Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38 v mies ja en kiinnosta naisia yhtään

Vierailija
21.07.2023 |

Olen jo huomannut pitkään etten kiinnosta naisia mitenkään, ja se tuntuu pahalta.

Kommentit (336)

Vierailija
121/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisin parisuhdetta mutta ei naiset millää kiinnostu, ei ne tavis naisetkaa

Pllua sä oot vailla.

En sori ole pelkän seksin perässä.

Vierailija
122/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naiset on sanonu että ihan komea mies ja pitkä, mutta en kyllä seksiä mistään saa. Olen laskenut rimaakin lihaviin naisiin.

No mahdollisuudet ovat nyt paremmat.

Vielä muutamia vuosia sitten kelpasin ja olin noin päälle 30

No hyvät hyssykät. Olisiko kyseessä kuitenkin tällainen seikka, että monet ikäisistäsi naisista ovat jo varattuja? Sinun dating pool on siis hyvin pieni, josta johtuen et tapaa kovinkaan usein kumppania jonka kanssa molemmat tunnette toisenne hyväksi vaihtoehdoksi.

En usko, koska ei heille kelpaa hieman erikoinen mies jolla on autismi tai hieman yksinkertainen ei koulutettu statusmies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat seksisuhteelta? Haluatko todella naisen, jonkun paksukaisen? Siis oletko hetero vai bi vai homomies?

Joku tässä nimittäin mättää eikä se ole sinun vatsasi koko.

Ehkä en vain ole normaali ja multa puuttuu status.

Ehkä ei ole kyse statuksen puutteesta? Ehkä.on jotain jota minä en ymmärrä joten ei minusta ole nyt ongelmasi ratkaisijaksi.

No ainaski osa naisista on sanonut että olen komea ja erittäin pitkä+ työ on plussaa, ei kukaan halua työtöntä.

Vierailija
124/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotan menestystä naisten suhteen, kaiken kokoisten.

Ei sitä koskaan tiedä milloin löytää sen oikean. Niin minuakin on lohdutettu.

Millon sen oikean sitten löytää?

Vierailija
125/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkee vois poistaa tinderin, liian hoikkia tasokkaita missinaisia, en mä noille kelpaa mitenkään.

Vierailija
126/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mikä naisia nykyään vaivaa, ihmettelen vaan.

Vierailija
127/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se on parempi vaa elää sinkkuna ja käydä töissä

Vierailija
128/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tämä sivusto hiljeni

Vierailija
129/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään naisia? Vaan vaiko niitä kuumimpia?

Vierailija
130/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta tinderin missinaiset, ja hoikat kauniit, tavalliset naiset kiinnostaa paremmin.

Vierailija
131/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan oon laskenu rimaa mutta ei vielkää ole mitää sutinaa tai mitään oikein, että ihmettelen suuresti.

Vierailija
132/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä ole ikinä kiinnostanut miehiä. Ihan liian kauan velloin kelpaamattomuudessani kunnes iskin hanskat tiskiin ja en ole ikinä voinut paremmin kuin nyt. Ei kaikkien tarvitse elää samanlaista elämää. Hyvinvointi alkaa tasan silloin kun alkaa elää itsensä näköistä tarinaa, ei aiemmin. Voit vastustaa että et halua mutta teet vain itsellesi hallaa. Tämän en lähde aiheesta vääntämään.

N42

Vierailija
133/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat joskus saada niin älä nyt helvetti kerro mitään tuollaista historiaa. M38 huonohkolla saannilla.

Miksen saisi kertoa, kun olin nuorempi niin kiinnostin naisia.

Ne ajat on nyt menneet. Olet keski-ikäinen ja naisilla on rima huomattavasti korkeammalla kuin nuorena. Olet myös liian vanha vonkaamaan enää parikymppisiä.

En mä halua silti olla ilman koko ikääni

Suu kiinni nyt. Sä et ole ilman koko ikääsi jos sulla on nuorempana ollut suhteita.

Mä olen neitsyt. Vähän ny rotia noihin itsesäälivinkunoihin.

Vierailija
134/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat joskus saada niin älä nyt helvetti kerro mitään tuollaista historiaa. M38 huonohkolla saannilla.

Ok,onko siis ulkonäössäsi tai statuksessa tapahtunut muutosta koska olet suht nuori vielä.

No ohentunutta tukkaa ja kaljamahaa on ja ikää tullut ja velkaa lisää

1. Matkusta Turkkiin hiussiirreleikkaukseen

2. Raitistu ja kuntoile

3. Maksa velkasi

Ei onnistu.. töitä kyllä teen.

Jos olet lihava, kalju ja köyhä juoppo, niin mitä iloa sinusta on naiselle?

Olisiko tällaisesta miehestä enemmän iloa naiselle? :

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Zele on lyhyt, 4-kymppinen ja äärimmäisen Hot

Korkean statuksen ansiosta.

Hassu "sattuma" että naisten mielestä nämä ei-stereotyyppiset komeat miehet ovat aina statusmiehiä, ja naiset havahtuivat heidän komeuteensa kun kyseiset miehet saavuttivat korkean statuksen.

Zeleä ei edes presidenttinä noteerannut kukaan. Vasta kun Zelestä tuli sankaripresidentti, häntä alettiin pitämään komeana.

Tämä on todettu testeissäkin. Kun miehelle annetaan hohdokkaampi ammatti, naiset rankkaavat hänet jo kuvan perusteella huomattavasti komeammaksi.

No se on hiton vaikeaa postimies Markosta tulla viraali jos ei häntä missään näy, vaikka olisi kuinka komea ja puoleensavetävä.

Vierailija
135/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset edelleen päättävät harrastetaanko seksiä vai ei ja yhä useampi ei millekään "perus tavikselle" enää anna, ovat mielummin ilman.

Tulevaisuudessa miehet ostavat tekoäly nuken, eikä kenenkään tarvitse enää tyytyä "lyllerö mammoihin", silloin asetelma kääntyy ja valta lisääntymisen suhteen palaa miehille.

Vierailija
136/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset edelleen päättävät harrastetaanko seksiä vai ei ja yhä useampi ei millekään "perus tavikselle" enää anna, ovat mielummin ilman.

Tulevaisuudessa miehet ostavat tekoäly nuken, eikä kenenkään tarvitse enää tyytyä "lyllerö mammoihin", silloin asetelma kääntyy ja valta lisääntymisen suhteen palaa miehille.

Eli tekoäly nuket tekevät tekoälyvauvoja?!

Muuten postimies Allu, kirjoitit että et ole vain seksin perään. Kerro mitä muuta tekisit naisesi kanssa, jahka hänet löydät.

Vierailija
137/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä voit ulista, mutta naisilta ei tipu mitään tukea. Naiset ovat tottuneet siihen, että maailmassa on saamattomia ressukoita, jotka ei ole ikinä harrastaneet seksiä. 

Hassu juttu että kun naiset kertovat saman tarinan (eivät saa koskaan aloitteita), heitä ei haukuta saamattomiksi ressukoiksi ja u1lisijoiksi.

Toisaalta hyvä että te pidätte kiinni konservatiivisisista sukupuolirooleista. Jatkossakin siis irtosuhteita harrastava mies on ori ja nainen on l1tka.

Koska nainen on ostajan roolissa, mies myyjän. Mies voi suositella myymäänsä autoa ja jopa painostaa ostamaan, mutta nainen tekee lopulta valinnan, minkä auton hän haluaa ostaa. Jos naisella on varaa ostaa uusi täyssähkö-Mersu, niin nainen ei silloin osta käytettyä Fiat Puntoa. Jos myyjä alkaa kitisemään, ettei nainen suostu ostamaan juuri häneltä autoa, niin nainen siirtyy toiseen liikkeeseen.

Mies on yhtä lailla ostajan roolissa.

Miehen ja naisen ero on siinä että miehen on neuvoteltava, markkinoitava ja kenties väärennettävä luottotietonsa jotta hän pääsisi koeajamaan edes Toyotaa ostamatta sitä.

Nainen suorastaan heitetään Porsechen etupenkille kyydittäväksi eikä hänen tarvitse edes ajaa ellei satu huvittamaan (ja yleensä ei huvita). Nainen ei kuitenkaan voi ostaa Porschea omaksi yhtään sen helpommin kuin mieskään.

Tästä johtuu Tinder-ilmiö, kun nainen jää odottamaan josko joku Porsche-myyjä suostuisikin myymään, vaikka naisella on taskussa vain Toyotarahat.

Kannattaisi valita vertauskuviksi jotain mitkä korreloi todellisuuden kanssa. Kun olen ollut miehen (veljeni) kanssa autoliikkeessä, veljelleni myytiin autoa. Kun autoliikkeessä olimme minä ja äitini, koeajoon varaamamme auto annettiin meidän nenän edestä toisille. Nainen autokaupassa on siis äärimmäisen huono valinta jos haluat viestiä sillä jotain positiivista naisen menestysmahdollisuudesta.

Vierailija
138/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä autovertauksesta. Ei oikein toimi.

Vierailija
139/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun kerron: koska olet ärsyttävä, epävakaa, itsesäälissä rypevä jankkaava setämies joka syyttää naisia omista ongelmistaan eikä osaa katsoa peiliin saati kuunnella muiden neuvoja.

Vierailija
140/336 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok,onko siis ulkonäössäsi tai statuksessa tapahtunut muutosta koska olet suht nuori vielä.

No ohentunutta tukkaa ja kaljamahaa on ja ikää tullut ja velkaa lisää

1. Matkusta Turkkiin hiussiirreleikkaukseen

2. Raitistu ja kuntoile

3. Maksa velkasi

Ei onnistu.. töitä kyllä teen.

Jos olet lihava, kalju ja köyhä juoppo, niin mitä iloa sinusta on naiselle?

En ole kalju, enkä myöskään lihava, olen erittäin pitkä mieheksi, enkä juoppo, en joka vloppu kännää

Olet pitkä ja teet töitä. Mitä iloa sinusta on naiselle?

No en mä osaa sanoa, elän omaa elämää ja tuntuu etten ihan normaali ole, mutta en vammainen. Haluaisin parisuhteen enkä olla yksin ja kaipaan läheisyyttäkin

Saavutuksesi ovat, että käyt töissä, elät, olet pitkä, et ole vammainen? Ja näillä perusteilla jonkun pitäisi ryhtyä kanssasi parisuhteeseen?

Mun entinen luokkakaveri oli halvaantunut, eli viettää loppuikänsä pyörätuolissa. Aivan ihanan luonteinen, aurinkoinen ja sädehtivä nainen, todella empaattinen ja ystävällinen, auttaa muita ja kaikinpuolin hyväsydäminen. Ja näin heteronaisen silmäänkin kaunis. Ei ihme että on löytänyt miehen ja mennyt naimisiin. Toivon hälle kaikkea hyvää jatkossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi