Nauttivatko miehet suuseksistä naiselle?
Tykkäävätkö miehet antaa suuseksiä naisille vai onko se vain välttämätön paha, jotta pääsee etenemään yhdyntään tms. Tai antavatko miehet suuseksiä vain saadakseen sitä itse? Mitä mieltä palstamiehet ovat ja minkälainen kokemus tai olo palstan naisilla on asiasta?
Kommentit (174)
Kyllä nautin! Siinä kiihottuu itsekin tooodella paljon.
En tajua miksi kukaan haluaisi nuolla ihoriekaleita jätteenkäsittelylaitoksen purkuputkien vieressä. Ovenkahvojenkin nuoleminen taitaa olla järkevämpää, luultavasti niissä on myös vähemmän bakteereja.
Vierailija kirjoitti:
Jos lähdetään ajatuksesta, että minkäänlaista vastavuoroisuutta ei tule, niin jättäisin nuolematta. Vieras kaunis nainen jossain sanoisi, että aikaa on viisi minuuttia lennon lähtöön, haluatko nuolla? Sen jälkeen hän katoaa sheikin haaremiin ikuisesti. En olisi kiinnostunut.
Mä taas olen saanut nuolla elämässäni niin vähän, että nuolisin kyllä mielelläni vaikka en mitään saisikaan vastavuoroisesti, en edes seksiä.
M53
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi kukaan haluaisi nuolla ihoriekaleita jätteenkäsittelylaitoksen purkuputkien vieressä. Ovenkahvojenkin nuoleminen taitaa olla järkevämpää, luultavasti niissä on myös vähemmän bakteereja.
En edes halua suuseksiä, en tykkää siitä. Mutta en haluaisi mitään näin ajattelevalta :(
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se miehen lihanpötkylä roiku siellä ihan pakoputken lähellä, ja roikkuu myös wc pöntössä keräämässä bakteereja, ja tätä sitten pitäisi imeskellä alituiseen!
Haluaisin nauttia useammin ja pidempään, mutta nainen haluaa aina minut doggystyleen siinä vaiheessa kun alkaa tuntua ja kuulostaa, että orgasmi on lähellä. Olisi kivaa jos välillä laukeaisi naamalleni...
Vierailija kirjoitti:
Kerron sulle miksi jotkut miehet haluaa: ne on heteroita.
Helvetin ihana nuolla oman Filippiiniläisen vaimoni nuorta kiimaista pillua, ihan nuoruuden innolla näin ykänä. Suosittelen kaikille yksinäisille tai jopa varatuille miehille asentakaa filippinocupid ja testatkaa kuinka paljon teille on kysyntää. Voin sanoa että kysyntä on aika kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron sulle miksi jotkut miehet haluaa: ne on heteroita.
Mä en ole hetero ja tykkään silti. Herkkua on hyvä pillu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se miehen lihanpötkylä roiku siellä ihan pakoputken lähellä, ja roikkuu myös wc pöntössä keräämässä bakteereja, ja tätä sitten pitäisi imeskellä alituiseen!
Tämä!!
Vierailija kirjoitti:
Ja tuosta syystä et saa naista tyydytettyä ja nainen ei myös halua tyydyttää sinua. Ihan hyvä niin.
Todellakin nautin. On mahtavaa kuunnella sitä yninää ja naisen kiemurtelua nuollessa, kun orkku lähenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuosta syystä et saa naista tyydytettyä ja nainen ei myös halua tyydyttää sinua. Ihan hyvä niin.
Naisen voi tyydyttää vain nuolemalla? Onpa yksioikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on, miehetkin valittaa jos nainen ottaa suihin loppuun asti. Vai valittaako sittenkään? Naiselle nuolun orgasmin jälkeen mies pääsee sentään vielä nauttimaan naimisesti. Edellisessä ilo loppuu enimmäkseen siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on, miehetkin valittaa jos nainen ottaa suihin loppuun asti. Vai valittaako sittenkään? Naiselle nuolun orgasmin jälkeen mies pääsee sentään vielä nauttimaan naimisesti. Edellisessä ilo loppuu enimmäkseen siihen.
Miten niin? Minä annan naiselle yleensä ensin orgasmin, sitten laukean minä vuorostani ja sitten sormetan vielä toisen orgasmin naiselle. Jos jostain syystä minulta tulee ensin, annan siltikin naiselle orgasmin.
No meillä mennyt aina niin, että olen ensin nuollut ja vaimo on joko halunnut orgasminsa silloin tai sitten naimalla. Naimalla myös halunnut siemenet sisään. Joten niinä kertoina kun olen halunnut suikkarin loppuun asti, ei ole muuta seksiä ollut ollenkaan. Olen ollut tähän erityisen tyytyväinen, enkä pyytänytkään suikkareita kuin muutaman kerran vuodessa pahempaan panetukseen ja vaihtelun vuoksi. Vaimon pillun taas nuollut viikot ja vuoden ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
No meillä mennyt aina niin, että olen ensin nuollut ja vaimo on joko halunnut orgasminsa silloin tai sitten naimalla. Naimalla myös halunnut siemenet sisään. Joten niinä kertoina kun olen halunnut suikkarin loppuun asti, ei ole muuta seksiä ollut ollenkaan. Olen ollut tähän erityisen tyytyväinen, enkä pyytänytkään suikkareita kuin muutaman kerran vuodessa pahempaan panetukseen ja vaihtelun vuoksi. Vaimon pillun taas nuollut viikot ja vuoden ympäriinsä.
Kyllä Pate tämä on kuultu jo monta kertaa. Etkö voisi jo lähteä täältä foorumilta? Alkaisit vaikka tekemään ristisanoja tai jotain sellaista, mitä muutkin ikäisesi papparaiset tekevät. Tai menet vaikka naapurin Reinon kanssa bingoon.
Se on makuasia.