Olen 38 v mies ja en kiinnosta naisia yhtään
Olen jo huomannut pitkään etten kiinnosta naisia mitenkään, ja se tuntuu pahalta.
Kommentit (336)
Vierailija kirjoitti:
Kuule Ap tätä asiaa on selitetty sinulle jo sadoissa ketjuissasi.
Miksi naiset eivät kiinnostu sinusta
- jankkaat täälläkin palstalla satoja ketjuja tästä samasta aiheesta eli jumitut asioihisi
- sinulle on annettu paljon hyviä vinkkejä kehittää itseäsi mutta kiellät ne koska sinun pitäisi tehdä jotain
- suhtaudut naisiin kuin esineisiin, koet että sinun kuuluu saada nainen täyttämään sinun tarpeesi
- et arvosta naista ihmisenä vaan näet naisen vain seksin ja läheisyyden välineenä
- koet että annat hienon armopalan naisille kun kelpuutat hieman tukevammatkin naiset katseltavaksi. Eli suhtaudut alentavasti naisiin joita koetat iskeä
- haluat älykkään naisen vaikka itse et ole kovin älykäs
- et kykene näkemään puutteita omassa käytöksessäsi ja muuttamaan sitä
- syytät omista ongelmistasi naisia eli sinun pitäisi vaan kelvata fiksulle naiselle sellaisena kun olet ja jos et kelpaa niin se on naisen vika. Kuitenkaan et huoli naista jonka äo olisi samalla tasolla kuin sinun.
- valitettavasti teen turhaa työtä kun kirjoitan näin pitkän viestin. Et tapaa vastata pitkiin viesteihin mitään koska et ilmeisesti kykene lukemaan/ymmärtämään näin pitkiä tekstejä. Mutta yritin nyt kuitenkin taas kerran auttaa sinua Allu ymmärtämään ongelmaasi.
YMMÄRRÄN KUULE ERITTÄIN PALJON MITÄ SÄ KIRJOITIT TÄNNE.. EI TARVI OLLA NOIN ILKEE, MÄ MIKÄÄ SEKOPÄÄ OLE
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä Allu vaikutat kehittyneen jonkin verran! Kiva että teet töitä asioiden paranemiseksi.
Minun vinkkini naisen löytymiseen olisi että koettaisit ekaksi keskittyä sosiaalisten taitojasi parantamiseen. Eli koetat löytää kavereita ja tuttavia. Juttelet sukulaistesi kanssa. Ja työkavereiden jne. Auta ihmisiä esim lähde talkoisiin. Mitä paremmin osaat jutella mummojen, kavereiden ym kanssa niin sitä helpompi sinun on puhua naisillekin. Ja älä ajattele naista seksin kautta vaan ajattele että naiset ovat ihan kokonaisia ihmisiä. Tämä jos osaat oikeasti olla normaalisti ihmisten seurassa eli et suutu ja raivostu mistään pikkujutuista jne.
No töissä ihmiset ei oikein halua jutella mulle, eikä mulla oo oikein kavereita. No mä halun kovasti muuttua mutta ihmiset ei sitä usko ja jauhaa minusta paskaa. En suutukkaa ja osaan paremmin jo käyttäytyä.
EN ymmärrä miten ihmiset voi olla näin ilkeitä ja mulla on erittäin paha mieli kun musta vaan jauhetaan paskaa ja mikään muka ei oo hyvin, paljo on hyvää ja positiivista!!!
Mikä estää Allua perustamasta hyväntekeväisyyteen pohjautuvaa siivouskanavaa?
Parempi ku unohtaa ilkeet ihmiset ja on yksin, tekee töitä vuodesta toiseen kehittää itteä käy terapiassa, maksaa velkoja ja elää vain elämää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Parempi ku unohtaa ilkeet ihmiset ja on yksin, tekee töitä vuodesta toiseen kehittää itteä käy terapiassa, maksaa velkoja ja elää vain elämää yksin.
Teeppä niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeppä niin
NIIN MEINAAN TEHDÄKKI ENKÄ OO MIKÄÄ SEKOPÄÄ RUIKUTTAJA, YKSINKERTAINEN VOIN OLLA MUTTA MITÄ SITTE.
alkaa MENEE HERMOT TOMMOSIIN IHMISIIN JOTKA JAUHAA JATKUVASTI PASKAA JA MITÄÄ HYVÄÄ EI IHMISESSÄ OLE!!
Ensimmäisenä naisissa kiinnostaa joku lätkäpelaaja ja varakas/koulutettu mies. Kukapa ei nyt jotakin lääkäriä haluaisi? voi sukujuhlissa olla ylpeä kun ukko on lääkäri tai joku muu hyvässä ammatissa oleva.
Sitten muut keskivero sakki, pitää olla pärstäkertoin kunnossa, asenne tai sitten viinaa menevä renttu, jos jaksaa kapakoissa kulkea niin sieltä voi joku löytyäkkin mukaan.
Muutenhan sitä saa jo nelikymppisenä keskittyä harrastuksiin, ei niitä naisia kiinnosta sen enempää jos ei ole pärstäkertoin / ammatti kunnossa, ei auta vaikka rahaa on ja vaikka mitä. Mitään muuta ei tarvitse enään odotella paitsi hautuumaata.
Ootko niitä velkoja saanu lyhennettyä? Paljonko on vielä jäljellä?
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä naisissa kiinnostaa joku lätkäpelaaja ja varakas/koulutettu mies. Kukapa ei nyt jotakin lääkäriä haluaisi? voi sukujuhlissa olla ylpeä kun ukko on lääkäri tai joku muu hyvässä ammatissa oleva.
Sitten muut keskivero sakki, pitää olla pärstäkertoin kunnossa, asenne tai sitten viinaa menevä renttu, jos jaksaa kapakoissa kulkea niin sieltä voi joku löytyäkkin mukaan.
Muutenhan sitä saa jo nelikymppisenä keskittyä harrastuksiin, ei niitä naisia kiinnosta sen enempää jos ei ole pärstäkertoin / ammatti kunnossa, ei auta vaikka rahaa on ja vaikka mitä. Mitään muuta ei tarvitse enään odotella paitsi hautuumaata.
Kuule kaikista ei tule lääkäreitä ja viisaita ja toisilla on oppimisvaikeuksia ja semmosta, ei voi vaan mitään. Mä en rupee kyl ikisinkkuna olemaan
Vierailija kirjoitti:
Ootko niitä velkoja saanu lyhennettyä? Paljonko on vielä jäljellä?
Lyhenee hitaasti,, aika paljon melkein saman verran
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule kaikista ei tule lääkäreitä ja viisaita ja toisilla on oppimisvaikeuksia ja semmosta, ei voi vaan mitään. Mä en rupee kyl ikisinkkuna olemaan
Mitenkä meinasit jonkun pakottaa kanssasi suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä komea urheilijamies hyvällä vartalolla aina kelpaa naisille tai pelaa jääkiekkoa ja omistaa 40 tonnin mersun ellei kalliimpaa. Status on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
alkaa MENEE HERMOT TOMMOSIIN IHMISIIN JOTKA JAUHAA JATKUVASTI PASKAA JA MITÄÄ HYVÄÄ EI IHMISESSÄ OLE!!
Ja taas Allulla meni hermot. Ei ole kehitystä tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä meinasit jonkun pakottaa kanssasi suhteeseen?
Parempi ku ei sano enää mitään. ihmiset jauhaa paskaa ja haukkuu vaan pohjalle, samaan kastiin kun juoppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas Allulla meni hermot. Ei ole kehitystä tapahtunut.
Kyllä on tapahtunut, parempi keskittyy positiivisiin asioihin ja unohtaa negatiiviset.
Vierailija kirjoitti:
Perheellinen ja aviossa oleva mies. Kanavan katsojista 90% naisia. https://m.youtube.com/c/MidwestMagicCleaning?cbrd=1
Kieltämättä Allu vaikutat kehittyneen jonkin verran! Kiva että teet töitä asioiden paranemiseksi.
Minun vinkkini naisen löytymiseen olisi että koettaisit ekaksi keskittyä sosiaalisten taitojasi parantamiseen. Eli koetat löytää kavereita ja tuttavia. Juttelet sukulaistesi kanssa. Ja työkavereiden jne. Auta ihmisiä esim lähde talkoisiin. Mitä paremmin osaat jutella mummojen, kavereiden ym kanssa niin sitä helpompi sinun on puhua naisillekin. Ja älä ajattele naista seksin kautta vaan ajattele että naiset ovat ihan kokonaisia ihmisiä. Tämä jos osaat oikeasti olla normaalisti ihmisten seurassa eli et suutu ja raivostu mistään pikkujutuista jne.