Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkän sinkkuuden jälkeen kumppanin löytäneet, kertokaa kannustavia esimerkkejä

Vierailija
20.07.2023 |

Olen juuri musertumassa yksinäisyyteeni. Kesäloma meneillään ja ei mitään iloa, tunnen itseni koko ajan surulliseksi. Olen vuosikausia mennyt joka paikkaan ja tehnyt kaiken yksin, nyt en enää jaksa. Nyhjötän sisällä kyyneliä nieleskellen. Onko joku onnistunut löytämään pitkän yksin olon jälkeen elämänsä rakkauden? miten se tapahtui? ja miltä se tuntui? Miten pystyit pitämään toivoa yllä ja pysymään avoimena siihen hetkeen kun oikea ihminen tuli elämääsi? Kaipaan nyt kipeästi jotain romanttisia oljenkorsia tähän hetkeen ja kesään. Sekä naiset että miehet saa vastata.

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurakunnan toiminnassa törmäsimme toisiimme, kaksi ateistia, jotka jaamme kuitenkin rakkauden ihmisiin ja hyvään.

Voisitko kertoa minkätyyppisestä toiminnasta on kysymys ja pitääkö kuulua kirkkoon, että voi osallistua?

Vierailija
122/122 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita syksyllä yksi tai useampi uusi harrastus jossa on muitakin ihmisiä. Mieti mikä kiinnostaisi sinua? Ehkäpä virkistäisi myös fyysisesti kuten jooga, jumppa, uinti tai muu liikkuminen?

Itse tykkään soittaa kitaraa, joten hakeudun sen kautta uusiin porukoihin soittamaan ja näin tapaan uusia ihmisiä. Toinen vinkkini on että kun pääset uuteen harrastukseen niin nauti siitä ja tapaa ihmisiä avoimesti, älä mieti löytyykö tuleva kumppani sieltä, vaan ole utelias itse harrastukseen ja sen tuomiin hyvän fiiliksen tunteisiin. Yleensä kohtaamme ihmisiä just silloin kun keskitymme johonkin aivan muuhun :)

Tai sitten ei vain kohtaa. Olen itse tehnyt tuota kymmenkunta vuotta. Käynyt eri paikoissa, eri harrastuksissa. Kaikki eivät vain koskaan löydä kumppania. Sekin on vain pakko hyväksyä. Itse en esim koskaan tule pääsemään masennuksestani joka liittyy ikisinkkuuteen eroon. Olen sen pikkuhiljaa hyväksynyt. En olisi ikinä uskonut että elämäni tulee olemaan näin huonolaatuista eikä loppua näy mutta kun on pakko niin on pakko. Joskus toki vihlaisee kovastikin muiden kommentit ikisinkkuudestani, mutta olen kovettanut itseäni viime aikoina niin, että kestän nekin paremmin. Elämä on samaa paskaa päivästä toiseen, mutta onneksi se ei nyt kuitenkaan ikuisuuksia kestä täällä maan päällä.

No et sinä nyt suoranaisesti ihan iloiselta luonteelta enää vaikuta. Nyt täytyisi keksiä jotain, millä pääset tuolta pohjalta nousemaan ylöspäin. Olet nainen, noin 40-vuotias: kirjaudu hyvä ihminen sinne Tinderiin! Älä rajoita mahdollisuuksiasi omien uskomustesi takia. Tulet huomaamaan saman, kuin muutkin naiset: "en tiennyt, että minulle riittää vielä näin paljon vientiä!"

Juu, riittää vientiä lähinnä seksiin. Siitäpä vasta hyvä olo tuleekin kun huomaat, mitä miehet ulkonäköön katsomatta ovat vailla. T:tinderiin erehtynyt hoikka nainen

Katsoskun te naiset ette kelpuuta muita kuin niitä top10% huippukomeita miehiä. Kaikki naiset haluavat nämä samat miehet joten heillä on niin paljon kysyntää että nainen heillä on joka sormelle. Ette kelpuuta muita kuin pano/pelimiehiä ja sitten vingutte kun tulette pelatuksi. Mitäpä jos välillä pyyhkisitte oikealle jotain kaljuuntuvia miehiä tai alle 180cm miehiä, ehkä hän jaksaisi katsella teitä paria kuukautta pidempään. Mutta eihän ne enää tunnu varmaan teistä miltään kun olette jo tottuneet olevaan adonisten nussittavana. Vaikka joskus 30 ikävuoden jälkeen päätyisittekin parisuhteeseen alle 180cm norwood 3 betan kanssa, ette tuntisi mitään seksuaalista vetoa häneen ja lopulta pihtaisitte ja pettäisitte näiden alfa adonis panomiesten kanssa tai ensimmäisen tilaisuuden tullen lähtisitte sellaisen matkaan - avioliitosta ja perheestä viis. Ette kelpuuta muuta kuin miesten parhaan 10%,mutta luuletteko oikeasti olevanne naisten parasta 10%? Jos olisit niin sinua ei kohdeltaisi kuin halpaa hu**aa

Mitä ajat takaa? Että haluaisit mielummin tulla petetyksi kuin jäädä kokonaan valinnan ulkopuolelle? 

Ok. No mitäs se nainen tuosta piipahduksesta kanssasi saisi, tuossa ajatusmallissasi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla