Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Siis miten te permannolle menijät meinaatte jaksaa seisoa monta tuntia? Eihän sieltä edes pääse pois jos hätä tulee. Itse olen istumapaikalla.
Kyllä sitä nyt seistä jaksaa, välillä jalkoja särkee, mutta pääsee uuteen nousuun kun tulee hyvä biisi. Ennätykseni keikan takia yhtä mittaan seisomista ilman istumataukoa on muistaakseni 8 tuntia. Jonotus ja keikka, yleensä istun jonottaessa maassa, mutta joskus on niin likaista tai märkää, että pitää jonossakin seistä. Keikan jälkeen sitten kävellen hotelliin tai kotiin, vetreytyy jalat kun pääsee liikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan liput myytyä jossen itse mene. Jos mikä niin se on varma 😂
Kyllä saat. Mutta jos katsot sivut gigsberg, fansale ja huuto, niin lippuja on tullut paljon myyntiin. Taitaa löytyä yhteensä satoja, toki keikkojakin on neljä.
Eli enää et voi huudattaa niin kovaa hintaa, mitä olisit aiemmin saanut. Hyvä niin.Mikähän syynä, että juurikin noita 433,4e lippuja jälleenmyynnissä jokaiselle päivälle??
Alun perin niistä on kynitty dynaamisesti 387,5e + palvelumaksu päälle = 394 e.
Nyt ne on 434,4e kun sen 394e päälle tulee uusi 10% välitysmaksu. Eli Lippu kuittaa tuplasti palvelumaksut. Pääasia että kauppa käy, mutta on sikahinta. Siinä kun vaikkapa kolme kaverusta ostaa liput, maksavat yht 1300e lipuista.
Dynamic
Itse arvasin oikein, että huuma loppuu jossain vaiheessa.
Jäin alunperin ilman lippuja, mutta odotin ja poimin Fansalesta 2 lippua hintaan 87e + 10% välitysmaksu maksu eli liput jäi maksamaan alle kahdensadan.
Hotelli samantien varaukseen niistä vaihtoehdoista, joita jäljellä oli ja se maksaa lippujen verran. Junaliput, liikkuminen stadikalle, syöminen ja juominen ym, niin kyllä se lähelle tonnin vuorokausi on.
Mikäs on keikallemenijöiden fiilikset? Joko jännittää?😊 t. Liputon
osaako joku neuvoa? yritän siirtää kahta lippua tolla lippu.fi sovelluksella, mutta näis lipuis ei lue sitä siirrä lippu nappia😩
Vierailija kirjoitti:
osaako joku neuvoa? yritän siirtää kahta lippua tolla lippu.fi sovelluksella, mutta näis lipuis ei lue sitä siirrä lippu nappia😩
Ne on varmaan erikoislippuja joita ei pysty siirtämään
Mikäs tässä on odotellessa kun kaikki on valmista. Silmäilen ajan kuluksi kuhinaa fb lipunmyyntisivulla
Pitääkö varautua vaipoilla? Tietääkö stadikalla olleet?
Vierailija kirjoitti:
Eturivissä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs on keikallemenijöiden fiilikset? Joko jännittää?😊 t. Liputon
Miksi jännittäisi? Keikka muiden joukossa. Tänä kesänä jo muutama takana.
Mua vähän ottaa päähän kun Coldplayn keikkasetti on niin sama. Tai ei sekään oikeastaan, vaan se, ettei ole siis toivoakaan saada kuulla Heavenia eikä A head full of dreamsia 🥹
Toisaalta se, että varmasti saadaan Something just like this ja My universe vähän korvaa menetystä.
Siis niin ihanaa, että tämäkin keikka vihdoin lähestyy! Muita Joksu-faneja tulossa keikoille? ;)
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän ottaa päähän kun Coldplayn keikkasetti on niin sama. Tai ei sekään oikeastaan, vaan se, ettei ole siis toivoakaan saada kuulla Heavenia eikä A head full of dreamsia 🥹
Toisaalta se, että varmasti saadaan Something just like this ja My universe vähän korvaa menetystä.
Siis niin ihanaa, että tämäkin keikka vihdoin lähestyy! Muita Joksu-faneja tulossa keikoille? ;)
Plus uutta biisiä Feelslikeimfallinginlove odotan kovasti :)
Vierailija kirjoitti:
Millaisen uskotte keikkakokemuksen olevan? Mulla on permannolle lippu ja jo etukäteen ahdistaa väenpaljous, meteli, pitkä jonotusaika, hullut fanit, vessaan pääsemättömyys ja seisoskelu. Kannattaako suosiolla jäädä kotiin?
Luulin pääseväni istumapaikalle, mutta tulikin muuttujia matkaan.
Mulla on istumapaikka ja kiitän nyt onneani siitä, vaikkakin se on ärsyttävästi takakaarteessa. Mutta pääsenpähän ainakin mukaan :)
Ei ole hirveän korkealla odotukset, sikäli odotan, että saatan yllättyä positiivisesti. Olen viime aikoina ollut niin onnekas, että olen aika hc-fanittanut paljon pienempää artistia ja siinä on todellakin puolensa verrattuna näihin monstereihin. Stadikalta on kyllä keikkakokemuksia permannolta niin Rollarit kuin Brucekin (vuosia sitten), eli tiedän suunnilleen mitä se on.
Silloin 30 vuotta sitten Rollareitten konsertissa ei tullut mieleenkään miettiä mitään miten kestän, en yrittänytkään mihinkään lähelle lavaa. Sen muistan, että oli ihanaa, kun nurtsilla oli hyvin tilaa tanssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni ponneton ja täysin unohdettava kappale. En odota kuulevani sitä. Tai ehkä livenä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni ponneton ja täysin unohdettava kappale. En odota kuulevani sitä. Tai ehkä livenä toimii.
K&B Universessä kaikki näyttää erilaiselta 😂 🧡💛💚💙💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eturivissä kyllä.
Olen onneksi G-katsomossa.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten te permannolle menijät meinaatte jaksaa seisoa monta tuntia? Eihän sieltä edes pääse pois jos hätä tulee. Itse olen istumapaikalla.
Ensinnäkin kaikkien ei tarvitse olla eturivissä. Toisekseen Coldplay alottaa ysiltä ja vetää sen parin tunnin setin, ei niitä lämmittelijöitä tarttee mennä kuuntelemaan. Kolmanneksi oletko kuullut seisomatyöstä koskaan? Sen 14h jaloillaan olleena voin kertoa ettei "monta tuntia" tunnu missään :D
Ihan ihme valitusta kyllä kaikenlaisesta. Festareillakin seisotaan päiväkausia keikkoja kuunnellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin kaikkien ei tarvitse olla eturivissä. Toisekseen Coldplay alottaa ysiltä ja vetää sen parin tunnin setin, ei niitä lämmittelijöitä tarttee mennä kuuntelemaan. Kolmanneksi oletko kuullut seisomatyöstä koskaan? Sen 14h jaloillaan olleena voin kertoa ettei "monta tuntia" tunnu missään :D
Ihan ihme valitusta kyllä kaikenlaisesta. Festareillakin seisotaan päiväkausia keikkoja kuunnellessa.
Jos lämppärinä Alma, niin kyllä on syytä mennä kuuntelemaan.
Pliis, tusinaroskaahan ne on😂😂😂