Nauttivatko miehet suuseksistä naiselle?
Tykkäävätkö miehet antaa suuseksiä naisille vai onko se vain välttämätön paha, jotta pääsee etenemään yhdyntään tms. Tai antavatko miehet suuseksiä vain saadakseen sitä itse? Mitä mieltä palstamiehet ovat ja minkälainen kokemus tai olo palstan naisilla on asiasta?
Kommentit (124)
Tykkään antaa suuseksiä, varsinkin niin että nainen istuu kasvoilla.
Nautin suuseksin antamisesta ja saamisesta. Kerran nuorempana sattui penis hieromaan samalla sopivassa kulmassa lakanaan ja kiihotuin nuollessani niin paljon että sain orgasmin samaan aikaan vaimoni kanssa vaikka kuinka yritin pidätellä.
eipä juurikaan ole mitään niin herkullista kuin naisen nuoleminen.
Vierailija kirjoitti:
Toiselle nautinnon tuottaminen on seksissä yhtä tärkeää kuin oma nautinto. Välillä pillun nuoleminen on niin mukavaa että naiset joutuvat käskemään panemaan. Pannessakin tarkkailen mistä nainen nauttii eniten ja toteutan sitä. Kylläpä alkoi tekemään mieli seksiä, varsinkin kun tällä hetkellä ei ole vakituista kumppania.
Tässäkin vaan kannattaa muistaa sama homma toisinkinpäin, joskus kannattaa mennä oma nautinto edellä koska juuri se voi kiihottaa toista. Olen viime aikoina pikkuisen useammin ns. ottanut vaimoni ja keskittynytkin omaan nautintooni, yllättäen seksiä onkin meillä nyt paljon enemmän. Tietenkin pitkällä kaavalla annan vaimolle ensin useammankin orgasmin ennen panoa että tasapaino säilyy, mutta kyllä naisia viehättää sekin että välillä ei malta vaan himoitsee toista niin että on heti saatava (tietenkin pitää huoli että ollaan tarpeeksi valmiina).
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään saada sitä noin.
N64
Minulla on jopa pieni fiksaatio suuseksin antamiseen.
Siis jos pitää valita antamisen tai saamisen välillä, niin kyllä sitten annan. Vaikka tykkään toki itsekkin saada.
Naisen Pillun nuoleminen on jotain tajunnan räjäyttävän ihanaa, karvoilla tai ilman. =)
Totta kai; se on ihan parasta. Mulle riittää usein pelkästään se. En tarvitse tai odota mitään vastapalveluksia. Ja ei ole väliä onko suihkupuhdas vai työpäivän jälkeen, kunhan saan nuolla. Se on aina ollut mule se kaikkein suurin juttu seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N64
Oletko milloin viimeksi nuolettanut ?
No ei se kusen ja pskanhaju hirveästi himoja kohota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N65
Aamulla
Miehen kusen ja hien kärventämä kikkeli se vasta pahaa tekeekin. Ei houkuta saada suuhun spermaa, kusta ja kaikenmaailman pahanmakusia kikkelimehuja, joten hyi yöks miesten kikkelit🤢🤢🤮 pilaantunut liha ja kala saattaa myös miehillä olla vahvana aromina kikkelissä🤢 ei kukaan täysinjärkinen miesten kikkeleitä ota vapaaehtoisesti suuhun vaan yleensä miehet väkisin tunkee oman kusen kärventämän kikkelin naisen suuhun🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiselle nautinnon tuottaminen on seksissä yhtä tärkeää kuin oma nautinto. Välillä pillun nuoleminen on niin mukavaa että naiset joutuvat käskemään panemaan. Pannessakin tarkkailen mistä nainen nauttii eniten ja toteutan sitä. Kylläpä alkoi tekemään mieli seksiä, varsinkin kun tällä hetkellä ei ole vakituista kumppania.
Tässäkin vaan kannattaa muistaa sama homma toisinkinpäin, joskus kannattaa mennä oma nautinto edellä koska juuri se voi kiihottaa toista. Olen viime aikoina pikkuisen useammin ns. ottanut vaimoni ja keskittynytkin omaan nautintooni, yllättäen seksiä onkin meillä nyt paljon enemmän. Tietenkin pitkällä kaavalla annan vaimolle ensin useammankin orgasmin ennen panoa että tasapaino säilyy, mutta kyllä naisia viehättää sekin että välillä ei malta vaan himoitsee toista niin että on heti saatava (tietenkin pitää huoli että ollaan tarpeeksi valmiina).&nbs
Musta tuo on just tosi kiihottaa, että mies himoitsee hulluna. Toki meillä on myös toisinpäin ja tiedän että se tuntuu miehestä mahtavalta, kun nainen käy ihan kuumana eikä sievistele liikaa
Vierailija kirjoitti:
Miehen kusen ja hien kärventämä kikkeli se vasta pahaa tekeekin. Ei houkuta saada suuhun spermaa, kusta ja kaikenmaailman pahanmakusia kikkelimehuja, joten hyi yöks miesten kikkelit🤢🤢🤮 pilaantunut liha ja kala saattaa myös miehillä olla vahvana aromina kikkelissä🤢 ei kukaan täysinjärkinen miesten kikkeleitä ota vapaaehtoisesti suuhun vaan yleensä miehet väkisin tunkee oman kusen kärventämän kikkelin naisen suuhun🤢
Tähän on sulle hyvin helppo keino: älä lähesty miehiä lainkaan. Win-win.
Naisen kusen ja hien kärventämä pillu on herkkua. Kiihotuslima maistuu herkulle ja on uskomattoman kiihottavaa koluta kielellä joka paikka nivusia myöten.
En erityisemmin. Kontakti kumppaniin on aika suppea, ja usein pussailu sen jälkeen ei ole kovinkaan aktiivista, kun nainen miettii, että mitähän kaikkea on tussusta valunut.
Teen kuitenkin, jos kumppani on asiasta kiinnostunut ja aika useat ovat, enkä edes kiukuttele, vaan saatan jopa ehdottaa asiaa
sairaasti. kun vaimolle 2 kuussa riittää en tiedä kelle antas pääsis antaan lisää. erityisen intiimiä. nainen: taken19 ät gmail.
Miehet eivät ole naisia vaan nauttivat kun saavat tuottaa nautintoa toiselle. Eivät he ajattele että mitä he saavat siitä.
Mies saattaa saada kurkkusyövän suorittaessaan oraalista seremoniaa: https://health.clevelandclinic.org/throat-cancers-link-oral-sex-know
Mitä tässä tarkoitetaan nauttimisella? Itsessään oraalisen seremonian suorittaminen ei kiihota minua seksuaalisesti lainkaan, se on vain työtä ja minulla siitä kipeytyy leuka(perät) sekä kieli. Se on myös turhauttavaa koska sormityö on valtavasti tehokkaampaa (sormet ovat paljon näppärämmät kuin kieli+huulet koska sormissa on niveliä ja sormissa on paljon enemmän voimaa kuin huulissa). Kuitenkin, läpeensä paljas kaunotar, joka nöyrästi ja tottelevaisesti antautuu käsittelyyni, kiihottaa minua seksuaalisesti aina, joko suuresti tai valtavasti, riippuen siitä mitä silloin puuhaillaan.
/M67v.