Olen 38 v mies ja en kiinnosta naisia yhtään
Olen jo huomannut pitkään etten kiinnosta naisia mitenkään, ja se tuntuu pahalta.
Kommentit (336)
Vierailija kirjoitti:
Oon nepsy nainen ja mulle kelpaa vain sellainen mies, jonka kans elämän jakaminen tekee mun elämästä helpompaa ja onnellisempaa. Eli jos mies rasittaa, niin miksi sellaista katselisin. Ja kun oon nepsy, niin ehkä siitä johtuen enemmän kuin muilla, ihmiset rasittaa.
Tuntuu ihan mahdottomalta rakentaa jotain suhdetta, koska ei vaan kiinnosta ihmiset niin paljon, vaikka sopivan helppo tyyppi ja fyysinen läheisyys kivaa oliskin. Mutta kun itse olen kaikkea muuta kuin helppo ihminen elämän jakaa, niin yksin tässä mennään.
Mua taas kiinnostais läheisyys ja naiset mutta jotenki ku oon erilainen ja nepsy ongelmia onkin niin kai mäki oon sitte vaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä samanikäinen kohtalotoveri. Veikkaan et naiset kiinnostuis vasta siinä vaiheessa jos oisin menestynyt mut eihän sitä nykypäivänä tavallinen mies kelpaa
Niinpä tältä se tuntuu musta erittäin pahalta. Yksin jatkettava vain elämää.. ei kai se valitus sitte auta, enpä mee ees maksullisiin.. ei mitää järkee kuluttaa rahoja.
Itsellä kokemusta maksullisista ja baarista mukaan ilmaiseksi lähteneistä; keskimäärin maksulliset voittaa. Joten hyvillä mielin voit satasen kaksi maksaa, ei normi duunarin budjetissa paljoo haittaa ainakaan kerran kuussa. Jos pidempää suhdetta haluaa niin kannattaa suunnata ulkomaille.
En halua mennä maksullisiin.
Muttakun toiset miehet niin helposti kelpaa naisille, kai ne on sitte niitä normaaleja ilmeisesti niin sitten
Sinun pitää olla 100% sinut sen faktan kanssa eikä ruikuttaa.
Ala elämään ilman naista. Teet mitä lystäät, ja annat naistenkin tehdä mitä he lystäävät.
Elämä on lopulta ihan iisibiisi ja melkoisen veikeä.
Katso elokuva Murmelinpäivä.
Kuulostat Phil Connorsilta elokuvan alussa.
Haluat että elämässäsi onnen ja hyväntahtoisuuden tuo muutkin asiat kuin Rita.
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää olla 100% sinut sen faktan kanssa eikä ruikuttaa.
Ala elämään ilman naista. Teet mitä lystäät, ja annat naistenkin tehdä mitä he lystäävät.
Elämä on lopulta ihan iisibiisi ja melkoisen veikeä.
En halua elää yksin, kaipaan sitä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nepsy nainen ja mulle kelpaa vain sellainen mies, jonka kans elämän jakaminen tekee mun elämästä helpompaa ja onnellisempaa. Eli jos mies rasittaa, niin miksi sellaista katselisin. Ja kun oon nepsy, niin ehkä siitä johtuen enemmän kuin muilla, ihmiset rasittaa.
Tuntuu ihan mahdottomalta rakentaa jotain suhdetta, koska ei vaan kiinnosta ihmiset niin paljon, vaikka sopivan helppo tyyppi ja fyysinen läheisyys kivaa oliskin. Mutta kun itse olen kaikkea muuta kuin helppo ihminen elämän jakaa, niin yksin tässä mennään.
Mua taas kiinnostais läheisyys ja naiset mutta jotenki ku oon erilainen ja nepsy ongelmia onkin niin kai mäki oon sitte vaan yksin.
Nepsynä sullakin varmaan oikeesti aika tarkat kriteerit millaisen naisen voisit elämääsi ottaa. Toimii ihan molemmin päin, eli ei-nepsyt ja nepsyt on toistensa mielestä usein rasittavia ja vaikeita ihmisiä. Nepsyjen mielestä usein toisetkin nepsyt on rasittavia ja vaikeita, kun omien vaikeuksienkin kanssa pitäis selvitä.
Ainakin itse toivoisin sopivasti itseäni normaalimpaa tyyppiä, jonka kanssa arki olis helpompaa, mutta joka kuitenkin sopeutuis mun vaikeuksiin silloin kun itse en sopeudu maailmaan.
Pukeutuminenkin voi herättäää mielenkiinnon tai sitten tyssätä.
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuminenkin voi herättäää mielenkiinnon tai sitten tyssätä.
Kyllä mä pukeudun ihan hyvin.
Jos osaat pientä kotiremppaa kuten kiinnittää peilin seinään tai pestä parvekkeen ikkunat niin teet ehkä vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
tanssi ja puhetaito kiitos kirjoitti:
Nokkahuilutaito esmes kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suominaisille ei kelpaa työtön mies.
Mutta kun käyn lomamatkoilla Japanissa, niin Tokion Tinderissä japanilaisille naisille ei ole mikään ongelma, kun olen työtön.
Tämän takia olen Suomessa mielummin vapaaehtoisesti sinkku enkä käy edes treffeillä. M28
Ei se tosta ole kiinni. Työtön voi olla tai töissäkin. Se ei riitä.
Pitää osata taitoja. Naiset tykkää erityistaidoista joilla voi kehuskella tai näyttää muille.
Esimerkiksi minä opettelin räppäämään kuin jamaikalaiset räppärit. Kykenen keskellä kävelykatua räppäämään ja heiluttelemaan käsiä kuin apina ja porukka tulee mukaan jammailemaan. Naiset tykkää siitä ja oma nainen myhäilee mielihyvästä, kun oma mies on niin jamaikalainen räppäri ja heiluttelee rehvakkaasti käsiä puolelta toiselle banaanimaan tangollaan.
Tunnen miehiä jotka on opetellut nuntsa-sai-taitoja ja miekkataitoja. Yksi osaa soittaa kitaraa ja tanssia samaan aikaan kyykkyripaskaa jne.
Miesten pitää opetella erilaisia taitoja naisten pyydystämiseen. Pitää saada se huomio. Nainen on siitä erityinen että nainen saa huomion vain olemassaolollaan. Taitoja ei tarvita välttämättä.
Miehen pitää opetella nuoralla kävelyä tai jonglööräämistä jne.
Näitä naisettomia miehiä yhdistää usein asia, että he eivät osaa mitään skilssejä.
Tavallinen mies ei myy. Voisin kuvitella että talonrakennustaito olisi tosi hyvä olla miehellä kuin miehellä.
Itse opiskelin kodinrakentajan pätevyyden. Harmi että pelkkä tuntipalkka ei riitä edes muutamaan lautaan tai työvälineen hankintaan. Mutta teoriassa osaisin yksin rakentaa talon, jos rahaa olisi välineisiin ja työkaluihin. Se lienee alkuperäisin hyvä taito, osata rakentaa PESÄ.
Just toi saamattomuus on yleinen vitsaus nykymiehissä. Kun ollaan bileissä ja tanssitaan, niin ei ole edes opeteltu tanssimaan yksin kotona. Mitään muuwseja ei osata. Tosi vaivaannuttavaa tanssia sellaisen kanssa joka ei yritä tai tee fyysisesti vaikutusta minuun tai muihin naisiin.
Yksinkertaisesti pelkkä tanssitaito herättää kiinnostuksen, jos mies osaa liikkua kuin käärme tai mennä kuin asvalttipora naama täristen. Jää pitää murtaa että kiinnostus syntyy.
Jos tullaa murjottamaan bileisiin ja yritetään vähän jutella eikä anneta itsestään mitään ja ei myydä itseä ilmoille, niin jätkät, tosi heikkoa näyttöö.
Tanssikaa ja tehkää itsestä vähän pellee ja selvinpäin kiitos. Se että persevako vilkkuen kännissä tai savuissa kaadutaan kaijuttimien päälle pyörähtäen ja juomat huppareille, se ei ole siistii. Naurattaa kyllä, mut huonolla tavalla ja ei kiinnosta sen enempää.
Mitä helvettiä juuri luin? Miehen pitää olla pelle kelvatakseen, ei jumalauta.
Spedellä oli naisia ihan helvetisti.
Duu de mäth
Olen opetellut soittamaan kitaralla yhden kappaleen hiton hyvin. Annan ymmärtää että osaan soittaa, mutta olen kopioinut vain yhden kappaleen sika hyvin. Mitään nuotteja en osaa ja pukeuduin kuin cuul muusikko.
Sillä saa naisia, mutta ei saa paljastua että ei osaakaan kuin yhden kappaleen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle naisena kelpaisi ihan tavallinen mies, joka ei kuvittele, että olen palvelija. Sellaisia ei löydy varsinkaan itseni ikäisistä +50, joten olen sitten yksikseni ihan tyytyväinen.
Meillä on ongelmana se että sun ikäinen nainen pesee pyykkiä ja uhriutuu sillä että pesee mun pyykkejä.
En ole pyytänyt laittamaan niitä haisevia t-paitoja oman pyykkinsä sekaan. Valittaa että sitten ei tule pestyä täyttä koneellista. Laittaa kuitenkin ja uhriutuu kun pitää laittaa pyykkiä kuivumaan. Pesen itse pyykkiä mielelläni kerran kuukaudessa ja käytän puolilikaiset t-paidat vielä lenkkipaidaksi. Ei haittaa jos ne vähän haisee tai on sinaappia rinnuksilla.
Tämöstä. Ootko sinäkin sellainen että alat palvelijaksi vaikka mies ei halua että hänen vaatteita pestään. Ne on pyykkikorissa odottelemassa kun ei niitä voi laittaa vaatekaappiinkaan.
Mun astioitakaan ei tarvitse laittaa pesukoneeseen. Juon mieluusti samasta mukista kahvia puolivuottakin ja en ole kuollut siihen. En edes huuhtele mukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle naisena kelpaisi ihan tavallinen mies, joka ei kuvittele, että olen palvelija. Sellaisia ei löydy varsinkaan itseni ikäisistä +50, joten olen sitten yksikseni ihan tyytyväinen.
Meillä on ongelmana se että sun ikäinen nainen pesee pyykkiä ja uhriutuu sillä että pesee mun pyykkejä.
En ole pyytänyt laittamaan niitä haisevia t-paitoja oman pyykkinsä sekaan. Valittaa että sitten ei tule pestyä täyttä koneellista. Laittaa kuitenkin ja uhriutuu kun pitää laittaa pyykkiä kuivumaan. Pesen itse pyykkiä mielelläni kerran kuukaudessa ja käytän puolilikaiset t-paidat vielä lenkkipaidaksi. Ei haittaa jos ne vähän haisee tai on sinaappia rinnuksilla.
Tämöstä. Ootko sinäkin sellainen että alat palvelijaksi vaikka mies ei halua että hänen vaatteita pestään. Ne on pyykkikorissa odottelemassa kun ei niitä voi laittaa vaatekaappiinkaan.
Mun astioitakaan ei tarvitse laittaa pesukoneeseen. Juon mieluusti samasta mukista kahvia puolivuottakin ja en ole kuollut siihen. En edes huuhtele mukia.
Ei tuo ole mitään uhriutumista. Voi lapsikulta, parisuhde on yhteistyötä ja avunantoa ja yhteen hiileen puhaltamista. Kohtaamista muillakin kotiareenoilla kuin sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä saat vielä sukupuolitaudin omista alkkareista. Hiivahan sulla jo on.
No, Allu-kulta; mitäs olet näistä vastauksista oppinut?
Kommentoin aikaisemmin, mutta sinä syytit minua valehtelijaksi- en tiedä miksi.
Elämä menee niin kuin menee.
Voi olla että joku vielä kiinnostuu tai sitten ei.
Tällaiseen asiaan ei pysty muut antamaan varmaa vastausta.
Neuvoja voi lukea ja voivat olla suuntaa antavia osa, mutta nekään ei takaa automaattisesti mitään.
Mutta pakko sitten mun on hyväksyä olla yksin, ku en kelpaa kellekkään.
En tiedä mitä tässä voisi sitten tehdä että saisi naisen?