakko olla kaikki tai vähintään yksi. Aloita asioiden korjaamisella äläkä varsinkaan ruikuta vauvan kaltaisella palstalla, joka vain lisää tuskaasi. Tämä on kannustavaa, vähän rankemmin. 

Vierailija
328/336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun jaoit suoraan päiväkirjastasi. Oletan kovasti alustapäin että olet ylipainoinen, epäsiisti ja jotain asenteessasi, paljon josta valita ja helppo huomata. Pakko olla kaikki tai vähintään yksi. Aloita asioiden korjaamisella äläkä varsinkaan ruikuta vauvan kaltaisella palstalla, joka vain lisää tuskaasi. Tämä on kannustavaa, vähän rankemmin. 

On ylipainoa kyllä ja kaljamahaa, mitä sitte? Olen kai epäsiisti, kuten sanoin en ole täydellinen ja en voi sille mitään.

Vierailija
329/336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan muuttua ja korjata asioita käyn terapiassa, mutta ei ne naiset silti musta oikein kiinnostu

Vierailija
330/336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista on tullut tosi nirsoja nykyään.. olen sen huomannut

Vierailija
331/336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan tääki paikka hiljeni kummasti taas.

Vierailija
332/336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mulla on jokin pakkomielle puhua naisista, etsiä naista tai vastaavaa, emmä tiedä.. siltä musta tuntuu

Vierailija
333/336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen miten sitä jaksaisi elää vuosikausia sinkkuna ja yksin?

Vierailija
334/336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muut miehet jotka ette kelpaa jaksatte olla yksin jatkuvasti?

Vierailija
335/336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaa sitten olla kun ei ketään vastaa.

Vierailija
336/336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana mietin samoja asioita, että kun on yksin, eikä ole naista. Harmittihan se, kun huomasi että ikätoverit meni naimisiin, hankkivat lapsia ja rakensivat omakotitaloja. Olen kuitenkin "urautunut" yksinoloon, joten asia ei ole enää vaivannut. Keskityn elämässä muihin asioihin. On työpaikka, harrastuksia ja olo on hyvä. Eikä ole kukaan kitisemässä nurkissa ja määräilemässä milloin pitää vaihtaa verhoja tai siivoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän