Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttivatko miehet suuseksistä naiselle?

Vierailija
21.07.2023 |

Tykkäävätkö miehet antaa suuseksiä naisille vai onko se vain välttämätön paha, jotta pääsee etenemään yhdyntään tms. Tai antavatko miehet suuseksiä vain saadakseen sitä itse? Mitä mieltä palstamiehet ovat ja minkälainen kokemus tai olo palstan naisilla on asiasta?

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottelen klittaa imien ja kielellä hellien, välillä kullia hitaasti pillussa liikutellen, naisen saatua orgasmin otan kullin ulos ja nuolen pilluasi kokonaisuudessaan ja saat toisen orgasmin, ihana nähdä nautintosi

Vierailija
122/124 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai; se on ihan parasta. Mulle riittää usein pelkästään se. En tarvitse tai odota mitään vastapalveluksia. Ja ei ole väliä onko suihkupuhdas vai työpäivän jälkeen, kunhan saan nuolla. Se on aina ollut mule se kaikkein suurin juttu seksissä.

Sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kusen ja hien kärventämä kikkeli se vasta pahaa tekeekin. Ei houkuta saada suuhun spermaa, kusta ja kaikenmaailman pahanmakusia kikkelimehuja, joten hyi yöks miesten kikkelit🤢🤢🤮 pilaantunut liha ja kala saattaa myös miehillä olla vahvana aromina kikkelissä🤢 ei kukaan täysinjärkinen miesten kikkeleitä ota vapaaehtoisesti suuhun vaan yleensä miehet väkisin tunkee oman kusen kärventämän kikkelin naisen suuhun🤢

Voisitko kertoa tuon aina uudelle miehelle mieluiten jo ennen ekoja treffejä! Ettei vaan tulis haksahdettuu tommoseen ämmään...

Vierailija
124/124 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin niin paljon että jos vaikka ollaan sängyllä ja tyttö makaa selällään jalat auki ja mä hyväilen häntä mahallaan maaten siel jalkojen välissä... tyydytän siin samalla itseäni työntämällä stondista patjaa vasten. On ihanaa kun tyttö nauttii. En tiiä oonko nyt nii mestari siinä mutta hän saa kyllä orgasmin. Tottakai ollaan nuoria ja herkkiä

Itsekin haluaisi nuolla kunnolla nuorta naistasi. Voisiko hän vielä minua varten olla ekaks pari päivää käymättä pesulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi