Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttivatko miehet suuseksistä naiselle?

Vierailija
21.07.2023 |

Tykkäävätkö miehet antaa suuseksiä naisille vai onko se vain välttämätön paha, jotta pääsee etenemään yhdyntään tms. Tai antavatko miehet suuseksiä vain saadakseen sitä itse? Mitä mieltä palstamiehet ovat ja minkälainen kokemus tai olo palstan naisilla on asiasta?

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisena vanhempana ulkona saa olla kiitollinen että saa vaimon pillua nuolla.

Ei olis spontaania seksiä ikinä jos joutuisi vaihtelevasti toimivan kalun varassa hääräämään. Onneksi nautimme molemmat suuseksistä jopa enemmän kuin panosta.

Vaimolla värkki on sen verran herkkä nykyään että naiminen sattuu. Liukkareita hän inhoaa ja manteliöljy tekee liian lipsuvaksi. Ei ole kitkaa...

Onneksi vaimollani on maailman kaunein ja himottavin pillu jota rakastan ihailla nuolla imeä ja sormettaa. Vaimoni on myös erittäin taitava suihinottaja. Hän on saanut teoria opetusta homo työkavereiltaan. NAM!

Vierailija
62/124 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatus ei innosta mutta nainen tahtoisi, kannattaa hoitaa homma pari kertaa niin huonosti että lopulta kieltäytyy vaikka itse tarjoaisi. Kokeiltu on ja hyvin toimii.

Miehillä on kuulemma yksinäisyysepidemia päällä, mistäköhän mahtaa johtua.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tykkään antaa vaimolle suu- ja sormihoitoa ihan kaikkialle, vaimon orgasmia sykkivä pillu on kiihottava palkinto mukavasta puuhasta. Pyyteetöntä se on myös, sillä itse en suuseksiä ole koskaan saanut häneltä (enkä muiltakaan, koska olemme toistemme ainoat seksikumppanit).

Itse asiassa tykkään suuseksin antamisesta jopa enemmän kuin vaimo sen saamisesta, sillä hänellä olisi aina kiire päästä siihen puuhaan mikä hänelle itselleen on kaikkein parasta. Tietää kuitenkin, että kunnollinen lämmittely tekee siitä yhdynnästäkin sitten nautittavan, olisi vain niin kiire saada kulli sisään... Onnekseni käytännöksi kuitenkin on muodostunut tuo perusteellinen nuoleminen ennen aktia.

M54

Vierailija
64/124 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siitä nauttii jos omalle naiselle antaa, ei niinkään yhden yön tapausten kohdalla. Ellei sitten ole niin kaunis alapää että sitä ei voi vastustaa.

Vierailija
65/124 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisin jos nuolisin. Ja nuolisin, jos saisin. Mutta katkerana täytyy tunnustaa, etten saa. Olen jopa harkinnut maksullista tai omaa sponssattavaa ihan vain että saisin nuolla. Tasan ei mene nallekarkit kun osa miehistä ei suostu nuolemaan ja osa naisista ei anna nuolla. Paska maailma.

Vierailija
66/124 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, oikeastaan rakastan, antaa suuseksiä naiselle jota rakastan. Sinkkuaikana oli aika paljon yhden yön hoitoja, ja silloin en juuri ikinä nuollut pillua. Tai oli mulla pari kertaa seksiä yhden tosi söpön ja kauniin tytön kanssa jolla oli niin herkullinen pillu, että sitä oli ihan pakko nuolla.

Vierailija
67/124 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään, oikeastaan rakastan, antaa suuseksiä naiselle jota rakastan. Sinkkuaikana oli aika paljon yhden yön hoitoja, ja silloin en juuri ikinä nuollut pillua. Tai oli mulla pari kertaa seksiä yhden tosi söpön ja kauniin tytön kanssa jolla oli niin herkullinen pillu, että sitä oli ihan pakko nuolla.

En tiedä olenko niin söpö ja herkkupilluinen nainen, mutta arviolta yhdeksän kymmenestä yhden yön sankaristani on halunnut nuolla. Jotkut todella hyvinkin.

Vierailija
68/124 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti se on kuin hunajapurkilla olisi. Se maku ja sopiva liukkauden määrä. Kun nainen kostuu ihanasti samalla ja saat juuri oikealla hetkellä kielen kärjellä klitoriksenn päälle pieni tökkäsi se orgasmi, mikä naiselle tulee, on kauneinta mitä.naiselle voi tehdä 

Vierailija
69/124 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Kielen jänteet liian kireät joten se on kuin kidutusta mulle.

Vierailija
70/124 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin antaa monipuolista suuseksiä naiselle.

Harmi vaan että merkittävä osa naisista ei pidä edes ajatuksesta. Eräs varttunut nainen jopa kysyi, että miksi miehet edes haluavat nuolla naisia:-(

M55

Vierailija
71/124 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Se on ihanaa antaa suuseksiä naiselle. Hygienia toki - molemminpuolin. Tykkään luonnollisesta tai siistitystä karvoituksesta, posliinista en pidä.

Vierailija
72/124 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän se on semmoinen välttämätön paha, odottaa että olisi ohi.

Vierailija
73/124 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

gay

Vierailija
74/124 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruukaan sanoa pillua naisburgeriksi kun mun tyttö ystäväni tavara näyttää siltä ja mikä parasta hän antaa mun "syödä" sitä pitkäänkin ennen panoa. Nautin siitä, siitä saa euforian ja superkiihottuneen olon, ehkä ne oman lyllerin antamat feromonit aivoissani buustaa vehkeeni kiven kovaksi ja jotenkin kipeäksi. 

Vierailija
75/124 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa nuolla naista, varsinkin takaapäin, ne ihanat näkymät.

M45

Vierailija
76/124 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö posliini,niin kyllä annan,silliltä tuoksuva karvatuhero en edes melaa halua kastaa.

Vierailija
77/124 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystävä kyllä tykkää siitä hommasta aivan hurjasti. Nuolisi aina vain. Tekee huolellista työtä (joka puolelta) ja kehuu vielä päälle että miten on ihanaa. Sitä myös kiihottaa tämä aktiviteetti aivan älyttömästi, aina kovana kun pääsee nuolemaan.

Olen onnekas, tiedetään. Pidän kyllä myös huolen että on aina puhdasta ja siistiä. Ja teen yhtä innokkaasti vastapalvelusta.

mitä oikein tuo "joka puolelta" nuoleminen tarkoittaa ja miten se on hyvä juttu ollenkaan eikö pitäisi keskittyä klitorista stimuloimaan?

Vierailija
78/124 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni ainakin nauttii niin paljon, että meinaa laueta minua nuollessa. Molemminpuolinen nautinto. Minä myös rakastan antaa suuseksiä hänelle 

Vierailija
79/124 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään antaa suuseksiä, en tykkää vastaanottaa sitä (bi-nainen). Oman kokemukseni mukaan riippuu ihan miehestä että nauttiiko suuseksin antamisesta. En haluaisi olla miehen (tai naisen) kanssa jolle suuseksin antaminen on elinehto koska ensinnäkin tiedän itse miten kiihottavaa ja tärkeää sen antaminen toiselle voi olla. Ja toiseksi, en nauti sen vastaanottamisesta henkisellä tasolla, vaikka se fyysisesti tuntuisi hyvältä ja saisin siinä orgasmin. 

Nykyinen mies ei välitä antaa suuseksiä tai siis hänen mukaansa maistun miellyttävältä ja hän tarjoutuu kyllä välillä, mutta ei ole siitä kiihkeä ja kiihottunut jolloin sen ainoa suola eli itseni halutuksi tunteminen jää pois. Eli kivempi vain että minä otan häneltä suihin ja hän sitten tekee minulle ihan muita juttuja mistä pidän enemmän. 

Vierailija
80/124 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään.  Voin nuolla vaikka en pääsisi sen jälkeen pukillekkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä