Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan liput myytyä jossen itse mene. Jos mikä niin se on varma 😂
Kyllä saat. Mutta jos katsot sivut gigsberg, fansale ja huuto, niin lippuja on tullut paljon myyntiin. Taitaa löytyä yhteensä satoja, toki keikkojakin on neljä.
Eli enää et voi huudattaa niin kovaa hintaa, mitä olisit aiemmin saanut. Hyvä niin.Mikähän syynä, että juurikin noita 433,4e lippuja jälleenmyynnissä jokaiselle päivälle??
Alun perin niistä on kynitty dynaamisesti 387,5e + palvelumaksu päälle = 394 e.
Nyt ne on 434,4e kun sen 394e päälle tulee uusi 10% välitysmaksu. Eli Lippu kuittaa tuplasti palvelumaksut. Pääasia että kauppa käy, mutta on sikahinta. Siinä kun vaikkapa kolme kaverusta ostaa liput, maksavat yht 1300e lipuista.
Dynamic 387,50 €394,00 €
Valittu lippuje
YLE kiinnittänyt huomiota myös noihin yli 400e lippuihin. Myynnissä päivästä toiseen.
Coldplayn loppuunmyydyille keikoille on yhä lippuja, mutta ne eivät mene kaupaksi
Coldplayn Helsingin-keikkojen liput seisovat lippujen jälleenmyyntisivustolla. Yhtye esiintyy Olympiastadionilla heinäkuun lopussa.
Millaisen uskotte keikkakokemuksen olevan? Mulla on permannolle lippu ja jo etukäteen ahdistaa väenpaljous, meteli, pitkä jonotusaika, hullut fanit, vessaan pääsemättömyys ja seisoskelu. Kannattaako suosiolla jäädä kotiin?
Luulin pääseväni istumapaikalle, mutta tulikin muuttujia matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Millaisen uskotte keikkakokemuksen olevan? Mulla on permannolle lippu ja jo etukäteen ahdistaa väenpaljous, meteli, pitkä jonotusaika, hullut fanit, vessaan pääsemättömyys ja seisoskelu. Kannattaako suosiolla jäädä kotiin?
Permannollahan se paras meininki on. En suostuisi menemään istumapaikalle pönöttämään, kyllä pitää saada tanssia keikalla. Toki jos ei pysty pidättämään pissaa eikä seisomaan niin sitten huonompi homma.
Ihan mielenkiinnosta, miten usein te oikein käytte vessassa kun täällä on siitä niin moni huolissaan? Kyllä aikuisen pitäisi pystyä muutama tunti pidättämään ja muutenkin eikö sinne mennä katsomaan esitystä eikä istumaan vessassa? Vai juotteko sitten niin paljon sitä kaljaa, ettei rakko kestä? Itse yleensä keikoilla jonotan eturiviin ja tulee helposti oltua pissaamatta joku 5-10 tuntia ilman mitään ongelmaa. Mutta minä en juokaan kaljaa vaan nautin show'sta.
Hei hei kaikki. Kuuntelen Coldplaytä, olen homo ja vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, miten usein te oikein käytte vessassa kun täällä on siitä niin moni huolissaan? Kyllä aikuisen pitäisi pystyä muutama tunti pidättämään ja muutenkin eikö sinne mennä katsomaan esitystä eikä istumaan vessassa? Vai juotteko sitten niin paljon sitä kaljaa, ettei rakko kestä? Itse yleensä keikoilla jonotan eturiviin ja tulee helposti oltua pissaamatta joku 5-10 tuntia ilman mitään ongelmaa. Mutta minä en juokaan kaljaa vaan nautin show'sta.
Samaa miettinyt että miten voi pidätyskyky olla noin surkea ettei keikkaa pysty olemaan käymättä vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa tää sun teksti. Älä tule keikalle, ei ole sua varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikooko joku ihan oikeasti laittaa vaipan päällensä vai onko tää joku vitsi?
Epäilisin vitsiksi. Tai toki kaikilla ei ole kovin hyvä pidätyskyky... Itse olen pisimmillään keikan takia ollut käymättä vessassa 11,5 tuntia, ensin jonotus, sitten kaksi lämppäriä ja pääesiintyjän kahden tunnin show. Sitten kävelin vielä hotelliin vessaan kun en jaksanut jonottaa keikkapaikalla kun ei ollut kova hätä. Toki minun rakkoni on treenaantunut aika hyvin kun aina jonotan pitkään eikä pääse vessaan.
Taylor Swiftin keikoilla omistautuneimmat fanit ovat kuulemma vaippoja käyttäneet.
Ällöttävää ajatella, että lukioikäiset tytöt pissaa housuunsa vain keikan takia.
Mikäs ero siinä, kun keski-ikäiset matamit tekee samaa muutaman viikon päästä?
Mulla on aina vaipat. Saa pissata rauhassa. Kukaan ei ole koskaan huomannut. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan liput myytyä jossen itse mene. Jos mikä niin se on varma 😂
Kyllä saat. Mutta jos katsot sivut gigsberg, fansale ja huuto, niin lippuja on tullut paljon myyntiin. Taitaa löytyä yhteensä satoja, toki keikkojakin on neljä.
Eli enää et voi huudattaa niin kovaa hintaa, mitä olisit aiemmin saanut. Hyvä niin.Mikähän syynä, että juurikin noita 433,4e lippuja jälleenmyynnissä jokaiselle päivälle??
Nyt ne on 434,4e kun sen 394e päälle tulee uusi 10% välitysmaksu. Eli Lippu kuittaa tuplasti palvelumaksut. Pääasia että kauppa käy, mutta on sikahinta. Siinä kun vaikkapa kolme kaverusta ostaa liput, maksavat yht 1300e lipuista.
Dynamic
On tainnut iskeä monella katumus, kun ostettu huumassa dynaamiset tai muuten järkyttävän kailliit (esim. 995 e / kpl) ja nyt haluttaisiin niistä eroon. Esim nämä liput olleet pitkään myynnissä:
Määrä 2 lippua á 995,00 €: 1990,00 €
Palvelumaksu: 199,00 €
Kiinteä hinta yht 2189,00 €
HUH HUH! parin tunnin keikalta!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0073fd6d-d3fc-4081-a524-f1756b…
Coldplayn Suomen-keikoille voi saada vielä lipun Näin paljon ne maksavat
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0073fd6d-d3fc-4081-a524-f1756b…
Coldplayn Suomen-keikoille voi saada vielä lipun Näin paljon ne maksavat
Aamulla laskin. Fansalen kautta oli 21 kpl lippuja saatavilla. Miksi siis kukaan ostaisi Huuto-sivuilta, kun Fansalesta saa kiinteään hintaan?
Kyllä pelottaa ja ahdistaa miten tuosta selviää. 40 000 ihmistä. Kävelymatka hotellilta ja takaisin.
Luin stadionin infosivulta että sinne voi ottaa repun jonka maksimikoko on A4. Pitää kai sitten käsilaukulla pärjätä kun reppu on liian iso. Ajattelin ottaa välipalapatukoita mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina vaipat. Saa pissata rauhassa. Kukaan ei ole koskaan huomannut. Suosittelen.
Toimiiko tuo oikeasti? Luulin festarivaippojen olevan vain legendaa. Merkki? Kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pelottaa ja ahdistaa miten tuosta selviää. 40 000 ihmistä. Kävelymatka hotellilta ja takaisin.
Minä olin viime viikonloppuna 60 000 ihmisen kanssa Gdanskin stadionilla ja henkiin jäätiin tietääkseni kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen ja menen taksilla, että jalat säästyy. On Bulevardilta about 4 km suuntaansa. Tietysti jos olisi hyvä ilma, voisi lähteä hotellilta ajoissa kävelemään useamman baarin kautta stadikalle.
Siis miten te permannolle menijät meinaatte jaksaa seisoa monta tuntia? Eihän sieltä edes pääse pois jos hätä tulee. Itse olen istumapaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten te permannolle menijät meinaatte jaksaa seisoa monta tuntia? Eihän sieltä edes pääse pois jos hätä tulee. Itse olen istumapaikalla.
Samaa mietin. Ja olen permannolla. Ikääkin 60v. Ainutlaatuinen kokemus kuitenkin. Ahdasta on, mutta en aio mennä kaikkein ahtaimpiin paikkoihin. Hyvä mieli, positiivinen asenne sekä hyvin tukevat kengät. Näillä mennään.
Mikähän syynä, että juurikin noita 433,4e lippuja jälleenmyynnissä jokaiselle päivälle??
Dynamic 387,50 €394,00 €
Valittu lippujen lukumäärä: 1
Lippuja voidaan ostaa: Kaikki liput yhdessä
1 lippu 394,00 €: 394,00 €
Palvelumaksu:39,40 €
Liput toimittaa:Lippu.fi
Lippujen hinta:433,40 €