Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island UK 10. kausi

Vierailija
20.07.2023 |

Kohta mennään, kaksi jaksoa päivässä.
Pääsee heti aamusta seuraamaan kahvin kera.

Kommentit (437)

Vierailija
241/437 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissähän on ilmoilla varsin vahvoja huhuja että Kadylla on koko ajan ollut ulkomaailmassa poikaystävä/joku romanttinen ihmissuhde odottamassa. Luulen, että Kady lähti villalle uudelleen vain ja ainoastaan hakemaan nostetta hiipuvalle julkkisuralleen.

Vierailija
242/437 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ymmärtänyt noita täytettyjä huulia. Jessillä ylähuuli näyttää kuin olisi törmännyt johonkin. Onko Kadylla ? Sirot kasvot on , mutta huulet näyttää ainakin meikattuna oudoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/437 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kady todellakin vaikuttaa ylimieliseltä tai ainakin vaikutti tullessaan. Vähän karissut tuo itsetietoisuus, kun tyypit eivät laonneetkaan polvilleen hänet tavatessaan. Jos Kadylla tosiaan on poikaystävä ulkopuolella, ei ihme että hän tuntuu laskelmoivalta. Zachhan innostui, kun ei saanutkaan suudella häntä terassilla, mutta innostus hälveni pian.

Vierailija
244/437 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kady ei vaikuta lainkaan kiinnostuneelta edes Zachista. Vaikuttaa huolestuneelta siitä, että saattaa tippua - ei mistään muusta. Ulkomaailmassa odottava poikaystävä kyllä selittäisi vaisun esityksen. 

Vierailija
245/437 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadyhan suorastaan raivostui, kun luuli/kuuli, että Zach haluaa tutustua Whitneyyn vähän enemmänkin, että hänhän ei ole kakkonen kenellekään!

Vierailija
246/437 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadyhan suorastaan raivostui, kun luuli/kuuli, että Zach haluaa tutustua Whitneyyn vähän enemmänkin, että hänhän ei ole kakkonen kenellekään!

Niin teki, mutta jätti vaikutelman että ainoastaan raivostui siitä, että joku ei palvoisi maata hänen jalkojensa alla. Zach vaikutti olevan sivuseikka.

Vierailija
247/437 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessi paljon kauniimpi ilman meikkiä. Harmi vaan , kun mennyt pilaamaan huulensa. Överit huulet. 

Nimenomaan!

Meikkaa kuitenkin aina vähintään kumakarvansa, mikä vaan vie huomiota kauniista silmistä.

Huuletkin menettelee silloin, kun ei meikilä korosta niitä.

Vierailija
248/437 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin teki, mutta jätti vaikutelman että ainoastaan raivostui siitä, että joku ei palvoisi maata hänen jalkojensa alla. Zach vaikutti olevan sivuseikka.

Samaa mieltä. Saa nähdä, kääntyykö Kadykin nyt varamies Mitchin puoleen väliaikaisesti, että pysyy saarella kunnes on parempaa tarjolla. Mitchillehän kaikki naiset, joiden kanssa puhuu, ovat ykkösiä, monet yhtä aikaa :D

Vierailija
249/437 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juujuu, uskotaan jo, että sulla on Kadykompleksi😂

Vierailija
250/437 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattomat silmät on kyllä sillä yhdellä kundilla. On nyt sen tumman tytön pari. 

Vierailija
251/437 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo Jess lihava. Jestas. Hyvä vartalo ja muutenkin mukava mimmi. Oma lempparini naisista.

Katsopa minkälainen vyötärö sillä on ja löllöä joka puolella vaikka on vasta parikymppinen. Sitä paitsi myös luonteeltaan kamala. Jess ja nämä tummahipiäiset ovat oikein joukko kiusaajia jotka sulkevat porukan ulkopuolelle kauniit naiset (Leah, Molly, Kady). Se kateus on niin selvää.

Vierailija
252/437 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustinpatjapupujussi kirjoitti:

Whitney on karsea. Todella ylimielinen akka. Jess on perus bimbo, jonka korvien välistä löytyy aurinkokunnan suurin musta aukko. Tyrique ja Zachary on fiksuimmat tyypit.

Whitney yrittää niin paniikissa vaan pysyä mukana. Epätoivoinen tapaus. Sama se sen kaveri Catherine vai mikä lie. Kumpikin ylimielisiä.

Vierailija
253/437 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa ollut hyvä kausi tähän mennessä. Tapahtumia riittää ja ensi jaksossa taas lisää luvassa. Olen jäänyt ihan koukkuun ja monesti jaksot on katsottava heti puolen yön jälkeen, kun en malta odottaa seuraavaan aamuun :D olen kyllä jonkun verran lukenut spoilereita, koska en jaksa odottaa seuraavia jaksoja. Todennäköisesti käyn katsomassa lopputulokset, kun ne tänään paljastuu. Toivottavasti lemppari parini voittaa ja jaksan katsoa kauden loppuun asti, vaikka voittajan tietäisikin :D

Koukussa ollaan täälläkin :)

Kuten ketjun ensimmäisessä viestissä kirjoitin, on kiva heräillä aamusta katsomaan

ja kahvittelemaan, joskus jopa hyvinkin aikaisin, tosin kyllä muutenkin olen aikainen.

Ethän paljasta tulevaa? Tykkään ohjelman runsaista yllätyksistä :D

Mä taas valvon joka ilta liian pitkään kun on pakko katsoa jo yöllä jaksot ja sit töissä väsyttää.

Vierailija
254/437 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Casa Amorin aika, jee!

Vierailija
255/437 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kausi on kyllä niin huono.

Turhaa draamaa, jankkaamista, itsensä korostamista, mielensä turhasta pahoittamista...

Casan esittelyissä taas samat löpinät "olen komein sekä älykkäin ja saan kaikki naiset".

Haluaako joku noin itseriittoinen puolison?

Voiko tuollainen suhde kestää, jos toinen / molemmat omaa samanlaiset luonteenpiirteet?

Tuntuu sille, että pitäisi ensin hyväksyä itsensä, ennen kuin löytää tasapainoisen parisuhteen?

Vierailija
256/437 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zachariah ja Molly paluu suututtaa. Olisipa Zac lähtenyt Mollyn matkaan kun poistettiin huvilasta.

Britti yleisökin on raivoissaan Mollyn paluusta

ja siitä,

jos Zachariah Noble ja Molly Marshn Annetaan voittaa, väki tulee boikotoimaan ohjelmaa.

Vierailija
257/437 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa ollut hyvä kausi tähän mennessä. Tapahtumia riittää ja ensi jaksossa taas lisää luvassa. Olen jäänyt ihan koukkuun ja monesti jaksot on katsottava heti puolen yön jälkeen, kun en malta odottaa seuraavaan aamuun :D olen kyllä jonkun verran lukenut spoilereita, koska en jaksa odottaa seuraavia jaksoja. Todennäköisesti käyn katsomassa lopputulokset, kun ne tänään paljastuu. Toivottavasti lemppari parini voittaa ja jaksan katsoa kauden loppuun asti, vaikka voittajan tietäisikin :D

Koukussa ollaan täälläkin :)

Kuten ketjun ensimmäisessä viestissä kirjoitin, on kiva heräillä aamusta katsomaan

ja kahvittelemaan, joskus jopa hyvinkin aikaisin, tosin kyllä muutenkin olen aikainen.

Ethän paljasta tulevaa? Tykkään ohjelman runsaista yllätyksistä :D

Mä taas valvon joka ilta liian pitkään kun on pakko katsoa jo yöllä jaksot ja sit töissä väsyttää.

No ei tämä ohjelma voi niin tärkeä olla !!!

Aika hömppää, johon ei tarvitse juurikaan keskittyä.

Itse en ainakaan juurikaan kiinnitä huomiota turhiin löpinöihin.

Parinvalinta kohtaukset ja leikkimieliset kisat on kai ohjelman katsottavia osio.

Vierailija
258/437 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kady todellakin vaikuttaa ylimieliseltä tai ainakin vaikutti tullessaan. Vähän karissut tuo itsetietoisuus, kun tyypit eivät laonneetkaan polvilleen hänet tavatessaan. Jos Kadylla tosiaan on poikaystävä ulkopuolella, ei ihme että hän tuntuu laskelmoivalta. Zachhan innostui, kun ei saanutkaan suudella häntä terassilla, mutta innostus hälveni pian.

Samaa mieltä. Jos unohdetaan mahdollinen poikaystävä hetkeksi, ja ajatellaan että Kady oikeasti olisi tullut taloon etsimään rakkautta, niin siinäkin tapauksessa hänen toimintansa on ollut hyvin outoa. Hän muka haluaa vakavasti otettavan kumppaniehdokkaan, mutta valitsee talon "pahan pojan", joka ei vaikuta kovin valmiilta asettumaan aloilleen. Hän muka haluaa, että joku on täysin hullaantunut hänestä, mutta edelleen, valitsee miehen jolla on säätöä vähän joka suuntaan. Tyttö selvästi kuvittelee, että hänen ulkonäkönsä riittää saamaan miehet rakastumaan häneen. Hänen ei ole tarvinnut varmaan koskaan elämässään kehittää luonnettaan, koska on aina ratsastanut ulkonäöllään. Nyt hän kiukuttelee, kun se ei riitäkään. Ja henkilökohtaisella tasolla en näe häntä mitenkään superkauniina. Kopean ja kovan näköinen. Jotenkin iloton lommoposki.

Vierailija
259/437 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattomat silmät on kyllä sillä yhdellä kundilla. On nyt sen tumman tytön pari. 

Scottilla on todella upeat silmät. Toinen upeasilmäinen mies on Ty.

Vierailija
260/437 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Casa Amorin aika, jee!

Alkoi taas uusi syljenvaihtosessio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän