Olen 38 v mies ja en kiinnosta naisia yhtään
Olen jo huomannut pitkään etten kiinnosta naisia mitenkään, ja se tuntuu pahalta.
Kommentit (336)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mussa on vaan jotain vikaa sitten naisten mielestä.
Naiset katsovat vikoja miksi ei kelpuuttaa miestä. Miehet katsovat hyviä puolia miksi kelpuuttaa nainen.
Sitä voi tälleen analysoida puolesta ja vastaan, äärettömän ikävästi ja ivallisesti mutta sitten joku päivä ehkä tapaat jonkun ja ihmettelet, mitä tapahtuu. Amor ampuu nuolensa ja sun aivojesi kemia menee ihan sekaisin. Siitä alkaa rakkaus. Näin romantisoiden.
Kemiat on naisten paskapuhetta sille että mies on hyvän näköinen. Lopettakaa jo.
Rakastunut nainen kirjoitti:
Mun mies on lyhyt, 58v, ajaa vanhalla volkkarilla. Ulkoapäin ei missään nimessä komea, vähän ujo, omistaa autistisia piirteitä.
Tapasimme viime vuonna, kun itse olin 39v. Hän oli antanut periksi vuosia sitten, luullen ettei koskaan tapaa sitä oikeaa. Mutta syvällä ne isot kalat uivat, kun opin tuntemaan hänet paremmin, meidän keskustelut ja fyysinen yhteisyys on jotakin aivan uskomatonta.
Älä Allu lannistu. Kyllä joka koppa kantensa löytää, vaikka joskus pitää odotella.
Valehtelet, naiset haluavat vain ikäisenä miehen. Etkö ole lukenut palstaa?
Kyllä mä taidan nyt luovuttaa vain ja olla yksin, ei oo naiset vuosiin kiinnostuneet musta oikein.
Parempi ruveta ehkä käymään maksullisissa kun ei tästä elämästä tuu mitää jos ei naisen läheisyyttä saa.
Täällä samanikäinen kohtalotoveri. Veikkaan et naiset kiinnostuis vasta siinä vaiheessa jos oisin menestynyt mut eihän sitä nykypäivänä tavallinen mies kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Täällä samanikäinen kohtalotoveri. Veikkaan et naiset kiinnostuis vasta siinä vaiheessa jos oisin menestynyt mut eihän sitä nykypäivänä tavallinen mies kelpaa
Niinpä tältä se tuntuu musta erittäin pahalta. Yksin jatkettava vain elämää.. ei kai se valitus sitte auta, enpä mee ees maksullisiin.. ei mitää järkee kuluttaa rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Pitäs olla just komea ja menestynyt, esim joku Jaajo joka saa naisia vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mussa on vaan jotain vikaa sitten naisten mielestä.
Naiset katsovat vikoja miksi ei kelpuuttaa miestä. Miehet katsovat hyviä puolia miksi kelpuuttaa nainen.
Sitä voi tälleen analysoida puolesta ja vastaan, äärettömän ikävästi ja ivallisesti mutta sitten joku päivä ehkä tapaat jonkun ja ihmettelet, mitä tapahtuu. Amor ampuu nuolensa ja sun aivojesi kemia menee ihan sekaisin. Siitä alkaa rakkaus. Näin romantisoiden.
Kemiat on naisten paskapuhetta sille että mies on hyvän näköinen. Lopettakaa jo.
Ei kemia riipu ulkonäöstä. Se on se kokonaiskuva, sekä kehollinen että henkinen. Se tunne että on tavannut puuttuvan puoliskonsa.
Tämmönen nepsy ongelmainen masentunut kaveriton velkaantunut on pohjalla naisten silmissä, ikävältä se vaan tuntuu, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut nainen kirjoitti:
Mun mies on lyhyt, 58v, ajaa vanhalla volkkarilla. Ulkoapäin ei missään nimessä komea, vähän ujo, omistaa autistisia piirteitä.
Tapasimme viime vuonna, kun itse olin 39v. Hän oli antanut periksi vuosia sitten, luullen ettei koskaan tapaa sitä oikeaa. Mutta syvällä ne isot kalat uivat, kun opin tuntemaan hänet paremmin, meidän keskustelut ja fyysinen yhteisyys on jotakin aivan uskomatonta.
Älä Allu lannistu. Kyllä joka koppa kantensa löytää, vaikka joskus pitää odotella.
Valehtelet, naiset haluavat vain ikäisenä miehen. Etkö ole lukenut palstaa?
Silloin tällöin olen palstaa lukenut, useimmiten hämmästellen sillä sitä määrää pelkkää pötyå ei näe juuri muualla kuin täällä. Täällä ei juuri tavallista ihmisten välistä normaalia kanssakäymistä näe.
Naiset vain haluaa normaaleita komeita jänniä miehiä jotka on hoitanu asiansa elämässä.
Komea tietenkin ja palkka 3000 € vähintää.. hyvä amk tutkinto, amis ei kelpaa.. pitkä tietenkin.. lihaksia ja hyvä vartalo, mahaa ei saa olla ja karvoja. Tottakai jännä niin semmonen mies on heti vietävissä
Vierailija kirjoitti:
Tämmönen nepsy ongelmainen masentunut kaveriton velkaantunut on pohjalla naisten silmissä, ikävältä se vaan tuntuu, ei voi mitään.
Yritän kestää mutta nää sun vitsisi vähän särkee sydäntäni. Meenkin paistaa lettuja...
Minä olen ihan komeaksi sanottu vaikka olen kaljuuntunut ja mahaa on mutta ei liikaa, käyn mä lenkillä ja yritän urheilla, mutta ei mitää vientiä ole, no jatkan yksin
Miksi naiset ei teille kelpaa nepsy tai masentunut yksinäinen mies?
Tavallinen mies ei vaan kelpaa teille naiset,. ottakaa sit niitä komeita jännämiehiä.
minä pärjään yksinkin.. kai tää elämä tästä taas. Maanantaina töihin ja sama rumpa jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä tältä se tuntuu musta erittäin pahalta. Yksin jatkettava vain elämää.. ei kai se valitus sitte auta, enpä mee ees maksullisiin.. ei mitää järkee kuluttaa rahoja.
Itsellä kokemusta maksullisista ja baarista mukaan ilmaiseksi lähteneistä; keskimäärin maksulliset voittaa. Joten hyvillä mielin voit satasen kaksi maksaa, ei normi duunarin budjetissa paljoo haittaa ainakaan kerran kuussa. Jos pidempää suhdetta haluaa niin kannattaa suunnata ulkomaille.