Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38 v mies ja en kiinnosta naisia yhtään

Vierailija
21.07.2023 |

Olen jo huomannut pitkään etten kiinnosta naisia mitenkään, ja se tuntuu pahalta.

Kommentit (336)

Vierailija
101/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat joskus saada niin älä nyt helvetti kerro mitään tuollaista historiaa. M38 huonohkolla saannilla.

Miksen saisi kertoa, kun olin nuorempi niin kiinnostin naisia.

Ok,onko siis ulkonäössäsi tai statuksessa tapahtunut muutosta koska olet suht nuori vielä.

No ohentunutta tukkaa ja kaljamahaa on ja ikää tullut ja velkaa lisää

1. Matkusta Turkkiin hiussiirreleikkaukseen

2. Raitistu ja kuntoile

3. Maksa velkasi

Ei onnistu.. töitä kyllä teen.

Jos olet lihava, kalju ja köyhä juoppo, niin mitä iloa sinusta on naiselle?

En ole kalju, enkä myöskään lihava, olen erittäin pitkä mieheksi, enkä juoppo, en joka vloppu kännää

Olet pitkä ja teet töitä. Mitä iloa sinusta on naiselle?

No en mä osaa sanoa, elän omaa elämää ja tuntuu etten ihan normaali ole, mutta en vammainen. Haluaisin parisuhteen enkä olla yksin ja kaipaan läheisyyttäkin

Se ilo naiselle syntyy toimivasta yhteydestä ja vuorovaikutuksesta.

No ehkä oon ujo tai mulla on autismi en tiedä

Taidat olla ujo.

Kyllä mä olen ujo ja hiljainen

Millainen on ihannenaisesi? Voithan haaveilla?

No olisi kiva jos olisi muotoja hieman pyöree, meikkaa vähän, mukava, kiltin oloinen, tulis toimeen jne

Vierailija
102/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti et vaan ole kovin komea.

Näin se menee sukupuolesta riippumatta. Ulkonäkö ratkaisee miehellä sen, saako mies seksiä ja naisella, saako nainen parisuhteen.

Onko Kata Kärkkäinen tai Sanna Marin parisuhteessa?

Sanna Marin viettänee tällä hetkellä sellaista sinkkukesää tummahiuksisten poliitikkojen ja Olavi Uusivirran kanssa, ettei varmaan tarvitse asiaa edes vaivautua miettimään tämän enempää.

Mutta ei ole parisuhteessa.

Sanna Marin ei silti edusta ainakaan minun maailmassani vaimomatskua, vaikka kuvitteellisesti olisin hänen tasollaan. Eli hänen parisuhdestatuksensa ei kiinnostaisi minua missään tilanteessa.

Oli kyse siitä väitteestä, että kaunis nainen saa parisuhteen ja komea mies saa seksiä.

Olen ihan komea, mutta en saa seksiä joku nyt sitten mättää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee sukupuolesta riippumatta. Ulkonäkö ratkaisee miehellä sen, saako mies seksiä ja naisella, saako nainen parisuhteen.

Sanna Marin viettänee tällä hetkellä sellaista sinkkukesää tummahiuksisten poliitikkojen ja Olavi Uusivirran kanssa, ettei varmaan tarvitse asiaa edes vaivautua miettimään tämän enempää.

Sanna Marin ei silti edusta ainakaan minun maailmassani vaimomatskua, vaikka kuvitteellisesti olisin hänen tasollaan. Eli hänen parisuhdestatuksensa ei kiinnostaisi minua missään tilanteessa.

Oli kyse siitä väitteestä, että kaunis nainen saa parisuhteen ja komea mies saa seksiä.

No voi luoja, luuletko ettei Sanna Marin saa halutessaan parisuhdetta? Naiset eivät yleensä halua parisuhdetta 1-2 vuoteen avioeron jälkeen, koska tuo aika on pyhitetty fb, fwb ja kokeileville yhden illan jutuille. Sanna Marin on kadonnut julkisuudestakin, koska nyt on aika pysytellä piilossa vieraiden miesten vuoksi. Nämä eivät luonnollisesti saa päästä mediaan.

Vierailija
104/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan komea, mutta en saa seksiä joku nyt sitten mättää?

Niinpä

Vierailija
105/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset on sanonu että ihan komea mies ja pitkä, mutta en kyllä seksiä mistään saa. Olen laskenut rimaakin lihaviin naisiin.

Vierailija
106/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset on sanonu että ihan komea mies ja pitkä, mutta en kyllä seksiä mistään saa. Olen laskenut rimaakin lihaviin naisiin.

No mahdollisuudet ovat nyt paremmat.

Vierailija
107/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo riman laskeminen on kokenut jo inflaation, koska me kaikki muutkin miehet ollaan tehty tuo jo vuosia sitten. Lihavat naiset alkavat olla jo niin hajalla miehiin, että seksin saaminen ei helpotu riman laskemisella juuri yhtään.

Vierailija
108/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei silti vain onnistu, kävin treffeille mutta nainen ei ollut mun makuuni vaan ja se siitä

Vierailija
109/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan menestystä naisten suhteen, kaiken kokoisten.

Ei sitä koskaan tiedä milloin löytää sen oikean. Niin minuakin on lohdutettu.

Vierailija
110/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi pyöreemmät naiset joilla on myös muotoja, koska mullaki on tätä mahaa ja en ole mikää super komistus.

Vierailija
111/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä muutamia vuosia sitten kelpasin ja olin noin päälle 30

Vierailija
112/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai minussa on jotain vikaa, kun ei ole kavereita ja oon yksinäinen

Vierailija
113/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat seksisuhteelta? Haluatko todella naisen, jonkun paksukaisen? Siis oletko hetero vai bi vai homomies?

Joku tässä nimittäin mättää eikä se ole sinun vatsasi koko.

Vierailija
114/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käsketty laskea rimaa ku oon jo 38 v enkä halua lapsiakaan

Vierailija
115/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä voit ulista, mutta naisilta ei tipu mitään tukea. Naiset ovat tottuneet siihen, että maailmassa on saamattomia ressukoita, jotka ei ole ikinä harrastaneet seksiä. 

Hassu juttu että kun naiset kertovat saman tarinan (eivät saa koskaan aloitteita), heitä ei haukuta saamattomiksi ressukoiksi ja u1lisijoiksi.

Toisaalta hyvä että te pidätte kiinni konservatiivisisista sukupuolirooleista. Jatkossakin siis irtosuhteita harrastava mies on ori ja nainen on l1tka.

Koska nainen on ostajan roolissa, mies myyjän. Mies voi suositella myymäänsä autoa ja jopa painostaa ostamaan, mutta nainen tekee lopulta valinnan, minkä auton hän haluaa ostaa. Jos naisella on varaa ostaa uusi täyssähkö-Mersu, niin nainen ei silloin osta käytettyä Fiat Puntoa. Jos myyjä alkaa kitisemään, ettei nainen suostu ostamaan juuri häneltä autoa, niin nainen siirtyy toiseen liikkeeseen.

Mies on yhtä lailla ostajan roolissa.

Miehen ja naisen ero on siinä että miehen on neuvoteltava, markkinoitava ja kenties väärennettävä luottotietonsa jotta hän pääsisi koeajamaan edes Toyotaa ostamatta sitä.

Nainen suorastaan heitetään Porsechen etupenkille kyydittäväksi eikä hänen tarvitse edes ajaa ellei satu huvittamaan (ja yleensä ei huvita). Nainen ei kuitenkaan voi ostaa Porschea omaksi yhtään sen helpommin kuin mieskään.

Tästä johtuu Tinder-ilmiö, kun nainen jää odottamaan josko joku Porsche-myyjä suostuisikin myymään, vaikka naisella on taskussa vain Toyotarahat.

Huvittavaa miten Ladat kertoo kilpaa kuinka Ferrarit hyväksyy minkä tahansa ostajan.

Vierailija
116/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat seksisuhteelta? Haluatko todella naisen, jonkun paksukaisen? Siis oletko hetero vai bi vai homomies?

Ehkä en vain ole normaali ja multa puuttuu status.

Vierailija
117/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä voit ulista, mutta naisilta ei tipu mitään tukea. Naiset ovat tottuneet siihen, että maailmassa on saamattomia ressukoita, jotka ei ole ikinä harrastaneet seksiä. 

Hassu juttu että kun naiset kertovat saman tarinan (eivät saa koskaan aloitteita), heitä ei haukuta saamattomiksi ressukoiksi ja u1lisijoiksi.

Toisaalta hyvä että te pidätte kiinni konservatiivisisista sukupuolirooleista. Jatkossakin siis irtosuhteita harrastava mies on ori ja nainen on l1tka.

Koska nainen on ostajan roolissa, mies myyjän. Mies voi suositella myymäänsä autoa ja jopa painostaa ostamaan, mutta nainen tekee lopulta valinnan, minkä auton hän haluaa ostaa. Jos naisella on varaa ostaa uusi täyssähkö-Mersu, niin nainen ei silloin osta käytettyä Fiat Puntoa. Jos myyjä alkaa kitisemään, ettei nainen suostu ostamaan juuri häneltä autoa, niin nainen siirtyy toiseen liikkeeseen.

Miehen ja naisen ero on siinä että miehen on neuvoteltava, markkinoitava ja kenties väärennettävä luottotietonsa jotta hän pääsisi koeajamaan edes Toyotaa ostamatta sitä.

Nainen suorastaan heitetään Porsechen etupenkille kyydittäväksi eikä hänen tarvitse edes ajaa ellei satu huvittamaan (ja yleensä ei huvita). Nainen ei kuitenkaan voi ostaa Porschea omaksi yhtään sen helpommin kuin mieskään.

Tästä johtuu Tinder-ilmiö, kun nainen jää odottamaan josko joku Porsche-myyjä suostuisikin myymään, vaikka naisella on taskussa vain Toyotarahat.

Huvittavaa miten Ladat kertoo kilpaa kuinka Ferrarit hyväksyy minkä tahansa ostajan.

Ladoissa onkin se hyvä puoli, että ne ovat usein nähneet sitä elämän nurjaakin puolta. Kone ja ulkoasu eivät ole kauneimmasta päästä oleva yhdistelmä, mutta hitto, se lähtee käyntiin vaikka -30 asteen pakkasella.

Vierailija
118/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä en vain ole normaali ja multa puuttuu status.

Ehkä ei ole kyse statuksen puutteesta? Ehkä.on jotain jota minä en ymmärrä joten ei minusta ole nyt ongelmasi ratkaisijaksi.

Vierailija
119/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä muutamia vuosia sitten kelpasin ja olin noin päälle 30

No hyvät hyssykät. Olisiko kyseessä kuitenkin tällainen seikka, että monet ikäisistäsi naisista ovat jo varattuja? Sinun dating pool on siis hyvin pieni, josta johtuen et tapaa kovinkaan usein kumppania jonka kanssa molemmat tunnette toisenne hyväksi vaihtoehdoksi.

Vierailija
120/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Ferrari-miehen speksit, kuten viestissä #45?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi