Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko OK jos mies harrastaa pyöräilyä?

Vierailija
20.07.2023 |

Mitä mieltä?

Tapailemani mies harrastaa intohimoisesti pyöräilyä, on hankkinut kalliin uuden pyörän ja muuta välineet harrastukseen ja yleensä pyöräilevät pienessä miesporukassa (3-4 hlöä/miestä) myöhään illalla ja yöllä. Kysyin että miksi noin myöhään niin silloin saa olla rauhassa.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa, että minun ei tarvitse ikinä nähdä häntä pyöräilykypärä päässä eikä niissä naurettavissa pyöräilyshortseissa, missä pieni piikkipippeli sojottaa. Yök.

Vierailija
2/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt ihan hlvetin noloa!!!

Vierailija
4/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei spandex-homoa naiset kiinnosta. Lisäksi vehjes on murskautunut satulan väliin niin ei ota eteen.

Vierailija
5/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkera pyöräily voi aiheuttaa imbotenssia,eli kannatta harkita tarkkaan jatkaako tapailua.

Vierailija
6/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä? Onko vuoro-yötöissä vai onko vaan provo?

Vierailija
7/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahkera pyöräily voi aiheuttaa imbotenssia,eli kannatta harkita tarkkaan jatkaako tapailua.

Mulle käy loistavasti se, että äijä harjoittelee pysyvästi toisella puolella maapalloa ja saan itse olla yksin kotona. Unelmaelämää. Mies tietenkin maksaa laskut siitä hyvästä, että saa totetuttaa itseään ja harrastaa.

Vierailija
8/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sellainen kumihousuissa kilpapyörällä tuhatta ja sataa suhaava tyyppi, joka pujottelee lastenvaunujen ja kävelijöiden seassa vaaratilanteita ja pelkoa kylväen?

Vierailija
9/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilevä laiha - ja usein vihainen - setämies on yleismaailmallinen ilmiö.

Vierailija
10/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä pyöräilee satoja kilometrejä viikossa, mutta ei se sitä harrastukseksi sano. Menee vanhalla mummiksella joka paikkaan. Lisäksi kulkee metsissä. Ihan kiva.

Vierailija
11/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten hikisten sinttien / vinkuintiaanien harrastus on pyöräily.

Vierailija
12/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö? Kai sinulla itselläsikin on jokin harrastus? Miksi se haittaa, että toisella on omakin elämä?

Itse pyöräilen myös, mutta se on minulle kulkemismuoto, eikä erityisesti liikuntaa. Itselläni oli isona toiveena kumppani, joka ei omistaisi autoa tai jos omistaisi, niin kulkisi arjen liikkumiset jotenkin muuten ja auto olisi korkeintaan viikonloppumenoja varten. Itse nimittäin vastustan autojen ehdoilla rakennettuja kaupunkiympäristöjä ja haluan sen teoissani myös näyttää. Toinen pyörällä liikkuva onneksi sitten löytyi kanssani parisuhteeseen. :)

Vierailija
13/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on ok, kaikki liikunta on hyväksi. Pyydä, että lähtisitte kahdestaan pyöräilemään.

Vierailija
14/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy loistavasti se, että äijä harjoittelee pysyvästi toisella puolella maapalloa ja saan itse olla yksin kotona. Unelmaelämää. Mies tietenkin maksaa laskut siitä hyvästä, että saa totetuttaa itseään ja harrastaa.

tietenkin mies maksaa laskunsa, mutta miksi se sinua elättää?

Vierailija
15/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä pyöräilee satoja kilometrejä viikossa, mutta ei se sitä harrastukseksi sano. Menee vanhalla mummiksella joka paikkaan. Lisäksi kulkee metsissä. Ihan kiva.

Hommaa ittelles oikea MIES joka ajaa autolla joka paikkaan. Ja eikä millään hippien hybridillä tai sähkökopperolla vaan MIESTEN polttomoottoriajoneuvolla! OIKEA MIES HAISEE BENSALLE!

Vierailija
16/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo nyt ihan hlvetin noloa!!!

Perustele

Vierailija
17/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on ok, kaikki liikunta on hyväksi. Pyydä, että lähtisitte kahdestaan pyöräilemään.

Ei käy harrastepyöräilijöille. Heidän on aina pakko ajaa tiettyjen wattejen mukaan ja jos joutuu poikkeemaan näistä niin treeni on täysin pilalla ja he kyllä antavat maailman kuulla tästä. Sen takia he ovatkin raivomulkkuja.

Vierailija
18/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä on noita spandex pyöräilijöitä ovat semmoisia passiivis agressiivisiä tyyppejä, yrittävät olla mukavia ja rentoja mutta jännä kireys puskee jostain syvältä heistä.

Vierailija
19/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

bensalenkkari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa ittelles oikea MIES joka ajaa autolla joka paikkaan. Ja eikä millään hippien hybridillä tai sähkökopperolla vaan MIESTEN polttomoottoriajoneuvolla! OIKEA MIES HAISEE BENSALLE!

Haiskoon. En pidä nähtävästi oikeista miehistä. Mut uskallan väittää, että munanankelointi edesauttaa erektiota, enemmän kuin auton ropaaminen.

Vierailija
20/71 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tietenkin mies maksaa laskunsa, mutta miksi se sinua elättää?

Mietipä sitä. Siinä sinulle ihmettelemistä ja kadehtimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan