Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko OK jos mies harrastaa pyöräilyä?

Vierailija
20.07.2023 |

Mitä mieltä?

Tapailemani mies harrastaa intohimoisesti pyöräilyä, on hankkinut kalliin uuden pyörän ja muuta välineet harrastukseen ja yleensä pyöräilevät pienessä miesporukassa (3-4 hlöä/miestä) myöhään illalla ja yöllä. Kysyin että miksi noin myöhään niin silloin saa olla rauhassa.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahkera pyöräily voi aiheuttaa imbotenssia,eli kannatta harkita tarkkaan jatkaako tapailua.

Ööö.. millähän ihmeen logiikalla?

Vierailija
22/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo nyt ihan hlvetin noloa!!!

Ja mIksiköhän kunnostaan huolehtiminen ja raikkaassa ulkoilmassa oleminen on noloa? Hyvä luoja miten hulluista asioista jotkut ihmiset nolostuvat *silmienpyörittelyä*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaisten miesten laji. Välttäisin pyöräilijöitä.

Vierailija
24/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahkera pyöräily voi aiheuttaa imbotenssia,eli kannatta harkita tarkkaan jatkaako tapailua.

No jos himo spandexilla on sukukalleudet puristuksissa montatuntia päivässä viikoista,,kuukausista,,vuosista toiseen niin ei kait tuota tarvitse ihmetellä.

Vierailija
25/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen saakka ok, kunnes teillä on lapsia. Sitten sen monen tunnin poissaolot kotoa iltaisin tuntuvat tosi pitkiltä....itse luulin, että kyllä hän ymmärtää ja on mieluummin minua auttamassa vauvojen kanssa..miten luulet kävi?

Vierailija
26/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sissijuuston lemua mikä tuulahtaa pyöräilyhousuista. Ei kiitos.

Vierailija
27/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen saakka ok, kunnes teillä on lapsia. Sitten sen monen tunnin poissaolot kotoa iltaisin tuntuvat tosi pitkiltä....itse luulin, että kyllä hän ymmärtää ja on mieluummin minua auttamassa vauvojen kanssa..miten luulet kävi?

Hmm, no tuolta kantilta katsottuna pyöräily vaikuttaakin vallan erinomaiselta harrastukselta sekä liikkumismuodolta!

Vierailija
28/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, no tuolta kantilta katsottuna pyöräily vaikuttaakin vallan erinomaiselta harrastukselta sekä liikkumismuodolta!

Just. Näen jo skenaarion silmissäni: Laiha pieni piikkipippelimies tuikkaa rouvan tiineeksi ja jatkaa itse pyöräilyharrastustaan kuivettuen entistäkin nasakammaksi. Rouva sen sijaan turpoaa kolminkertaiseksi raskauksien myötä. Näitä pariskuntia on sitten kiva naureskellen zoomailla Prismassa.

Vierailija
29/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin ok. Pyöräily on samanlainen hurahdus kuin mikä tahansa välineurheilu. Yleensä pyöräilijät on myös solakoita, eikä mitään plösöjä.

Vierailija
30/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos himo spandexilla on sukukalleudet puristuksissa montatuntia päivässä viikoista,,kuukausista,,vuosista toiseen niin ei kait tuota tarvitse ihmetellä.

No ei syy silloin ole harrastuksessa, vaan varustuksessa.

Vierailija
31/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei syy silloin ole harrastuksessa, vaan varustuksessa.

Niin spandex miesten "varustus" on yleensä pieni juuri siitä harrastuksesta johtuen.

Vierailija
32/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaharrastus hyvä, mutta jos "intohimoinen" harrastaminen tarkoittaa sitä, etten koskaan näkisi ko. miestä, eipä sillä sitten mitään tekisi.

Vierailija
33/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikuntaharrastus hyvä, mutta jos "intohimoinen" harrastaminen tarkoittaa sitä, etten koskaan näkisi ko. miestä, eipä sillä sitten mitään tekisi.

Enemmän aikaa poikaystävälle, jolla on alfaurosten harratukset.

Vierailija
34/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vahvat pohkeet

Vierailija
35/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat sellaisen punaisen vilkkuvan anaalitapin, niin kiihottuu ehkä kotonakin.

Vierailija
36/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä paskapäitä on taas siinnyt tänne? Olisiko parempi, että miesystävä makaisi sohvalla kaiken kotona olevan ajan, kippailisi kaljaa kitusiinsa ja kasvattaisi outokumpuaan?

Vierailija
37/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok, jos mies yleensä harrastaa mitään ilman vaimoa/ naisystävää?

Vierailija
38/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti se on, tietysti.

Vierailija
39/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bensalenkkari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä pyöräilee satoja kilometrejä viikossa, mutta ei se sitä harrastukseksi sano. Menee vanhalla mummiksella joka paikkaan. Lisäksi kulkee metsissä. Ihan kiva.

Hommaa ittelles oikea MIES joka ajaa autolla joka paikkaan. Ja eikä millään hippien hybridillä tai sähkökopperolla vaan MIESTEN polttomoottoriajoneuvolla! OIKEA MIES HAISEE BENSALLE!

Haiskoon. En pidä nähtävästi oikeista miehistä. Mut uskallan väittää, että munanankelointi edesauttaa erektiota, enemmän kuin auton ropaaminen.

Kiihotutko siitä, että pääset levittämään talkkia miehen nivushiertymiin?

Vierailija
40/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kelpaa ainutkaan harrastuksen ihmissuhteen edelle laittava hemmo. sellaiset etsii vaan ilmaista piikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä