Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island UK 10. kausi

Vierailija
20.07.2023 |

Kohta mennään, kaksi jaksoa päivässä.
Pääsee heti aamusta seuraamaan kahvin kera.

Kommentit (437)

Vierailija
201/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituisen vähän tämä UK kiinnostaa tai tänne kirjoitusten perusteella näin päättelen. Tässähän oikeasti koko ajan tapahtuu.

Ihmettelen myös ettei useammat osallistujat siellä tuon enempää hätkähtäneet siitä, että kuka tahansa voi tosiaan saada lemput saarelta, kun ollaan niin avoimia koko ajan. Odotetaan vaan aina sitä parempaa ja parempaa. 

Moni varmaan ahmii kauden vasta myöhemmin ja tulevat palstallekin vasta sitten.

Ja moni pelkää spoilereita - minua ei haittaa, päinvastoin.

Mutta on tosiaan tapahtumarikasta meininkiä!

Vierailija
202/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituisen vähän tämä UK kiinnostaa tai tänne kirjoitusten perusteella näin päättelen. Tässähän oikeasti koko ajan tapahtuu.

Ihmettelen myös ettei useammat osallistujat siellä tuon enempää hätkähtäneet siitä, että kuka tahansa voi tosiaan saada lemput saarelta, kun ollaan niin avoimia koko ajan. Odotetaan vaan aina sitä parempaa ja parempaa. 

!

Itse tein jälleen itselleni ansan. Kiinnostuin yhdestä parista love island UK, ja nyt kun luin brittilehdissä kuinkas sitten kävikään,,

Niin tuntuu lähes turhanpäiseltä katsoa ohjelmaa, kun tietää kuinka kävi pariskunnan.

Ja kun tämä meneillään oleva kausi kulkee niin jälkijunassa britteihin verratuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras suutelija kisassa yksi mies sanoi naisen suutelun jälkeen tunteneensa täytettä huulissa. Minusta nämä massasuutelukisat ovat epäterveellisiä. Naiset lähtivätkin kisan jälkeen pesemään hampaansa (pesivät ennen sitäkin tietenkin, samoin kuin miehet) että kauankohan bakteerit vaikuttavat. Iain myös vitsaili, että on joskus osallistunut vastaavaan kisaan mutta hänet diskattiin pahanhajuisen hengityksen vuoksi.

Vierailija
204/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookin ryhmässä ollaan aivan shokissa, minä mukaan lukien Mollyn putoamisesta. Me epäillään siellä, että Kady kuului kässäriin että valitsee juurikin Zachin, mutta yksikään saarelaisista ei tietenkään tätä tiennyt. Joku heitti myös mitäs jos Molly on yks kuudesta tulevasta Casa Amor tytöstä.

Mä olen ihan varma, että Molly palaa vielä. Aikaisemmilla UK:n kausilla on näitä shokkipudotuksella pudotettuja palannut myöhemmin.

Vierailija
205/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaistakohan on suudella , kun toisella valtavat turbohuulet.

Vierailija
206/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuon Jessin suu on noin pahan näköinen ? Yli suuret hampaat ja valkaisu hirveä. Lisäksi siihen nuo huulet. 

Mä en käsitä Jessin suosiota. Silloin kun kausi alkoi, olin ihan varma että putoaa ensimmäisten joukossa koska on niin hirveä. 

Vierailija
207/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

!

Itse tein jälleen itselleni ansan. Kiinnostuin yhdestä parista love island UK, ja nyt kun luin brittilehdissä kuinkas sitten kävikään,,

Niin tuntuu lähes turhanpäiseltä katsoa ohjelmaa, kun tietää kuinka kävi pariskunnan.

Ja kun tämä meneillään oleva kausi kulkee niin jälkijunassa britteihin verratuna.

Kyllähän me katsomme historiallisiin tositahtumiin perustuvia sarjojakin, joissa tiedämme miten pariskunnalle kävi. Esim Sissi tai Henrik VIII kuusi vaimoa. 

Vierailija
208/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

!

Mä olen aikaisempia kausia seuranneena oppinut, ettei kannata mennä ig:hen tai iltapäivälehtiin katsomaan. En halua lukea paljastuksia, koska muuten kausi lässähtää.

Vierailija
209/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras suutelija kisassa yksi mies sanoi naisen suutelun jälkeen tunteneensa täytettä huulissa. Minusta nämä massasuutelukisat ovat epäterveellisiä. Naiset lähtivätkin kisan jälkeen pesemään hampaansa (pesivät ennen sitäkin tietenkin, samoin kuin miehet) että kauankohan bakteerit vaikuttavat. Iain myös vitsaili, että on joskus osallistunut vastaavaan kisaan mutta hänet diskattiin pahanhajuisen hengityksen vuoksi.

Muistaakseni jollain kaudella oli useammalla herpes huulessa :D:D Kyllä se näillä haasteilla leviää. 

Vierailija
210/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuon Jessin suu on noin pahan näköinen ? Yli suuret hampaat ja valkaisu hirveä. Lisäksi siihen nuo huulet. 

Mä en käsitä Jessin suosiota. Silloin kun kausi alkoi, olin ihan varma että putoaa ensimmäisten joukossa koska on niin hirveä. 

Kun eräs saarelainen mies haastatteli Jessiä kysyen tämän ammattia, niin Jess vastasi, hoidan ihoa, botoksia jne.

Vierailija
211/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän yksi bimbo pitää aina mukana olla - joitakin yksinkertaiset muovitytöt viehättää. Ja luovat viihdettä, kun loput kauhistelee.

Vierailija
212/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaistakohan on suudella , kun toisella valtavat turbohuulet.

Joistakin suutelijoista miehet sitten kommentoivatkin, että oli PEHMEÄT huulet.

Nykyään sitä pitää erikseen kommentoida, kun joka toisella ne EI ole pehmeät..

Vierailija
213/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebookin ryhmässä ollaan aivan shokissa, minä mukaan lukien Mollyn putoamisesta. Me epäillään siellä, että Kady kuului kässäriin että valitsee juurikin Zachin, mutta yksikään saarelaisista ei tietenkään tätä tiennyt. Joku heitti myös mitäs jos Molly on yks kuudesta tulevasta Casa Amor tytöstä.

Mä olen ihan varma, että Molly palaa vielä. Aikaisemmilla UK:n kausilla on näitä shokkipudotuksella pudotettuja palannut myöhemmin.

Mitenköhän toi kuvio menee käytännössä nyt esim. Mollyn kohdalla; missä vaiheessa sai tietää (olis kiva nähdä tilanne jälkeenpäin..), ettei lähdekään kotiin asti ja miten/missä pidetään pimennossa(?), kunnes taas palaa (tästäkin olis kiva nähdä otoksia kulisseista)..

Itse en usko, että Molly tiesi asiasta jo yllätyspudotuksessa, vaikka ohjelmaa käsikirjoitetaankin.

Enkä usko, että Zach tai Kadikaan tiesivät.

Vierailija
214/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiii miksi Mehdi putosi... :(( Heillä oli vähän myrskyisä suhde Whitneyn kanssa, mutta heitä oli kiva seurata. Whitney on jotenkin niin symppis sen räkättävän naurunsa kanssa. :D

Vierailija
215/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä käänne taas pudottaa mutta mutkitta kaksi vähiten yleisöääniä saaneet 👍

Ihan oikeat kyllä putosi.

Ja hyvä, ettei jäädä vatuloimaan, vaan tehdään nopeita käänteitä!

Vierailija
216/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvee vinkuminen Whitneyltä, kun Mehdi pussasi muitakin HAASTEESSA 🙄

Ajatella tosiaan!

Pussasi haasteessa kokonaista neljää(!) naista sen sijaan, että olis hinkannut genitaalejaan ja esittänyt panoliikkeitä!

Ihan kamalaa!

Vierailija
217/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoiset tanssitaidot sykehaasteessa kaikilla, ei taitais onnistua suomitytöiltä tuollainen kiemurtelu ainakaan kameroiden edessä. Vähän on eroa meikäversion haasteisiin muutenkin.

Vierailija
218/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä Jessin suosiota. Silloin kun kausi alkoi, olin ihan varma että putoaa ensimmäisten joukossa koska on niin hirveä. Kiltti silti sekä vähän höpsö on.

Jessillä on yks huippu kaunis "etuus", heti alun esittelyssä sanoo että hänellä ei oo silikonirinnat ja ovat muuten ihan nätitkin. Jess ja Sammy voivat vaikka voittaa tän kun pääsevät vain pariksi. Arvasin ett Jess alkaa haikailee Sammya.

Vierailija
219/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiii miksi Mehdi putosi... :(( Heillä oli vähän myrskyisä suhde Whitneyn kanssa, mutta heitä oli kiva seurata. Whitney on jotenkin niin symppis sen räkättävän naurunsa kanssa. :D

Minusta Whitney on karsea päällepäsmäri ja toisilla teettäjä. Siinäkin missä sai Jessin itkemään kun jankkas Mollysta kuinka kaikki sanoo että se pelaa ja miksei Jess valinnut Mollya mutta itsellään ei ollut kanttia mennä sanomaan Mollylle pelaamisesta. Sitten teki tyhjäksi kun Mehdi sanoi siitä.

Vierailija
220/437 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whitney on karsea. Todella ylimielinen akka. Jess on perus bimbo, jonka korvien välistä löytyy aurinkokunnan suurin musta aukko. Tyrique ja Zachary on fiksuimmat tyypit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme