Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttivatko miehet suuseksistä naiselle?

Vierailija
21.07.2023 |

Tykkäävätkö miehet antaa suuseksiä naisille vai onko se vain välttämätön paha, jotta pääsee etenemään yhdyntään tms. Tai antavatko miehet suuseksiä vain saadakseen sitä itse? Mitä mieltä palstamiehet ovat ja minkälainen kokemus tai olo palstan naisilla on asiasta?

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin niin paljon että jos vaikka ollaan sängyllä ja tyttö makaa selällään jalat auki ja mä hyväilen häntä mahallaan maaten siel jalkojen välissä... tyydytän siin samalla itseäni työntämällä stondista patjaa vasten. On ihanaa kun tyttö nauttii. En tiiä oonko nyt nii mestari siinä mutta hän saa kyllä orgasmin. Tottakai ollaan nuoria ja herkkiä

Vierailija
102/124 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo vanhemmillekkin käy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kusen ja hien kärventämä kikkeli se vasta pahaa tekeekin. Ei houkuta saada suuhun spermaa, kusta ja kaikenmaailman pahanmakusia kikkelimehuja, joten hyi yöks miesten kikkelit🤢🤢🤮 pilaantunut liha ja kala saattaa myös miehillä olla vahvana aromina kikkelissä🤢 ei kukaan täysinjärkinen miesten kikkeleitä ota vapaaehtoisesti suuhun vaan yleensä miehet väkisin tunkee oman kusen kärventämän kikkelin naisen suuhun🤢

Sellaiset miesvihat tällä kertaa.

Vierailija
104/124 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kusen ja hien kärventämä kikkeli se vasta pahaa tekeekin. Ei houkuta saada suuhun spermaa, kusta ja kaikenmaailman pahanmakusia kikkelimehuja, joten hyi yöks miesten kikkelit🤢🤢🤮 pilaantunut liha ja kala saattaa myös miehillä olla vahvana aromina kikkelissä🤢 ei kukaan täysinjärkinen miesten kikkeleitä ota vapaaehtoisesti suuhun vaan yleensä miehet väkisin tunkee oman kusen kärventämän kikkelin naisen suuhun🤢

Tähän on sulle hyvin helppo keino: älä lähesty miehiä lainkaan. Win-win.

Sun mielestä miesten lähestyminen tarkoittaa automaattisesti kusielimen suuhun ottamista?

Vierailija
105/124 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on sulle hyvin helppo keino: älä lähesty miehiä lainkaan. Win-win.

Sun mielestä miesten lähestyminen tarkoittaa automaattisesti kusielimen suuhun ottamista?

En menis riskeeraamaan. Miehillekin säilyisi paremmin turvallinen tila, jos tuollainen raivotar pitäisi vähän välimatkaa. Kaikilla olisi ihan varmasti kivempaa.

Vierailija
106/124 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ja ilman muuta!!

Vierailija
107/124 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää. Saastaista ja alentavaa hommaa. 

Vierailija
108/124 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Ei kiinnosta yhtään nuolla kusista reikää. Nainen saa minua imeä jos haluaa mutta en sitäkään erikseen pyydä.

Vierailija
109/124 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eipä juurikaan ole mitään niin herkullista kuin naisen nuoleminen.

Oletko lesbo, koira, vai fèmakko?

Vierailija
110/124 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hänestä tiedä, mutta sinä ainakin olet trolli, kuten niin moni muukin tällä palstalla. Aika ikävää ajatella, että joku saa oman tyydytyksensä provoilusta.

Ja ennen kuin kysyt, niin minä taasen olen ihan perus 50+ äijä, joka tuon toisen tavoin tykkää kovasti pillun nuolemisesta. Mukavahan se on rouvalle hyvää tehdä ja tuntea miten nauttii. Eilen illalla viimeksi.

Vierailija
111/124 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hänestä tiedä, mutta sinä ainakin olet trolli, kuten niin moni muukin tällä palstalla. Aika ikävää ajatella, että joku saa oman tyydytyksensä provoilusta.

Ja ennen kuin kysyt, niin minä taasen olen ihan perus 50+ äijä, joka tuon toisen tavoin tykkää kovasti pillun nuolemisesta. Mukavahan se on rouvalle hyvää tehdä ja tuntea miten nauttii. Eilen illalla viimeksi.

Kaunotarta on tietenkin pidettävä hyvin hyvänä, mutta miehen perusluonteen mukaisesti, mies ei tee yhtään mitään vaikeimman tai huonomman kautta, vaan pyrkii aina parhaaseen tulokseen käyttäen aina parhaita välineitä ja tekniikoita.

Tämä nuolettaminen on fémakkojen lanseeraama puuha, fémakoista suuri osa on lesboja. Miehen kannalta paha asia on nuolettamisessa on naisen tavarssa pesiytyvä kohdunkaula syöpä, jota aiheuttaa ihmisen papilloomavirus (HPV). Se aiheuttaa kurkkusyöpää nuoletettaville miehille. Lähde: https://health.clevelandclinic.org/throat-cancers-link-oral-sex-know

Vierailija
112/124 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että useimmat ei tykkää. Naiselta voi myös valua emättimestä kaikenlaista inhottavaa kuten valkovuotoa, verta, hiivaa, limaa, virtsaa yms. Ei houkuta lipitellä tuommoista koktailia.

Jos nainen on kunnolla kiihottava niin kaikki hänen koktailit on kiihottavia. Itse rakastan pillun tuoksua ja nuolemista. Kerran olin naisen kanssa joka ei antanut nuolla pillua...eipä kiinnostanut sitten pannakaan.

Vierailija
113/124 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että useimmat ei tykkää. Naiselta voi myös valua emättimestä kaikenlaista inhottavaa kuten valkovuotoa, verta, hiivaa, limaa, virtsaa yms. Ei houkuta lipitellä tuommoista koktailia.

Suuseksi edellyttää puolin ja toisin hyvää hygieniaa. 

Riittää kun pesee sen ennen seksiä.

Nimenomaan ei. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin kunnolla pillulle tuoksuva nainen ekalla seksikerralla! Palmolive-tytöt on total turn-off.

Vierailija
114/124 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cunnilingus on mieluisa esileikki teininaisen kanssa, heillä tavara on todellakin herkullinen, mutta vanhemmilla naisilla siellä alkaa pesiytymään monenlaista pöpöä jota aiheuttaa mm. iljettävää hajua/makua. Vaarallisimpia pöpöistä on HPV (ihmisen papilloomavirus, "human papillomavirus"), niitä on monenlaisia, ja ne aiheuttavat syöpää: 'Suuseksi voi aiheuttaa suusyöpää [miehelle]': https://www.terve.fi/artikkelit/suuseksi-voi-aiheuttaa-syopaa

Näistä jutuista jätetään nykyään tasa-arvon aikakaudella pois se pikku yksityiskohta että HPV tarttuu etupääsä naisen kohdunkaulaan, eli tartunta on valtavasti todennäköisempää silloin kun nainen nuolettaa tavaraansa miehellä, kuin silloin kun kaunotar suorittaa oraalisen seremonian miehelle.

'Human papillomavirus infection': https://en.wikipedia.org/wiki/Human_papillomavirus_infection

Vierailija
115/124 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi siellä laivan seisovassa pöydässä seurata kenelle kelpaa kalaruuat eri muodoissa.

Siintä vaan juttelemaan.

Itsekin pidän kalaruuista, voisin naisena kokeilla toista naista.

En ole miehenä eläissäni tavannut naista jonka pillu haisisi kalalta vaikka nimenomaan lähestulkoon kaikilta muijilta toivonut että pillu olisi hieman likainen kun aletaan harrastaa seksiä. 

Vierailija
116/124 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin todella paljon naisen nuolemisesta, joka puolelta.

Kun vaan löytyisi hoikka nainen, joka pitää pitkistä kielihoidoista. Uskaltaisi nauttia vapautuneesti kielestä, joka kololla.

Vierailija
117/124 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun nuoleminen ja hyväily sormin, silloin kun nainen valuu ja voihkii, on kiihottavampaa kuin itse yhdyntä. Jaksaisin pitää naista hyvänä vaikka useamman kerran päivässä ja pitkän kaavan mukaan. Liian usein nainen vaan ujostelee tällaista ja vetää minut päälleen ja ohjaa sisäänsä. Täytyy koittaa saada sidottua nainen käsistä ja jaloista, jotta voi kunnolla keskittyä pitämään pimppiä hyvänä.

Vierailija
118/124 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään, oikeastaan rakastan, antaa suuseksiä naiselle jota rakastan. Sinkkuaikana oli aika paljon yhden yön hoitoja, ja silloin en juuri ikinä nuollut pillua. Tai oli mulla pari kertaa seksiä yhden tosi söpön ja kauniin tytön kanssa jolla oli niin herkullinen pillu, että sitä oli ihan pakko nuolla.

Itse haaveilen usein vieraan hyvännäköisen naisen nähdessäni siitä saisin painaa hänet esim pöydän päälle vatsalleen, riisua päällyshousut, työntää naama pakaroiden väliin ja haistella likaista peräaukkoa ja vaginaa pikkareiden läpi...sitten riisua pikkarit ja jatkaa............. 

Vierailija
119/124 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään, oikeastaan rakastan, antaa suuseksiä naiselle jota rakastan. Sinkkuaikana oli aika paljon yhden yön hoitoja, ja silloin en juuri ikinä nuollut pillua. Tai oli mulla pari kertaa seksiä yhden tosi söpön ja kauniin tytön kanssa jolla oli niin herkullinen pillu, että sitä oli ihan pakko nuolla.

En tiedä olenko niin söpö ja herkkupilluinen nainen, mutta arviolta yhdeksän kymmenestä yhden yön sankaristani on halunnut nuolla. Jotkut todella hyvinkin.

Joo kyllä mä ainakin miehenä ehdottomasti haluun haistella ja nuolla vieraan uuden tytön. Tärkeempää ku yhdyntä..

Vierailija
120/124 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Se on ihanaa antaa suuseksiä naiselle. Hygienia toki - molemminpuolin. Tykkään luonnollisesta tai siistitystä karvoituksesta, posliinista en pidä.

Kyllä pillun pitää olla "luonnontilassa". Kunnolla tuoksuva ja sopivasti suolainen kun sitä imeskelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi