Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko lähteä miehen kanssa kahdestaan etelään?

Vierailija
21.07.2023 |

Mies haluaisi lähteä viikoksi etelään ja tarjoutui maksamaan koko matkan. Mulla on kotona 2 teiniä, jotka ovat monta krt kyselleet koska lähdetään lomareissulle. Mulla ei valitettavasti ole mahdollista maksaa koko perheen (mä ja lapset)matkaa kun teinitkin menevät aikuisen hinnalla.
Mitä mieltä ootte, onko törkeää jos itse kuitenkin lähden ja lapset eivät pääse?

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsille turvallinen ja luotettava hoitopaikka? Se nyt on ensimmäinen vaatimus. Ja voisiko teineille luvata jonkun edullisemman loman jonnekin? Vähän vaikea juttu minusta.

Vierailija
2/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän, jos olisivat kuitenkin haluamassa lomalle. Mutta kiinnostaisiko heitä sinun ja iskäpuolen kanssa lähteä reissuun? Ja reilu äijä, että tarjoutuu maksamaan sinun matkasi, kun tietää ettei sinulla ole siihen varaa ainakaan niin, että lapsesikin pääsisivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää

Vierailija
4/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi muun kuin oman aviomieheni maksaa matkaa. Tosin meillä molemmat ovat aina vastanneet omista kuluistaan ja lasten kulut yhdessä.

Vierailija
5/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsille turvallinen ja luotettava hoitopaikka? Se nyt on ensimmäinen vaatimus. Ja voisiko teineille luvata jonkun edullisemman loman jonnekin? Vähän vaikea juttu minusta.

Millä tavalla vaikeaa? Teinit on ihan tuohon paikkaa itsenäisiä aikuisia ja aloittajalla on kaikki aika matkustella.

Vierailija
6/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla vaikeaa? Teinit on ihan tuohon paikkaa itsenäisiä aikuisia ja aloittajalla on kaikki aika matkustella.

Mut jos ei ole miestä joka maksaa matkan?

Vierailija
7/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä lähtisin, eihän se teineiltä varsinaisesti pois ole. Keskenään en kyllä teinejä jättäisi, saisivat mennä isälleen tai mummolaan matkan ajaksi.

Vierailija
8/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vähän, jos olisivat kuitenkin haluamassa lomalle. Mutta kiinnostaisiko heitä sinun ja iskäpuolen kanssa lähteä reissuun? Ja reilu äijä, että tarjoutuu maksamaan sinun matkasi, kun tietää ettei sinulla ole siihen varaa ainakaan niin, että lapsesikin pääsisivät.

No, en lähtisi ja maksaisi matkaa jolle lähtee kumppanin lapset.

Vierailija
9/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en lähtisi ja maksaisi matkaa jolle lähtee kumppanin lapset.

Minä en lähtisi matkalle, jos lapsenikin haluaisivat matkalle (eivätkä siis koko ajan ramppaa jossain ulkomailla muuten) mutta vain minä voisin mennä jonkun muun maksamana. 

Vierailija
10/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne..tavallaan ei ole teineiltä pois, jos miehesi maksaa matkan, mutta kyllä tuo tuntunee teineistä silti todella epäreilulta.

Luultavasti käytät myös matkalla omaa rahaa vai maksaako mies aivan kaiken/vain matkat..että voihan se olla silloin pois teinien ja sun rahoista myös.

En ehkä kehtaisi lähteä ellen voisi varmuudella viedä myös teinejä reissuun ihan lähitulevaisuudessa.

Vierailija
11/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hätätilanteisiin joita ei toivottavasti tule saatavilla sukulainen, kummi tai mummo. Jos teinit ovat kotona. Mihin miehen rahat loppuivat jos ei teinejä mukaan.

Vierailija
12/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla olisi mummi vahtimassa, vein heidät kesällä risteilylle mutta etelänreissuun ei valitettavasti ole mahdollisuutta. Lapsilla on viikon syysloma, silloin voin korkeintaan järkätä hotellireissun johonkin Suomessa.

Onko miesystävä itsekäs kun haluaa viedä vain mut etelään? Emme asu yhdessä (yhteinen päätös) koska teinit vielä kotona. En haluaisi aiheuttaa heille enempää traumoja kun ovat jo eron jälkeen saaneet kärsiä tarpeeksi..

ja onko oikein ottaa vastaan miesystävän maksama matka?

ap

Vierailija
13/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nauttisi siitä matkasta jos tietäisin, että teinit jäivät pahoilla mielin kotiin.

Vierailija
14/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hätätilanteisiin joita ei toivottavasti tule saatavilla sukulainen, kummi tai mummo. Jos teinit ovat kotona. Mihin miehen rahat loppuivat jos ei teinejä mukaan.

Äidin kumppanin joka ei ole lapsen isä "pitäisi" maksaa lapsen matkat?

Vierailija
15/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne reissuun vaan herranjestas!! Kyllä ne teinit mummin kanssa pärjää!

Vierailija
16/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsilla olisi mummi vahtimassa, vein heidät kesällä risteilylle mutta etelänreissuun ei valitettavasti ole mahdollisuutta. Lapsilla on viikon syysloma, silloin voin korkeintaan järkätä hotellireissun johonkin Suomessa.

Onko miesystävä itsekäs kun haluaa viedä vain mut etelään? Emme asu yhdessä (yhteinen päätös) koska teinit vielä kotona. En haluaisi aiheuttaa heille enempää traumoja kun ovat jo eron jälkeen saaneet kärsiä tarpeeksi..

ap

Miksi vieraan ihmisen pitäisi maksaa koko sinun perheesi matkat? Se on sinun oma hommasi.

Vierailija
17/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi vieraan ihmisen pitäisi maksaa koko sinun perheesi matkat? Se on sinun oma hommasi.

Voisi sitten aloittaa vaikka siitä oman matkan maksamisesta. 

Vierailija
18/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei, mies ei ole itsekäs vaan sinä. 

Vierailija
19/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaisi vain mun matkan joten teinit ei pääsis mukaan. Mies ehdotti reissua, sanoin ettei mulla oo mahiksia lähteä ja sitten tarjoutui maksamaan mun matkan.. Tuntuu aika kiusalliselta ottaa vastaan ilmainen matka, jota en pysty koskaan maksamaan takaisin

ap

Vierailija
20/156 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

En ottaisi tuossa tilanteessa matkaa vastaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi