Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut saavat kivan työn, perheen, mukavan miehen, terveyden ja jotkut saavat vain kärsimystä täynnä olevan elämän

Vierailija
20.07.2023 |

Minä kuulun jälkimmäiseen

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on sano puliakan näköne eukko DNA mainoksessa

Vierailija
2/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Samaa olen miettinyt viimeiset 10 vuotta. Aina vaan uutta pa*kaa tulee joltain suunnalta.

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on vaikea käsittää miten onni täällä niin epätasaisesti jaetaan

Vierailija
4/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein asiat ovat omista päätöksistä kiinni. Viisaat tekevät hyviä päätöksiä ja tulokset kertyvät elämän aikana. Hölmömmät tekevät jatkuvasti huonoja päätöksiä ja surkeus kasaantuu.

Vierailija
5/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kuvaamasi kaltainen nainen.

Vierailija
6/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein asiat ovat omista päätöksistä kiinni. Viisaat tekevät hyviä päätöksiä ja tulokset kertyvät elämän aikana. Hölmömmät tekevät jatkuvasti huonoja päätöksiä ja surkeus kasaantuu.

Muidtithan sanoa tuon ihmiselle joka istuu pyörätuolissa tai sairastaa syöpää tai on sokea jne

Vierailija
7/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes yrittämällä yrittänyt löytää yhtään mitään positiivista? Muista, että kolikolla on kaksi puolta. Eikä kaikki ole kultaa, joka kimaltaa. Ja kun se päivä vihdoin paistaa risukasaankin, nauti siitä täysin rinnoin ja muistele sitä huonoina hetkinä.

Oma mieleni kohenee, kun mietin pientä orpoa hylkeenpoikasta, joka kasteli hoitajansa eräässä saksalaisessa dokumentissa. Samoin naapurin ihana koira kohentaa mieltä, kun vain ajattelenkin niitä muutamaa hetkeä, kun olen sitä rapsuttanut.

Vierailija
8/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on sairas, eikä saa kunnollista miestä, miten siihen voi "viisailla päätöksillä" vaikuttaa?

Vierailija
9/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetovoimanlaki. Negatiivinen ihminen saa paskaa yllin kyllin. Positiivinen ihminen on kuin Hannu Hanhi. Kaikki onnistuu.

Jeesus sanoi tämän näin: "Mitä kylvät sitä niität."

Ei se sen kummempaa ole. Jos olisit lukenut Raamatun, tietäisit.

Vierailija
10/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä ei oo hyvää, mutta ei huonoakaan, kumpikin tasapainottaa toista, hyvä ja huono. Kun on hyviä aikoja osaa iloita siitä perkeleesti, kun muistaa miten paskaa toisinaan voi olla.

Vierailija
11/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Mulla on noi ekat, mutta koska oli traumaattinen lapsuus, niin elämässä on aika paljon myös kärsimystä. Sitä ei kyllä ulkopuoliset tiedä ja huomaa.

Vierailija
12/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikkea, ihanat mies ja lapset, muutkin läheiset, kiva koti, terveyttä, olen saanut olla mukavissa työpaikoissa jne. Osin omien valintojeni ansiosta, osin ihan vaan tuurilla. Tiedän ettei kaikilla käy tuuri eikä valinnat mene putkeen ja että kaiken voi myös menettää hetkessä.

YMMÄRRÄN OLLA TÄSTÄ KIITOLLINEN JA ONNELLINEN!

Vierailija
13/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin asia on noin yksioikoinen. Klisee, mutta oma asenne myös vaikuttaa. Minulla on kiva työ, hyvä parisuhde, ystäviä ja perhe. Asiat siis sillä tavalla mainiosti. Kolikon toinen puoli on se, että sain elämääni monin tavoin huonot kortit ja elin todella traumaattisen lapsuuden. Lisäksi minulla on synnynnäinen "häiriö". Lapseni on sairas ja hänen kanssaan on ollut todella raskasta. Olen uinut todella syvissä vesissä, mutta olen pyrkinyt tietoisesti parempaan. Osa tuurinkin ansiota, osa sinnikkyyden, osa luonteen.

Vierailija
14/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ethän sä voi tietää mitä ongelmia niillä "onnellisilla" ihmisilläki onn. Ei kaikki kailota kaikkea somessa.

Vierailija
15/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys on asia johon ei voi aina vaikuttaa, mutta siihenkin jonkun verran. Nelikymppisenä tehdyt valinnat elintavoissa vaikuttaa siihen, miten terve olet eläkeläisenä. Kantaako omat jalat vielä, esim. 

Mutta noin muuten. Työ, ystävät, parisuhde.. muihin asioihin voi vaikuttaa. Voi hakea muuta työtä, voi muuttaa muualle, ulkomaille asti. Parisuhteen pakollisuuteen voi ottaa toisen asenteen.

Moneen asiaan voi vaikuttaa itsekin. Moni vaan on jotenkin luisunut sellaiseen näköalattomuuteen. 

Vierailija
16/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda metsää niin se vastaa. Eli surkeutta surkeuttaan valittavalle. Ylistä elämää ja se sinut palkitsee.

Vierailija
17/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö edes kivaa tatuointia jäänyt muistoksi sitten ihnettelette kun kukaan normi ei huoli. mene kulta mekko päällä postailemaan vankilan portille

Vierailija
18/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko käsitöitä?

Jos et, niin suosittelen kokeilemaan. Sukkia ja neuleita on helppo tehdä kotona kaikessa rauhassa hyvää musiikkia kuunnellen ja valmis työ, vaikka ei niin täydellinenkään, ilahduttaa mieltä.

Tai joku muu harrastus. Esim korujen tekeminen.

Vierailija
19/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettet valitse sitä paskaa? Jos esim.kaveripiiriin kuuluu selkäänpuukottajia ja seläntakanapuhujia, tai itse juoruaa ja sitten ihmettelee miksi on niin paljon draamaa niin no, sitä saa mitä tilaa ja makaa kuten petaa. Jos kohtelee muita huonosti, on aina naama norsunv*tulla, tuijottaa vain omaa napaansa eikä koskaan tarjoa apuaan muille niin miten voi odottaa että toiset kohtelisivat sinua kuin kukkaa kämmenellä?

Terveysongelmista toki suurin osa ei ole omaa syytä, mutta esim.jos harmittaa matalapalkka paskaduunissa oleminen, niin ei kannata äänestää kokoomusta, persuja tai muuta oikeistoa sillä he takaavat orjatöiden jatkumisen. Perhettään ei voi valita, siis sitä mihin syntyi, mutta niillekin voi sanoa heipat jos ovat kovin v-mäistä porukkaa. Omasta lähipiiristään pitää kantaa vastuu, oli kyse ystävistä tai verisukulaisista, ja viettää aikaa vain niiden kanssa kenestä pitää ja keiden kanssa tulee toimeen. Muussa tapauksessa turha valittaa että se täti tai tuo eno tai vaikka omat vanhemmat tai sisarukset on ihan persiistä, jos kerta valitsee viettää niiden kanssa aikaa. Jos hankkii lapsia, niistä on vastuussa 18vuotta, eli sillon pitää olla valmis myös rakastamaan niitä nassikoita vaikka ne olisivatkin ärsyttäviä pikku ihmishirviöitä, mutta tuossakin se on riski joka tulisi tiedostaa ennen kuin niitä hommaa.

Ja kumppanin saa valita ihan itse! Jos se mies ei ole mukava niin laita vaihtoon. Ja jos harmittaa että mukavaa on vaikea löytää, niin alota kattomalla peiliin. Keskity itsesi rakastamiseen, ei itserakkauteen, kasva ja kehity niin kyllä tulee sopiva kumppani vastaan varmasti. Mutta itseltä kannattaa myös kysyä, että kerta olet kateellisuuteen taipuvainen kun noin vertaat elämääsi muiden elämään, että miksi edes haluat miehen tai perheen? Sitäpaitsi, et voi tietää millaisen helvetin se henkilö on elämässään läpikäynyt ketä kateellisena parjaat.

Kanna vastuu siitä millaista elämää luot itsellesi ja muille. Turhaan mammapalstalla valitat.

Vierailija
20/124 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin menee tosi hyvin, joillakin tosi huonosti. Useimmilla jotain siltä väliltä. Itsellä tämä vuosi on ollut osastoa tosi hyvin, mutta ei ollenkaan aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi