Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttivatko miehet suuseksistä naiselle?

Vierailija
21.07.2023 |

Tykkäävätkö miehet antaa suuseksiä naisille vai onko se vain välttämätön paha, jotta pääsee etenemään yhdyntään tms. Tai antavatko miehet suuseksiä vain saadakseen sitä itse? Mitä mieltä palstamiehet ovat ja minkälainen kokemus tai olo palstan naisilla on asiasta?

Kommentit (174)

Vierailija
121/174 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottelen klittaa imien ja kielellä hellien, välillä kullia hitaasti pillussa liikutellen, naisen saatua orgasmin otan kullin ulos ja nuolen pilluasi kokonaisuudessaan ja saat toisen orgasmin, ihana nähdä nautintosi

Vierailija
122/174 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai; se on ihan parasta. Mulle riittää usein pelkästään se. En tarvitse tai odota mitään vastapalveluksia. Ja ei ole väliä onko suihkupuhdas vai työpäivän jälkeen, kunhan saan nuolla. Se on aina ollut mule se kaikkein suurin juttu seksissä.

Sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/174 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kusen ja hien kärventämä kikkeli se vasta pahaa tekeekin. Ei houkuta saada suuhun spermaa, kusta ja kaikenmaailman pahanmakusia kikkelimehuja, joten hyi yöks miesten kikkelit🤢🤢🤮 pilaantunut liha ja kala saattaa myös miehillä olla vahvana aromina kikkelissä🤢 ei kukaan täysinjärkinen miesten kikkeleitä ota vapaaehtoisesti suuhun vaan yleensä miehet väkisin tunkee oman kusen kärventämän kikkelin naisen suuhun🤢

Voisitko kertoa tuon aina uudelle miehelle mieluiten jo ennen ekoja treffejä! Ettei vaan tulis haksahdettuu tommoseen ämmään...

Vierailija
124/174 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin niin paljon että jos vaikka ollaan sängyllä ja tyttö makaa selällään jalat auki ja mä hyväilen häntä mahallaan maaten siel jalkojen välissä... tyydytän siin samalla itseäni työntämällä stondista patjaa vasten. On ihanaa kun tyttö nauttii. En tiiä oonko nyt nii mestari siinä mutta hän saa kyllä orgasmin. Tottakai ollaan nuoria ja herkkiä

Itsekin haluaisi nuolla kunnolla nuorta naistasi. Voisiko hän vielä minua varten olla ekaks pari päivää käymättä pesulla?

Vierailija
125/174 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kusen ja hien kärventämä kikkeli se vasta pahaa tekeekin. Ei houkuta saada suuhun spermaa, kusta ja kaikenmaailman pahanmakusia kikkelimehuja, joten hyi yöks miesten kikkelit🤢🤢🤮 pilaantunut liha ja kala saattaa myös miehillä olla vahvana aromina kikkelissä🤢 ei kukaan täysinjärkinen miesten kikkeleitä ota vapaaehtoisesti suuhun vaan yleensä miehet väkisin tunkee oman kusen kärventämän kikkelin naisen suuhun🤢

Peseytyminen?

Vierailija
126/174 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan antaa suuseksiä, mutta pari kertaa on tullut vastaan sellainen toosa, että hyi helvetti! Siinä kun olet ensin antanut ymmärtää miten paljon rakastat nuolla pillua, niin pakko se on vaan lipittää ja esittää nauttivansa. Nuo naiset eivät ole päässeet jatkoon.

Nyt olen löytänyt elämäni parhaan tuoksuisen ja makuisen pillun. Nainen nauttii suunnattomasti ja on aina märkä kun hommaillaan. Himot ja keskinäinen kemia aivan huumaavaa. En luovu tästä naisesta koskaan.

Vierailija
127/174 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdetään ajatuksesta, että minkäänlaista vastavuoroisuutta ei tule, niin jättäisin nuolematta. Vieras kaunis nainen jossain sanoisi, että aikaa on viisi minuuttia lennon lähtöön, haluatko nuolla? Sen jälkeen hän katoaa sheikin haaremiin ikuisesti. En olisi kiinnostunut.

Vierailija
128/174 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielimies henkeen ja vereen kirjoitti:

Erittäin paljon. Enemmän kuin yhdynnästä. Naisen nuoleminen on äärimmäisen kiihottavaa ja minulla useimmiten onkin ihan kovana jo siitä että saan työntää kieleni haaroväliin. Suosikki asentoni on 69. Räjähtävät orgasmit ovat taattuja tuossa asennossa.

Olen myös taitava nuolemaan, koska se on ollut intohimo läpi elämän. Naisen orgasmi on taattu, koska osaan lukea naista ja jaksan nuolla vaikka tunnin putkeen, jos tarvis on. Kukaan ei ole vielä jäänyt kylmäksi. Ei edes sellaiset, jotka luulivat etteivät pidä suuseksistä ottavansa osapuolena.

Itse olen myös samaa mieltä varsinkin jos nainen lopettaa juuri kun olen tukemassa ja jatkaa sitten uudestaan ja uudestaan kunnes lopulta molemmat tulee niin että meinaa taju lähtee 

Vierailija
129/174 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cunnilingus on mieluisa esileikki teininaisen kanssa, heillä tavara on todellakin herkullinen, mutta vanhemmilla naisilla siellä alkaa pesiytymään monenlaista pöpöä jota aiheuttaa mm. iljettävää hajua/makua. Vaarallisimpia pöpöistä on HPV (ihmisen papilloomavirus, "human papillomavirus"), niitä on monenlaisia, ja ne aiheuttavat syöpää: 'Suuseksi voi aiheuttaa suusyöpää [miehelle]': https://www.terve.fi/artikkelit/suuseksi-voi-aiheuttaa-syopaa

Näistä jutuista jätetään nykyään tasa-arvon aikakaudella pois se pikku yksityiskohta että HPV tarttuu etupääsä naisen kohdunkaulaan, eli tartunta on valtavasti todennäköisempää silloin kun nainen nuolettaa tavaraansa miehellä, kuin silloin kun kaunotar suorittaa oraalisen seremonian miehelle.

'Human papillomavirus infection': https://en.wikipedia.org/wiki/Human_papillomavirus_infection

Hohhoijaa. HPVtä on nimenomaan nuorilla, mistä syystä on aloitettu koulussa HPV-rokotukset joitakin vuosia sitten.

Vierailija
130/174 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaunis ja sopusuhtainen nainen, kyllä. 

Mitä isommaksi menee, sitä todennäköisemmin haju ja makumaailma on lähempänä eltaantuneita leikkeleitä ja nakkivettä. 

Vierailija
131/174 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saattaa saada kurkkusyövän suorittaessaan oraalista seremoniaa: https://health.clevelandclinic.org/throat-cancers-link-oral-sex-know

Mitä tässä tarkoitetaan nauttimisella? Itsessään oraalisen seremonian suorittaminen ei kiihota minua seksuaalisesti lainkaan, se on vain työtä ja minulla siitä kipeytyy leuka(perät) sekä kieli. Se on myös turhauttavaa koska sormityö on valtavasti tehokkaampaa (sormet ovat paljon näppärämmät kuin kieli+huulet koska sormissa on niveliä ja sormissa on paljon enemmän voimaa kuin huulissa). Kuitenkin, läpeensä paljas kaunotar, joka nöyrästi ja tottelevaisesti antautuu käsittelyyni, kiihottaa minua seksuaalisesti aina, joko suuresti tai valtavasti, riippuen siitä mitä silloin puuhaillaan.

/M67v.

Noin vanhaksi olet elänyt, etkä ole havainnut, että klitoriksen käsittelyssä ei tarvita voimaa. Mitä kevyempi kosketus, sitä paremmat orkut.

Vierailija
132/174 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ole naisia vaan nauttivat kun saavat tuottaa nautintoa toiselle. Eivät he ajattele että mitä he saavat siitä.

Olipa kitkerästi sanottu.

Vierailija
133/174 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa niitä mielipiteitä on yhtä monia kun miehiäkin. Itse annan vaimolle suuseksiä joka aamu ennen töihin lähtöä, muuten meillä on seksiä noin pari kertaa kuussa. 

Vierailija
134/174 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämätön paha se lähinnä on. Onneksi nykyinen ei niin siitä väliltä niin ei tarvitse vaivautua.

Vierailija
135/174 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen nautinnon näkeminen kiihottaa ja rakastan pillun makua. Ei sen tarvitse nyt ihan saippualle maistua vaan kiimaiselle naiselle. Normaali hygienia tietty kuuluu seksii... Ja on nillä kyllä ominaismakukin henkilön mukaan... 

M52 

Vierailija
136/174 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin annan miehelle suuseksiä vain siitä syystä että saisin itsekin. Ei siinä antamisessa ole mitään kivaa, saamisessa on.

Me sopisimme hyvin yhteen. Minulle suuseksin antaminen naiselle on kiihottavinta, mitä tiedän, mutta suihinotto ei erityisemmin kiinnosta. On se ihan ok, mutta pillu tuntuu paljon paremmalta. Voisin ihan hyvin elää ilman suikkareita. Mulle parasta seksiä on, jos saan ensin nuolla pitkään ja sitten panna.

Vierailija
137/174 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Minä ainakin jumaloin naiseni pyllyä ja pimppaa ja kiihotun valtavasti kun saan imeä ja suukotella. Se tuoksu, naisen voihkinta, liikehdintä jne jne . Nam! Voisin vallan hyvin nuolla naiselle orgasmin tai pari ihan vaan silkasta antamisen ilosta. Joskus on käynyt niinkin että kun on 69 asennossa touhuttu loputtomiin niin molemmat uupuneena nukahtaneet. Olen sitten sieltä naisen alta herännyt pillu naamalla ja posket mehussa. Ihana tapa herätä:-)

Vierailija
138/174 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saattaa saada kurkkusyövän suorittaessaan oraalista seremoniaa: https://health.clevelandclinic.org/throat-cancers-link-oral-sex-know

Mitä tässä tarkoitetaan nauttimisella? Itsessään oraalisen seremonian suorittaminen ei kiihota minua seksuaalisesti lainkaan, se on vain työtä ja minulla siitä kipeytyy leuka(perät) sekä kieli. Se on myös turhauttavaa koska sormityö on valtavasti tehokkaampaa (sormet ovat paljon näppärämmät kuin kieli+huulet koska sormissa on niveliä ja sormissa on paljon enemmän voimaa kuin huulissa). Kuitenkin, läpeensä paljas kaunotar, joka nöyrästi ja tottelevaisesti antautuu käsittelyyni, kiihottaa minua seksuaalisesti aina, joko suuresti tai valtavasti, riippuen siitä mitä silloin puuhaillaan.

/M67v.

Noin vanhaksi olet elänyt, etkä ole havainnut, että klitoriksen käsittelyssä ei tarvita voimaa. Mitä kevyempi kosketus, sitä paremmat orkut.

No kyllä se joillekin toimii että laitat kielelle välillä kovempaa painoa. Mut joo, kyllä se hoituu pelkällä nuolemisella. Onhan se tietysti ikävää, jos leuat kipeytyy on. Ehkä sulla tekniikkavika?

Vierailija
139/174 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähdetään ajatuksesta, että minkäänlaista vastavuoroisuutta ei tule, niin jättäisin nuolematta. Vieras kaunis nainen jossain sanoisi, että aikaa on viisi minuuttia lennon lähtöön, haluatko nuolla? Sen jälkeen hän katoaa sheikin haaremiin ikuisesti. En olisi kiinnostunut.

Maailmassa, jossa ei olisi sukupuolitauteja, minä tarttuisin tarjoukseen ja yrittäisin antaa neidolle mahdollisimman paljon nautintoa. Tuo olisi tosi kiihottava tilanne ja olisi myös kiihottavaa istua lennolla pillun tuoksu kasvoissa. Saattaisi siinä joutua käymään kädellä.

Vierailija
140/174 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Pillua on kiihottavaa nuolla. 
Tykkään myös siitä kun nain häntä välillä ja sit taas nuolen. Kiihottaa myös antaa hänelle isoa pinkkiä dildoa, josta selvästi nauttii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme