Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkän sinkkuuden jälkeen kumppanin löytäneet, kertokaa kannustavia esimerkkejä

Vierailija
20.07.2023 |

Olen juuri musertumassa yksinäisyyteeni. Kesäloma meneillään ja ei mitään iloa, tunnen itseni koko ajan surulliseksi. Olen vuosikausia mennyt joka paikkaan ja tehnyt kaiken yksin, nyt en enää jaksa. Nyhjötän sisällä kyyneliä nieleskellen. Onko joku onnistunut löytämään pitkän yksin olon jälkeen elämänsä rakkauden? miten se tapahtui? ja miltä se tuntui? Miten pystyit pitämään toivoa yllä ja pysymään avoimena siihen hetkeen kun oikea ihminen tuli elämääsi? Kaipaan nyt kipeästi jotain romanttisia oljenkorsia tähän hetkeen ja kesään. Sekä naiset että miehet saa vastata.

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin sinkku koko aikuisikäni, mutta 35-vuotiaana tapasin mieheni. Olin menettänyt toivoni monta kertaa ja ajatellut, että tulen aina olemaan yksin. Olin kokeillut netin deittipalvelut useaan kertaan, ladannut ja poistanut tinderin ja käynyt baareissa ym. paljon. Sitten yhdellä baarireissulla tapasin miehen, jonka kanssa en ensin uskonut tulevan mitään vakavampaa. Nyt oltu yhdessä useampi vuosi. Kyllä sinäkin ap vielä löydät jonkun, älä luovu toivosta!

Kaikki eivät löydä ketään. Sekin pitää hyväksyä. Kaikille ei käy hyvin.

Kyllä se näin on. Mutta silti muuta ei voi tehdä, kuin katsoa peiliin ja miettiä, mitä voisi tehdä toisin.

Minä kerron sinulle oman miehisen näkökulman: Jos katson itseäni peilistä ilman paitaa, ymmärrän heti, miksi en saa naista, jonka kanssa haluaisin olla. Kun katson hiuksiani, näen heti, miksi en saa naista, jonka kanssa haluaisin olla. Kun kuuntelen naisten podcasteja, joissa ruoditaan naisten seksielämää ja parisuhdehistoriaa, ymmärrän heti, miksi en saa naista, jonka kanssa haluaisin olla. Kun käyn täällä vauvapalstalla tankkaamassa negatiivista energiaa, ymmärrän heti, miksi en saa naista, jonka kanssa haluaisin olla. Syitä on yllättävän paljon, kun niitä alkaa rehellisesti listaamaan.

Jos sä luulet että sun sinkkuus johtuu siitä ettet näytä tarpeeksi hyvältä ilman paitaa, voin kertoa sulle nyt lopullisesti että ei johdu siitä, mutta johtuu selvästi siitä ettet ymmärrä naisista mitään. Toi on todella miehinen näkökulma, että olis vatsalihasten puutteesta kiinni. Naiset haluaan keskustelevat ja henkisesti virkeän puolison, joka on innostunut elämästä. Jos tämä täyttyy, lähes kaiken muun saa anteeksi. Toki on salibeibejä myös, niissä parikymppisissä etenkin, ja he etsivät kaltaistaan fitness-harrastajaa. Mutta he ovat vähemmistö.

Siinä oli monta muutakin syytä. Syitä löytyy aika monia, kun niitä alkaa tutkimaan itsessään. Eikä se ole mitenkään miehinen näkökulma, vatsalihakset ja pieni rasvaprosentti helpottavat naisen löytämistä kymmeniä prosentteja. Olettaen, että lihakset piirtyvät sopivasti sieltä pienen rasvamäärän alta.

Vierailija
82/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen "ikilinkki". Nelikymppinen, lapsia on, olen eronnut lasten isästä jo 12 vuotta sitten. Työskentelen alala, jossa on paljon miehiä, he pitävät minusta, mutta miestä ei löydy . Olen ihan tavallisen näköinen, miehet pitävät minua kauniina. Olen iloinen, puhelias ja normaali. En pynttäydy, pukeudun tavallisesti, olen raitis, savuton ja hyvä luonteinen. Ihan ongelmaton nainen.

Minun ei ole pakko olla kenenkään kanssa, mutta parisuhde on suuri haaveeni.

Miehet, joita olen tavannut, ihastuvat minuun, ja pakenevat sitten. Se on kyllä jättänyt jälkensä, mutta olen luonteeltani rohkea ja ulospäin suuntautunut, joten pidän ihmisistä edelleen ja luotan heihin.

En vain käy baareissa ym. Ehkä se on syy. Tinderit ja muu sovellukset on testattu moneen kertaan.

En tietenkään osaa auttaa sinua, AP, mutta liityn tähän joukkoon, jotka eivät vaan saa parisuhdetta, ilman järjellistä syytä.

Olet ilmeisesti keski-ikäinen nainen? Ajatteletko, että hyvät miehet pyörivät tuossa iässä baarissa? En usko, että tuokaan on syy sinkkuuteesi. Varsinkin, jos olet vielä miesvaltaisella alalla töissä. Sinulla pitäisi olla normaalitilanteessa hirvittävät karjamarkkinat.

En ajattele, että hyvät miehet pyörivät baarissa. En vain käy sellaisissa paikoissa, jossa voisin tavata ketään.

Sillä alalla, jolla työskentelen, miehet juovat paljon. Eivät siis kaikki, tietenkään, mutta todella monen alkoholinkäyttö on sitä, että viikonloput, lomat ja vapaat tissutellaan. Se on minulle ihan ehdoton ei. En vain halua sellaista elämää. Tämä karsii monta sinänsä kivaa miestä pois. Minun vuorotyöni on monelle muun alan miehelle ongelma.

Tämän tyyppisiä syitä siis on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että se loppumaton yksinolo on vain joidenkin ihmisten kohtalo, jolle ei voi mitään. Eikä mitään järjellistä syytä löydy, tavallisen näköisiä painoisia järkisiä ihmisiä, jotka ovat aina vaan sinkkuja, toiveestaan huolimatta. Asiota, joita ei voi selittää. Jokaisella meillä on ristimme, johon täytyy tyytyä ja ottaa ilo irti sieltä, mistä saa.

Kyllä sen ikuisen sinkkuuden yleensä näkee ihmisestä ihan päälle päin. Harva kaunis nainen on puolta vuotta pidempään sinkkuna. Sinkkuna pysyvät vaatimuslistojen kanssa kulkijat, erittäin rumat, hyvin vanhat ja henkisesti/fyysisesti sairaat/oireilevat ihmiset.

Usein ainakin naisissa ne rumat ja reilusti ylipainoiset naiset on pitkään sinkkuina koska ne ei meinaa oikein kelvata kenellekkään.

Aivan sama miehillä ja naisilla. Seksuaalinen suhde vaatii viehättymistä ja ulkonäkö = viehättyminen.

Huokaus. - En oikeasti usko itse olevani niin ruma ja vastenmielsien näköinen, että se olisi estänyt pariutumiseni.  Ei ulkonäköni ole estänyt minua pääsemästä treffeille saamaan kavereita tai jopa ystäviä; vastavuoroisia ihmissuhteita, joista olen hyvilläni ja joita en pidä istestään selvyytenä.

Jos pelkkä ulkonäkö riittäsi parisuhteeseen niin aika monen kannattaisi luultavasti tosissaan harkita parisuhdetta nuken kanssa.

En väitä, etteikö ulkonäöollä olisi mitään merkitystä. Totta kai sillä on, ainakin niin kauan kuin en kykene kenenkään pään sisälle näkemään. Mutta ei kauneinkaan ulkonäöllä parisuhdetta kannatella. Tai ainakin minä odotan tai oikeammin vaadin, että parisuhdekumppanillani myös korvaväli pelaisi ja osaisi ns, käyttäytyä.

Tuntuu tylsältä huomatta tällaisista seikoista koska kyllähän useimmat ihmisistä yleensä osaavat käyttäytyä. - Tai ainakin he osaavat, joiden kanssa Itse olen enimmäkseen teekmisissä.

Vierailija
84/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita syksyllä yksi tai useampi uusi harrastus jossa on muitakin ihmisiä. Mieti mikä kiinnostaisi sinua? Ehkäpä virkistäisi myös fyysisesti kuten jooga, jumppa, uinti tai muu liikkuminen?

Itse tykkään soittaa kitaraa, joten hakeudun sen kautta uusiin porukoihin soittamaan ja näin tapaan uusia ihmisiä. Toinen vinkkini on että kun pääset uuteen harrastukseen niin nauti siitä ja tapaa ihmisiä avoimesti, älä mieti löytyykö tuleva kumppani sieltä, vaan ole utelias itse harrastukseen ja sen tuomiin hyvän fiiliksen tunteisiin. Yleensä kohtaamme ihmisiä just silloin kun keskitymme johonkin aivan muuhun :)

Tai sitten ei vain kohtaa. Olen itse tehnyt tuota kymmenkunta vuotta. Käynyt eri paikoissa, eri harrastuksissa. Kaikki eivät vain koskaan löydä kumppania. Sekin on vain pakko hyväksyä. Itse en esim koskaan tule pääsemään masennuksestani joka liittyy ikisinkkuuteen eroon. Olen sen pikkuhiljaa hyväksynyt. En olisi ikinä uskonut että elämäni tulee olemaan näin huonolaatuista eikä loppua näy mutta kun on pakko niin on pakko. Joskus toki vihlaisee kovastikin muiden kommentit ikisinkkuudestani, mutta olen kovettanut itseäni viime aikoina niin, että kestän nekin paremmin. Elämä on samaa paskaa päivästä toiseen, mutta onneksi se ei nyt kuitenkaan ikuisuuksia kestä täällä maan päällä.

No et sinä nyt suoranaisesti ihan iloiselta luonteelta enää vaikuta. Nyt täytyisi keksiä jotain, millä pääset tuolta pohjalta nousemaan ylöspäin. Olet nainen, noin 40-vuotias: kirjaudu hyvä ihminen sinne Tinderiin! Älä rajoita mahdollisuuksiasi omien uskomustesi takia. Tulet huomaamaan saman, kuin muutkin naiset: "en tiennyt, että minulle riittää vielä näin paljon vientiä!"

Juu, riittää vientiä lähinnä seksiin. Siitäpä vasta hyvä olo tuleekin kun huomaat, mitä miehet ulkonäköön katsomatta ovat vailla. T:tinderiin erehtynyt hoikka nainen

Vierailija
85/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita syksyllä yksi tai useampi uusi harrastus jossa on muitakin ihmisiä. Mieti mikä kiinnostaisi sinua? Ehkäpä virkistäisi myös fyysisesti kuten jooga, jumppa, uinti tai muu liikkuminen?

Itse tykkään soittaa kitaraa, joten hakeudun sen kautta uusiin porukoihin soittamaan ja näin tapaan uusia ihmisiä. Toinen vinkkini on että kun pääset uuteen harrastukseen niin nauti siitä ja tapaa ihmisiä avoimesti, älä mieti löytyykö tuleva kumppani sieltä, vaan ole utelias itse harrastukseen ja sen tuomiin hyvän fiiliksen tunteisiin. Yleensä kohtaamme ihmisiä just silloin kun keskitymme johonkin aivan muuhun :)

Tai sitten ei vain kohtaa. Olen itse tehnyt tuota kymmenkunta vuotta. Käynyt eri paikoissa, eri harrastuksissa. Kaikki eivät vain koskaan löydä kumppania. Sekin on vain pakko hyväksyä. Itse en esim koskaan tule pääsemään masennuksestani joka liittyy ikisinkkuuteen eroon. Olen sen pikkuhiljaa hyväksynyt. En olisi ikinä uskonut että elämäni tulee olemaan näin huonolaatuista eikä loppua näy mutta kun on pakko niin on pakko. Joskus toki vihlaisee kovastikin muiden kommentit ikisinkkuudestani, mutta olen kovettanut itseäni viime aikoina niin, että kestän nekin paremmin. Elämä on samaa paskaa päivästä toiseen, mutta onneksi se ei nyt kuitenkaan ikuisuuksia kestä täällä maan päällä.

Sama. Sinkkuna kohta 20 vuotta, olen 40 itse. Pari deittiä parikymppisenä, siinäpä se.

Olen matkaillut yksin (viivyn etätyön takia kohteissa useita viikkoja), opiskellut, muuttanut paikkakunnalta toiselle, harrastanut sitä ja tätä, vaihtanut työpaikkaa 10 kertaa, lähtenyt kahvilaan/leffaan/teatteriin/museoihin/näyttelyihin/keikoille jne. yksin. Ystävystynyt ympäri Suomea ja maailmaa ja käynyt ystävien luona viettämässä aikaa. Ollut aktiivinen somessa ja sen ulkopuolella. Ihan yhtä kova kuhina on käynyt riippumatta siitä olenko laiha, normaalipainoinen, lievästi ylipainoinen vai lihava. Ihan sama minkälainen hiustyyli on, miten pukeudun, onko meikkiä vai ei jne.

Selkeästi minussa on joku mystinen karkotin. En ole keksinyt mikä se on. En kärsi mielenterveysongelmista, en polta, ei ryyppää, en ole uskonnollinen tai hurahtanut hihhuliksi mihinkään. Naamani näyttää ainakin omasta mielestäni ihan normaalille. Itseäni olen tietoisesti kehittänyt yli 20 vuotta, jotta olisin mahdollisimman mukava ja fiksu sekä läheisille, että tulevalle puolisolle. Nolointa oli käydä muutamassa leikkauksessa, jossa lähiomaiseksi en keksinyt ketään muuta kuin sisareni. Osa oman ikäisistäni on jo kolmannessa avioliitossa tai 7:ssä suhteessa.

Mistään ronkelirinkulasta ei voi puhua, kun niitä lähestymisiä on ollut vaan puliukoilta ja somen "amerikkalaisilta sotilailta". Toisaalta ikisinkkuus ei tarkoita sitä, että ihan kuka tahansa Ryysyrannan Jooseppi kelpaa kumppaniksi, koska yksinkin selviää. On selvitty tähänkin asti.

Vierailija
86/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen "ikilinkki". Nelikymppinen, lapsia on, olen eronnut lasten isästä jo 12 vuotta sitten. Työskentelen alala, jossa on paljon miehiä, he pitävät minusta, mutta miestä ei löydy . Olen ihan tavallisen näköinen, miehet pitävät minua kauniina. Olen iloinen, puhelias ja normaali. En pynttäydy, pukeudun tavallisesti, olen raitis, savuton ja hyvä luonteinen. Ihan ongelmaton nainen.

Miehet, joita olen tavannut, ihastuvat minuun, ja pakenevat sitten. Se on kyllä jättänyt jälkensä, mutta olen luonteeltani rohkea ja ulospäin suuntautunut, joten pidän ihmisistä edelleen ja luotan heihin.

En vain käy baareissa ym. Ehkä se on syy. Tinderit ja muu sovellukset on testattu moneen kertaan.

En tietenkään osaa auttaa sinua, AP, mutta liityn tähän joukkoon, jotka eivät vaan saa parisuhdetta, ilman järjellistä syytä.

Olet ilmeisesti keski-ikäinen nainen? Ajatteletko, että hyvät miehet pyörivät tuossa iässä baarissa? En usko, että tuokaan on syy sinkkuuteesi. Varsinkin, jos olet vielä miesvaltaisella alalla töissä. Sinulla pitäisi olla normaalitilanteessa hirvittävät karjamarkkinat.

Komppi tälle, sinkkunaisista on niin hirveä kysyntä, että oikeastaan vain nirsous voi olla syynä naisen ikisinkkuuteen. Ei sillä, että nirsoudessa sinänsä mitään väärää olisi.

En ole nirso. Mutta en halua miestä, joka käyttää liikaa alkoholia. Enkä usko kovin urheilullisen miehen kiinnostuvat minusta, koska en itse ole kovin urheilullinen.

Tottakai minulla on mieltymyksiä miehen suhteen. Se ei ole nirsoutta. Minä esimerkiksi haluan miehen, johon ihastun. Jonka kanssa voin kuvitella harrastavani seksiä.

Pidän ihan tavallisista miehistä, enemmän maalaisista, kuin kaupunkilaisista. Ehkä ongelma on, että asun isossa kaupungissa, ja "minun tyylisiäni" miehiä on enemmän maakunnissa.

Minun silmääni miellyttää ihan tavalliset miehet. Sellaiset, joilla on hieman mahaa, ja työtä tekevän miehen kädet. Pidän parransängestä ja olemus ei saa olla liian trendikäs tai sliipattu. Pituus vaatimuksia minulla ei ole, ja olen todella tutustunut miehiin avoimin mielin. Olen hyvä keskustelija, ja tiedän osaavani kirjoittaa viestejä kiinnostavasti. En silti odota, että mies olisi mikään verbaalikko. Ei tarvitse olla. Olen nähnyt vaivaa tutustuakseni miehiin, ja olen ihmisenä sellainen, että näen kaikissa hyviä puolia ja piirteitä. Mutta osaan myös arvioida sitä, minkätyylinen mies minulle sopii. Siis luonteeltaan, elämäntavoiltaan ja ennen kaikkea arvoltaan.

Toisten kanssa juttua syntyy luontevammin, kuin toisten.

Sekään ei ole nirsoutta, että en halua pelimiehiä, seksisuhteita, yhdenyön juttuja, avoimia suhteita tai miehiä, joilla on selkeä päihdeongelma, etenkin huumeiden osalta.

Minä ajattelen, että en halua olla kenellekään vain "joku" ettei tarvitsisi olla yksin. Ei myöskään kenenkään tarvitse olla minulle se "joku". Haluan suhteeseen oikeista syistä: rakkaudesta.

Se ei ole nirsoutta. Se on rehellisyyttä itseä ja toisia kohtaan.

Vierailija
87/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et sinä nyt suoranaisesti ihan iloiselta luonteelta enää vaikuta. Nyt täytyisi keksiä jotain, millä pääset tuolta pohjalta nousemaan ylöspäin. Olet nainen, noin 40-vuotias: kirjaudu hyvä ihminen sinne Tinderiin! Älä rajoita mahdollisuuksiasi omien uskomustesi takia. Tulet huomaamaan saman, kuin muutkin naiset: "en tiennyt, että minulle riittää vielä näin paljon vientiä!"

Juu, riittää vientiä lähinnä seksiin. Siitäpä vasta hyvä olo tuleekin kun huomaat, mitä miehet ulkonäköön katsomatta ovat vailla. T:tinderiin erehtynyt hoikka nainen

Ei se hullu, joka pyytää, vaan se joka maksaa?

Vierailija
88/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina halutessaan seksiä tai parisuhteen ellei nainen ole TODELLA ruma. Miehillä se menee taas niin että miehet ei saa seksiä tai parisuhdetta ellei mies ole aktiivinen,komea,pitkä,akateeminen ja huumorintajuinen. Naisilla on helpompaa toi ja jos mies ei ole noita edellämainittuja asioita niin seksiä tai parisuhdetta on vaikea saada.

Naisillä siis sinkkuus on aina heidän oma valinta(ellei nainen ole TODELLA ruma) kun taas miehillä se ei ole oma valinta kuin harvoin.

Naisilla on usein epäreallistiset odotukset ja ne odottaa lähes aina että mies on vähintään samaa tasoa kuin mitä nainen itse on, mielellään miehen pitää olla tasokkaampi.

Vierailija
89/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppi tälle, sinkkunaisista on niin hirveä kysyntä, että oikeastaan vain nirsous voi olla syynä naisen ikisinkkuuteen. Ei sillä, että nirsoudessa sinänsä mitään väärää olisi.

En ole nirso. Mutta en halua miestä, joka käyttää liikaa alkoholia. Enkä usko kovin urheilullisen miehen kiinnostuvat minusta, koska en itse ole kovin urheilullinen.

Tottakai minulla on mieltymyksiä miehen suhteen. Se ei ole nirsoutta. Minä esimerkiksi haluan miehen, johon ihastun. Jonka kanssa voin kuvitella harrastavani seksiä.

Pidän ihan tavallisista miehistä, enemmän maalaisista, kuin kaupunkilaisista. Ehkä ongelma on, että asun isossa kaupungissa, ja "minun tyylisiäni" miehiä on enemmän maakunnissa.

Minun silmääni miellyttää ihan tavalliset miehet. Sellaiset, joilla on hieman mahaa, ja työtä tekevän miehen kädet. Pidän parransängestä ja olemus ei saa olla liian trendikäs tai sliipattu. Pituus vaatimuksia minulla ei ole, ja olen todella tutustunut miehiin avoimin mielin. Olen hyvä keskustelija, ja tiedän osaavani kirjoittaa viestejä kiinnostavasti. En silti odota, että mies olisi mikään verbaalikko. Ei tarvitse olla. Olen nähnyt vaivaa tutustuakseni miehiin, ja olen ihmisenä sellainen, että näen kaikissa hyviä puolia ja piirteitä. Mutta osaan myös arvioida sitä, minkätyylinen mies minulle sopii. Siis luonteeltaan, elämäntavoiltaan ja ennen kaikkea arvoltaan.

Sekään ei ole nirsoutta, että en halua pelimiehiä, seksisuhteita, yhdenyön juttuja, avoimia suhteita tai miehiä, joilla on selkeä päihdeongelma, etenkin huumeiden osalta.

Minä ajattelen, että en halua olla kenellekään vain "joku" ettei tarvitsisi olla yksin. Ei myöskään kenenkään tarvitse olla minulle se "joku". Haluan suhteeseen oikeista syistä: rakkaudesta.

Ulkoisesti sinua selkeästi viehättävät ne miehet, joista viehättyvät lähes kaikki muutkin naiset. Sellaisia miehiä ei vain riitä kaikille halukkaille.

Vierailija
90/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää laittamasta Tinderiä päälle maaseudulla? Tai etsit netistä kaupunkisi lähellä olevilta paikkakunnilta sinkkumiehiä, jotka sinua kiinnostaa?

Vierailija
91/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut ulkomailta katsella? Sieltä voisi löytyä juuri etsimäsi miestyyppi.

Vierailija
92/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa aina halutessaan seksiä tai parisuhteen ellei nainen ole TODELLA ruma. Miehillä se menee taas niin että miehet ei saa seksiä tai parisuhdetta ellei mies ole aktiivinen,komea,pitkä,akateeminen ja huumorintajuinen. Naisilla on helpompaa toi ja jos mies ei ole noita edellämainittuja asioita niin seksiä tai parisuhdetta on vaikea saada.

Naisillä siis sinkkuus on aina heidän oma valinta(ellei nainen ole TODELLA ruma) kun taas miehillä se ei ole oma valinta kuin harvoin.

Naisilla on usein epäreallistiset odotukset ja ne odottaa lähes aina että mies on vähintään samaa tasoa kuin mitä nainen itse on, mielellään miehen pitää olla tasokkaampi.

Onpa sinulla nyt paha mieli. Luulin muuten kaikkia tällaisia puheita provoksi, kunnes törmäsin tinderissä kaltaseesi mieheen. Hän oli ihan tavallisen näköinen, ei mielestäni mitenkään ruma. Hapan ilme hänellä kyllä oli. Pahinta oli teksti:. Tiedän olevani ruma ja vastenmielinen ja ettei kukaan nainen laita minulle viestiä.... Samanlaista naisvihaa, mitä täältä saa lukea. Se teksti oli hirveä. On varma, että yksikään nainen ei laita hänelle tykkäystä.

Hänellä oli naiselle kaksi vaatimusta: naisen pitää antaa seksiä ja hänellä ei saa olla lapsia.

Hirveän myrkyllinen ihminen.

Eikä se ollut vitsi.

Sinulla taitaa olla ihan yhtä paha olla.

Miksi kuvittelet, että naiset haluavat antaa säälistä seksiä? Täällä on puhuttu parisuhteesta, ei siitä, saavatko naiset seksiä vai ei. Monikaan nainen ei halua olla pelkkä jalkoväli, vaan haluaa muutakin kuin seksiä. Usein yksin saa parempaa seksiä kuin miehen kanssa, niin itsekeskenen moni mies on.

Miksi naisen pitäisi tyytyä johonkin mieheen? Täällä on naiset ihan selvästi kertoneet, etteivät halua niitä yhteiskunnasta syrjäytyneitä miehiä, alkoholisteja tai kaltaisiasi ilkimyksiä. Miksi kukaan haluaisi miehen, jonka kanssa on HUONOMPI olla, kuin yksin?

Tunnen muuten monia miehiä, joille sinkkuus on oma valinta. Tunnen myös monia kivoja, komeita, raittiita ja mukavia miehiä, jotka ovat varmasti hyviä kumppaneita, mutta sopivaa naista ei vain satu kohdalle.

Kyse ei ole siitä, etteikö nämä miehet "kelpaisi" vaan siitä että kaikesta tutustumisesta huolimatta sitä kipinää ei vain synny, puolin tai toisin .

Vierailija
93/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero 25 vuotta sitten. Pientä yritystä pari vuotta eron jälkeen. Sen jälkeen en yrittänyt mitään. Pari vuotta sitten käveleskelin pojan pihalla, kun kadun toiselle puolelle muuttanut uusi naapuri tuli moikkaamaan sanoen: 'Minä arvelinkin, että sinä se olisit.* Hän oli aikoinaan opieskelukaupungin lähikaupassa töissä, uudelleen tapasimme nelikymppisinä ja viimeksi kuusikymppisinä. Hän oli heti varma, että haluaa tavata minua muutenkin kuin tuttuina. Itse lämpenin hitaammin, mutta nyt olemme naimisissa.

Vierailija
94/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa sinulla nyt paha mieli. Luulin muuten kaikkia tällaisia puheita provoksi, kunnes törmäsin tinderissä kaltaseesi mieheen. Hän oli ihan tavallisen näköinen, ei mielestäni mitenkään ruma. Hapan ilme hänellä kyllä oli. Pahinta oli teksti:. Tiedän olevani ruma ja vastenmielinen ja ettei kukaan nainen laita minulle viestiä.... Samanlaista naisvihaa, mitä täältä saa lukea. Se teksti oli hirveä. On varma, että yksikään nainen ei laita hänelle tykkäystä.

Hänellä oli naiselle kaksi vaatimusta: naisen pitää antaa seksiä ja hänellä ei saa olla lapsia.

Hirveän myrkyllinen ihminen.

Eikä se ollut vitsi.

Sinulla taitaa olla ihan yhtä paha olla.

Miksi kuvittelet, että naiset haluavat antaa säälistä seksiä? Täällä on puhuttu parisuhteesta, ei siitä, saavatko naiset seksiä vai ei. Monikaan nainen ei halua olla pelkkä jalkoväli, vaan haluaa muutakin kuin seksiä. Usein yksin saa parempaa seksiä kuin miehen kanssa, niin itsekeskenen moni mies on.

Miksi naisen pitäisi tyytyä johonkin mieheen? Täällä on naiset ihan selvästi kertoneet, etteivät halua niitä yhteiskunnasta syrjäytyneitä miehiä, alkoholisteja tai kaltaisiasi ilkimyksiä. Miksi kukaan haluaisi miehen, jonka kanssa on HUONOMPI olla, kuin yksin?

Tunnen muuten monia miehiä, joille sinkkuus on oma valinta. Tunnen myös monia kivoja, komeita, raittiita ja mukavia miehiä, jotka ovat varmasti hyviä kumppaneita, mutta sopivaa naista ei vain satu kohdalle.

Kyse ei ole siitä, etteikö nämä miehet "kelpaisi" vaan siitä että kaikesta tutustumisesta huolimatta sitä kipinää ei vain synny, puolin tai toisin .

Ne miehet eivät siis kelpaa, syystä tai toisesta. Oli se naisten "kemia ja kipinä" tai suoraan sanottuna ulkonäkö.

Vierailija
95/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioero 25 vuotta sitten. Pientä yritystä pari vuotta eron jälkeen. Sen jälkeen en yrittänyt mitään. Pari vuotta sitten käveleskelin pojan pihalla, kun kadun toiselle puolelle muuttanut uusi naapuri tuli moikkaamaan sanoen: 'Minä arvelinkin, että sinä se olisit.* Hän oli aikoinaan opieskelukaupungin lähikaupassa töissä, uudelleen tapasimme nelikymppisinä ja viimeksi kuusikymppisinä. Hän oli heti varma, että haluaa tavata minua muutenkin kuin tuttuina. Itse lämpenin hitaammin, mutta nyt olemme naimisissa.

Yöh, mikä lopputulos. En lähesty ikinä naisia jatkossakaan, jos lopputulos on avioliitto.

Vierailija
96/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää laittamasta Tinderiä päälle maaseudulla? Tai etsit netistä kaupunkisi lähellä olevilta paikkakunnilta sinkkumiehiä, jotka sinua kiinnostaa?

Ei mikään estä, ja niin olen tehnytkin, siis esimerkiksi etsnyt koko Suomesta. En kuitenkaan ole asioikseni lähtenyt ajelemaan maaseudulle, kun minulla ei noihin maakuntiin ole mitää varsinaista asiaa ollut. En vain ole tavannut vielä sopivaa miestä.

Ja moni ei halua etäsuhteeseen. Minulle se olisi ihan ok, mutta todella moni mies ei vain halua etäsuhdetta.

Lisäksi monella on jo profiilissa teksti, asun maalla ja pysyn maalla. En lähde täältä mihinkään. Kerrotaan, kunka on "kaikki, vain sinä puutut" ja etsitään naista, kuin uutta autoa konsanaan. Arvioidaan ominaisuuksia ja listataan plussia ja miinuksia. Nainen on kuin tyhjä paperi, joka vain tulee siihen miehen valmiiseen elämään ja on sellainen,kuin mies haluaa.

Vähän kärjistetysti sanottu, mutta tätä on todella paljon.

En minä halua olla kenenkään elämäntäyte, olen ihan oma itsenäinen persoonani ja toivon, että mies haluaa tutustua juuri minuun.

Vierailija
97/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten pullukkanainen luulee olevansa kaunis ja se tavoittelee normaalipainoista miestä? Sitten se valittaa kun on sinkku.

Se että nainen on pullukka/ruma ei ole tasokas nainen vaan se on surkea nainen ja niiden pitäisib tajuta etsiä kaltaistaan seuraa.

Jättäkää meidät keskivertomiehet rauhaan kiitos.

Vierailija
98/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole itse aktiivinen. Hae deittisovellusten kanssa itsellesi sopivaa kumppania. Niin löysin oman rakkaani.

Vierailija
99/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten pullukkanainen luulee olevansa kaunis ja se tavoittelee normaalipainoista miestä? Sitten se valittaa kun on sinkku.

Se että nainen on pullukka/ruma ei ole tasokas nainen vaan se on surkea nainen ja niiden pitäisib tajuta etsiä kaltaistaan seuraa.

Jättäkää meidät keskivertomiehet rauhaan kiitos.

Keskivertomies on Suomessa ylipainoinen.

Vierailija
100/122 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 6 vuotta sinkkuna pitkän suhteen jälkeen. Yhteishuoltajana deittailin kun kerkesin ja tuntui että ei sitä oikeaa tyyppiä vaan löydy eikä ole. Pari vuotta sitten tutustuin deittiapin kautta mieheen jonka kanssa kemiat kohtasi. Tämä mies rakastui myös minuun korviaan myöten ja vei suhdetta kokoajan eteenpäin. Soitteli viestitteli ja ei jäänyt epäselväksi missä mennään. Nyt meillä on vauva ja asutaan yhdessä ja erittäin rakastuneita ollaan. Naimisiinmenostakin monesti puhuttu.