Love Island UK 10. kausi
Kohta mennään, kaksi jaksoa päivässä.
Pääsee heti aamusta seuraamaan kahvin kera.
Kommentit (437)
Mistä te olette katsoneet reunionin? Katsomossa ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te olette katsoneet reunionin? Katsomossa ei näy.
Kyllä se näkyy katsomossa jaksona numero 50, suomeksi jälkipyykki, kesto vähän yli tunti. Numero 49 on finaali, senkin kesto yli tunnin.
Paras pari ehdottomasti voitti! Olipa mukava finaali, sain vasta eilen sen katsottua.
Ja kyllä briteissäkin yleisö on voittajasta mielissään.
Molly ja Zach faneja ei ollutkaan niin paljon kun luulin, enkä usko että kestävät kun Zach oli Mollyn putoamisen jälkeen heti Ladyn perässä.
Whitney ja Lochan ovat mahtava pari, samoin Ella ja Ty, toivon kaikille pareille pelkkää hyvää!
Mutta Reunion vielä katsomatta, toivottavasti on hyvä ja nyt saa kaikki puhua suunsa puhtaaksi kun ei tarvi kalastella ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Kady ja Ouzy eivät taida enää tapailla, syy joku Ouzyn juttu? Jotain sellaista oli ig-storyssa
Ihan hyvä vaan. Kady oli aivan kamala. Sellainen perinteinen kiusaajaluonne ja itsekeskeinen draamaprinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Paras pari ehdottomasti voitti! Olipa mukava finaali, sain vasta eilen sen katsottua.
Molly ja Zach faneja ei ollutkaan niin paljon kun luulin, enkä usko että kestävät kun Zach oli Mollyn putoamisen jälkeen heti Ladyn perässä.
Whitney ja Lochan ovat mahtava pari, samoin Ella ja Ty, toivon kaikille pareille pelkkää hyvää!
Mutta Reunion vielä katsomatta, toivottavasti on hyvä ja nyt saa kaikki puhua suunsa puhtaaksi kun ei tarvi kalastella ääniä.
Minä taas uskon, että noista pariskunnista Zachilla ja Mollylla on parhaat tsäänssit saada edes jonkun aikaa kestävä parisuhde. Ella ja Ty ovat aika katastrofi, Jess ja Sammy eivät jotenkin sovi toisilleen, Lochan toivottavasti löytää paremman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Reunion vielä katsomatta, toivottavasti on hyvä ja nyt saa kaikki puhua suunsa puhtaaksi kun ei tarvi kalastella ääniä.Minä taas uskon, että noista pariskunnista Zachilla ja Mollylla on parhaat tsäänssit saada edes jonkun aikaa kestävä parisuhde. Ella ja Ty ovat aika katastrofi, Jess ja Sammy eivät jotenkin sovi toisilleen, Lochan toivottavasti löytää paremman naisen.
Sitä minäkin toivon, että Lochan ei jää jumiin Whitneyn kanssa, vaan löytää vähemmän "olen aina oikeassa" tyypin.
scott on mennyt eilen (?) Usan live islandiin
Scott on mennyt eilen (?) Usan love islandiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kady ja Ouzy eivät taida enää tapailla, syy joku Ouzyn juttu? Jotain sellaista oli ig-storyssa
Ihan hyvä vaan. Kady oli aivan kamala. Sellainen perinteinen kiusaajaluonne ja itsekeskeinen draamaprinsessa.
tämä tubessa olen katsonut pätkä Kadyn ekasta LI. Ausseissa oli joku kunnon käsirysy kahden miehen välillä turvamiehetkin tuli
Olen katsonut tänään uudelleen jälkipyykkiä ja kyllä todella on Mollyn puvun rintamus ihmeellisen mallinen kun saa rinnat näyttämään riippareilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä tubessa olen katsonut pätkä Kadyn ekasta LI. Ausseissa oli joku kunnon käsirysy kahden miehen välillä turvamiehetkin tuli
paras on kun Kady näyttää persettä ikkunan läpi ku "miehensä" kävi treffelä toisen kanssa
Katson vasta jaksoa 46. ja voi jeesus tota Whitneya! Oikein kaivamalla kaivaa draamaa. Pelailee itselleen voittoa. Perustelee kaikki kommenttinsa sillä kuinka muka pysyy totuudessa, mutta on ihan eri asia puhua totta kuin olla totuuden torvi. Ei siedä itse mitään kritiikkiä ja kuittaa muiden kommentit aina jollain typeryydellä kun itse on niin totuuden kannattelija. Aiemmin pidin Whitneysta, mutta sen suosituin pari -valinnan jälkeen on ollut todellakin ylimielinen.
Harmitti tosi paljon Mitchin puolesta, kun se nyt on semmonen möläyttelijä ja tunteet menee välillä laidasta laitaan, että tuli turhaa draamaa. Ja siinä missä muut jätkät veti Mitchiä tilille siitä että oli kertonut poikien asioita eteenpäin, Mitchin asiat ei pysy salassa edes paria hassua tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko sanoa onko Malilla (Malissalla) etenkin ylähuulissa jotain, ku suu ei käänny kuin vain hymyyn..?Nätti on, mutta luonteesta en oo varma vielä.
Malin koko naama on jotenkin epämääräinen piirteiltään.
Jotenkin jäykän vahamaiset kasvot tuntuvat Malilla olevan. Suukin hymyillessä on vain viivamainen. Ettei olisi liikaa botoksia laitettu joihinkin kasvojen osiin, vaikka on vasta 25 v.
Ettei olis käynyt Jessin klinikalla :D
Olen yllättynyt kuinka paljon itse asiassa viehätynkään Mehdin ranska-aksentista. En ole ennen moista itsessäni huomannut. Hänessä on jotain kiinnostavaa, sellaista mikä on viehätyksen ja ällötyksen rajamailla, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Mehdillä on muuten selkeä "resting bitch face":n miesversio. Hän näyttää hyvin helposti nyreältä silloin kun ei hymyile, vaikka ei oikeasti olisikaan tylyllä tuulella.
Mielenkiintoinen persoona. Saattaa olla hitusen liian posh, mutta mielenkiintoinen silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sydämen syke -leikissä Mehdi kyllä ylitti itsensä. Suuteli jokaista naista. Ensin panttasi ekaa suudelmaa Whitneylle päiväkausia ja nyt sitten intoutui suuteluveikoksi.
Mehdi ei osaa tanssia, niin jotainhan sen piti tehdä.
Mehdin paraatilaji saattaakin olla vaakamambo ;)
Nuo kolme tummaa naista kun yhdistäisi, niin saataisiin täydellinen LI-leidi:
Ellan vartalo
Catherinen äly
Whitneyn kasvot
Kaikkea ei vaan saa samassa paketissa.
Ja uudet tekarit mieluiten Turkissa teetetyt : - )) Ainakin Jessin mielestä.